The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Simpele 4-0 zege op een vande promovendi, nou kijken wat ik woensdag doe. Word moeilijk maar bij goed weer is mijn middenveld beter met 4 spelers als die van hem met 5 spelers (Goed laag vs. Goed hoog).

Ik denk dat ik even niet ga PIC'en woensdag.
Reply
ik zie het al, onderschatting

Aandeel conditietraining: 14%
Trainer: Armando Fabião (sinds 21-02-2008)
Teamgeest: paradijs op aarde!
Zelfvertrouwen: extreem overdreven

POE!!!!!!!!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
0-8 overwinning, 2 blessures... we gaan rustig verder met dit team...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
verlies...thuis tegen tien man..ongelofelijk...
Reply
Godverdegovder, 2-1 verloren thuis van een kut-counteraar. Hij 2 kansen, 2 goals. Uitmuntend tegen waardeloos middenveld, 86% balbezit :x

En ook nog eens 2 blessures, waaronder een +5 van mijn op een na beste verdediger van 30, die kun je afschrijven :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ingecalculeerd 4-1 verlies. Helaas wel een rode kaart voor mijn spits en twee blessures (+2 en +1) bij evenzoveel verdedigers. Woensdag dus een slecht bezette bank.
Reply
onbegrijpelijk zwakke prestatie vandaag

HatStats 269
LoddarStats 24.34

vs

HatStats 244
LoddarStats 22.89


1-4 verlies!
Reply
Hatstats 241

vs

Hatstats 220

3-4 verlies

vind er nix meer aan Confused
Reply
Nee deze:

Hatstats 194 met een bovennatuurlijke coutervaardigheid vs 159 met geen enkele vaardigheid boven redelijk. 2-0 op de broek.

Ik vind er al een tijdje niks meer an maar nu loopt de emmer over. O ja, m'n keeper van 31 voor 5 wedstrijden aan de kant. Tsja, wat moet je ervan zeggen.

Ik ga keepers trainen en lekker vrijuit spelen. Als dat geen zoden aan de dijk zet kap ik ermee.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
3-1 gewonnen van de kampioen in mijn divisie van vorig seizoen. Mijn middenveld was formidabel (hoog) en niet eens met MOTS gespeeld.
Reply
zo kut, als je 8 dokters wilt huren en je huurt per ongeluk 8 fysiotherapeuten, die je vervolgens meteen weer kunt ontslaan....
The great old Ludwig von...
Reply
Ik ben van plan een interne coach te gaan kopen...dan kan ik over 1 seizoen een stuk goedkoper me verbeteren. Is redelijk redelijk genoeg voor ervaring en leiderschap of moet het beter?
Reply
als je in lage divisie speelt is leiderschap nutteloos
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Als je een uitstekend coach wilt hebben, moet hij wel uitstekend ervaring hebben. Of goed en hopen dat hij uitstekend wordt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ja dat zag ik...maar waarom is leiderschap nutteloos? Hoe beter je trainer hoe sneller jespelers trainen...snelste weg naar de top lijkt mij...
Reply
Trainen van je spelers hangt af van de kwaliteit van de coach, hoe hij de TS hoog houdt hangt af van het leiderschap.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:ja dat zag ik...maar waarom is leiderschap nutteloos? Hoe beter je trainer hoe sneller jespelers trainen...snelste weg naar de top lijkt mij...

ideale coach voor de lagere divisies is een goed coach met slecht leiderschap...deze kan extern aangeschaft worden voor ongeveer 270k

een interne coach (skill: goed) kost al snel 700k, je interne coach moet wel minimaal redelijk of goed leiderschap hebben om dit rendabel te maken

uitstekend coach heeft naar mijn weten bijna niemand, alleen Djabs is de enige van wie ik weet dat hij er ooit een gehad heeft...kost een aantal miljoen dacht ik
Reply
Vergeten mijn trainee op te stellen waardoor 1e keepert 2x heeft gespeeld... Vroeguh kon je dan 'gewoon' een weekje switchen naar conditie of spelhervatten. Zijn dit soort noodgrepen nog steeds mogelijk of moet ik accepteren dat mijn keepert weer een weekje training mist ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Lijkt me beter om dan 50 % spel +50 conditie te doen.
Insane life.
Reply
Iemand ervaring met WTMs? Ik las dat bij WTMs 80-85% van hun positiespel telt en dat het dus belangrijk is om gasten met goed PM daar neer te zetten ipv gasten met goed vleugelspel...
Dat doe ik dus al een tijdje met een gast die formidabel PM heeft maar voor de rest geen bijstats, maar die haalt wekelijks maar 1,5 tot 2 sterren. Nu weet ik dat sterren niet alles zeggen, maar ik dacht dat ze daar iets aan gedaan hadden in de nieuwe ME en waar moet ik anders op afgaan?
Moet ik er maar gewoon vanuit gaan dat het goed zit en het zo houden? Of moet ik gasten met beter vleugelspel aanschaffen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
zit goed, sterren worden daar berekend over zn vleugels skill pm skill, conditie skill bla bla bla
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Toch tot grote verrassing is Driessen buiten de selectie van U20 NL gehouden en naar alle waarschijnlijkheid zal hij ook niet meer geselecteerd worden. De 3 spelers die nu wel geselecteerd zijn hebben minder wedstrijden en zelfs geen wedstrijd voor U20 erop zitten. Verder zit hun ervaring niet eens in de buurt dan wat Driessen heeft. Met deze uitkomst betekent het wel dat ik na dit seizoen mijn training ga omgooien. Naar wat precies ben ik ng niet over uit.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Nog een reden gekregen waarom hij er niet meer bijzit ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Zo dat is een lekkere.

16-03-2008 Je ontvangt voor deze speler: 70 000 €. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
Reply
0-3 winst.

beste midd geschorst voor beker dat wordt dus ook niet veul Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Vandaag heb ik mijn keeper verkocht. Het grappige ervan kunnen jullie hier zien:

Enrico Viscardi (153778372) 4
25 jaar en 32 dagen, redelijk in vorm, geblesseerd (4 weken)
Een gemeen persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Volgende verjaardag: 04-06-2008
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 4 190
Loon: 4 356 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Gadebuscher Kicker 06
Waarschuwingen: 0
Fysiek: 4 we(e)k(en) geblesseerd

Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

Hij ging weg voor maar liefst 704 000 €. Natuurlijk viel de deadline binnen de periode waarin mijn wedstrijd bezig was. Undecided
Reply
echt goed zal hij wel niet geweest zijn als hij maar 704k opbrengt.. wat was zijn skill mss?

Hier 2-0 gewonnen en eindelijk de eerste punten binnen in IV Smile
Reply
Hij was uitstekend, bijna formidabel.
Reply
5-0 uitzege op een counterploeg, da's voor het eerst dat ik het daar makkelijk tegen had. Uitstekend laag middenveld (nw. ratings).

Eens zien wat ik woensdag in de beker kan uitrichten.
Reply
4-0 gewonnen van een team dat overal beter was behalve op het middenveld. Lekker!

Jammer van dat verlies tegen dat klote-counterteam van vorige week, anders had ik nu gewoon bovenaan gestaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: