The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

teamtraining
Box Brother Wrote:
gittermaster Wrote:Ik denk dat techniek ook een goede keuze is.
Belangrijk imo is kiezen voor een skill waar meerdere linies profijt van hebben en welke nog flink ontwikkeld kunnen worden.
Techniek lijkt mij wat dat aangaat een juiste keuze.

Is er al iemand die duidelijk de pingels/vrije trappen/voorzetten gaat geven ? Skills daarvoor zijn bekend en het lijkt me dat Adder deze personen apart kan ingeven.

Joep heeft hoge finishing maar ik weet niet hoe zijn techniek is... 20/20 en alle pingels gaan erin lijkt mij zo....

Keepers weet ik nog steeds niet wat het belangrijkste is. Zodra alle skills op minimaal 5 staan ga ik verder om reflexes en handling naar 10 te brengen...

Techniek op 11, met 2 team trainingen op techniek zou ie redelijk rap naar 20 moeten kunnen gaan.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Adder Wrote:
T00L Wrote:techniek lijkt me ook nog steeds niet verkeerd.

Met de veranderingen op komst is dit idd een skill die belangrijker is geworden.
Ik wil 1 tackle en 1 korte pass er uit gaan halen en 2 techniek ervoor terug zetten.
Iemand andere ideeën? En dan niet kijken naar eigen belang, maar teambelang.
Ik zou zeggen, kalk ze neer. In principe wil ik Zondagavond de verandering(en) doorvoeren.

denk dat we eerst eens vast moeten gaan stellen hoe we de komende tijd willen gaan spelen (nu er veel meer tactische mogelijkheden zijn). als we weten hoe we willen spelen (veel lange ball of passen, door het midden of over de zijkanten, spitsen diep of juist niet) kunnen we daarop de teamtraining verder afstemmen..
Reply
Van afstand schieten wordt gigantisch belangrijk in de volgende ME.

Maar ja, jullie luisteren alleen naar mij als ik hierbij loop te schelden en te schreeuwen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Van afstand schieten wordt gigantisch belangrijk in de volgende ME.

Maar ja, jullie luisteren alleen naar mij als ik hierbij loop te schelden en te schreeuwen.

vanwaar heb je dat?
Reply
T00L Wrote:
Adder Wrote:

Met de veranderingen op komst is dit idd een skill die belangrijker is geworden.
Ik wil 1 tackle en 1 korte pass er uit gaan halen en 2 techniek ervoor terug zetten.
Ik zou zeggen, kalk ze neer. In principe wil ik Zondagavond de verandering(en) doorvoeren.

denk dat we eerst eens vast moeten gaan stellen hoe we de komende tijd willen gaan spelen (nu er veel meer tactische mogelijkheden zijn). als we weten hoe we willen spelen (veel lange ball of passen, door het midden of over de zijkanten, spitsen diep of juist niet) kunnen we daarop de teamtraining verder afstemmen..

Dat kan je eigenlijk pas bepalen als je weet hoe die nieuwe ME werkt.
Ik denk alleen wel dat wij ons moeten concentreren op korte pass, maar voor de rest......
Wat ik wel las is dat je bij pingels dus techniek nodig hebt en in de wedstrijd de bal van je poten kan afschieten( dus ook techniek).
Daarom wil ik dus eerst onze techniek wat omhoog gooien. Ook vermoed ik dat we er (uiteindelijk) toch goed aan hebben gedaan om onze fitness( kracht) wat omhoog te doen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Mukkus Wrote:Van afstand schieten wordt gigantisch belangrijk in de volgende ME.

Ga jij dan fijn conditie (kracht) trainen?
Reply
Adder Wrote:
T00L Wrote:
Adder Wrote:

Dat kan je eigenlijk pas bepalen als je weet hoe die nieuwe ME werkt.
Ik denk alleen wel dat wij ons moeten concentreren op korte pass, maar voor de rest......
Wat ik wel las is dat je bij pingels dus techniek nodig hebt en in de wedstrijd de bal van je poten kan afschieten( dus ook techniek).
Daarom wil ik dus eerst onze techniek wat omhoog gooien. Ook vermoed ik dat we er (uiteindelijk) toch goed aan hebben gedaan om onze fitness( kracht) wat omhoog te doen.

Op basis van de nieuwe info over de mogelijkheden qua opstellingen, denk ik dat we nu toch al redelijk zicht moeten kunnen hebben op de (voor ons) ideale opstelling. die we dan ook een tijdje blijven gebruiken. Vinden we ons team goed om all out attack te spelen, of juist op de counter. kunnen/willen we met een aanvallende middenvelder gaan spelen of hebben we die niet, verdedigende middenvelder idem.. laten we de backs verdedigend spelen of mee aanvallen, etc.

op basis daarvan kan iedereen dan z'n trainingsschema aanpassen (waar nodig) en dan kunnen we de meest voorkomende skills in het teamtraining schema gooien.

zo kunnen we dan gericht ergens voor gaan trainen in plaats van dat we om de paar weken besluiten dat de teamtraining toch anders moet
Reply
Het is nog niet bekend in welke competitie we precies komen. Maar ik ga er vanuit dat we voor de eerste 3 plekken gaan spelen. Counter denk ik dan niet echt gelijk aan. Vooral ook omdat onze verdedigers beter in korte passen dan lange passen zijn.

Backs of vleugelspitsen hebben we niet (we hebben niemand die ervaring genoeg heeft voor die posities). Dus daar hoeven we ons niet op te concentreren. Het wordt lijkt mij een keuze tussen de 3-5-2 met Lips misschien als aanvallende middenvelder. Of anders een 3-4-3 met Joep heel erg diep spelend. We moeten die jongen niet iets anders met de bal laten doen, dan op goal schieten.

Heel veel opties zijn er verder niet. Want we hebben de beschikking over 14 volwaardige spelers. Zonder de Klop zelfs maar 13. Dat geeft weinig opties. 2 keepers, 4 verdedigers, 3(2) middenvelders, 2 vleugelspelers en 3 spitsen.
Reply
Forever Wrote:Heel veel opties zijn er verder niet. Want we hebben de beschikking over 14 volwaardige spelers. Zonder de Klop zelfs maar 13. Dat geeft weinig opties. 2 keepers, 4 verdedigers, 3(2) middenvelders, 2 vleugelspelers en 3 spitsen.

2 keepers op goal Hakkuh
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Forever Wrote:Het is nog niet bekend in welke competitie we precies komen. Maar ik ga er vanuit dat we voor de eerste 3 plekken gaan spelen. Counter denk ik dan niet echt gelijk aan. Vooral ook omdat onze verdedigers beter in korte passen dan lange passen zijn.

Backs of vleugelspitsen hebben we niet (we hebben niemand die ervaring genoeg heeft voor die posities). Dus daar hoeven we ons niet op te concentreren. Het wordt lijkt mij een keuze tussen de 3-5-2 met Lips misschien als aanvallende middenvelder. Of anders een 3-4-3 met Joep heel erg diep spelend. We moeten die jongen niet iets anders met de bal laten doen, dan op goal schieten.

Heel veel opties zijn er verder niet. Want we hebben de beschikking over 14 volwaardige spelers. Zonder de Klop zelfs maar 13. Dat geeft weinig opties. 2 keepers, 4 verdedigers, 3(2) middenvelders, 2 vleugelspelers en 3 spitsen.

1 seizoen is voor mij geen lange termijn :p

overigens heb ik, namens adder, een paar spelers gepolst of ze interesse hebben om voor FC CT te komen spelen en zo ja onder welke voorwaarden. mochten ze daadwerkelijk interesse hebben, dan kan adder beslissen wat voor bod hij doet.

de 2 boden die adder uit had staan heb ik weggedonderd aangezien beide spelers 20+dagen inactief waren
Reply
ok, iets uitgebreider antwoord had wel gemogen Wink

wat ik bedoel te zeggen is dat we niet per definitie moeten kijken waar we NU goed in zijn, maar waarin we in de toekomst goed willen zijn zodat we daar nu op in kunnen springen met de training.

voorbeeldje..
als we denken dat een 4-2-3-1 tactiek DE tactiek is waarmee we verder willen, dan kan dat dus best inhouden dat we of gericht op zoek gaan naar vleugelverdedigers of 2 spelers vragen om zich op die posities te gaan richten. ook zal dat inhouden dat adder niet op zoek hoeft te gaan naar spitsen, omdat er dan waarschijnlijk al 1 om zal 'moeten' scholen naar de positie van aanvallende middenvelder. verdedigers moeten dan aan de lange pass gaan werken om de diepe spits te bereiken, die diepe spits zal weer moeten zorgen dat ie de bal vast kan houden zodat de aanvallende middenvelders aan kunnen sluiten, de middenvelders hebben snelheid en afstandschot nodig om iets met die bal te kunnen doen, etc
Reply
Vast staat iig dat we met 3 verdedigers spelen.
Dus wordt het of 343 (ruit) of 352.
Nadeel van de 1e is dat we niet echt een reserve spits hebben dan. Nadeel van de 2e dat we geen reserve mid hebben( als Klop wegvalt)
Mijn voorkeur gaat uit naar 343 met korte passen, aanvallend en dat soort geneuzel....
Dan weten de niet Ajacieden onder ons hoe het is om ook eens mooi, aanvallend voetbal te zien...... :wink:
Dus moet ik op zoek naar een minimaal een aanvaller( Tool heeft er al 1 benaderd, toppertje!)

Meerte/Klop? gaat dan voor (run) DMC en Lips/Boer AMC( zkh)
Winnen is niet alles,
Reply
volgens mij hebben we de beste prestaties nog altijd behaald met 352..nu weet ik natuurlijk niet hoe dat in de nieuwe engine gaat zijn maar in de oude was het middenveld gewoon retebelangrijk. Als je daar de bal kon veroveren zette je de tegenstander constant onder druk. Daarom neig ik persoonlijk meer naar 3-5-2. Als je het middenveld overheerst komen de doelpunten vanzelf wel.
Reply
Ik denk dat we met die training maar eens buiten de deur moeten kijken, als je ziet dat Birger in een week 2 a 3 keer kan poppen doordat alles 1 training is, lijkt me het niet verkeerd om eens gewoon 3 weken 100% techniek te doen en dan 3 weken 100% passen en dan 3 weken etc etc.
Verder ben ik nu te moe (van 9-13 gewerkt en van 15-22 school) om me zwaar te verdiepen in de nieuwe ME, zal het van het weekend eens doornemen.
Reply
Op zich ben ik ook wel een voorstander van 6 dagen 1 training en 1 dag keepers
The great old Ludwig von...
Reply
tt is gewijzigd:

Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag
00:00 Tackelen Korte Passes Techniek Korte Passes
08:00 Tackelen Korte Passes Techniek Korte Passes
16:00 Tackelen Korte Passes Techniek Korte Passes

Vrijdag Zaterdag Zondag
00:00 Techniek Reflexen (GK) Spelinzicht
08:00 Techniek Reflexen (GK) Spelinzicht
16:00 Techniek Reflexen (GK) Spelinzicht

voorlopig doe ik nog niet 6x hetzelfde. ff afwachten wat deze sim nodig hebt/gaat doen.
Winnen is niet alles,
Reply
Gaan we binnenkort de TT nog veranderen en zijn er al ideeën naar wat. Volgens staan de meeste aardig goed voor met de huidige TT.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Ik zou er zelf graag 1 keer kracht in de week zien. Want dan kan ik 2 keer teamtraining volgen.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
kracht bestaat niet meer, is nu conditie :p
Reply
Forever Wrote:Ik zou er zelf graag 1 keer kracht in de week zien. Want dan kan ik 2 keer teamtraining volgen.
Kracht is geweest, die staat voorlopig een tijd in de wachtkamer.
Winnen is niet alles,
Reply
Antidote Wrote:Gaan we binnenkort de TT nog veranderen en zijn er al ideeën naar wat. Volgens staan de meeste aardig goed voor met de huidige TT.

techniek en korte pass moeten naar heel hoog, zo ook tackel. En inzicht is nou ook niet je van het bij iedereen.
Dus voorlopig blijft het wel zo.
Winnen is niet alles,
Reply
Adder Wrote:
Forever Wrote:Ik zou er zelf graag 1 keer kracht in de week zien. Want dan kan ik 2 keer teamtraining volgen.
Kracht is geweest, die staat voorlopig een tijd in de wachtkamer.

oke, dan blijf ik vol op de keeperskills trainen.
Reply
Adder Wrote:
Antidote Wrote:Gaan we binnenkort de TT nog veranderen en zijn er al ideeën naar wat. Volgens staan de meeste aardig goed voor met de huidige TT.

techniek en korte pass moeten naar heel hoog, zo ook tackel. En inzicht is nou ook niet je van het bij iedereen.

Techniek is ook voor noeste verdedigers van belang?
What, me worry?
Reply
Fred Naaigaren Wrote:
Adder Wrote:

Techniek is ook voor noeste verdedigers van belang?

Dat denk ik wel, want de bal schiet steeds bij iedereen van de voet. Ik vermoed dat dat door een gebrek aan techniek is( helemaal zeker weet ik het natuurlijk niet, maar vind het wel logisch)
Winnen is niet alles,
Reply
Ik dacht dat techniek niet echt van belang was voor verdedigers. Dan ga ik me nu maar op concentreren. Hoe hoog wil je spelinzicht en korte pass hebben? Momenteel sta ik volgens mij 12 en 13 op beide. Voor tackling heb ik natuurlijk al 20.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Ik ga nu volledig op koppen (nu 4 op naar 10) en daarna spelinzicht (nu 10 op naar 20), postiespel (nu 8 op naar 20)

en dat doe ik m.b.v. alleen maar één ding trainen. Het lijkt mij toch de beste manier. Aangezien koppen belangrijker wordt.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
Nr. 12 Wrote:Ik ga nu volledig op koppen (nu 4 op naar 10) en daarna spelinzicht (nu 10 op naar 20), postiespel (nu 8 op naar 20)

en dat doe ik m.b.v. alleen maar één ding trainen. Het lijkt mij toch de beste manier. Aangezien koppen belangrijker wordt.

Als je toch Game Vision gaat doen pak dan die ITT mee, en juist om dit soort redenen ben ik voor een 6daagse training, je kan dan extra snel boosten en daarmee sneller inspringen op veranderingen.
Nu zit techniek er dik in dus dat gaat wel redelijk hier maar kan nog sneller.
Reply
Vanaf nu zal er Zaterdag , tot dat de keepers anders willen, conditie als teamtraining staan.
Winnen is niet alles,
Reply
Ik baal als een stekker van de enorme fitness-verlies na een oefenwedstrijd, ondanks dat Cas het rustig aan heeft gedaan.
Voorlopig ga ik dan ook veel meer op conditie trainen, om dat in de toekomst minder snel te laten zakken.
Zal dus de komende wedstrijden niet op de volle 100% spelen, maar wel boven de 90 in ieder geval.
What, me worry?
Reply
Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag
00:00 Positiespel Dribbelen Lange Passes Korte Passes
08:00 Positiespel Dribbelen Lange Passes Korte Passes
16:00 Positiespel Dribbelen Lange Passes Korte Passes

Vrijdag Zaterdag Zondag
00:00 Techniek Conditie Koppen
08:00 Techniek Conditie Koppen
16:00 Techniek Conditie Koppen

LET OP!

Hij staat er nu al, dus vanaf Zo is de tt veranderd.
Winnen is niet alles,
Reply

Forum Jump: