01-12-2007, 12:01 AM
Haha, nee hoor Birger. Het stomme is dat ik niets openbaar mag maken uit correspondentie met GM's. Maar het ging niet over Sinterklaas, maar over de oorspronkelijk versie van dat persbericht.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Hattrick
|
01-12-2007, 12:01 AM
Haha, nee hoor Birger. Het stomme is dat ik niets openbaar mag maken uit correspondentie met GM's. Maar het ging niet over Sinterklaas, maar over de oorspronkelijk versie van dat persbericht.
01-12-2007, 11:31 AM
Zet het oorspronkelijke persbericht even hier, dan raden we het wel
![]()
Insane life.
01-12-2007, 11:39 AM
Dat is het probleem dus, Dre. Dat is strikt verboden
![]()
01-12-2007, 12:28 PM
Bakke Wrote:Dat is het probleem dus, Dre. Dat is strikt verboden stuur hem dan als pb. ![]()
Hier stond iets veel te lang.
02-12-2007, 10:35 PM
Hattrick is weer op dreef
![]() Quote:V.V.-speler Sergio Góngora verdween in het boek van Sinterklaas na een zware overtreding. De gele kaart was meer dan terecht.
02-12-2007, 10:36 PM
Quote:Het ââ¬ËDag Sinterklaasjeââ¬â¢ op de tribunes verstomde toen white-speler Hans Kjellmar in de 9e minuut de gasten op een 0 - 1 voorsprong zette na een aanval over de rechterkant:razz: ![]()
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
02-12-2007, 10:43 PM
Gaat trouwens weer lekker, ik ben beter, 64% balbezit, maar mis een penalty, raak net een van mijn betere verdedigers geblesseerd kwijt en sta 2-1 achter :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
02-12-2007, 11:09 PM
Een fijn gestolen puntje in een dacht ik kansloze uitwedstrijd. PIC + pressie gedaan en hopen dat het zou meevallen, dat deed het: 3-3
![]()
02-12-2007, 11:23 PM
Quote:In de 67e minuut van de wedstrijd kreeg Friedrich Widhalm van MHOKDH zijn tweede gele prent en verdween in de zak naar Spanje.:lol: :|
02-12-2007, 11:32 PM
Ad Wim Wrote:Quote:In de 67e minuut van de wedstrijd kreeg Friedrich Widhalm van MHOKDH zijn tweede gele prent en verdween in de zak naar Spanje.:lol: je spelers hebben het niet voor Sinterklaas denk ik :lol:
02-12-2007, 11:33 PM
UIt bij de koploper met pic net met 3-2 verloren...
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
02-12-2007, 11:33 PM
6-0 overwinning met PIC en B-trainnees, alles op beker woensdag
The great old Ludwig von...
02-12-2007, 11:36 PM
Onverwachts 2-3 nederlaag tegen de nummer 2, daarbij ook nog mijn beste verdediger eraf. Ik denk dat ik de beker maar laat schieten woensdag.
02-12-2007, 11:48 PM
Jippie, toch nog mijn eerste overwinning ondanks gemiste penalty, blessure en rode kaart
![]()
03-12-2007, 12:56 AM
Zo ben ff aan het testen. Heb 2 jongens er voor 2,5 mln opgezet. Ze gaan nu voor beneden de 2 mln. weg maar wie weet is er iemand zo gek. Ik denk dat ik dan het seizoen als handhaafseizoen ga beschouwen en een hoop jonkies aantrekken, eentje heb ik al gepulled.
03-12-2007, 09:34 AM
0-0 kan neit zien terecht of onterecht zou iemand de stats even per PB naar mij willen sturen?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
03-12-2007, 10:52 AM
Bokken FC
Spelersrapport en ploegopstelling Type wedstrijd normaal Tactiek normaal Tactische vaardigheid (geen tactiek) Middenveld bovennatuurlijk Rechterverdediging bovennatuurlijk Centrale verdediging bovennatuurlijk Linkerverdediging reusachtig Rechteraanval redelijk Centrale aanval bovennatuurlijk Linkeraanval redelijk MukkMasterTeam Spelersrapport en ploegopstelling Type wedstrijd (verborgen) Tactiek normaal Tactische vaardigheid (geen tactiek) Middenveld wonderbaarlijk Rechterverdediging wonderbaarlijk Centrale verdediging wonderbaarlijk Linkerverdediging uitmuntend Rechteraanval wonderbaarlijk Centrale aanval formidabel Linkeraanval formidabel 0-0 maar natuurlijk
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
03-12-2007, 10:54 AM
Bocaloca Wrote:Rechteraanval redelijk waarom speel je geen centrumaanval ?!?!?
03-12-2007, 11:02 AM
vergeten in te stellen, kon al 2 dagen niet meer op internet thuis
03-12-2007, 11:16 AM
dan moet je ook die rekeningen betalen Boca
![]()
03-12-2007, 11:18 AM
gittermaster Wrote:dan moet je ook die rekeningen betalen Boca Tis de harde schijf :cry:
03-12-2007, 12:06 PM
Geen keeper gekocht, te duur en geen mogelijkheid gevonden om hem dan toch duurder te verkopen. Toch nog met 1-4 gewonnen. Dus ben dik tevreden en sta nu eerste.
Nu kreeg ik vraag van iemand, zie quote. Maar nu weet ik geen atwoord op zijn vraag. Hij trainend spitsen. micreat Wrote:Hey NR 12, Ik heb afgelopen zondag een wedstrijd gespeeld. Nouja, dat was de bedoeling. Ik ontving dit bericht:
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*
[b]Giel van de Poel[/b]
03-12-2007, 12:10 PM
telt mee
03-12-2007, 02:33 PM
Deze was trouwens weer lekker, hoop dat ik eerdaags eens richting uitverkocht ga...
02-12-2007 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 454 007 â⬠aan entreegeld. Dus; focus op beker
03-12-2007, 02:39 PM
Nog even een vraagje. Ik dacht dat er vroeger een calculator was die aan de hand van het aantal supporters en je komende wedstrijden (en dus de toestand van je supporters) berekende hoe groot je stadion zou moeten zijn. Maar die kan ik nu nergens meer vinden. Alleen maar de verhoudingen tussen de verschillende soorten plaatsen.
Weet iemand wat de verhouding aantal supporters : stadiongrootte ongeveer is? Of heeft iemand een tooltje hiervoor?
03-12-2007, 02:41 PM
20/25/30 *aantal supporters dacht ik
03-12-2007, 02:49 PM
Volgens m ij was het maximale; supporters x 30 en dan ook goede omstandigheden (weer, belangrijke wedstrijd, supportersmood)
03-12-2007, 02:59 PM
Oke, bedankt heren. Ik heb nu een overgangsseizoen, maar ga de komende 6 wedstrijden zeer waarsch wel winnen (4x tegen bot
![]() Zit nu op 12000 plaatsen en 883 supporters, dan zouden het iets van 20000 plaatsen moeten worden, weet niet of ik daar geld voor heb... Ga het denk ik naar iets van 16000 tillen. Is al duur genoeg aangezien ik nog 0 VIP-plaatsen heb...
03-12-2007, 04:26 PM
Ik heb het ooit een keer ergens gelezen, maar kan het even niet meer vinden.
Wat is de beste tactiek tegen een counterploeg?
Life's too short for dancing with fat chicks
|
« Next Oldest | Next Newest »
|