The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




MV Game 2005
harry_bierdop Wrote:er staat dat als je je naam invult automatisch in de blauwe balk je budget moet verschijnen. Maar dat gebeurt dus niet Sad
Dat komt omdat de Excelsheet jouw naam niet herkent omdat je nog geen deelnemer bent. (Vul maar eens Elikian of Aap ofzo in, dan zie je in ieder geval hoe het werkt)

Als je vanavond gewoon een team instuurt met 11.000 budget, dan zal dat volgende week wel herkend worden.
Reply
Dubai HC (3)
Acapulco Gravel (4)
Scottsdale HC (7)

De punten per ronde staan in de excelsheet onder de toernooinaam.
Reply
Pfff... Ik heb nog 3588 euro te besteden in Dubai waar ik alleen Kiefer nog maar heb. Wie moet ik in hemelsnaam nemen?

Met Agassi heb ik nog steeds 1723 euro... Henman vind ik niks, Ljubicic zal toch wel een keer wat rust willen hebben. Andreev wint geen enkele wedstrijd en Verdasco op hardcourt?! Dat is alle 4 niks...

Bij de andere toernooien ben ik tevreden met wie ik heb (3 in Scottsdale en 5 in Acapulco).
Reply
Dan maar 'ns een gokje met Henman (en geen Agassi). Heeft vorige week toch goed van Kiefer gewonnen en dat zal de halve finale wel eens kunnen worden...

Nu nog m'n 1278 euro besteden... Waarschijnlijk 2 kleintjes ergens vandaan halen.
Reply
hehe, leuk he. Ik ben op zich heel tevreden met wat ik nu heb, maar ik wacht nog op info over Mello-Ferrer Smile
Reply
hehe zat met pcies tzelfde...onderkant dubai is lastig! uiteindelijk 13 spelers gekozen. hopelijk doen die t beter dan vorige week
Reply
2 afvallers tot dusver. Vliegen en Haas
Make tea, not war
Reply
Voor de 1278 heb ik voorlopig Burgsmuller en Carlsen gekocht, waardoor ik 5 man in Scottsdale krijg :roll:

Eventueel Ferrer of Mello nog, maar dat moet dan i.p.v. Carlsen...
Reply
Dubai 4
Scottsdale 5
Acapulco 6
Reply
Dubai (3425 euro):
Henman
Kiefer

Acapulco (5795 euro):
Puerta
Canas
Nadal
Calleri
Gaudio

Scottsdale (3304 euro):
Kim
Arthurs
Burgsmuller
Ancic
Carlsen
Reply
Genomico,

waarom zo weinig in Dubai waar de meeste punten te halen zijn? Verdasco, Andreev, Berdych, Robredo waren toch interessante opties hier.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Genomico,

waarom zo weinig in Dubai waar de meeste punten te halen zijn? Verdasco, Andreev, Berdych, Robredo waren toch interessante opties hier.

Meeste punten, maar ook meeste risico..... :wink:
Andreev moet direct tegen Henman en Berdych en Robredo spelen tegen elkaar.....
Voor Verdasco kun je beter 2 kleintjes nemen, omdat hij hoogstens de kwartfinale zal halen :wink:
Reply
Dit is lekker......5 min. geleden stond Ferrer met 4-2 voor en heeft nu de 1e set met 6-4 verloren.
Je raadt het al: ik heb Ferrer Icon_evil :letitallout:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Verdasco, Andreev, Berdych in principe allemaal 5 pnt... Robredo voor bijna 1500 euro te duur voor max. 15 pnt... Gezien m'n overige spelers moeten elke 500 euro investering zeker 10 pnt opleveren. Dat is dus niet het geval bij hun.

Voor mij is dan bijv. een keuze Carlsen of één van bovenstaande (m.u.v. Robredo). Nou dan verwacht ik dat Carlsen wel meer dan 5 pnt gaat halen (verwachting 15). Ik geef hem i.i.g. een grotere kans om meerdere pnt binnen te halen...

Dus m'n team is met verwachtingspatronen verwerkt in statistische systemen, dus... Probleem is alleen dat dat verwachtingspatroon achteraf vaak niet helemaal juist is :wink:

Verder bovenin het schema een halve finale tussen Federer en Agassi/Lopez/Hrbaty/Davydenko. Daar is bijna niet te voorspellen wie daarvan de halve finale haalt, dus ga daar niet op gokken... Dus dan maar de andere 2 halve finalisten Henman en Kiefer...
Reply
Ancic
Burgsmuller
Henman
Moya
Nadal
Robredo
Spadea
Volandri

Is mijn lijstje in mijn eerste week MV game! Moya gaat gewoon winnen natuurlijk in Acapulco. Puerta zal ie aan de kant moeten zetten en daarna door stomen naar de Finale (waar alleen Gaudio lastig kan worden)
Henman, minimaal halve finale.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
buurs Wrote:Dit is lekker......5 min. geleden stond Ferrer met 4-2 voor en heeft nu de 1e set met 6-4 verloren.
Je raadt het al: ik heb Ferrer Icon_evil :letitallout:

Pffff, Ferrer heeft toch gewonnen 4-6, 6-3, 6-2 :lol:
Reply
Sad

Had ik toch met Mantilla op safe moeten gaan: 6-0 6-1.

Dit wordt weer zo'n week ...
Reply
Mantilla is trouwens weinig gekozen.
Een echte gravelbijter voor 433 euro is een koopje lijkt mij.
En 50% kans dat hij 12 punten gaat pakken :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Elikian Wrote:Sad

Had ik toch met Mantilla op safe moeten gaan: 6-0 6-1.

Dit wordt weer zo'n week ...

Waarom heb jij trouwens Zib??

ps Hij is in zijn 1e servicebeurt direct gebroken...
Reply
Zib - Gaudio 2-6 7-5 Opgave Gaudio


Daarom dus! :eeeek: :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Een goed begin is ...... een halve score. :cry:
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
Zib kan echt wel tennissen hoor. Baal alleen als een stier van die Mello Sad
Reply
Hehe, en ik heb het team van Gauss gemaakt, omdat hij op vakantie is. Zijn we de enige twee met Zib Smile

ALLEZ TOMAS!
Reply
centre court Wrote:Zib - Gaudio 2-6 7-5 Opgave Gaudio


Daarom dus! :eeeek: :roll:

Dit is overmacht... Sad
Reply
buurs Wrote:
centre court Wrote:Zib - Gaudio 2-6 7-5 Opgave Gaudio


Daarom dus! :eeeek: :roll:

Dit is overmacht... Sad

Komt doordat je zo hard lachtte dat Safin eruit ging :wink:
Reply
cruijff Wrote:
buurs Wrote:
centre court Wrote:Zib - Gaudio 2-6 7-5 Opgave Gaudio


Daarom dus! :eeeek: :roll:

Dit is overmacht... Sad

Komt doordat je zo hard lachtte dat Safin eruit ging :wink:

Tja, wat moet ik daarop zeggen..... :oops:
Reply
buurs Wrote:
cruijff Wrote:
buurs Wrote:
centre court Wrote:Zib - Gaudio 2-6 7-5 Opgave Gaudio


Daarom dus! :eeeek: :roll:

Dit is overmacht... Sad

Komt doordat je zo hard lachtte dat Safin eruit ging :wink:

Tja, wat moet ik daarop zeggen..... :oops:

Dat ik bijvoorbeeld Gaudio ook nooit meer opstel in mijn team Icon_evil
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nu maar hopen dat Volandri in dat kwart doorstoomt.. :8:
Zal wel niet :cry:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Laat Puerta maar even gaan stunten tegen Moya :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
5-2 davydenko 2e set Sad
Reply


Forum Jump: