The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




It's a Goal (Seizoen 5)
Gerben Zonderland Wrote:Verloren met 2-1 en nu op gescoorde doelpunten 2e achter Forever. :roll:

Krijg je ervan als je met 5 man een beetje achterin blijft hangen. :wink:
Reply
Forever Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Verloren met 2-1 en nu op gescoorde doelpunten 2e achter Forever. :roll:

Krijg je ervan als je met 5 man een beetje achterin blijft hangen. :wink:

Dat scheelt wel 4 hele doelpunten voor en ik heb 1 minder tegen... :wink:

En er is weer stuivertje gewisseld. Door een winstpotje mijnerzijds en een gelijkspelletje voor de Eeuwige zijde sta ik weer aan kop met 2 puntjes voor. Voor de weekprijs zijn nog zeker 10 teams in de markt, aangezien (afgezien van Dre die 1 gelijkspel heeft) iedereen minimaal 2 gelijke spelen heeft gepakt en houdt.
Reply
weer es gewonnen, sta nu 4e en EB 3e.. die mazzelaar had een forfeit tegen de 6e plaats ofzo, terwijl die maandag nog wel een volledig elftal had..

maar toch, =D> EB, 4-1-0 is een erg nette prestatie in deze divisie
Reply
4-1 gewonnen, niets veranderd verder, ik sta nog steeds eerste.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Ik kom niet op de site, volgens mij is ie down...
Reply
T00L Wrote:weer es gewonnen, sta nu 4e en EB 3e.. die mazzelaar had een forfeit tegen de 6e plaats ofzo, terwijl die maandag nog wel een volledig elftal had..

maar toch, =D> EB, 4-1-0 is een erg nette prestatie in deze divisie
Dank je wel. Nu komt het op jou neer om morgen niet te verliezen van je tegenstander zodat ik divisie manager van de week kan worden.
Reply
3-1 gewonnen en 2 waardeloze spelers voor heel veel verkocht.
Sta nog steeds eerste en ben iets uitgelopen op mijn 3 gevaarlijke achtervolgers. Verder heb ik op dit moment gewoon 58.6M op de bank staan en kan nog 5 spelers kopen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
EB Sports Wrote:
T00L Wrote:weer es gewonnen, sta nu 4e en EB 3e.. die mazzelaar had een forfeit tegen de 6e plaats ofzo, terwijl die maandag nog wel een volledig elftal had..

maar toch, =D> EB, 4-1-0 is een erg nette prestatie in deze divisie
Dank je wel. Nu komt het op jou neer om morgen niet te verliezen van je tegenstander zodat ik divisie manager van de week kan worden.

ik doe m'n best, maar de uitwedstrijden willen de laatste tijd niet echt lukken...
Reply
Heb 5-0 gewonnen, sta nog steeds 3e met 1 punt voorsprong op de nummer 4. Speel vannacht tegen de nummer laatst, die slechts 1 punt heeft.
Reply
Geen MotW (gefeliciteerd Dre, jij ook een prijsje :wink: ), maar wel mijn laatste potje tegen de vervelende nummer 3 met 2-1 gewonnen en daardoor Dre aan de derde plaats geholpen (geen dank :winkSmile Ik heb trouwens een 30-jarige keeper te koop met rating 86 en daar had ik maar liefst 28 offers op in een halve dag. :roll:
Als iemand nog belangstelling heeft voor een reserve-keeper moet ie het even zeggen, want SD-ers hebben uiteraard voorrang.
Reply
Zo'n rare uitslag heb ik nog nooit gehad, 4-3 gewonnen :eeeek: :eeeek:

Ik heb met 3-0 en 4-1 voorgestaan maar toch nog 4-3 geworden, gelukkig heb ik wel gewonnen!
De nr.2 verloor van de nr. 19 dus ik sta nu 6 punten voor op hem, en 9 op de nr.3
Reply
Bijan op de helft van het seizoen en een gedeelde 4e plek. 5 punten achter op nummer 1.
Niet slecht na promotie vorig jaar.
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Bijan op de helft van het seizoen en een gedeelde 4e plek. 5 punten achter op nummer 1.
Niet slecht na promotie vorig jaar.

ligt eraan wat je bijna noemt... alweer 6 speelrondes over de helft..

heb 3-2 gewonnen, alleen verliest EB zelf dus heeft ie nog de MotW nog niet...
Reply
T00L Wrote:
gittermaster Wrote:Bijan op de helft van het seizoen en een gedeelde 4e plek. 5 punten achter op nummer 1.
Niet slecht na promotie vorig jaar.

ligt eraan wat je bijna noemt... alweer 6 speelrondes over de helft..

heb 3-2 gewonnen, alleen verliest EB zelf dus heeft ie nog de MotW nog niet...

:lol: Wat is het ook een ezel... :wink:

Vandaag 0-4 gewonnen en nog steeds 3e. Het lukt me dit seizoen alleen voor het eerst niet om spelers binnen te halen. ik ben altijd op zoek naar talentjes om ze zelf op te leiden, maar tot nu toe slechts 3 binnen kunnen hengelen...
Reply
hehehe, inderdaad ja, dit gaat ook zoveel sneller dan hattrick, seizoen is net begonnen man.
Inderdaad een ezel... IIIIII AAAAAA Smile
The great old Ludwig von...
Reply
Wederom gewonnen, met 3-0. De nummer 2 wint van de nummer 1, waardoor ik beiden nu volg op 1 punt. De nummer 4 staat op 3 punten van mij.
Reply
2-1 gewonnen, de nr. 2 speelde gelijk dus ik sta inmiddels 8 punten voor, en 9 op de nr. 3
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Heb al langer dan een week dat ik geen advertenties meer kan aannemen. Hebben daar meer mensen last van? Heb nu in totaal 8 open staan.

Overigens met 4-0 gewonnen en verkeer nog steeds op de eerste plek. 1pnt voorsprong op nr. 2.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
ja heb precies hetzelfde. Behoorlijk irritant....
The great old Ludwig von...
Reply
Heb het nog niet een week, maar wel al lang... Heb plek voor 38, nu 27 bezet :letitallout:
Reply
iedereen krijgt dezelfde aanbiedingen qua advertenties, dus ja, dat heb ik ook Smile

vandaag 1-0 verloren, sta nu gedeeld 3e. 2 punten achter op de nr 1, maar ook maar 1 punt voor op de nummer 7.

gisteren wat mailtjes rondgestuurd naar managers met 90+ spelers, hopen dat er 1 instemt met de verkoop begin volgend seizoen
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Geen MotW (gefeliciteerd Dre, jij ook een prijsje :wink: ), maar wel mijn laatste potje tegen de vervelende nummer 3 met 2-1 gewonnen en daardoor Dre aan de derde plaats geholpen (geen dank :winkSmile Ik heb trouwens een 30-jarige keeper te koop met rating 86 en daar had ik maar liefst 28 offers op in een halve dag. :roll:
Als iemand nog belangstelling heeft voor een reserve-keeper moet ie het even zeggen, want SD-ers hebben uiteraard voorrang.


Ja mag tijd worden he Smile Ja bedankt he Smile Zo mijn pas aangetrokken keeper heeft nu 100/100 op zijn hoofdskills nu maar afwachten naar de rest Smile
Reply
1-3 gewonnen in een lastige uitwedstrijd. Nu voor het eerst dit seizoen alleen aan kop en 3 punten voor nog steeds op de nummer 4...
Reply
1-1, mijn voorsprong op de nr. 2 'slinkt' tot 7 punten..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Na een verliespotje gisteren nu een gelijkspel en daardoor nu 2e op 1 punt achter de Eeuwige. Dit wordt wederom een matige week... :cry:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Matador! Wrote:
T00L Wrote:
gittermaster Wrote:Bijan op de helft van het seizoen en een gedeelde 4e plek. 5 punten achter op nummer 1.
Niet slecht na promotie vorig jaar.

ligt eraan wat je bijna noemt... alweer 6 speelrondes over de helft..

heb 3-2 gewonnen, alleen verliest EB zelf dus heeft ie nog de MotW nog niet...

:lol: Wat is het ook een ezel... :wink:

Vandaag 0-4 gewonnen en nog steeds 3e. Het lukt me dit seizoen alleen voor het eerst niet om spelers binnen te halen. ik ben altijd op zoek naar talentjes om ze zelf op te leiden, maar tot nu toe slechts 3 binnen kunnen hengelen...
Jij bent een ezel, omdat je niet in een hoge divisie speelt. Bovendien lukt je niet om spelers binnen te halen. :lol:
Reply
dat jij toevallig op tijd was wil ook niks zeggen EB...

als ik na een stuk of 35 wedstrijden in div 2 al zo hoog kan staan, dan had jij al lang kampioen in div1 moeten zijn
Reply
Waarom sta jij dan niet op nummer 1?
Reply
ik heb geen 5 of 6 seizoenen de tijd gehad om mn team op te bouwen EB.....
Reply
3-0 gewonnen, verder niets veranderd.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply


Forum Jump: