The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

teamtraining
techniek lijkt me ook nog steeds niet verkeerd.
Reply
Eerst maar eens pass, aangezien die gewoon niet aankomen op het middenveld.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ook hier valt me iets op. Kracht staat nu al een aantal weken er op, maar er wordt niet door iedereen gebruik van gemaakt.

Segeren, ijp, Boer, Acda, Leede, Bostoen en Acda blijven achter bij de rest.
Vind ik jammer, maar jullie zullen wel jullie redenen daarvoor hebben.

Nog niet iedereen heeft gereageerd(verwacht ik ook niet), maar korte pass zal zeer waarschijnlijk kracht over gaan nemen over een x aantal weken.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
2 x Acda zelfs... toe maar Smile
Korte pass wat mij betreft prima
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:2 x Acda zelfs... toe maar Smile
Korte pass wat mij betreft prima

Geen zin om het te corrigeren.....
+ dat Acda ook wel heel belangrijk is voor ons team.
Winnen is niet alles,
Reply
Ik vond kracht bij mij niet nodig dus heb ik het niet genomen...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:Ik vond kracht bij mij niet nodig dus heb ik het niet genomen...

je bent spits, dus jij hebt het juist wel nodig.
Winnen is niet alles,
Reply
korte pass heeft de plek ingenomen van kracht.
Ik hoop dat iedereen dit gaat trainen, want des te sneller de meesten op 11 staan, des te sneller we weer wat anders kunnen gaan doen.
Winnen is niet alles,
Reply
Adder Wrote:als de meesten rond 11(=goed) staan.
Daarna zijn suggesties welkom, al gaat mijn voorkeur uit naar korte pass.

er staan welgeteld 2 spelers op 10 en 11 voor kracht, dus ik zou toch graag zien dat dat nog in het schema blijft.

oh enneh, zou je niet steeds mijn trainingsschema willen veranderen? Wink
Reply
Adder Wrote:Ook hier valt me iets op. Kracht staat nu al een aantal weken er op, maar er wordt niet door iedereen gebruik van gemaakt.

Segeren, ijp, Boer, Acda, Leede, Bostoen en Acda blijven achter bij de rest.
Vind ik jammer, maar jullie zullen wel jullie redenen daarvoor hebben.

Nog niet iedereen heeft gereageerd(verwacht ik ook niet), maar korte pass zal zeer waarschijnlijk kracht over gaan nemen over een x aantal weken.

26/07/07
De speler Wiebe van IJperen is gestegen naar 3 op Kracht.

19/07/07
De speler Wiebe van IJperen is gestegen naar 2 op Kracht.

Bij mij stond kracht nog maar op 1.
Reply
T00L Wrote:
Adder Wrote:als de meesten rond 11(=goed) staan.
Daarna zijn suggesties welkom, al gaat mijn voorkeur uit naar korte pass.

er staan welgeteld 2 spelers op 10 en 11 voor kracht, dus ik zou toch graag zien dat dat nog in het schema blijft.

oh enneh, zou je niet steeds mijn trainingsschema willen veranderen? Wink

Ik wist niet of je actief was. Je fitness stond namelijk op een gegeven moment op 70% en ik heb je nodig in de opstelling. Maar ik zal dat niet meer doen.

Er moet wat gebeuren aan dat constante balverlies van ons. Ik dacht dat met kracht te kunnen corrigeren, maar dat lukte dus niet.
Tevens zie ik de andere ploegen goed passen, dus moeten wij met spoed ook ons passing omhoog gaan gooien.
Kracht gaat voorlopig(helaas) in de wachtkamer. Wel is het zo, dat als de sim veranderd en kracht gaat belangrijker worden, dan hebben we iig nu een voorsprong op de rest.
Winnen is niet alles,
Reply
waarom wordt tackling dan niet uit het schema gedonderd? onze verdedigers zijn bijna klaar en de spitsen en meeste middenvelders besteden er geen tijd aan zo te zien
Reply
T00L Wrote:waarom wordt tackling dan niet uit het schema gedonderd? onze verdedigers zijn bijna klaar en de spitsen en meeste middenvelders besteden er geen tijd aan zo te zien

omdat tackling er net een week in staat. En dat is dan niet verstandig van de meeste middenvelders( alleen Klop kan hier niets aan doen) en de spitsen, want het is nu toch wel bekend dat tackling heel belangrijk is bij deze sim.
Winnen is niet alles,
Reply
Daarnaast valt het op dat het middenveld geen tackels maken, terwijl de tegenstanders dat volop doen.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
zoveel langer zit kracht er toch niet in? voor mijn gevoel net 3 weken ofzo
Reply
T00L Wrote:zoveel langer zit kracht er toch niet in? voor mijn gevoel net 3 weken ofzo

geen idee, heb het niet bijgehouden.

EDIT: per 2 Juli was het ingegaan.
Winnen is niet alles,
Reply
Ben er weer. Zal eens op m'n gemakkie gaan lezen wat er zoal passiert ist.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Vietjes Wrote:Ben er weer. Zal eens op m'n gemakkie gaan lezen wat er zoal passiert ist.

Welkom terug. Je zal wel volgevreten zijn, dus dat word hard trainen voor je :wink:
Om te beginnen veel tackelen, want daar schort het enorm aan bij ons allemaal.
Winnen is niet alles,
Reply
Thanks. Ben nog op gewicht coach en met de conditie zit het ook wel goed. Heb me de tering gefietst :wink:

Korte pass is wat mij betreft welkom maar al dat getekkel..... Heb het de laatste tijd natuurlijk niet zo bijgehouden maar is dat veldbreed nou zo belangrijk (geworden) dat er 3 dagen het accent op gelegd moet worden?
Reply
Vietjes Wrote:Thanks. Ben nog op gewicht coach en met de conditie zit het ook wel goed. Heb me de tering gefietst :wink:

Korte pass is wat mij betreft welkom maar al dat getekkel..... Heb het de laatste tijd natuurlijk niet zo bijgehouden maar is dat veldbreed nou zo belangrijk (geworden) dat er 3 dagen het accent op gelegd moet worden?

Ja, iedereen moet zijn tackling omhoog gooien, want de tegenstanders wandelen gewoon langs ons heen als of we er niet staan.
Winnen is niet alles,
Reply
T00L Wrote:
Vietjes Wrote:Oké, helaas is het Adder nog niet gelukt de nieuwe teamtraining aan te geven.
Aangezien ik vanaf morgen ruim een maand weg ben en m'n internetactiviteiten op een erg laag, zeg maar geen pitje gaan staan ga ik zelf inschatten wat er gaat gebeuren.

Ik gok erop gezien de reacties dat de spitsen voor techniek gaan. Die stond al op woensdag, ik neem aan dat die daar blijft

Omdat de rest van de linies er ook baat bij hebben zal de middenveldtraining wel positiespel worden. Die stel ik dan ook in. Die stond al op donderdag en zondag, ik hou 'm op zondag

Op de verdedigerswens kan ik geen peil trekken. Gezien de hoge Gamevision coëfficient voor verdedigers en het feit dat de meesten toch al aardig hoog in de tackling zitten gok ik erop dat ze Spelinzicht als hun training kiezen. Ook de ander linies zijn hier weer bij gebaat. Deze staat al op maandag en vrijdag. Ik hoop dat ie op maandag blijft staan.

De keepersdag is altijd zaterdag geweest. Ik zie geen reden om dit te veranderen. Daar hou ik dus rekening mee in m'n schema.

Dan blijven dus de dinsdag (daar staat al kracht), donderdag en vrijdag over voor kracht.

Zo, jullie zijn op de hoogte van het trainingsschema van Klop de aankomende maand.

Groet, succes en tot begin augustus.

En voor eenieder die nog op vakantie gaat: Fijne vakantie!

ik zou wat meer ruimte overhouden voor fitness Wink
en verder: fijne vakantie!

Hij was idd erg fijn :wink: Ondertussen liep Klop op donderdag overdag in bos en duin en hing ie des avonds aan de gewichten in de plaatselijke HealthCity vestiging.
Reply
Adder Wrote:
Vietjes Wrote:Thanks. Ben nog op gewicht coach en met de conditie zit het ook wel goed. Heb me de tering gefietst :wink:

Ja, iedereen moet zijn tackling omhoog gooien, want de tegenstanders wandelen gewoon langs ons heen als of we er niet staan.

Hmm, das niet zo mooi. Tekkelen dan maar guys. Ik wilde me eigenlijk op de aanvallende mid (type Perez) positie gaan richten maar als ik verdedigend m'n steentje bij moet dragen dan zal ik gaan ook maar gaan schoffelen. Maar....ik wil dit niet ten koste laten gaan van m'n aanvallende aspiraties. Laat daar nou net de dagen voor zaterdag het korte tikwerk gepland staan :| Ik hou er nl van om op donderdag of vrijdag vol aan de conditie te werken en dat wordt nu lastig. Eigenwijs en arrogant als Klop is heeft hij vast gehouden aan z'n eigen trainingsmethoden en alle andere methoden naast zich neer gelegd. Nu is ie gedwongen een andere strategie aan te nemen.

Misschien toch maar eens kijken hoe Acda zich fit houdt

:wink:
Reply
als het goed is hoef je iig wat minder aan je fitness te gaan doen, omdat je kracht omhoog is gegaan.
Winnen is niet alles,
Reply
Adder Wrote:als het goed is hoef je iig wat minder aan je fitness te gaan doen, omdat je kracht omhoog is gegaan.

Das waar. Effe uitvogelen hoeveel verlies dat scheelt. Of zijn hier misschien al wat ervaringen over bekend?
Reply
Bij mij verschilt het per wedstrijd. de laatse verloor ik maar 10%.
Afgelopen Woensdag daarentegen 30%.
Winnen is niet alles,
Reply
Misschien handig om t ook hier even te plaatsen.
Team training op zondag is aangepast naar Spelinzicht
Reply
gittermaster Wrote:Misschien handig om t ook hier even te plaatsen.
Team training op zondag is aangepast naar Spelinzicht

goed meegedacht Lips, jij komt er wel :wink:
Winnen is niet alles,
Reply
T00L Wrote:techniek lijkt me ook nog steeds niet verkeerd.

Met de veranderingen op komst is dit idd een skill die belangrijker is geworden.
Ik wil 1 tackle en 1 korte pass er uit gaan halen en 2 techniek ervoor terug zetten.
Iemand andere ideeën? En dan niet kijken naar eigen belang, maar teambelang.
Ik zou zeggen, kalk ze neer. In principe wil ik Zondagavond de verandering(en) doorvoeren.
Winnen is niet alles,
Reply
Ik denk dat techniek ook een goede keuze is.
Belangrijk imo is kiezen voor een skill waar meerdere linies profijt van hebben en welke nog flink ontwikkeld kunnen worden.
Techniek lijkt mij wat dat aangaat een juiste keuze.
Reply
gittermaster Wrote:Ik denk dat techniek ook een goede keuze is.
Belangrijk imo is kiezen voor een skill waar meerdere linies profijt van hebben en welke nog flink ontwikkeld kunnen worden.
Techniek lijkt mij wat dat aangaat een juiste keuze.

Is er al iemand die duidelijk de pingels/vrije trappen/voorzetten gaat geven ? Skills daarvoor zijn bekend en het lijkt me dat Adder deze personen apart kan ingeven.

Joep heeft hoge finishing maar ik weet niet hoe zijn techniek is... 20/20 en alle pingels gaan erin lijkt mij zo....

Keepers weet ik nog steeds niet wat het belangrijkste is. Zodra alle skills op minimaal 5 staan ga ik verder om reflexes en handling naar 10 te brengen...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply

Forum Jump: