The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




WK 2010
waf Wrote:
Mukkus Wrote:In ben eigenlijk wel benieuwd of de Ajacieden hier blij zijn met de goals en het succes van Suarez....

Aan de ene kant wil je graag dat hij presteert, maar aan de andere kant zet ie zichzelf wel een beetje te goed in de etalage. Mocht hij na het WK vertrekken dan ben je naar alle waarschijnlijkheid wél je koppel Suarez-Pantelic kwijt. Daarnaast zie ik Ajax binnen een aantal weken niet dergelijke vervangers aan trekken, hoeveel Ajax ook voor Suarez mag ontvangen.

ik ben meer benieuwd wat ze zeggen nadat wij in de finale tegen hoerenguay achter komen door een pingel na een schwalbe van die mafketel.

ik zal dan zeggen: "huh, wie heeft het schema opeens omgedraaid"
Reply
gittermaster Wrote:Waarschijnlijk hetzelfde als we tegen Denemarken zouden staan in de finale en door een schwalbe van Tomasson achter zouden komen

ja, maar de kans dat denemarken in de finale komt is 0.

de kans dat toamsson een schwalbe maakt is ik denk 1000 keer zo klein als dat sneuarez dat doet.

maar toch bedankt voor je verkapte jij-bak. :razz:

waar kijk jij vanmiddag gitter? ik ga ergens in amsterdam kijken, maar ik weet nog niet waar.
Reply
Mac Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:In ben eigenlijk wel benieuwd of de Ajacieden hier blij zijn met de goals en het succes van Suarez....

Aan de ene kant wil je graag dat hij presteert, maar aan de andere kant zet ie zichzelf wel een beetje te goed in de etalage. Mocht hij na het WK vertrekken dan ben je naar alle waarschijnlijkheid wél je koppel Suarez-Pantelic kwijt. Daarnaast zie ik Ajax binnen een aantal weken niet dergelijke vervangers aan trekken, hoeveel Ajax ook voor Suarez mag ontvangen.

ik ben meer benieuwd wat ze zeggen nadat wij in de finale tegen hoerenguay achter komen door een pingel na een schwalbe van die mafketel.

ik zal dan zeggen: "huh, wie heeft het schema opeens omgedraaid"

ja, verhip, in mijn systeem zit nog steeds dat duitsland hoerengua krijgt in de halve, maar dat is natuurlijk brasil of nederland.

nou, lees jij maar lekker halve dan in mijn reactie!
Reply
nee maar ff een serieuze reactie. Ik zat dat laatst ook al met iemand te bespreken als nachtmerriescenario. Suarez zal dan echt weg moeten. Hij zal in de arena al niet meer welkom zijn, laat staan in de rest van nederland. Ajax zal daardoor waarschijnlijk ook minder geld voor m krijgen dan anders.

Verder denk ik niet dat t heel erg is dat hij nu zo aan het scoren is. Het had me verbaasd als suarez niet was weggegaan deze zomer en dit krikt zijn marktwaarde alleen maar op. Daarom vind ik het ook zo dom dat ze pantelic hebben laten gaan. Vertrek van allebei is echt nauwelijks op te vangen.
Reply
Mac Wrote:nee maar ff een serieuze reactie. Ik zat dat laatst ook al met iemand te bespreken als nachtmerriescenario. Suarez zal dan echt weg moeten. Hij zal in de arena al niet meer welkom zijn, laat staan in de rest van nederland. Ajax zal daardoor waarschijnlijk ook minder geld voor m krijgen dan anders.

Verder denk ik niet dat t heel erg is dat hij nu zo aan het scoren is. Het had me verbaasd als suarez niet was weggegaan deze zomer en dit krikt zijn marktwaarde alleen maar op. Daarom vind ik het ook zo dom dat ze pantelic hebben laten gaan. Vertrek van allebei is echt nauwelijks op te vangen.

het belangrijkste voor ajakkes is dat ze geld binnenharken denk ik. ik had verwacht dat hij goed zou presteren, het is ook gewoon een goeie voetballer, maar ik had uiteraard gehoopt van niet, want ajakkes wordt een beetje gered door de gong zo.

de huishouding is veel te duur, ajakkes heeft echt knopen nodig denk ik en ik zou het jammer vinden als dat zou lukken..
Reply
waf Wrote:goed zo, een jij-bak. Undecided
Whahahaha! Alles wat ineens over jou gaat is een Jij-bak? Dat is wel heel sneu! :eten:

waf Wrote:ik blijk erbij dat nergens waar ik kom een straal van een meter is gehanteerd. of dat in de regels staat doet dus helemaal niet terzake. net zoals ik zeker weet dat in 8 van de 10 gevallen gefloten wordt als iemand buitenspel staat bij een doeltrap.
Vreemd, deze discussie is namelijk al heel vaak gevoerd bij een groep vrienden van mij die verantwoordelijk zijn voor de velden bij hun voetbalvereniging. Daar hadden ze inderdaad de afmeting ook niet goed en na een zeer uitgebreide discussie zijn ze er op gaan letten bij andere velden en de meerderheid (lees: 80-90%) heeft de afmeting gewoon goed. Het zou toch raar zijn als een speelveld niet volgens de afmetingen ingetekend wordt. De naleving van spelregels door een scheids kan ik me voorstellen tijdens het spel, maar de afmetingen/ Lijkt me vreemd. Toch je timmermansoog eens laten nakijken denk ik Wink

waf Wrote:het grote probleem is dus dat ik je even op je plek zette toen je dacht iets unieks gevonden te hebben hetgeen voor iedereen gesneden koek is, en dat zit je kennelijk zo hoog dat je denkt iemand terecht gewezen te hebben als je in de regels hebt gevonden dat die straal een meter moet zijn.
Rare interpretatie maak jij? Als dat me hoog zou zitten zou ik niet serieus reageren op je...

waf Wrote:zielig mannetje.
Nuttige opmerking! [gay]

waf Wrote:continu terechtwijzen van anderen? en dat zeg je omdat ik direct doorhad dat je een volleyballer was? het feit dat je al een heel lulverhaal gaat ophangen waarom je vroeger nooit gevoetbald hebt is voor mij al een bevestiging dat je erkent dat je een kutkeus hebt gemaakt. dat voel je haarfijn aan en dan ja je maar wanhopig dingen zoeken om ook iets bij mij te vinden. dat is het treurige aan je reactie. maar goed, zoals gezegd, een terechtwijzing zou je graag willen, maar het raakt kant noch wal.
Wat kun je het weer grappig draaien. Leg nou eens uit hoe je hier in godesnaam van terechtwijzen naar 'doorhebben' (hoezo doorhebben, dat had je al diverse malen op het forum kunnen nalezen. Is nou niet echt een geheim) dat ik volleybal gaat? Als jij dingen leest die je wilt lezen vind ik het prima maar ga dit dan niet aan anderen als de universele waarheid proberen te slijten...

waf Wrote:vind je het denigrerend dat ik je voor volleyballer uitmaak? dat is ook een hele leuke sport hoor.
Klopt, daarom speel ik het ook! Je mag wel eens meetrainen? Kijken of je het niveau bij kunt houden

waf Wrote:je mag gerust denigrerende dingen opschrijven voor mij. het doet me geen reet, vooral niet als een volleyballer het zegt.
Zoals ik al zei, geen behoefte aan. Ik ken de grenzen en vandaar dat ik ook gewoon netjes mijn uitingen aanpas...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Mac Wrote:nee maar ff een serieuze reactie. Ik zat dat laatst ook al met iemand te bespreken als nachtmerriescenario. Suarez zal dan echt weg moeten. Hij zal in de arena al niet meer welkom zijn, laat staan in de rest van nederland. Ajax zal daardoor waarschijnlijk ook minder geld voor m krijgen dan anders.

Verder denk ik niet dat t heel erg is dat hij nu zo aan het scoren is. Het had me verbaasd als suarez niet was weggegaan deze zomer en dit krikt zijn marktwaarde alleen maar op. Daarom vind ik het ook zo dom dat ze pantelic hebben laten gaan. Vertrek van allebei is echt nauwelijks op te vangen.

Dat vind ik vreemd! Hoe zit het met het scoutingsapparaat van Ajax? Als club zijnde heeft Ajax nog steeds best een goede naam in Europa en er zijn toch echt wel wat leuke spitsjes die her en der op de bank zitten bij Europese subtoppers. Zijn die dan salaristechnisch onhaalbaar voor Ajax ofzo? Voor mijn gevoel haalt Ajax minder veelbelovende spelers dan een Heerenveen, Groningen etc. en dat blijft me wel verbazen.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
waf Wrote:
gittermaster Wrote:Waarschijnlijk hetzelfde als we tegen Denemarken zouden staan in de finale en door een schwalbe van Tomasson achter zouden komen

ja, maar de kans dat denemarken in de finale komt is 0.

de kans dat toamsson een schwalbe maakt is ik denk 1000 keer zo klein als dat sneuarez dat doet.

maar toch bedankt voor je verkapte jij-bak. :razz:

waar kijk jij vanmiddag gitter? ik ga ergens in amsterdam kijken, maar ik weet nog niet waar.

echt? Lachen!
Ik kijk bij Tara, das een ierse pub op het Rokin, naast Bar Italia, wat je wellicht wel kent.
Als je nog geen concrete plannen hebt is dat wel een aanrader, lijkt me in ieder geval lachen om 4 jaar na dato weer eens een pot samen te kijken Smile
The great old Ludwig von...
Reply
Even tussen alle verhitte discussies door:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=aKHVBmfhWVc[/youtube]


:razz:

Ik snap best dat de FIFA wil dat het WK mooi in beeld wordt gebracht maar om dan op 10 cm van een kluwen juichende spelers te gaan staan gaat ook wat ver, zoom dan gewoon in. Wel een beetje overtrokken reactie van Heinze.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Die kopbal van Persie was alweer de eerste handsbal van een Slowaak die zowel door de arbitrage als door de commentator niet opgemerkt wordt. En ook nog in het strafschopgebied, dus eigenlijk een penalty. :-({|=
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
2-1 en op naar de kwartfinale. Vooral Persie teleurstellend aan de bal, zowel richting doel als qua passing/samenspel. Dirk was, zoals gewoonlijk, weer ontzettend degelijk en de enige die WEL overzicht had. Mooie pass van Sneijder en goed opgelet en meegelopen bij de 2-0 die hij op een presenteerblaadje krijgt. Stekel een paar knappe reddingen, maar wederom de penalty NIET gestopt (@gitter :-$ ). Conclusie: Robben, Dirk, Stekel, Sneijder en Bommel voldoende tot goed. De rest onvoldoende tot slecht.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Wat de heren achteraf al zeiden: de verdediging moet echt snel de boel op orde krijgen. Met mazzel wint Chili vanavond of vallen er flink wat kaarten maar anders doet de individuele klasse van de heren Braziliaantjes de verdediging de das om. Met wat inzet slalommen die zo tussen Heit en Joris door. En Stekel zal niet alles kunnen tegenhouden wat de Brazilianen afvuren.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
ach nu weet ik het eindelijk. dat sloganventje (ik dacht zelfs even dat het een meid was) roept ke nako en dat betekent 'het is tijd'
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:2-1 en op naar de kwartfinale. Vooral Persie teleurstellend aan de bal, zowel richting doel als qua passing/samenspel. Dirk was, zoals gewoonlijk, weer ontzettend degelijk en de enige die WEL overzicht had. Mooie pass van Sneijder en goed opgelet en meegelopen bij de 2-0 die hij op een presenteerblaadje krijgt. Stekel een paar knappe reddingen, maar wederom de penalty NIET gestopt (@gitter :-$ ). Conclusie: Robben, Dirk, Stekel, Sneijder en Bommel voldoende tot goed. De rest onvoldoende tot slecht.

nou is dat niet zo erg, as tie ze maar stopt als het WEL nodig is :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Quote:maar wederom de penalty NIET gestopt (@gitter

haha, mooi stukje scorebord journalistiek... Ongeveer 4 op de 5 pingels gaat er gewoon in. Maar volgens mij weet je dat zelf ook wel... Wink
The great old Ludwig von...
Reply
Was trouwens een vette schawlbe die pingel.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Die kopbal van Persie was alweer de eerste handsbal van een Slowaak die zowel door de arbitrage als door de commentator niet opgemerkt wordt. En ook nog in het strafschopgebied, dus eigenlijk een penalty. :-({|=

ga toch weg man met je handsbal. als er iets niet opzettelijk hands was, was dat het. persie miste die baop volledig.

je gaat trouwens de stelling aanpassen.

die stelling van je was:er wordt tientallen keren per wedstrijd de bal op deze manier op de borst aangenomen en hands gemaakt zonder dat er voor wordt gefloten.

je kan blijven lullen wat je wilt, maar het is gewoon ontzettende lariekoek. als je nog even blijft volhouden moet je jezelf maar marshall gaan noemen.
Reply
waf Wrote:als je nog even blijft volhouden moet je jezelf maar marshall gaan noemen.

Notworthy cry
You are the king!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ik moest trouwens wel lachen om het interview met RvP.
Hoe duidelijk kun je zien dat iemand aan t liegen is, overigens vind ik het niet goed, dat dit uitgediept wordt, maar je weet dat dit het geval is
The great old Ludwig von...
Reply
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Die kopbal van Persie was alweer de eerste handsbal van een Slowaak die zowel door de arbitrage als door de commentator niet opgemerkt wordt. En ook nog in het strafschopgebied, dus eigenlijk een penalty. :-({|=

ga toch weg man met je handsbal. als er iets niet opzettelijk hands was, was dat het. persie miste die baop volledig.

je gaat trouwens de stelling aanpassen.

die stelling van je was:er wordt tientallen keren per wedstrijd de bal op deze manier op de borst aangenomen en hands gemaakt zonder dat er voor wordt gefloten.

je kan blijven lullen wat je wilt, maar het is gewoon ontzettende lariekoek. als je nog even blijft volhouden moet je jezelf maar marshall gaan noemen.

Waarom moet het opzettelijk hands zijn om ervoor te fluiten? Als het 'aangeschoten' is, maar de speler heeft er voordeel van is het ook hands en moet je ook fluiten en een vrije trap of penalty geven.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Die kopbal van Persie was alweer de eerste handsbal van een Slowaak die zowel door de arbitrage als door de commentator niet opgemerkt wordt. En ook nog in het strafschopgebied, dus eigenlijk een penalty. :-({|=

ga toch weg man met je handsbal. als er iets niet opzettelijk hands was, was dat het. persie miste die baop volledig.

je gaat trouwens de stelling aanpassen.

die stelling van je was:er wordt tientallen keren per wedstrijd de bal op deze manier op de borst aangenomen en hands gemaakt zonder dat er voor wordt gefloten.

je kan blijven lullen wat je wilt, maar het is gewoon ontzettende lariekoek. als je nog even blijft volhouden moet je jezelf maar marshall gaan noemen.

Waarom moet het opzettelijk hands zijn om ervoor te fluiten? Als het 'aangeschoten' is, maar de speler heeft er voordeel van is het ook hands en moet je ook fluiten en een vrije trap of penalty geven.

als een bal per ongeluk op je arm valt is het hands maar zal er niet voor gefloten worden.

gisteren had die vogel eerder nadeel van zijn handsbal. als hij hem niet geraakt had, was de bal 5 meter naast gegaan. nu leek het nog wat.

voor de rest is er geen hands gemaakt, dus je stelling is aantoonbaar waardeloos.
Reply
Als een bal per ongeluk op je arm valt en je hebt er voordeel van is het ook hands en moet er ook voor gefloten worden en moet er een vrije trap of penalty voor gegeven worden.

Maar nu even iets anders: wat is die Jack van Gelder weer een vieze stoker om het verleden van Bert en Robin bij Feyenoord weer op te rakelen. Ontzettende Ajax-lul!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Als een bal per ongeluk op je arm valt en je hebt er voordeel van is het ook hands en moet er ook voor gefloten worden en moet er een vrije trap of penalty voor gegeven worden.

Maar nu even iets anders: wat is die Jack van Gelder weer een vieze stoker om het verleden van Bert en Robin bij Feyenoord weer op te rakelen. Ontzettende Ajax-lul!

oh, dat vind ik juist heel voor de hand liggend.

ik heb me enorm gestoord aan van persie en diit is het bewijs dat hij nog niet over zijn domheid heengegroeid is. laat hem dat lekker intern houden. en helemaal als je geen deuk in een pakje boter schopt de hele wedstrijd. een beetje zelfkritiek zou wel een keer mogen.
Reply
iemand deze Nike reclame al gezien? Vind m erg goed!!!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=idLG6jh23yE&feature=youtu.be[/youtube]
The great old Ludwig von...
Reply
Wat een geweldig tic tac voetbal spelen die Spanjaarden zo nu en dan. Geweldig... Portugal had gewoon helemaal niks te vertellen. En wat is die Villa schandalig goed. Dat wordt straks wat bij Barcelona!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
gittermaster Wrote:iemand deze Nike reclame al gezien? Vind m erg goed!!!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=idLG6jh23yE&feature=youtu.be[/youtube]

Vind m nu vooral erg grappig, als je bedenkt "hoeveel" betekenis de heren ronaldo, cannavaro, rooney, drogba, ronaldinho en ribéry op het wk 2010 hebben gehad! Undecided
Reply
Ekslem Wrote:Wat een geweldig tic tac voetbal spelen die Spanjaarden zo nu en dan. Geweldig... Portugal had gewoon helemaal niks te vertellen. En wat is die Villa schandalig goed. Dat wordt straks wat bij Barcelona!

Phenö inderdaad, overigens echt een ploeg waarvan ik me gewoon niet kan voorstellen dat Nederland er van wint... Absoluut het sterkste team van het WK tnt, imo. Hebben aan de andere kant ook van Zwitserland verloren, daaruit blijkt maar weer dat alles kan (en dus kan NL ook van BRA winnen!!!).
Reply
Jammer dat het wederom een buitenspelgoal was. :nono:

Iemand toevallig vanavond op de BBC gekeken? In de rust vonden ze daar allemaal unaniem dat Portugal het HEEL GOED deed, terwijl ze alleen maar achterover leunden en op de counter gokten. Wat is dan goed voetbal? Niet verliezen? Spanje had 75% balbezit, prikte af en toe, maar had, afgezien van de eerste 7 a 8 minuten, ook niet echt veel kansen. Ik vond het HEEL SLECHT voetbal met veel balverlies op het middenveld en in de passing naar voren, een laag baltempo, veel lopen met de bal terwijl er iemand vrij staat 5 meter voor de speler met de bal, totaal geen creativiteit voorin en gefrustreerde prima donna's Torres en Ronaldo. In de tweede helft zette Spanje wat aan en kregen ze een buitenspelgoal cadeau. Hop, slot erop en af en toe nog even aanzetten om het publiek ook nog wat kijkplezier te geven. De Portugezen hebben 90 minuten lang hetzelfde gespeeld, zonder ook maar 1 moment de indruk te willen wekken om te winnen, laat staan goed voetbal te willen spelen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Jammer dat het wederom een buitenspelgoal was. :nono:

Iemand toevallig vanavond op de BBC gekeken? In de rust vonden ze daar allemaal unaniem dat Portugal het HEEL GOED deed, terwijl ze alleen maar achterover leunden en op de counter gokten. Wat is dan goed voetbal? Niet verliezen? Spanje had 75% balbezit, prikte af en toe, maar had, afgezien van de eerste 7 a 8 minuten, ook niet echt veel kansen. Ik vond het HEEL SLECHT voetbal met veel balverlies op het middenveld en in de passing naar voren, een laag baltempo, veel lopen met de bal terwijl er iemand vrij staat 5 meter voor de speler met de bal, totaal geen creativiteit voorin en gefrustreerde prima donna's Torres en Ronaldo. In de tweede helft zette Spanje wat aan en kregen ze een buitenspelgoal cadeau. Hop, slot erop en af en toe nog even aanzetten om het publiek ook nog wat kijkplezier te geven. De Portugezen hebben 90 minuten lang hetzelfde gespeeld, zonder ook maar 1 moment de indruk te willen wekken om te winnen, laat staan goed voetbal te willen spelen.

ik heb alleen de eerste helft helemaal gezien, en ik deel de analyse van de bbc. het begin was voor spanje (met afstandschoten) maar daarna vond ik portugal de betere ploeg en ook de gevaarlijkste ploeg. ze gaven spanje een optisch overwicht om ruimte voor zichzelf te creeren. spanje is helemaal tiktak, maar ik moet wel zeggen dat ik dat niet mooi vind, sterker nog, ik word er gek van.

het was idd 2 cm buitenspel, maar dit soort dingen moet je een scheids wel vergeven: niemand zag dat hij nog aangeraakt werd in de midden. toch weer knap van die villa...

ik vind spanje zeker (nog) niet de beste ploeg op het wk. ik vind duitsland, brasil overtuigender. maar dat zij topfavorieten zijn, met nl en arg als outsider lijkt me duidelijk. jammer dat hoerenquay en ghana dat feestje verstoren....
Reply
waarom noem je uruguay eigenlijk hoerenquay? Vind je dat grappig, vind je het leuk om 'hoer' op te schrijven? Ik heb geen idee, maar het geeft op mij een nogal kinderlijke uitstraling. Maar misschien heb je wel een heel goede reden (zoals bij ajakkes)?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply


Forum Jump: