The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Spa - Ajax
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:De overwinning van Sparta is voor mij een bevestiging dat het helemaal niet zo goed zit bij Ajax. Dan kan Van Geel wel mooi verkondigen dat het allemaal zo goed gaat, maar feit is wel dat ze er momenteel weinig van bakken. Geen Champions League en nu in de competitie alweer 6 punten achter op PSV, waar ze na de winterstop nog op bezoek moeten.
Huntelaar bakt er werkelijk helemaal niks meer van, zijn vormcrisis begint al bijna structureel te worden.

Grootste zorg bij Ajax is de bank momenteel. Daar zit gewoon geen kwaliteit genoeg. Als Stam fit blijft dan zal de schade meevallen, valt hij weg dan zullen de problemen alleen maar groter worden.
Tja, het is inderdaad drama maar ik denk wel dat ze er weer bovenop komen. Volgende week Willem II thuis, daar kan weer aan het zelfvertrouwen gewerkt worden. PSV verliezen kan gewoon en toen speelden ze nog goed. Twente en Sparta waren om onduidelijke reden drama, maar vandaag kan je weinig over het spel zeggen als je na een kwartier al met 10 man komt. Zeker als je donderdag ook al een uur met 10 man hebt gespeeld.

Huntelaar speelde tegen Twente nog gewoon echt goed, maar was vandaag inderdaad kut.

Verder vind ik de bank niet zo'n drama. Vermaelen en Ogararu vind ik goede vervangers voor de verdediging. Rosales, Mitea en Rosenberg vind ik ook gewoon goed. Alleen Rosales is onwijs uit vorm.
Op het middenveld houdt het alleen niet over. Roger lijkt afgeschreven, Lindenbergh heeft het niveau niet en Maduro zit al maanden in een vormcrisis. Ik zeg Urby vast doorschuiven naar het middenveld en Vermaelen vast op linksback. Samen met gabri en Sneijder heb je dan een sterk, dynamisch middenveld. Nu gebeurt het alleen maar incidenteel.

Kortom, ik denk dat het nog wel goed komt.

Misschien moet je eens wat objectiever kijken naar de situatie. Huntelaar wordt beoordeeld op doelpunten en assists. Vorig jaar was het top, dit jaar is het kut met peren op een paar wedstrijden na. Spelers die op de bank zitten moeten het elftal niet zwakker maken als ze erin komen. Sommige spelers moeten wat extra´s kunnen brengen bij een invalbeurt. Mitea en Rosales maken Ajax niet sterker. Vermaelen is een verdediger, dus die zal in principe niet als extraatje gebracht worden, eerder als vervanger van. Roger is een miskoop, Lindenbergh te licht voor Ajax en zo kan ik nog wel even doorgaan. Maduro makes me :cry: , Rosenberg is middelmaat.

Daar ben ik het mee eens Tripple. Maar ik heb al eerder hier aangegeven dat Huntelaar het niet slecht doet. Hij scoort dan wel niet maar voetbalt zeker niet slecht. Ik heb het dan niet over deze wedstrijd want daar kan ik niet over oordelen aangezien ik er niks van meegekregen heb. Ajax heeft dit jaar wederom gewoon geen elftal om kampioen mee te worden. Dit zelfde moet ik over Feyenoord zeggen, een leuk elftal maar gewoon niet het niveau van PSV (en FCT :wink: ).
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:Volgende week Willem II thuis, daar kan weer aan het zelfvertrouwen gewerkt worden.

Hoe kun je dat nou zeggen als je net door Sparta van de mat bent geveegd en je al weet dat je alle kwaliteit op het middenveld mist tegen Willem II. cry
Jij bent echt een kleuter en nog achterlijk ook.

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewforum.php?f=3">viewforum.php?f=3</a><!-- l -->
Als je niets zinnigs te melden hebt , kan je beter je mond houden
Reply
Wat een graftakketyfuspot zeg.

'We gaan op Bossen-jacht, we gaan op bossen-jacht'.

Sneijder werd in 5 min tijd 3 keer onderuit geschoffeld, waarvan het minstens 2 x geel zou moeten zijn voor zo'n sperma-schoft. Maar zelfs de wanstaltige tackle van Piet Vlug werd geen geel voor getrokken, nee hoor Wes kreeg geel omdat ie het zat was.
Dat ie daarna ook nog maar iets zegt, tegen wie dan fokking ook, is gewoon DOM, net zo dom als Oerby donderdag was, sukkels :letitallout: !

Daarna heb ik nog 3x een sperma-schoft, EXACT hetzelfde zien doen als wat Sneijder deed, en wat denken we ? Geen 1 keer een kaart. Wees dan verdomme een beetje rechtlijnig vieze tyfus bossen.

De Heit had ook rood MOETEN hebben. Pingel was geel voor Heit en dus nummer 2.

Verder was Ajax, wederom, dramatisch. Zo heb ik in 8 dagen tijd 3 kolere wedstrijd gezien en ongeveer 2300 km daarvoor in de auto gezeten.

Spartanen gefeliciteerd.

@ Ad, laat je niet zo kennen. Laat die kut calimero-boeren nu eens links liggen, zoals heel NL al doet.... :wink:
Reply
:lol: :lol: :lol: :lol: "Ad, laat je niet zo kennen", zegt ie dan :lol: :lol: :lol:
Reply
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:Misschien moet je eens wat objectiever kijken naar de situatie. Huntelaar wordt beoordeeld op doelpunten en assists. Vorig jaar was het top, dit jaar is het kut met peren op een paar wedstrijden na. Spelers die op de bank zitten moeten het elftal niet zwakker maken als ze erin komen. Sommige spelers moeten wat extra´s kunnen brengen bij een invalbeurt. Mitea en Rosales maken Ajax niet sterker. Vermaelen is een verdediger, dus die zal in principe niet als extraatje gebracht worden, eerder als vervanger van. Roger is een miskoop, Lindenbergh te licht voor Ajax en zo kan ik nog wel even doorgaan. Maduro makes me :cry: , Rosenberg is middelmaat.
Ik probeer ook objectief te kijken.
Het rendement van Huntelaar is inderdaad veel te laag, maar dat ligt niet alleen aan hem. Als je Twente als voorbeeld neemt; daar voetbalde hij goed en verdeelde goed naar de zijkant. Dat hij vervolgens geen goede voorzet krijgt, kan hij wienig aan doen.
En de bankzitters zitten niet voor niets op de bank. Ze zijn dan logischerwijs minder dan de basisspelers, tenzij je een typische invaller in je team hebt.

Een goede bank is de kracht van een topclub. Dat Huntelaar goed voetbalde tegen Twente, is wel het minste wat hij kan doen. Maar ben je met je eens dat er veel zit in de aanvoer van ballen. Ik vind spelers als De Mul, Mitea en Rosales veel te grillig voor een club als Ajax. Op zulke posities moeten jongens spelen die er staan.
Reply
Fabian Wrote:Verder was Ajax, wederom, dramatisch. Zo heb ik in 8 dagen tijd 3 kolere wedstrijd gezien en ongeveer 2300 km daarvoor in de auto gezeten.

Heb jij vetrouwen in de huidige selectie van Ajax?
Reply
Eigenlijk heeft alleen AZ van de vier grote clubs een bank die bijna net zo goed is als de basis. En dan krijg je volgens mij op den duur gemor.
De bank van PSV is ook niet zo goed als de basiself.

En ik roep ook al weken dat je geen 4-3-3 moet spelen als er geen enkele fatsoenlijke voorzet van de zijkant komt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tripplexxx Wrote:
Fabian Wrote:Verder was Ajax, wederom, dramatisch. Zo heb ik in 8 dagen tijd 3 kolere wedstrijd gezien en ongeveer 2300 km daarvoor in de auto gezeten.

Heb jij vetrouwen in de huidige selectie van Ajax?

Lastig. Eerste 10 potten dit seizoen waren goed qua resultaat en behoorlijk qua voetbal. Maar wat ze nu laten zien ?
Vandaag was er, net zoals tegen Praag, geen inzet, geen beleving en de helft stond 90 minuten 'uit te rusten' op dat veld.

Belachelijk!
Reply
@Fabian: lijkt me ook behoorlijk irritant als een scheids niet consequent is met kaarten en ik kan begrijpen dat het frusterend is. Het gebeurt echter overal en zoals jezelf al aangeeft is de reactie van Sneijder gewoon dom.

Goede reactie van je alleen jammer dat je jezelf weer laat kennen met de laatste opmerking.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Tukker_Rulez Wrote::lol: :lol: :lol: :lol: "Ad, laat je niet zo kennen", zegt ie dan :lol: :lol: :lol:

Blijkbaar kan je toch lezen ? Dat is namelijk nog nooit uit je postings gebleken.....
Reply
Ekslem Wrote:@Fabian: lijkt me ook behoorlijk irritant als een scheids niet consequent is met kaarten en ik kan begrijpen dat het frusterend is. Het gebeurt echter overal en zoals jezelf al aangeeft is de reactie van Sneijder gewoon dom.

Goede reactie van je alleen jammer dat je jezelf weer laat kennen met de laatste opmerking.
Tuurlijk, de reactie van Fabian is wel goed, terwijl hij ongeveer hetzelfde zegt als ik. Meeloper.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Bedankt Sparta!

Bedankt Ajax :letitallout:

Ja helaas voor jullie, maar thuis in Almelo staat het publiek altijd voor 200% achter Heracles, dat zal jullie op de been houden en zorgen voor overleving in de eredivisie.

Het is inderdaad nog veel te vroeg om nu al over degradatie te spreken, daar is de tijd nog lang niet rijp voor. Maar dit weekend heeft wel gezorgd voor een behoorlijke kater. Thuis spelen wij inderdaad sterk maar ik vraag me af of we dit vol kunnen houden. We zullen het gaan zien Vret, wij Tukkers weten in ieder geval wat je moet doen in mindere tijden. En dat is NIET de eerste 7 minuten wegblijven :wink:
Reply
Fabian Wrote:
Tukker_Rulez Wrote::lol: :lol: :lol: :lol: "Ad, laat je niet zo kennen", zegt ie dan :lol: :lol: :lol:

Blijkbaar kan je toch lezen ? Dat is namelijk nog nooit uit je postings gebleken.....

Nee? Kun jij wel lezen dan?
Reply
Ad Wim, als jij het nu nog niet doorhebt, heb je echt een bord voor je kop!
Uit Fabian zijn post druipen de frustraties, maar het is iig nog enigzins reel

EDIT: en kap er eens mee om steeds je posts aan te passen :lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Jullie zullen beiden vast gelijk hebben. De scheids zal vast een beetje in het nadeel van Ajax gefloten hebben, maar zo gaat het toch altijd hier. Hoe hard werd het "tukkergehalte" hier uitgelachen na de uitingen van frustratie na Feyenoord- FC Twente. En zo zal het altijd gaan, maar dat maakt het niet minder leuk om vanavond te zien hoe Feyenoord en Ajax onderuit zijn gegaan.
Reply
Ad Wim Wrote:
Ekslem Wrote:@Fabian: lijkt me ook behoorlijk irritant als een scheids niet consequent is met kaarten en ik kan begrijpen dat het frusterend is. Het gebeurt echter overal en zoals jezelf al aangeeft is de reactie van Sneijder gewoon dom.

Goede reactie van je alleen jammer dat je jezelf weer laat kennen met de laatste opmerking.
Tuurlijk, de reactie van Fabian is wel goed, terwijl hij ongeveer hetzelfde zegt als ik. Meeloper.

http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewforum.php?f=3
Als je niets zinnigs te melden hebt , kan je beter je mond houden
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Bedankt Sparta!

Bedankt Ajax :letitallout:

Ja helaas voor jullie, maar thuis in Almelo staat het publiek altijd voor 200% achter Heracles, dat zal jullie op de been houden en zorgen voor overleving in de eredivisie.

Het is inderdaad nog veel te vroeg om nu al over degradatie te spreken, daar is de tijd nog lang niet rijp voor. Maar dit weekend heeft wel gezorgd voor een behoorlijke kater. Thuis spelen wij inderdaad sterk maar ik vraag me af of we dit vol kunnen houden. We zullen het gaan zien Vret, wij Tukkers weten in ieder geval wat je moet doen in mindere tijden. En dat is NIET de eerste 7 minuten wegblijven :wink:

Inderdaad, blijf je team steunen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
:lol: "overigens...., ofschoon......" Die Snaider praat net zo als Johan C. En wat hij (volgens de scheidsrechter) zei kan onmogelijk richting de speler van Sparta gegaan zijn.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ach, blinde tyfushond.
Reply
Opknopen die neuzen met hun scheldpartijen, laat ze zelf allemaal de tering krijgen daar, vieze tyfushonden. rrrrrrrrood voor mij.
Reply
Ik heb de hele wedstrijd niet gezien, maar als ik sommige hier moet geloven, is er nogal wat weggelaten in de samenvatting.

EDIT: overtreding van Vlug vond ik overigens wel meevallen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Die overtreding viel ook 100% mee, maar Ad Wim heeft altijd net als Ajax speelt z'n bril niet op.

Gewoon een leugenaar die Sneijder.
Reply
Ekslem Wrote:Ik heb de hele wedstrijd niet gezien, maar als ik sommige hier moet geloven, is er nogal wat weggelaten in de samenvatting.

EDIT: overtreding van Vlug vond ik overigens wel meevallen.

Als het de derde keer in 5 minuten is, moet je een keer geel trekken. Want ze waren steeds Sneijder aan het 'schoppen'.

Ik weet niet of je zelf voetbalt, maar als ik 3 schoppen binnen 5 minuten krijg, ga ik ook 'verhaal' halen met een duwtje. En om daar nou geel voor te trekken...... ???
En nogmaals, als je dat dan doet, doe dat dan ook voor die 3 spartanen die later in de wedstrijd exact hetzelfde deden.
Reply
Een terechte overwinning van Sparta. =D>

Netjes van Bossen om nu eens eindelijk dat onbeschofte gedrag af te straffen.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Fabian Wrote:
Ekslem Wrote:Ik heb de hele wedstrijd niet gezien, maar als ik sommige hier moet geloven, is er nogal wat weggelaten in de samenvatting.

EDIT: overtreding van Vlug vond ik overigens wel meevallen.

Als het de derde keer in 5 minuten is, moet je een keer geel trekken. Want ze waren steeds Sneijder aan het 'schoppen'.

Ik weet niet of je zelf voetbalt, maar als ik 3 schoppen binnen 5 minuten krijg, ga ik ook 'verhaal' halen met een duwtje. En om daar nou geel voor te trekken...... ???
En nogmaals, als je dat dan doet, doe dat dan ook voor die 3 spartanen die later in de wedstrijd exact hetzelfde deden.

Ben het met je eens dat het duwtje van Sneijder geen geel was. Heb 1 van die drie 'aanslagen' gezien, was zeker een kaart waard! En ik kan me voorstellen dat je daardoor gefrustreerd raakt, zeker als de scheids niet optreedt. Andere ovetredingen hebben ze niet uitgezonden dan. Sneijder zijn actie blijft echter te dom voor woorden! En dan beweren dat ie het tegen Vlug had, right :roll:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Dat ontken ik ook niet, Sneijder is gewoon dom. Na die gele kaart moet je je kop houden en weglopen.
Altijd 'geleerd' dat je je gram maar voetballend moet halen ipv mondelijk.

Sparta was, 11 tegen 11 helemaal niet beter. Ajax had het onder controle, creërt alleen geen donder. Na die rooie was het over....

Ach, nieuws uit Nijmegen deed me weer een klein beetje lachen in de bus. :wink:
Reply
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:Henk ten Cate zei na afloop van de wedtsrijd tegen Sparta dat Wesley Sneijder een scheldwoord heeft gebruikt tegen een speler van Sparta, zeker niet de scheidsrechter. Het zou gaan om een scheldwoord wat 100 keer per wedstrijd gebruikt wordt, maar op basis van het bekende verhaal-Perez werd Sneijder er nu meteen uitgestuurd.

Volgens Bossen zei Sneijder: Je moet fluiten vieze tyfushond.
-
Dat verhaal van Henk klopt iig niet, je ziet op de beelden duidelijk dat Sneijder zich omdraait naar de scheids, iets roept en Bossen daarna meteen rood trekt:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.upitus.com/download.php?file=ad6c2353">http://www.upitus.com/download.php?file=ad6c2353</a><!-- m -->
Tja, het zal wel nooit echt duidelijk worden wat er precies is gezegd. Maar volgens mij had het niet veel uitgemaakt wat hij precies zei.

En je ziet ook goed dat de overtreding van Vlug wel degelijk geel waard is en dat hij ook duwt, dus geel verdient.

Duwen gebeurd 100x in de wedstrijd en Sneijder heeft inmiddels toegegeven vuile tyfushond gezegd te hebben. hij zei er echter achteraan de rode kaart onterect te vinden en hem te gaan aanvechten. Verder spreekkoren Ajax-aanhang die Bossen negeerde. Van normen en waarden hebben ze in Amsterdam op en buiten het veld blijkbaar nog niet gehoord. Confused


Haha, inmiddels heb jij je nog meer belachelijk gemaakt dan jullie Ad wim belachelijk vinden met trieste anti-Ajax terreurposts. Alles, maar dan ook alles wordt betrokken op Ajax.

En ga verder ff allemaal op Ad Wim lopen zeiken, hebben we straks weer zo'n saai forum.

Er is nog nooit zo veel gepost over Ajax nu het slecht gaat, dat zegt genoeg lijkt mij.

Ajax speelt kut en zal dit jaar wederom geen kampioen worden, dat is inmiddels wel duidelijk. Als Huntelaar uit vorm is scoort Ajax gewoon niet. Jammer dat het nu al zo afhankelijk is van KJ, want van de vleugels hoef je het ook niet te hebben. Het wordt tijd dat Babel weer fit is, want daar komt tenminste nog dreiging vanaf. En de scheidsrechter moet je niet de schuld geven, Sneijder moet gewoon zijn kop houden en gaan voetballen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Ik vind het belachelijk om PSV nu al de zekere kampioen te noemen! Het is maar twee wedstrijdjes niet presteren en het is weer gelijk. Bovendien spelen ze allemaal nog een keer tegen elkaar en dat zijn echt geen zekere 3 punten voor PSV.

Sneijder blijkt overigens tegen Bossen gezegd te hebben, je moet die witte tyfushond een kaart geven. Niet goed te praten, maar ik vind het geen rood. Ik vind het iig anders dan dat hij Bossen een blind tyfus hond noemt. Zal ook wel met mijn normen en waarden te maken hebben :roll: Maar goed, nogmaals, het blijft oliedom.

Verder geloof ik Ten Cate dit keer wel een keer. Ik denk ook dat Bossen liegt als hij zegt dat hij het geval Perez er niet bijgehaald heeft. Anders kan ik de reactie van ten Cate nadat Bossen bij hem is geweest niet verklaren.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Lamme Lennie Wrote:Er is nog nooit zo veel gepost over Ajax nu het slecht gaat, dat zegt genoeg lijkt mij.
Dat zegt mij alleen maar dat er hier een bepaald persoon rondhangt die meent op alles te moeten reageren en zich op die manier volstrekt belachelijk maakt. Dat lokt weer reakties uit enz. enz. Inhoudelijk wordt er namelijk niet echt veel gemeld imo.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Lamme Lennie Wrote:Ajax speelt kut en zal dit jaar wederom geen kampioen worden, dat is inmiddels wel duidelijk. Als Huntelaar uit vorm is scoort Ajax gewoon niet. Jammer dat het nu al zo afhankelijk is van KJ, want van de vleugels hoef je het ook niet te hebben. Het wordt tijd dat Babel weer fit is, want daar komt tenminste nog dreiging vanaf. En de scheidsrechter moet je niet de schuld geven, Sneijder moet gewoon zijn kop houden en gaan voetballen.
Dit vind ik daarentegen een stuk objectiever....... :wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: