The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Montpellier / Quito / Zagreb
Haha lekker Steve!
verloor al eens dik van Jarkko. Nu al net zoveel games als destijds.

Troicki tegen GGL wordt belangrijk
Kei Nishikori





Reply
Troicki is op stoom nu, die laat zich door GGL niet afstoppen. Hoewel dat ook een speler is die dieper in een toernooi steeds beter wordt.
Reply
6-1 in 28 minuutjes...Geloof mij nou Tamp...Dat gaat spannend worden Wink
Kei Nishikori





Reply
Müller gaat wel heel simpel...geef eens wat tegengas Berankis! 

Kom op Darcis! geen derde set aub
Kei Nishikori





Reply
Kut Darcis.... nog onder de muis gehad, maar helaas. Dan moet de Schepper dat kwart maar opruimen.
Reply
Lekker Ricardas!
Reply
Berankis pakt zelfs de tweede set! 
Kei Nishikori





Reply
En een break in de derde!

Kohl daarentegen Sad
Kei Nishikori





Reply
Ik had Kohl vorig jaar ook in deze week. Toen ging ie er in Zagreb af tegen Daniël Evans. Dus ik kijk nergens meer van op. Verliezen van phm zou ook echt raar zijn. Die raakt echt al maanden geen knikker meer. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zie hun ontmoeting in Australië haha
Kei Nishikori





Reply
Dag Gilles!
Kei Nishikori





Reply
het loopt niet naar wens vandaag.... Schade beperken vanaf nu.
Reply
(05-02-2015, 06:08 PM)kooltje Wrote: Zie hun ontmoeting in Australië haha

Ook dat nog ja. Niet eens gezien. 
Verder verloor ie dit jaar van Bolt en Jarry. Op hc. Kom op eens Kohl. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Verlies Müller niet perse heel erg. Eigenlijk had iedereen Müller en troef Seppi kan daar nu wel schade aanrichten. Alleen André met Berankis. Die houdt z'n 2014 vorm gewoon vast. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(05-02-2015, 06:25 PM)centre court Wrote: Verlies Müller niet perse heel erg. Eigenlijk had iedereen Müller en troef Seppi kan daar nu wel schade aanrichten. Alleen André met Berankis. Die houdt z'n 2014 vorm gewoon vast. 

Ik had ook Berankis... Of ben ik geen concurrent meer? Wink
Reply
Tuurlijk! PHM mist de bps & verliest 2e set tb. Pfff.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Muller out.
PHM & Dodig kut! 
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
(05-02-2015, 07:06 PM)Atlanta Wrote:
(05-02-2015, 06:25 PM)centre court Wrote: Verlies Müller niet perse heel erg. Eigenlijk had iedereen Müller en troef Seppi kan daar nu wel schade aanrichten. Alleen André met Berankis. Die houdt z'n 2014 vorm gewoon vast. 

Ik had ook Berankis... Of ben ik geen concurrent meer? Wink

Ik heb even vlot gekeken. Had het niet opgemerkt maar ik zie je wel als concurrent hoor. 
Ook Ad is een concurrent mits ie berekenend durft te blijven spelen. Hij ook zonder Müller zie ik. Ad jaar!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(05-02-2015, 06:25 PM)centre court Wrote: Verlies Müller niet perse heel erg. Eigenlijk had iedereen Müller en troef Seppi kan daar nu wel schade aanrichten. Alleen André met Berankis. Die houdt z'n 2014 vorm gewoon vast. 

Lang niet iedereen had Muller, dus prima resultaat.
Winst Kohl is dan weer jammer.

Hup Granollers en Monfils!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima Granollers. Clownfils moet nog even warm worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Monfils zet even gas, et voila, 1e set is binnen.
Reply
Prima idd, zo hoort het ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Slechte week maar verlies je het niet op. 
Schade beperken met Monfils, Verdasco en Troicki.
Reply
Mooi, lijkt erop dat ik in 1 week de fluke van Kyrgios ga goedmaken. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mooi team Ad, het mag gezegd worden. Op de Australian Open hadden we met Djoko, Murray en Tomic een bijna identiek team. Nu heb ik door tijdsdruk maar snel een team bij elkaar geklikt... Mooie kans om dik uit te lopen deze week.
Reply
Sta bovenaan maar ga het niet vasthouden vermoed ik. GGL wel erg belangrijk geworden
Kei Nishikori





Reply
(06-02-2015, 10:59 AM)rhubarb Wrote: Mooi team Ad, het mag gezegd worden. Op de Australian Open hadden we met Djoko, Murray en Tomic een bijna identiek team. Nu heb ik door tijdsdruk maar snel een team bij elkaar geklikt... Mooie kans om dik uit te lopen deze week.

Bedankt man.
Ik heb er ook best wat tijd ingestoken, net als bij de AO, dat loont dus gelukkig nog steeds.
Hopelijk heb ik tijd om dat een jaar vol te houden.
En het loont gelukkig ook om niet makkelijk maar allemaal goedkope jongens aan te klikken zodat je alle risico vermijdt.

Ik kan nu zelfs weekwinnaar worden, ook als Kohl finale haalt. Maar dan moet ik wel 3 winnaars hebben.
In Zagreb en Quito komt dat wel goed, denk ik. In Montpellier is het nog spannend.

Wel sleuteldagje vandaag, vooral in Quito. Hup Klizan!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(05-02-2015, 03:35 PM)_Tampie Wrote: Troicki gaat lekker. Helaas is Darcis aan het vegen. Komop Jarkko!

Wat heeft Darcis ineens trouwens? Startte het jaar met een CH winst, maar verder is hij toch niet ineens een geweldenaar ofzo?

Ineens? Is in potentie toch gewoon een top 50-speler? Is alleen nooit een jaar fit en vorig jaar een halfjaar geblesseerd geweest.
Maar in dat tweede halfjaar zich wel in de top 150 gespeeld. En 2015 weer goed begonnen. Met die loting en voor dat geld wel een beetje een missertje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik zou het geen top 50 speler willen noemen. Aardige challenger speler. Beetje niveautje 80-130.
Reply
Hij heeft toch wel een aantal jaren tussen 40 en 100 gestaan.
Geen steady top-50, maar wel het niveau ervan. En zeker in een enkele wedstrijd in staat tot grote prestaties.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: