The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Parijs 2008
mindlight Wrote:Daar komt nog bij dat Haggie gewoon een goede manager is, die zeker wel goede teams maakt.

wat is goed in vergelijking met the king? :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Laat je nou niet meteen breaken Tommy #-o
Lekker Andy!! Simpel langs Lopez geeft hoop op goede week! =D>
Jammer Tursu was te verwachten...
Reply
wat een misser van verdasco :eeeek:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Maakt Robredo nog kans of kan ik naar bed?
Reply
Ga maar slapen, ik blijf ook tegen beter weten in wakker, maar dit wordt niets meer.
Reply
Verdasco speelt gewoon deze 3e set drie niveaus beter dan Robredo, hij is de enige die aanvalt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dubbele break Verdasco, nooit meer Robredo....
Reply
En met weer een goede winner de dubbele break, prima!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zo is het eigenlijk de hele partij Ad, alleen einde set 2 chokete Verdasco als een gek.
Reply
Sad je wist het eigenlijk wel ML... maar toch
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Verdomme wat een klote uitslag...Robredo echt helemaal niets meer.
Reply
mindlight Wrote:Dubbele break Verdasco, nooit meer Robredo....

1. Nadal
2. Gasquet
3. Robredo.. Notworthy
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
mindlight Wrote:Zo is het eigenlijk de hele partij Ad, alleen einde set 2 chokete Verdasco als een gek.
Oke, dat was ook het enige stuk dat ik toen zag en toen maakte Verdasco idd fout na fout. Toch netjes dat hij het nu nog herstelt, al is het nog niet afgelopen natuurlijk.

Sowieso eitje voor Murray dit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
verdiend voor verdasco =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haggie Wrote:Sad je wist het eigenlijk wel ML... maar toch

Absoluut, ben ook wel beetje boos op mezelf vanwege deze keuze...
Reply
Haggie Wrote:
mindlight Wrote:Dubbele break Verdasco, nooit meer Robredo....

1. Nadal
2. Gasquet
3. Robredo.. Notworthy

Zeker, we hebben er inmiddels 3
Reply
kooltje Wrote:Verdomme wat een klote uitslag...Robredo echt helemaal niets meer.
Kool, het is toch juist mooi dat die laffe teams afgestraft worden. Die nemen puur en alleen Robredo omdat ie al door was. En zelfs dan zou ik Robredo nog niet nemen, die is echt een lachertje dit jaar...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Verdomme wat een klote uitslag...Robredo echt helemaal niets meer.
Kool, het is toch juist mooi dat die laffe teams afgestraft worden. Die nemen puur en alleen Robredo omdat ie al door was. En zelfs dan zou ik Robredo nog niet nemen, die is echt een lachertje dit jaar...

Eens! En ja, ik heb een laf team deze week.
Reply
Lol, die Verdasco choket weer als een gek, maar dit keer heeft ie een grotere marge gelukkig...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En maakt hij het uit, wat een lompe lul die Robredo.
Reply
Verdasco =D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
ik wist niet dat robredo zo slecht in vorm was :-k
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dat was algemeen bekend Buurs.
Reply
Nando en Andy doen hun werk, prima! =D>
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Verdomme wat een klote uitslag...Robredo echt helemaal niets meer.
Kool, het is toch juist mooi dat die laffe teams afgestraft worden. Die nemen puur en alleen Robredo omdat ie al door was. En zelfs dan zou ik Robredo nog niet nemen, die is echt een lachertje dit jaar...
Vanuit dat perspectief is het zeker mooi inderdaad. Ik vind Robredo echter geen laffe keuze in deze vorm. Ook zeker niet rendabel voor 7 puntjes.
Reply
nalbi - kiefer en granollers - cilic gaan beginnen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Stunten Nico en Marcel!
Reply
cilic direct de break =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Niks op unibet en betfair...waar wel?
Reply
Luie hond!

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.justin.tv/live24sports">http://nl.justin.tv/live24sports</a><!-- m -->
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: