The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Moskou / Wenen / Stockholm
tegen darcis gaat hij het denk ik niet redden, als die wint van andere rochus...

maar goed, hij kan ook zomaar halve of finale halen...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Darcis? Wat heeft die gepresteerd dan? En die kan indoor niks. Ancic was begin dit jaar heel goed indoors en in dat stukje lijkt hij mij verreweg de favoriet voor de halve finale en dan lijkt het me een zekerheidje. Hij mist alleen ritme en vertrouwen, dat is het probleem.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
begin dit jaar... dat zeg je heel goed.

hij heeft de laatste tijd weinig gespeeld en gewonnen.
nu lijkt ook alleen de service te lopen.

ik heb darcis indoor met de davis cup gezien tegen wawrinka en dat was zeer goed.

en hij heeft op soortgelijke baan in memphis dit jaar ook aardig gespeeld :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
wawrinka lijkt eraf te gaan :razz:

biedt perspectief voor melzer :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Het is niet te geloven wat een kansen Petzschner al gemist heeft in deze partij.... Nu gaat Waw hem nog winnen ook
Reply
Daar zeg je het goed, tegen Wawrinka. Dat stelt dus niet zoveel voor, aangezien die van iedereen verliest de laatste tijd.

En zoals ik al zei, dus nogmaals, Ancic heeft vertrouwen nodig. Maar dat kan ie met deze poeploting wel op doen. Grote kans dat hij de halve haalt natuurlijk, met ook nog een behoorlijke kans op finale en winst als je zo de draw bekijkt, en dan moet je hem gewoon hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als Wawinka hier verliest, kon dat wel eens een heel flinke klap zijn voor zijn kansen op de Masters Cup.
Reply
En terecht, die jongen verdient het niet om daar te staan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Petzschner doet het =D> Nette overwinning, en nu is het aan Hernych en Melzer :-({|=
Reply
Lol, Petje wint uiteindelijk. Gunstig voor Hernych inderdaad, en voor Moya.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wordt Hernych met zijn 40.000 salaris ook nog eens rendabel, 2 maanden voor het einde :eeeek:
Reply
salaris?
Reply
40K?! :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
2 jaar geleden gekocht he, en toen stond hij gewoon 60e ofzo. Undecided
Reply
Hop, 6-2 Ancic, niks louter service =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Davydenko ook direct los, ik vind dat echt zo'n gekke keuze niet van Haggie.
Reply
Tja, hij moet wel echt winnen om rendabel te zijn he...
Maar het kan wel.

Ik ben trouwens echt te kort ermee bezig geweest, heb ik ook Gulbis al niet Sad
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Geen interessante partijen voor mij nu, ik ben weer even weg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ben er nog nooit zo lang mee bezig geweest voor mijn gevoel, maarja...
Reply
Jahoor, daar gaan we weer met Gonzo. :x
Reply
gulbis en bolelli breaken direct :o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
serra toch ook al 2 bp gehad...

ik krijg steeds meer vertrouwen in safin :razz:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Gonzo krijgt nu bp na bp, maar benut ze nou eens! :x
Reply
Eindelijk. En nu geen gezeik meer!
Reply
Bolelli breakt terug =D>
Reply
Dit is toch niet te geloven, Bolelli verloor vorige week nog van Suzuki. #-o
Reply
Darcis begint in ieder geval veelbelovend: direct de break aan de broek en 0-3 achter.
Reply
Nou, tb bij Gonzo. Ik reken nergens op gezien de worsteling de afgelopen 2 sets.
Reply
Vorige week verloor Darcis ook al van Christophe Sad
Reply
C. Rochus - Darcis 6-2. Gaat vrij snel.
Reply


Forum Jump: