22-03-2007, 03:43 PM
En ik ook

Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
TMS Miami
|
22-03-2007, 03:43 PM
En ik ook
![]()
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
22-03-2007, 05:06 PM
Ad Wim Wrote:En ik ookje heb geen van beide...en het zijn nou ook geen spelers die ver komen, dus niet echt boeiend.
22-03-2007, 05:07 PM
regent het ofzo?
22-03-2007, 05:19 PM
kooltje Wrote:Maar CC heeft ze wel beiden!Ad Wim Wrote:En ik ookje heb geen van beide...en het zijn nou ook geen spelers die ver komen, dus niet echt boeiend.
22-03-2007, 05:21 PM
Het regent idd. veel regen vandaag. ze verwachten dat er niet veel gespeeld wordt. Evt. over een uurtje kunnen er wat partijen beginnen.
Verder ziet het er goed uit. Komende 4 dagen wordt 't goed weer daar. Raar dat 't in IW vaak heet is en hier vaak regent. Ligt vrij dicht bij elkaar toch.
Niets is sterker dan dat ene woord...
22-03-2007, 05:22 PM
IW is een landklimaat, Miami ligt aan zee.
Maar dit schiet natuurlijk niet op zo...
22-03-2007, 05:25 PM
centre court Wrote:5 uur beginnen er wat partijen.ik geloof je hoor...maar hoe weet je dat?
22-03-2007, 05:43 PM
centre court Wrote:Het regent idd. veel regen vandaag. ze verwachten dat er niet veel gespeeld wordt. Evt. over een uurtje kunnen er wat partijen beginnen. 3 uur tijdverschil....Californië en Florida :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
22-03-2007, 06:04 PM
Zeg maar van hier naar Moskou idd
![]()
22-03-2007, 06:43 PM
kooltje Wrote:ik geloof je ook niet meer.... :wink:centre court Wrote:5 uur beginnen er wat partijen.ik geloof je hoor...maar hoe weet je dat?
22-03-2007, 07:25 PM
't is serieus al een uur droog plus een heerlijk zonnetje. is te zien op alle webcams. snap niet dat ze niet beginnen.
22-03-2007, 07:26 PM
Ze wachten op Verkerk....... :razz: :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
22-03-2007, 07:29 PM
THE MAILMAN Wrote:Ze wachten op Verkerk....... :razz: :razz: Die zit nog bij de Mc Donalds :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
22-03-2007, 07:35 PM
buurs Wrote:ik hoopte eigenlijk bij de kapperTHE MAILMAN Wrote:Ze wachten op Verkerk....... :razz: :razz:
22-03-2007, 07:36 PM
meer dan 4 games pakt ie niet tegen bolle jan.
22-03-2007, 07:37 PM
centre court Wrote:meer dan 4 games pakt ie niet tegen bolle jan. Als-ie dat maar volhoudt, 4 games te spelen.
22-03-2007, 08:03 PM
Ik denk serieus dat hij wel een kans maakt tegen Bolle Jan. Als hij al tegen iemand een kans maakt...
22-03-2007, 08:28 PM
Dan was het Kuerten idd
![]() 6-2 6-1 Grosjean, als Verkerk het al uitspeelt.
22-03-2007, 08:57 PM
Op MTF zeggen ze al een paar uur dat 't zonnig is en dat ze elk moment gaan beginnen.
22-03-2007, 08:59 PM
Grosjean kan hij wel pakken....
Veel betere loting kon hij niet hebben, let maar op!!
22-03-2007, 09:18 PM
Ze lijken nu toch echt te gaan beginnen :
![]()
22-03-2007, 09:29 PM
omyaca Wrote:Ze lijken nu toch echt te gaan beginnen : Nog beter: ze zijn begonnen. Kleine Kraai bijt de spits af vandaag ( en meteen breekt ze de georgische in de 1e game....)
22-03-2007, 10:21 PM
Mayer wint wel heel dik van Kunitsyn. Daar krijgt Verdasco nog problemen mee in de 2e ronde.
22-03-2007, 10:22 PM
centre court Wrote:Mayer wint wel heel dik van Kunitsyn. Daar krijgt Verdasco nog problemen mee in de 2e ronde. Ik wou het net zeggen... Daar ben ik ook bang voor :|
22-03-2007, 10:30 PM
Verkerk-Grosjean, Spadea-Ginepri en Gicquel-Korolev beginnen als de damespartijen afgelopen zijn. Alle 3 de wedstrijden zitten in de 2e set.
22-03-2007, 10:43 PM
buurs Wrote:Heb je Verdasco ook?! :lol:centre court Wrote:Mayer wint wel heel dik van Kunitsyn. Daar krijgt Verdasco nog problemen mee in de 2e ronde.
22-03-2007, 10:58 PM
Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Heb je Verdasco ook?! :lol:centre court Wrote:Mayer wint wel heel dik van Kunitsyn. Daar krijgt Verdasco nog problemen mee in de 2e ronde. :wink: :8:
22-03-2007, 10:59 PM
Weer regen :|
22-03-2007, 11:12 PM
Wordt nu weer gewoon gespeeld hoor. Kraai serveert voor de wedstrijd maar heeft 2 bps tegen.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|