03-04-2013, 05:17 PM (This post was last modified: 03-04-2013, 05:18 PM by _Tampie.)
Kittel wint de Scheldeprijs, netjes. Had nog even vlak voor de sprint ingezet op hem, omdat Cavendish slecht zat, quote 8 x 5 euro!
Verkeerde topic zie ik, aangezien dit geen Worldtour wedstrijd is. Toch knap van Kittel!
Netjes Tampie. Ik erger me eraan dat je bij veel gokkantoren alleen in kunt zetten op de winnaar. Ik heb voorheen bij Unibet tijdens de grote rondes vaak ingezet op ... eindigt hoger dan ... Maar dat zal wel alleen bij de grote rondes kunnen.
Barry Markus, had er nooit van gehoord, maar welkom bij de club!
Dat is normaal ja, hoewel het niet vaak voorkomt dat iemand de dubbel pakt. Boonen flikte het vorig jaar wel. Ik zie geen overduidelijke favoriet. Sagan is een alleskunner en klasbak, gaat zeker weer meedoen om de titel. Cancellara was voor mij eerst huizenhoge favoriet, maar is deze week al twee keer op z'n bek gegaan, zal licht gehavend aan de wedstrijd beginnen. Heb je nog Boonen, Chavanel, Van Avermaet, Flecha die ook allemaal goede kans maken.
Ik heb het sheetje een beetje aangepast, zodat de update op de stand kan worden gedaan door in het tabblad UCI scores de nieuwe UCI jaarranking te plakken (renner moet in kolom C terechtkomen en het puntentotaal in kolom F), vervolgens komt in het tabblad stand de nieuwe stand te staan (ongesorteerd).
Ik zie al wat er mis ging; de UCI stand was alweer bijgewerkt dus in bovenstaande stand zit de Waalse pijl al verwerkt. Ik wist niet dat ze zo snel waren bij de UCI!
29-04-2013, 09:27 AM (This post was last modified: 29-04-2013, 09:32 AM by kooltje.)
Inmiddels zit ook Romandie er op. Geen grote klappers voor dit spel, niemand heeft Froome.
Zaterdaag de Giro. Doen maar weinig renners mee die het verschil gaan maken voor Forum Wielerpool.
Enkele renners die wel mee doen en van belang zijn voor dit spel: Pozzato, Degenkolb, Kittel, Bennati, Gesink(Japie), Nibali (Daan).
Zelf hoop ik op goede prestaties van Phinney en Durbridge.
Verwacht wel een leuke Giro. Mooie teamtijdrit aan het begin, dan wat leuke etappes met een heuveltje in de laatste kilometers in combinatie met massasprints, een lange individuele tijdrit, behoorlijk wat bergetappes, een klimtijdrit.
Favorieten Nibali en Wiggins. Zelf ben ik nieuwsgierig naar Gesink. Wordt veel over gezegd en geschreven na een week in Romandie zonder uitschieters. Was dat ingecalculeerd en heeft het te maken met de trainingsweken op hoogte of heeft hij de macht niet?!