The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Rosmalen
Dat zal dan uiteraard dinsdag worden, ik hoop dat dit een keer geen "grapje" is Buurs. Wellicht moeten Ad, Stille en ik wel kaarten reserveren dan, want dat raakt gegarandeerd uitverkocht.
Reply
was net op sportjournaal.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ok thnx, ben nog aan het werk dus krijg weer weinig mee Wink
Reply
mindlight Wrote:Met nog wat meer afmeldingen kan het trouwens echt interessant worden. Eerste alternates op de lijst zijn nu Koellerer en Baghdatis.
worden anders SE, dus dat komt wel goed Wink
Reply
Ja dat is waar, Koellerer heb ik nog nooit live gezien dus ben ik wel benieuwd naar. Baghdatis is altijd wel vermakelijk.
Reply
Koellerer wil je niet zien.... dat ziet er niet uit.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tuurlijk wel Koellerer. Die gaat lekker schelden, gooien en ruzie maken met de referee
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Tuurlijk wel Koellerer. En dan heerlijk opnaaien die gast.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tuurlijk wel Koellerer, als Haggie bij hem gaat lachen bij een DF krijgen we een scheldkanonnade waarvoor Granollers zich nog zou schamen :-({|=
Reply
Ik denk dat Bagha ook wel gevoelig zou zijn voor ons gejuich, of juist vice versa voor onze scheldkannonades.
Reply
Ik ga er vanuit dat Fed niet komt volgende week. Hij maakt zich niet druk om 250-toernooitjes, en terecht. En hij speelt Rosmalen al jaren niet, en wint al jaren Wimbledon. Halle was altijd de perfecte voorbereiding en zelfs als hij dat skipte, won ie Wimbledon (2007). Dus ik neem aan dat ie zich niet druk gaat maken om fucking Rosmalen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
30% kans op zon en 50% kans op regen dinsdag. Met 22 graden wel een fijne temperatuur.
Reply
Ja daarom, zal heus wel een buitje vallen, maar dat is een mooi moment om een versnapering te halen dan. Komt goed!
Reply
Als je naar een grastoernooitje gaat kijken heb ik toch 't liefst zo min mogelijk regen. Voor een klein beetje regen gooien ze die banen zo een uur dicht. dan worden we pas echt dronken.
Reply
=P~
Reply
Hey ML, hoe ga je er nou heen? Moet ik je nog ergens oppikken?
Reply
Nog niet over gehad met Ad, komt nog wel even, maar komt goed.
Reply
Ik denk dat ik dan toch maar gewoon met OV rechtstreeks naar Den Bosch ga. Kost me wel 24,50 en met de auto is gratis, dus ik ga er nog heel even over nadenken.

Maar hoewel dank voor het aanbod, het is voor mij niet heel handig om eerst naar Roffa te gaan met de trein...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee, dat heb ik dus ook, en ik ga ook maar gewoon met OV. Kost wat knaken maar dan heb je ook wat :lol:
Reply
Ok dan zie ik jullie daar wel
Reply
Dus iedereen kan zuipen! \Big Grin/

En Ad en ML, jullie hebben beide een goed betaalde probleem dus ik zie 't probleem van die 2 tientjes niet. :wink:

@ ML:
Reis naar Rosmalen: 20 euro
Kaartje: 10 euro(?)
Bier op Rosmalen: 2 euro(gratis bij Kuip en de BaakseBoys)
Overwinning van Devilder: ONBETAALBAAR
Reply
centre court Wrote:Dus iedereen kan zuipen! \Big Grin/

En Ad en ML, jullie hebben beide een goed betaalde probleem dus ik zie 't probleem van die 2 tientjes niet. :wink:

:-k :-k :-k
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply

@ ML:

Notworthy Notworthy
Reply

@ ML:

Het is me ook niet om het geld te doen, maar het geklooi met die bus van en naar Rosmalen vind ik wel irritant. En verder ben ik het met het kostenplaatje helemaal eens, ik vraag me alleen af wat die vermenigvuldigingsfactor bij Bier gaat doen, zeker nu ik niet hoef te rijden \Big Grin/

Wellicht ga ik veel geld inzetten vooraf op Devilder, dan wordt het of een hele dure dag, of een break-even dag Wink
Reply
kaartje kost sowieso 25 euro...

op de zondag zelfs 35 euro...

Reply
mindlight Wrote:

@ ML:

Het is me ook niet om het geld te doen, maar het geklooi met die bus van en naar Rosmalen vind ik wel irritant. En verder ben ik het met het kostenplaatje helemaal eens, ik vraag me alleen af wat die vermenigvuldigingsfactor bij Bier gaat doen, zeker nu ik niet hoef te rijden \Big Grin/

Wellicht ga ik veel geld inzetten vooraf op Devilder, dan wordt het of een hele dure dag, of een break-even dag Wink

Vind jij Devilder een lekker ding of een goede tennisser? :-k

Reply
Ik vind Devilder voornamelijk een held :-"
Reply
Ik hoop dat je nog een Franse vlag thuis hebt liggen ML, dat zal Nicolas goed doen. Dan kan Adje ongetwijfeld wel een vlag meenemen voor Sela.
Reply

@ ML:
Nou, zo goed betaald is dat probleem niet...

En vul bij mij maar Phau of Minar in, en die ga ik ook zeker nemen!
Reply
Nee, maar die kan ik van het weekend wellicht ergens op de kop tikken. Wellicht is een plakbaard, een mijter en een witte schimmel ook voldoende, hoewel ik betwijfel of Nicolas de link zal begrijpen.

Ik zie trouwens dat die kaarten idd 30 euro kosten, das niet bepaald goedkoop :lol:
Reply

Forum Jump: