The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Stockholm / Moskou
3 punten al voor Marchenko :lol:
Reply
Ja, en die maakt niet eens veel UEs of zo, hij is gewoon kansloos tegen het geweld van Korolev.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
6-0, niet slecht!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Pablo ](*,)
Reply
Die Marchenko heeft van de 13 punten op eigen service er in de 1e set maar 1 gemaakt. Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Cuevas van 4-1 naar 4-4. :crazy:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nu opeens Korolev gebroken. Slaat net zoveel UEs deze game als de hele vorige set :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pablo drol ](*,)
Reply
hup marchenko! Jij ook 6-0!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En nu mist Cuevas ook nog eens een 15-40 :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En tuurlijk mist Cuevas dan ook nog even een 15-40 op 4-5*. ](*,)

Van 4-1 naar 4-6. Knappe prestatie. Gelukkig heeft Marchenko inmiddels wel de wals gestart.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Opeens slaat Korolev alles een paar cm uit, ipv in. Marchenko trekt zich daar helaas ook aan op.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Korolev in de 2e set 3x gebroken door nobody Marchenko.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
ga doooor Marchenko
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
2-0 Marchenko

JoJo in de TB, doe 't jong!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kom op Korolev, even wakker worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Korolev in de 2e set 3x gebroken door nobody Marchenko.
Wacht maar tot je wat langer met de challengerpoll meedoet, dan weet je wel beter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:2-0 Marchenko

JoJo in de TB, doe 't jong!

Klasse Belucci, je kunt het!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ongelooflijk Korolev, waar ben je mee bezig man?! ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
wat een choke van Korolev Undecided .. Marchenko! Notworthy
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Het is geen choke, het is gewoon heel slecht. Opeens slaat ie 35 UEs in set 2 en 3, waar ie er in de 1e set maar een paar sloeg. Ongelooflijk, als je de 1e set hebt gezien...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Korolev in de 2e set 3x gebroken door nobody Marchenko.
Wacht maar tot je wat langer met de challengerpoll meedoet, dan weet je wel beter.

Bij de eerstvolgende challenger waar hij meedoet pick ik 'm sowieso als finalist. Wat een held! En hoe mentaal sterk dit, in de 1e set maakt ie van de 28 gespeelde punten er maar 4 en vervolgens wint ie gewoon set 2 en 3 met grote cijfers.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Belucci 76 31 Notworthy
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Die Korolev, wat een ongelooflijke wanprestatie Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Marchenko Notworthy

Never in doubt natuurlijk! :-({|=
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Nou, hij heeft een maand of zo geleden weer het licht gezien en is sindsdien redelijk on fire. Ik raad je aan om te kijken, volgens mij heeft ie al 12 winners geslagen in 4 games =D>

Bedankt voor de tip om te kijken, Ad!

Het was geweldig om Marchenko goed te zien spelen :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat een week dit, Kuku, Marchenko, Bellucci, Rochus in de SF van een indoor ATP-event cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ja, en die maakt niet eens veel UEs of zo, hij is gewoon kansloos tegen het geweld van Korolev.

wat een geweld inderdaad :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
13 winners maar voor Korolev over 3 sets.

Ad was weer aardig te boel aan het verdraaien =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:13 winners maar voor Korolev over 3 sets.

Ad was weer aardig te boel aan het verdraaien =D>

Over de winners heeft ad alleen gezegd dat ie er al 12 had geslagen in de eerste 4 games. Het kan natuurlijk dat ie er daarna nog maar 1 heeft geslagen. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: