The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Megatycoon
Maareh... Je hebt 12 winkels... dan ben je dus elke ronde weer bezig met bevoorraden? Dat is zeg maar een 1/2 uur werk dan... pffft
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
met dat expert inkoopscherm valt dat toch best mee Marshall?
Tenzij je 12 verschillende winkels hebt...

En Aragorn, ivm huidige voorraden verkoop ik em op zn vroegst op woensdag, als ik nu verkoop zou dat wel heel erg grote kapitaalvernietiging zijn.
Reply
Pas wel op dat je je hoofdkantoor op tijd vergroot, anders blokkeer je je eigen groei op een gegeven moment is mij al 2 keer overkomen.

Zet hem woensdag maar te koop, dan zit ik ook weer op een kassaldo van zo'n 40 mln.
Reply
ik zit pas op 4 zaken, na die verkoop 3, dus dat duurt nog wel ff
Reply
Oh ff ter info ik ben lid van de activa-clan.
Reply
ik ben nog geen lid van een clan, ben voorlopig ook nog niet van plan om veel criminele activiteiten te ontplooen... ik wil alleen een mooie auto hebben ;-)

[edit] en vandaag schiet de omzet van mn kroeg ineens van 4 ton naar 7 ton, voorlopig toch maar niet verkopen...sorry aragorn[/edit]
Reply
Ik zoek wel verder Tool.

Zal zo eens kijken wat mijn nieuwe zaken doen zit nu al weer op 44.
Reply
Zo niveau 3 nu, een een fors dalend omzet en vermogen, en iets te vaak in de bak gezeten.
Reply
Iemand 3 café's kopen? Ik nok ermee... Veels te eenzijdig en saai imo.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Jammer Marshall, maar ben het wel met je eens dat het erg veel tijd kan kosten als je steeds maar groter wordt.
Reply
De komende rondes ga ik sparen om up te graden. Ik zit nl. al tegen de 250 toko's . Snackwinkels gaan nu wel goed draaien. Ik heb een winst van rond de 5 ton per winkel.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Tjonge wat draaien die groothandels slecht zeg, wat een afbraakprijzen.
Reply
zolang je maar uit rotterdam weg blijft met die snackbars Adder ;-)
Reply
Geen zorgen, ik blijf in Heerenveen en Amsterdam. Misschien in de verre toekomst dat ik met fabriekjes een kijkje kom nemen in andere steden.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ik hoop ook dat ik binnenkort fabrieken draaien heb, kan in sommige zaken helemaal geen voorraad meer kopen behalve de standaard.
Reply
inmiddels zaak 9 en 10 geopend, en een upgrade van mn hoofdkantoor gedaan. nog 2 rondes en ik promoveer eindelijk naar level 5... es kijken wat dat allemaal voor nieuws brengt..

tot nu toe nog steeds geen succes met het jatten van minimaal een topklasser, al 3 of 4 keer geprobeerd (met no-sound-police system en 3 uitkijkposten) en 2 of 3 keer vast gezeten Sad
Reply
Ruim 3 weken kan ik niets doen, want ik zit op 248 toko's (nieuwe telling).
Als het een beetje meezit ga ik morgen na de update upgraden. Dan over 3 weken mijn vrouw en kind een weekend wegsturen :wink: , want dan heeft papa het druk om winkels e.d. neer te pleuren.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
hmm klagen hielp, eindelijk succesvol een wagen gejat. Donkervoort Turbo.
dus binnenkort maar es een keer meedoen aan straatrace.
Al kan het misschien geen kwaad om eerst een keer te oefenen met een prutswagen
Reply
T00L Wrote:inmiddels zaak 9 en 10 geopend, en een upgrade van mn hoofdkantoor gedaan. nog 2 rondes en ik promoveer eindelijk naar level 5... es kijken wat dat allemaal voor nieuws brengt..

tot nu toe nog steeds geen succes met het jatten van minimaal een topklasser, al 3 of 4 keer geprobeerd (met no-sound-police system en 3 uitkijkposten) en 2 of 3 keer vast gezeten Sad

Denk eraan om RD te doen.
Reply
lol Tool blijf je met auto's stelen vastzitten...

Ik zit in Groningen en daar krijg je alleen een boete voor het stelen van auto's. Volgens mij wel een redelijk hoge maar het is wel te overzien.
Reply
in r'dam 12.000 boete en regelmatig dus ook 1 ronde gevangenis
Reply
Utrecht is ook boete, geloof ik.
Reply
dan zal ik de volgende keer eens bij jullie op bezoek komen... verberg je auto's maar!
Reply
weer in de bak wegens mislukte autodiefstal Sad

wel positief, nu 18 rondes gespeeld dus ik neem aan dat ik vanaf de update van maandag in lvl 5 speel?
omzet van 4.8 naar 6.4 M gestegen, ook wel leuk. heb van de ondernemers in r'dam in lvl 6 de op 2 na hoogste omzet
Reply
doorgaan zo Tool.

Zit verdorie weer vast nu voor 3 rondes, ik hoop dat mijn clan me direct bevrijd vanmiddag.
Reply
T00L Wrote:weer in de bak wegens mislukte autodiefstal Sad

wel positief, nu 18 rondes gespeeld dus ik neem aan dat ik vanaf de update van maandag in lvl 5 speel?
omzet van 4.8 naar 6.4 M gestegen, ook wel leuk. heb van de ondernemers in r'dam in lvl 6 de op 2 na hoogste omzet
Zit zelf qua omzet in Groningen er niet ver naast: ongeveer 60.000 euro en heb pas 16 rondes gespeeld.
Reply
Ik zit nu in ronde 19 en haal een omzet van ruim 14 miljoen.

Ben ook al vol bezig met R&D en ben nu ok gelijk bezig met het upgraden van mijn hoofdkantoor.
Anders houdt het mijn groei tegen. (bedankt ara)
Reply
damn wat wordt dat inkopen irritant met al die verschillende groothandels Wink
dusseh, is die inkoopmanager handig?

nog ff 1 rondje wachten met het openen van een nieuwe zaak, eerst maar es kijken wat de omzet gaat doen.

[edit] iemand aandelen TOOL kopen? is een zeer goede investering ;-) [/edit]
Reply
Inkoopmanager is ahndig, maar het wordt pas echt interresant als je zelf groothandels hebt.

Dat inkopen blijft een crime zeker als je steeds meer zaken krijgt heb er nu 53 .
Reply
omzet gestegen naar 11.5M, gaat de goede kant op dus.
had alleen nog een stuk hoger kunnen zijn, aangezien 9 vd 11 zaken helemaal uitverkocht waren en ik er bij 1 vergeten was om aan reclame te doen..
Reply


Forum Jump: