The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennispoll 2008
Youzhny de underdog tegen Verdasco?
Tursunov de onderdog tegen Chardy?
Hernandez had opperchoker Mathieu al op de grens, en ik schat Schwank gewoon hoger in dan Oscar.
Reply
buurs Wrote:Puke

Eindelijk word je ook kotsmisselijk van jezelf Buurs, eindelijk! Hakkuh
Ga gewoon lekker op je eigen poll letten, kleutertje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Elikian Wrote:Youzhny de underdog tegen Verdasco?
Tursunov de onderdog tegen Chardy?
Hernandez had opperchoker Mathieu al op de grens, en ik schat Schwank gewoon hoger in dan Oscar.

youzhny al lang geen bal meer geraakt, terwijl verdasco in vorm is.
tursunov wel licht favoriet en schwank ook misschien.
maar de andere voorspellingen van jou zijn hebben allemaal minder dan 50% kans.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
OK, ik zal niet meer zeuren. Wat ik wel vindt is dat (zoals Ad ook zegt) er zo volledig mogelijke duidelijkheid over de spelregels moet zijn. Verder zou ik er voor willen pleiten dat vanaf de volgende GS het schema anders is: QF poll=3e ronde en SF poll=4e ronde+QF. Dan heb je een verdeling van 16+12 wedstrijden i.p.v. 24+4.
Reply
de poll heren...hou het voor de lol in plaats van al dat gezeur...
Reply
buurs Wrote:
Elikian Wrote:Youzhny de underdog tegen Verdasco?
Tursunov de onderdog tegen Chardy?
Hernandez had opperchoker Mathieu al op de grens, en ik schat Schwank gewoon hoger in dan Oscar.

youzhny al lang geen bal meer geraakt, terwijl verdasco in vorm is.
tursunov wel licht favoriet en schwank ook misschien.
maar de andere voorspellingen van jou zijn hebben allemaal minder dan 50% kans.
Minder dan 50% kans? Waar slaat dat op? Ik poll wie ik denk dat wint, of in sommige gevallen wie ik hoop dat wint. Dat is mijn keuze ... *IK* schat ze op meer dan 50%
Misschien wil jij de volgende keer voor mij pollen aangezien jij het toch beter weet?
Reply
Of Wawrinka Of Monfils moet zijn partij winnen voor de overwinning....

Anders is het exit op de BV...
Reply
Je hebt nog een volledige ronde hè Cruijff Idea
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ohw dat is goed te horen!! Thx voor de mededeling...
Reply
Wordt die volgende ronde morgen al gespeeld?
Reply
Jep, morgen en maandag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
andre Wrote:OK, ik zal niet meer zeuren. Wat ik wel vindt is dat (zoals Ad ook zegt) er zo volledig mogelijke duidelijkheid over de spelregels moet zijn. Verder zou ik er voor willen pleiten dat vanaf de volgende GS het schema anders is: QF poll=3e ronde en SF poll=4e ronde+QF. Dan heb je een verdeling van 16+12 wedstrijden i.p.v. 24+4.
Voorstel aangenomen?
Reply
Wat mij betreft wel, maar dit heb ik zeker al eerder aangekaart en toen werd er niets mee gedaan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mitch Wrote:De halve finale van de tennispoll gaat over de 4e ronde en kwartfinales van de AO. De kwartfinales moet je iig per PM versturen (doe maar naar mij). De 4e rondes mag je hier nog wegzetten.
Heb de Australian Open er even bijgehaald..
Halve finale poll was toen 4e ronde en kwartfinales.
Kwartfinale poll dus alleen de 3e ronde.
Dat hebben we toen gedaan vanwege de hier bovengenoemde verhouding van wedstrijden.
Reply
O, misschien wel door mijn suggestie (of die van anderen). Maar wel gek dat we dit dan niet in de regels aangepast hebben...
Nu houden we het alsnog bij de regels?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mee eens, maak de SF in de poll maar de 4e en QF Smile

(bezegelt ook meteen mijn lot zo geloof ik hehe)
Reply
Maar nu dus al?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
lijkt me wel dan ja
Reply
Nu niet lijkt me. Toen de voorspellingen gedaan werden, werd erbij gezegd dat de QF poll ging over beide rondes. Wat je nog zou kunnen doen, is de 4e ronde zowel bij de QF als de SF mee te tellen.
Reply
Ik vind het wel leuker ja, maar ik weet niet of het kan op zo'n korte termijn...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat doen we nou? Als we het volgens het nieuwe schema doen, moeten de halve finalisten dus morgen al pollen. Organisatie?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
omyaca Wrote:Kwartfinales:

Omyaca (1) – Buurs
Sao Paulo - Mindlight
Ad Wim (4) - Elikian
Cruijff - Chiel-Montagne

De kwartfinales gaan over de 3e en 4e ronde.
Als ik het me goed herinner deden we 3e ronde gewoon pollen, en 4e ronde per PM?
Dit kun je voor dit toernooi niet meer veranderen lijkt me.
Dus alle 8 moeten sowieso de 4e ronde pollen.
Reply
Dat lijkt me inderdaad ook wat te kortdag. Maar het lijkt me dus ook te kortdag om nu opeens ook de 4 ronde voor de kwartfinale mee te laten tellen. Ik weet namelijk niet of iedereen dat weet en dus ook pollt. Eli zei net dat er pas een paar binnen zijn...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ff de standen na de 3e ronde. Buurs en Omyaca hadden beiden een verschil goed van de 3e ronde, dus heb de stand weer gewoon op 0-0 gezet. Buurs had de BV goed, dus die is dik gedrukt.

Puntentelling QF: 3+1

Omyaca (1) - Buurs: 0-0
Buurs heb ik nog geen data van, naar Andre gestuurd

São Paulo - Mindlight: 0-0
1 in 4 - 1 in 3 Gonzalez-Ginepri
1 in 4 - 2 in 4 Gulbis-Llodra

Ad Wim (4) - Elikian: 8-0
1 in 4 - 1 in 3 Gonzalez-Ginepri
1 in 4 - 1 in 3 Ljubicic-Monfils
1 in 5 - 2 in 4 Stepanek-Ferrer
2 in 4 - 1 in 3 Gulbis-Llodra
2 in 4 - 2 in 3 Mathieu-Djokovic
2 in 3 - 2 in 4 Verdasco-Nadal

Cruijff - Chiel-Montagne: 4-0
2 in 4 - 1 in 4 Stepanek-Ferrer
2 in 3 - 2 in 4 Mathieu-Djokovic
2 in 3 - 2 in 5 Chardy-Almagro
Reply
Hup Gulbis!
Reply
Dat lijkt wel jouw eerste inhaalslag te gaan worden. Had wel wat meer verwacht van Llodra... :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hij is verzonden!
Reply
Winnaar bij Gulbis-Llodra gaat bij jullie het verschil maken.
Reply
:8: Dat is dan mooi kut
Reply
Als Llodra maar een setje pakt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: