The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Studio Voetbal
Quote:daarnaast was het treurig dat hugo borst elke miniscule elleboog laat zien en als sneuarez weer iets onbehoorlijks doet 'ziet hij het niet' (omdat hij het zo leuk vindt dat er altijd wat gebeurt bij sneuarez....)

Ik zag de beelden en ik was voorbereid op een flinke elleboog, afgaande op de posts uit een ander topic.
Nou met alle respect, zonder rood witte bril, ik zag niets. Echt helemaal niets, wellicht dat er vanuit een ander camerapunt wel iets te zien was, maar ik zag echt niets
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:
Quote:daarnaast was het treurig dat hugo borst elke miniscule elleboog laat zien en als sneuarez weer iets onbehoorlijks doet 'ziet hij het niet' (omdat hij het zo leuk vindt dat er altijd wat gebeurt bij sneuarez....)

Ik zag de beelden en ik was voorbereid op een flinke elleboog, afgaande op de posts uit een ander topic.
Nou met alle respect, zonder rood witte bril, ik zag niets. Echt helemaal niets, wellicht dat er vanuit een ander camerapunt wel iets te zien was, maar ik zag echt niets

alleen vanuit het 2de camerapunt zag je niets, maar vanuit het eerste camera punt zag je dat hij een elleboog in de noten van (ik meen) keller gaf.
Reply
Bumme Wrote:Leuke aflevering! Fijn om die keurige sliding van Hofland op Van de Gun weer eens terug te zien.

of die tackle van cornelisse of die smerige overtreding van die keeper van az.

cornelisse en hofland hebben geel gekregen. maar echt te belachelijk voor woorden dat die aanslag van romero niet eens onderzocht wordt.... 8-[
Reply
waf Wrote:
Bumme Wrote:Leuke aflevering! Fijn om die keurige sliding van Hofland op Van de Gun weer eens terug te zien.

of die tackle van cornelisse of die smerige overtreding van die keeper van az.

cornelisse en hofland hebben geel gekregen. maar echt te belachelijk voor woorden dat die aanslag van romero niet eens onderzocht wordt.... 8-[

Die was inderdaad even smerig. Ik vond die van Romero echt minder erg dan die twee.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:Ik vond die van Romero echt minder erg dan die twee.

onbegrijpelijk imo.
Reply
waf Wrote:
gittermaster Wrote:
Quote:daarnaast was het treurig dat hugo borst elke miniscule elleboog laat zien en als sneuarez weer iets onbehoorlijks doet 'ziet hij het niet' (omdat hij het zo leuk vindt dat er altijd wat gebeurt bij sneuarez....)

Ik zag de beelden en ik was voorbereid op een flinke elleboog, afgaande op de posts uit een ander topic.
Nou met alle respect, zonder rood witte bril, ik zag niets. Echt helemaal niets, wellicht dat er vanuit een ander camerapunt wel iets te zien was, maar ik zag echt niets

Alleen vanuit het 2de camerapunt zag je niets, maar vanuit het eerste camera punt zag je dat hij een elleboog in de noten van (ik meen) keller gaf.

Ze waren nu echt wel aan het zoeken bij Suarez. Zowel bij Studio Voetbal als bij de samenvattingen. Het waren gewoon mooie duels tussen Suarez en Schut. Absoluut geen sprake van een elleboogstoot.

Vreemd genoeg heb ik nergens die aanslag van Silberbauer op Lindgren terug gezien.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:Ze waren nu echt wel aan het zoeken bij Suarez.

gewoon gelul. keller ging liggen en greep naar izjn kruis. dat was de reden dat situatie werd teruggehaald. toen bleek dat sneuarez dat gedaan had.

en dat was helemaal niet raar, want hij liep de hele tijd te zuigen. waren het maar mooie duels, maar hij is gewoon een onsportief stuk tuig.

en die ajakkessieden hier die er niks van zeggen. zoooo treurig.
Reply
waf Wrote:greep naar izjn kruis.

[gay]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
waf Wrote:
Davydoff Wrote:Ze waren nu echt wel aan het zoeken bij Suarez.

gewoon gelul. keller ging liggen en greep naar izjn kruis. dat was de reden dat situatie werd teruggehaald. toen bleek dat sneuarez dat gedaan had.

en dat was helemaal niet raar, want hij liep de hele tijd te zuigen. waren het maar mooie duels, maar hij is gewoon een onsportief stuk tuig.

en die ajakkessieden hier die er niks van zeggen. zoooo treurig.

Ik ben het met Davydoff eens. Gelul. het waren harde duels over en weer, waarbij hij minstens even hard werd aangepakt door Keller. Er wordt een moment uitgelicht en dat is dit moment dat hij Keller in zijn kruis zou raken, wat eerst nog een elleboog was, als je de wedstrijd in zijn geheel terug ziet, zie je een x-aantal overtredingen de andere kant op die minstens even erg zijn.
Treurig dat alle anti-ajacieden daar niets van zeggen.
Het zegt ook genoeg dat Keller na de wedstrijd als er naar gevraagd wordt door iemand van studio Ajax, hij zelf aangeeft dat t wel meeviel en dat t over en weer er hard aan toe ging.
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:
waf Wrote:
Davydoff Wrote:Ze waren nu echt wel aan het zoeken bij Suarez.

gewoon gelul. keller ging liggen en greep naar izjn kruis. dat was de reden dat situatie werd teruggehaald. toen bleek dat sneuarez dat gedaan had.

en dat was helemaal niet raar, want hij liep de hele tijd te zuigen. waren het maar mooie duels, maar hij is gewoon een onsportief stuk tuig.

en die ajakkessieden hier die er niks van zeggen. zoooo treurig.

Ik ben het met Davydoff eens. Gelul. het waren harde duels over en weer, waarbij hij minstens even hard werd aangepakt door Keller. Er wordt een moment uitgelicht en dat is dit moment dat hij Keller in zijn kruis zou raken, wat eerst nog een elleboog was, als je de wedstrijd in zijn geheel terug ziet, zie je een x-aantal overtredingen de andere kant op die minstens even erg zijn.
Treurig dat alle anti-ajacieden daar niets van zeggen.
Het zegt ook genoeg dat Keller na de wedstrijd als er naar gevraagd wordt door iemand van studio Ajax, hij zelf aangeeft dat t wel meeviel en dat t over en weer er hard aan toe ging.

het was ook een elleboog. een elleboog in zijn kruis. de overige duels had hij met schut, en het enige dat hij probeerde wasa schut een kaart aannaaien.

maar praat het vooral goed, maar ajakkessieden moeten bedenken dat dat niet geloofwaardig overkomt als je wel huilt over bommels en robbens.
Reply
Volgens mij is er vaak genoeg aangegeven dat een aantal ajacieden hier het erg jammer vindt dat hij veel theater speelt, als je dit niet eerder gelezen hebt, heeft dat met selectieve perceptie te maken.
Hij heeft ook zeker veel met Keller te maken gehad en niet alleen met Schut. Dat theater wordt ook nergens goed gepraat, het (wat jij ziet als goed praten) heeft te maken met de vermeende nauwelijks-zichtbare, keiharde elleboog in het kruis van Keller.
The great old Ludwig von...
Reply
waf Wrote:maar praat het vooral goed, maar ajakkessieden moeten bedenken dat dat niet geloofwaardig overkomt als je wel huilt over bommels en robbens.

Dus daar gaat het bij jou alleen om.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:
waf Wrote:maar praat het vooral goed, maar ajakkessieden moeten bedenken dat dat niet geloofwaardig overkomt als je wel huilt over bommels en robbens.

Dus daar gaat het bij jou alleen om.

ja, je moet wel consequent zijn in je analyses. jullie gekleurde bril druipt er van af. als je zijn gedrag niet aan de kaak stelt mag je dat ook niet bij andere spelers van andere clubs doen als zij zich zo gedragen.

sneuarez is een briljante voetballer, maar een ontzettend onsportieve zuigende zaadnek.
Reply
Quote:ja, je moet wel consequent zijn in je analyses. jullie gekleurde bril druipt er van af. als je zijn gedrag niet aan de kaak stelt mag je dat ook niet bij andere spelers van andere clubs doen als zij zich zo gedragen.

goed, waf zien we dus niet meer terug op dit forum. Die mag volgens zn eigen regels nooit meer iets zeggen over andere clubs.
Reply
Mac Wrote:
Quote:ja, je moet wel consequent zijn in je analyses. jullie gekleurde bril druipt er van af. als je zijn gedrag niet aan de kaak stelt mag je dat ook niet bij andere spelers van andere clubs doen als zij zich zo gedragen.

goed, waf zien we dus niet meer terug op dit forum. Die mag volgens zn eigen regels nooit meer iets zeggen over andere clubs.

verklaar u nader.

ik heb niet gezegd dat ik vind dat je dan niet meer op het forum mag komen trouwens.
Reply
Suarez wilde niet voor schut staan waarschijnlijk Dead
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:Suarez wilde niet voor schut staan waarschijnlijk Dead

aiiii, zo jammer dit.
Reply
Quote: Ik vond die van Romero echt minder erg dan die twee.
Ik ook. Ik vraag me oprecht af of men net zo fel op deze actie van Romero had gereageerd als die Vitesse-speler er niet zo'n prachtige acrobatische oefening aan had toegevoegd. Als je sec kijkt naar wat Romero doet is er imo niet zo veel aan de hand.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Mac Wrote:
Quote:ja, je moet wel consequent zijn in je analyses. jullie gekleurde bril druipt er van af. als je zijn gedrag niet aan de kaak stelt mag je dat ook niet bij andere spelers van andere clubs doen als zij zich zo gedragen.

goed, waf zien we dus niet meer terug op dit forum. Die mag volgens zn eigen regels nooit meer iets zeggen over andere clubs.

waf heeft natuurlijk wel gelijk. Suarez zou door zijn gedrag bij diverse ploegen uitgekotst worden door de eigen supporters, juist omdat hij zo belangrijk is voor de club en door zijn gedrag de club benadeelt. Ik zou hem wel eens als Feyenoord-speler willen zien en na 8 wedstrijden op 5 gele kaarten staan vanwege schwalbes. Laat staan de geniepige acties (elleboogjes, iemand een schop geven en zelf naar de grond gaan).

en vooruit, laten we de aandacht even bij ajax weghalen, Lurling en Lazovic zijn (in meer of mindere mate) net zo. Het zal aan mijn gekleurde bril liggen, maar bij Heerenveen weet ik zo snel niemand op te noemen Wink
Mijn gras is groener
Reply
waf Wrote:
Davydoff Wrote:
waf Wrote:maar praat het vooral goed, maar ajakkessieden moeten bedenken dat dat niet geloofwaardig overkomt als je wel huilt over bommels en robbens.

Dus daar gaat het bij jou alleen om.

ja, je moet wel consequent zijn in je analyses. jullie gekleurde bril druipt er van af. als je zijn gedrag niet aan de kaak stelt mag je dat ook niet bij andere spelers van andere clubs doen als zij zich zo gedragen.

sneuarez is een briljante voetballer, maar een ontzettend onsportieve zuigende zaadnek.

Mij maakt het echt niet uit hoor dat Suarez een keer commentaar krijgt op zijn gedrag in het veld. Maar ze zijn bij de NOS nu wel heel erg aan het zoeken en dat is mijn analyse. Laten ze nou gewoon niet in elk duwtje een elleboogstoot zien en niet in elke val een Schwalbe.

En als ze dan op zoek zijn naar beelden van onsportieve zuigende spelers, dan zijn er vast nog wel 20 andere gevallen die ze kunnen uitlichten.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
de nieuwe Wrote:
Quote: Ik vond die van Romero echt minder erg dan die twee.
Ik ook. Ik vraag me oprecht af of men net zo fel op deze actie van Romero had gereageerd als die Vitesse-speler er niet zo'n prachtige acrobatische oefening aan had toegevoegd. Als je sec kijkt naar wat Romero doet is er imo niet zo veel aan de hand.

wat is dat nu voor redenering? dan zeg ik : ik vraag me af of jij net zo had gereageerd als het been van wolfswinkel vaster op de grond stond en hij bv zijn been a la kokmeier zou breken.

hij kwam vliegend met 2 gestrekte benen in, raakte met zijn linker de bal en met zijn rechter wolfwinkel. als jij dat niet zo erg vindt is dat je goed recht, maar ik vind het echt onbegrijpelijk.
Reply
waf Wrote:
de nieuwe Wrote:
Quote: Ik vond die van Romero echt minder erg dan die twee.
Ik ook. Ik vraag me oprecht af of men net zo fel op deze actie van Romero had gereageerd als die Vitesse-speler er niet zo'n prachtige acrobatische oefening aan had toegevoegd. Als je sec kijkt naar wat Romero doet is er imo niet zo veel aan de hand.

wat is dat nu voor redenering? dan zeg ik : ik vraag me af of jij net zo had gereageerd als het been van wolfswinkel vaster op de grond stond en hij bv zijn been a la kokmeier zou breken.

hij kwam vliegend met 2 gestrekte benen in, raakte met zijn linker de bal en met zijn rechter wolfwinkel. als jij dat niet zo erg vindt is dat je goed recht, maar ik vind het echt onbegrijpelijk.
Als, maar dat was dus niet het geval........
2 gestrekte benen ? kijk nog maar eens goed......
Raakt met zijn linker de bal ? kijk nog maar eens goed.....
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=n2lNMmAt8tU">http://nl.youtube.com/watch?v=n2lNMmAt8tU</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Ben het met de nieuwe eens, de "vlucht" van Wolfswinkel doet het erger lijken dan het is. Die andere twee waren echte doodschoppen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:Die andere twee waren echte doodschoppen.

toch knap dat jij kunt zien of iemand iets met opzet doet en de ander juist weer niet.
Reply
Ik zag zaterdag een mooi interview met Kaprálik van FC Zwolle bij Studio Voetbal van regio Duitsland.
Ik zal het morgen opzoeken en de link plaatsen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Ik zag zaterdag een mooi interview met Kaprálik van FC Zwolle bij Studio Voetbal van regio Duitsland.
Ik zal het morgen opzoeken en de link plaatsen.

Hadden jullie daar geen eigen topic voor?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
waf Wrote:
Berend Botje Wrote:Suarez wilde niet voor schut staan waarschijnlijk Dead

aiiii, zo jammer dit.

Hoezo? Zie je nu de flauwste-woordspeling-van-het-jaat-2008-trofee aan je neus voorbij gaan?
May The Schwartz Be With You
Reply
de nieuwe Wrote:
waf Wrote:
de nieuwe Wrote:
Quote: Ik vond die van Romero echt minder erg dan die twee.
Ik ook. Ik vraag me oprecht af of men net zo fel op deze actie van Romero had gereageerd als die Vitesse-speler er niet zo'n prachtige acrobatische oefening aan had toegevoegd. Als je sec kijkt naar wat Romero doet is er imo niet zo veel aan de hand.

wat is dat nu voor redenering? dan zeg ik : ik vraag me af of jij net zo had gereageerd als het been van wolfswinkel vaster op de grond stond en hij bv zijn been a la kokmeier zou breken.

hij kwam vliegend met 2 gestrekte benen in, raakte met zijn linker de bal en met zijn rechter wolfwinkel. als jij dat niet zo erg vindt is dat je goed recht, maar ik vind het echt onbegrijpelijk.
Als, maar dat was dus niet het geval........
2 gestrekte benen ? kijk nog maar eens goed......
Raakt met zijn linker de bal ? kijk nog maar eens goed.....
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=n2lNMmAt8tU">http://nl.youtube.com/watch?v=n2lNMmAt8tU</a><!-- m -->

Straks ga je nog beweren dat het een schwalbe is van die Wolvenwinkel.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Dit is idd gewoon een aanslag. Voor hetzelfde geld staat die gast nooit meer op!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Voor hetzelfde geld staat die gast nooit meer op!

\Big Grin/
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: