The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Madrid 2008
Vis eraf, mooi.

Begrijp ik nou dat Bolelli nog gedubbeld heeft na zijn opgave?! Bestaat daar geen boete voor? :-k
Reply
gulbis heeft veel potentie, maar of het er ooit uitkomt voor een top 10 klassering Icon_question

deuce
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
nadal heeft zijn 1e mp al gemist
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
en weer een vreselijke ue

mp nr. 2
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
op basis van deze wedstrijd had gulbis moeten winnen, maar hij is absoluut niet constant genoeg om een volledige returngame te knallen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
klasse rafa
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
GSM Nadal...Geen beste wedstrijd van beide.
Nadal erg vervelend lang wachten tussen de punten en weer eens een "blessure" behandeling na een verloren set. Knap dat hij toch weer wint jammer dat het zo moet.
Jammer Ernests...zo kan ik er mee leven als een FTM-speler verliest
Reply
Komt Lopez nu nog de baan op, zo tegen elven?
Reply
gulbis winners/ue 49 - 62

nadal winners/ue 11 - 27

nadal dus ook heel matig
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
die is toch met een uurtje klaar mag ik aannemen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Overdune Wrote:Komt Lopez nu nog de baan op, zo tegen elven?

zekers

ze spelen daar als het nodig is tot na 1 uur nog door
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Staan al op scorebord...
Reply
Kool, heeft Bolelli nou nog gedubbeld na z'n opgave tegen Murray?
Reply
Overdune Wrote:Kool, heeft Bolelli nou nog gedubbeld na z'n opgave tegen Murray?
Ja...en won de eerste set ook nog. Vervolgens wel simpel eraf.
Weet niet wat de rede was van de opgave.
Diarree of iets dergelijks zijn natuurlijk mogelijk in dit geval.
Reply
Zou kunnen, maar ik vind het maar typisch.
Reply
kooltje Wrote:
Overdune Wrote:Kool, heeft Bolelli nou nog gedubbeld na z'n opgave tegen Murray?
Ja...en won de eerste set ook nog. Vervolgens wel simpel eraf.
Weet niet wat de rede was van de opgave.
Diarree of iets dergelijks zijn natuurlijk mogelijk in dit geval.


Reden van opgave was een schouderblessure...althans daar werd hij aan behandeld de game ervoor... :roll:
Reply
Idd ja, dat stond in die BBC-link van Ad. Dat is dan helemaal schandalig zeg. Ik neem aan dat hier gewoon regels voor zijn en er dus een boete volgt?
Reply
buurs Wrote:als gulbis iets meer geduld had, dan had gulbis dit gewonnen.
deze baan is gemaakt voor hem.

hij wil het iedere keer binnen 2 slagen afmaken, terwijl nadal alleen maar terug slaat (omdat dat voldoende is).

gulbis zou veel meer kansen krijgen als hij iets langer wacht met risico nemen.
"Deze baan is gemaakt voor hem", hier spreekt onze kenner hoor cry

En je bent nota bene verliefd op Nadal, maar je kijkt blijkbaar meer naar zijn lekkere kont en zijn gespierde armen, dan naar zijn spel, want iedereen weet dat de enige manier om van Nadal te winnen is: vol rossen twee sets lang en hopen dat alles invalt, zoals Murray bijvoorbeeld op de US Open. Dus als Gulbis langer wacht met risico nemen, heeft Nadal het initiatief al genomen en maakt hij het punt nooit meer.
Hoe moeilijk is dat te begrijpen? :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Idd Ad, dat is wat ik ook zei. Je moet gewoon alle ballen vol rossen en verder hopen op de goede afloop, net zoals tegen Federe. Met net wat minder risico krijg je alle ballen terug en ga je er gewoon keihard af. Tis geen mooi tennis (hoewel..), maar de enige tactiek
Reply
Het kan prachtig zijn, als het lukt, zoals bij Murray op de US Open. Maar vaak, vooral bij subtoppers, gaat het even goed maar komen uiteindelijk de UEs om de hoek kijken, omdat ze gewoon niet de klasse hebben om dit twee volle sets vol te houden. Dat is het verschil tussen top en subtop, en dat is alom bekend, maar Buurs snapt het weer eens niet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Was jij dat niet, die dat altijd zegt? Dan is het ML...

Dat ben ik ja :lol: En regelmatig klopt het ook toch?

edit, zie ook:
<!-- l --><a class="postlink-local" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=11841&p=585494&hilit=gasquet#p585494">viewtopic.php?f=3&t=11841&p=585494&hilit=gasquet#p585494</a><!-- l -->
Reply
Benieuwd of Ginepri hier kan verrassen tegen Davydenko. Davy hier nooit goed gepresteerd en ook een keer van Robby verloren.
Tsonga tegen Granollers zal toch weinig problemen geven, al speelt Marcel thuis.
Daarna de partij van de dag voor mij tussen Nalbandian en Berdych. Al zijn alle partijen eigenlijk belangrijk.
Reply
Nou, we zijn begonnen. Hup Tsonga, ros over Granollers heen voor de poll, en hup Davy natuurlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jeetje, die Granollers begint goed zeg, dat wordt nog een zware kluif voor Jo...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
heb gisteravond stukje van granollers gezien en hij lijkt in topvorm.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Davy vanaf seconde 1 erg vast...Hopen dat Ginepri in ieder geval zijn games kan behouden...
Reply
Tja, hij was degelijk tegen PHM, maar die sloeg dan ook fout na fout. En zelfs Granollers in topvorm haalt in mijn ogen nog geen 8 games tegen een redelijke Tsonga, op indoor hard.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:Davy vanaf seconde 1 erg vast...Hopen dat Ginepri in ieder geval zijn games kan behouden...
Sport 1?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Granollers slaat altijd alleen maar stopvolleys :lol:

Eerste kansen hier voor Tsonga met een 30-30 en deuce, maar niet gemaakt nog ondanks kansen op beide punten. Hij begint wel meer risico te nemen en door de vastigheid heen te slaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Davy vanaf seconde 1 erg vast...Hopen dat Ginepri in ieder geval zijn games kan behouden...
Sport 1?
nee Unibet...
Reply


Forum Jump: