The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami 2014
Ben benieuwd naar Murray-Djokovic vanavond. Heb er een slecht gevoel over...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(26-03-2014, 09:56 AM)Ad Wim Wrote: Ben benieuwd naar Murray-Djokovic vanavond. Heb er een slecht gevoel over...

Djoko voor 1,26 bij de bookies is inderdaad wel erg overschat. Ik zie hem wel als favoriet maar waar Murray de vorm gevonden lijkt te hebben zou bij Djoko de scherpte er iets af kunnen zijn.
Reply
Zit die hoer Dolgo er nou nog in? Wat een grap! Scheelt weer veel punten. Hoe zal Lajovic zich voelen? Die lijnrechter redt effe een hoop punten voor het gros van de deelnemers pff #nooitmeerstilleweek
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Federer def Nadal finale
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Wawrinka heeft het nog niet na de AO.
Reply
(26-03-2014, 11:13 AM)Stille Wrote: Federer def Nadal finale

Op dit moment de 2 mannen in vorm deze week.
Een terechte finale!
En daarmee hou ik de schade zeer beperkt en mag ik niet klagen...
Djokovic-Berdych zal bijv. echt een domper zijn voor mij
Reply
Halve finales zullen toch wel Nadal-Berdych en Federer-Djokovic worden? Bij welke wedstrijd achten jullie de kans op een verrassing het grootst?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Alleen murray maakt kans
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
In elke kwartfinale is er wel een duidelijke favoriet. Mij lijken de underdogs in volgorde van meeste naar minste kans Dolgopolov, Murray, Nishikori en Raonic.
Reply
Dat denk ik ook Atlanta. De bookies gaan daar ook in mee.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dolgopolov maakt de meeste kans, dan Murray, Raonic heeft een hele kleine kans, Nishikori, 0,0.
Reply
Fed en Nadal lijken me NID, gezien hun vorm en de tegenstand. Ik vind Djoko-Murray echt 50-50 en Berdych speelt goed, dus die moet Dolgo kunnen hebben, 65-35.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Radwanska mist aantal mp in de 2e

Zal nu wel een lange 3 setter worden
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Quote:Ik vind Djoko-Murray echt 50-50

echt? Als ze allebei in vorm zijn vind ik het al geen 50-50. Laat staan met de vorm van murray dit jaar. Toegegeven het wordt langzaamaan beter maar zelfs dan vind ik het een 60-40
Reply
(26-03-2014, 08:52 PM)buurs Wrote: Radwanska mist aantal mp in de 2e

Zal nu wel een lange 3 setter worden

En van 5-2 naar 5-7 in de tb. Hopeloos. Dit kost een uur.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kutzooi
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Kunnen we ons er nog wat langer op verheugen...Wink
Reply
Komt toch niet op tv, alleen een stream pff
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Lange leve sport1

Zo slecht was dat nog niet
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Cibulkova gewonnen...! Ze kunnen zo beginnen
Reply
(26-03-2014, 09:01 PM)Mac Wrote:
Quote:Ik vind Djoko-Murray echt 50-50

echt? Als ze allebei in vorm zijn vind ik het al geen 50-50. Laat staan met de vorm van murray dit jaar. Toegegeven het wordt langzaamaan beter maar zelfs dan vind ik het een 60-40

Op dit moment, bedoel ik, normaliter zeker niet nee.
Maar nu is Djoko niet goed, heeft net IW gewonnen, en Murray overtuigt wel. Vandaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
5-4 Djoko. Mooi moment om te breaken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Murray gaf even hoop en dan zo een game
Reply
7-5 Djoko!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Murray speelt prima! Beter dan Djokovic vind ik...
Reply
Alleen de laatste 4 games niet! Wat was Murray mentaal zwak op de beslissende momenten, maar scheidsrechter bedankt. Je zat er paar keer flink naast in het nadeel van Murray...
Voor FTM niet gunstig, maar ik heb 10x liever Djoko dan die kwal!
Reply
Hop! Hij pakt 'm toch vrij easy in 2. Gelukkig maar. Nu van Federer/Nishi winnen en de benodigde 600 punten zijn binnen. Dan de kraker tegen Nadal om de Atlantas van deze wereld op 400 extra punten achterstand te zetten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Klasse Nole!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nadal wint nid!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik denk ook dat Nadal het toernooi gaat winnen, Nadal def. Berdych en Djoko def. Fed, Nadal def. Djoko. Hopelijk die laatste andersom maar Nadal is wel on fire en dit toernooi ligt hem goed.
Reply


Forum Jump: