05-07-2005, 06:56 PM
Ja dat had Greenday dus ook. Was hun derde concert van die dag.
Make tea, not war
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Sportdreamzz Concert Agenda 2005
|
05-07-2005, 06:56 PM
Ja dat had Greenday dus ook. Was hun derde concert van die dag.
Make tea, not war
06-07-2005, 10:08 AM
Heee, die pannekoek van Green Day heeft dezelfde kleren aan als op Live 8... :eeeek:
Vieze stinkpunkers...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait... Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard! Song of the decade: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
07-07-2005, 08:56 AM
Davydoff Wrote:Riekki Wrote:Heb idd van meerdere Werchter gangers gehoord dat Green Day best te pruimen was. In ieder geval op Roskilde niet. Audioslave was in HMH en op Fields of Rock geweldig... Stond ook ff te kijken toen meerdere collega's vertelden dat de show op Werchter slecht was... Eén collega durfde zelfs te beweren dat Audioslave het slechte was wat ze had gezien... :eeeek:
07-07-2005, 11:59 AM
Keyzer Wrote:Davydoff Wrote:Riekki Wrote:Heb idd van meerdere Werchter gangers gehoord dat Green Day best te pruimen was. In ieder geval op Roskilde niet. Uhmmmmmm tja, het was niet het slechtste.... je collega heeft waarschijnlijk niet The Game gezien. na jouw stukje in de Metro had ik veel van Audioslave verwacht, helaas was het niet veel soeps.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
12-07-2005, 02:48 AM
3 shows van U2 kijken, wat een werk, 4 nachten draaien in de arens en moet om 20.00 beginnen 12 13 15 en 16 juli.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
12-07-2005, 02:27 PM
Ik ben er morgen ook! Gaan er nog meer mensen naar U2?
14-07-2005, 03:36 AM
Zo net terug van U2, niet veel gezien was te druk met het werk, nog wel een paar foto's gemaakt hier 1 na afloop show.
http://rapidshare.de/files/3039749/U2_023.JPG.html
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
16-07-2005, 03:26 AM
Zondag naar de HMH om Underworld weer eens live te aanschouwen..
Hoop dat ze er een beetje leuke avond van maken! Quote:Voor de vijfde keer is Amsterdam vijf dagen lang het kloppend hart van de electronische muziekwereld. Want van woensdag 13 tot en met zondag 17 juli trekken in de hoofdstad tijdens 5 Days Off een hele stoet top-dj's en live acts aan je voorbij die alle hoeken en gaten van het electronisch spectrum vertegenwoordigen.
Wie dit leest is gek
16-07-2005, 12:35 PM
Underworld live is altijd geweldig. Maar wees op tijd, zodat je ook B;ack Strobe meepikt. Heftige, retestrakke electro-house met Italo-invloeden.
19-07-2005, 07:27 PM
En? Hoe was het?
19-07-2005, 09:46 PM
vinegar Wrote:En? Hoe was het? Ge-wel-dig! Wat een show, super naar mijn zin gehad. Echt heel cool om oude klassieke nummers te horen in een nieuw jasje (bv King of Snake en natuurlijk Born Slippy). Maar ze hadden ook een paar nieuwe nummers die ik erg gaaf vind... van begin tot eind was het gaaf. :razz: 1 nadeel.. het voorprogramma was erg, erg slecht.. weet niet wie die gasten waren maar die werden echt uitgefloten :roll:
Wie dit leest is gek
20-07-2005, 12:50 AM
Black Strobe!!!
Helden van het Vet Geluid! Luister "The Abwehr Disco" Wat een stelletje cultuurbarbaren daar! :letitallout:
20-07-2005, 11:31 AM
Was er niet ondersteboven van... maar underworld was echt goed..
Waren ook weer met zijn 3en... laatste concert wat ik van hun gezien had was met ze 2en... toen speelde ze de nummers 1 voor 1... dit keer lieten ze alle nummers in elkaar overlopen.. echt super.. =D>
Wie dit leest is gek
20-07-2005, 05:36 PM
Wie is de nieuwe DJ dan?
Je wilt toch niet zeggen dat Darren weer terug is? =P~
23-07-2005, 02:39 PM
28/10 Coldplay in Oberhausen, kaartjes zijn te koop in Duitsland, of via mij.
Interesse? Pb even, ze kosten zo'n 53,- euro (47,50 plus wat van die kutkosten).
24-07-2005, 07:18 AM
vinegar Wrote:Wie is de nieuwe DJ dan? Denk niet dat Darren terug is maar hij had een waardige vervanger! Heb het ook op inernet opgezocht maar kon niets vinden over de 3de man..
Wie dit leest is gek
02-08-2005, 11:23 AM
zo nog 6 dagen London met de g-star tour en dan direct door naar lowlands waar ik 16 dagen ben met 2 rust dagen.
maar wie gaan er nog meer naar lowlands hier? voor het werk of gewoon als festival-ganger.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
02-08-2005, 11:59 AM
17 Augustus No Use For A Name in de melkweg, ik kan zelf helaas niet
Beste Onderschrift 2006-'07
02-08-2005, 12:17 PM
Ik ga naar Lowlands, als ganger.
Daar er een pondje over het veluwemeer toert, vanaf Nunspeet, de oversteek naar Biddinghuizen ga ik zonder tent dit jaar. Daar ik even voor 1 jaar niet mee rhet gehele weekend kan ivm een voetbalwedstrijd en verjaardag op zaterdag, en mn werk op maandag. Dus voor deze ene keer zonder tent, donderdag na de training die kant op, even een nachtje doorhalen, dan vrijdag met het pondje naar huis ( ik woon nagenoeg ana het veluwemeer), even douchen, eten en opfrissen, dan weer terug met het pondje tot zaterdagmorgen, het 1e pondje terug en dan even opfrissen en slapen, dan voetballen en verjaardag, dan zondagmiddag weer terug, tot zondagavond. Heb er zin in!
05-08-2005, 01:31 PM
Het programma zuigt enorm dit jaar!!! Alleen de zondagis wel goed. Kron, Flogging Molly, Incubus en Foo Fighters.
Donderdag ga ik ws in de 24-uurs tent draaien, van 01.00-03.00. Had me opgegeven, maar kreeg na 2 gesprekken pas vanmorgen per brief uitsluitsel.
07-08-2005, 09:46 AM
Dugarry Wrote:Het programma zuigt enorm dit jaar!!! Alleen de zondagis wel goed. Kron, Flogging Molly, Incubus en Foo Fighters. ben het met je eens maar moet toch overdag werken ook al is het stand-by staan. Ik ga weer voor de zaterdag avond in de grolsch tent altijd feest. vorig jaar goed bevallen
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
07-08-2005, 01:25 PM
Dugarry Wrote:Het programma zuigt enorm dit jaar!!! Alleen de zondagis wel goed. Kron, Flogging Molly, Incubus en Foo Fighters. Hoewel de vrijdag opzich ook nog The Kaiser Chiefs en Franz Ferdinand heeft ben ik het wel met je eens dat het programma dit jaar juist op een aantal grotere namen weinig voorstelt.. jammer
Beste Onderschrift 2006-'07
08-08-2005, 09:12 AM
Zeer jammer, ik vind het bacher! Maar dat komt de gezelligheid op de camping weer ten goede natuurlijk!
10-08-2005, 10:28 AM
ook ik ben weer present op lowlands.
hebben jullie nog 4 of 5 bands die je wil zien, ik kom wel tot 2 queens of the stone age en apocalyptica moet ik zien, vooral van apocalyptica verwacht ik veel
10-08-2005, 10:39 AM
T00L Wrote:queens of the stone age en apocalyptica moet ik zien, vooral van apocalyptica verwacht ik veel QotSA nu 2x gezien en ik vond ze 2x bagger. Het geluid van die Joss Homme ofzo is gewoon niet goed LIVE.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
10-08-2005, 04:18 PM
heb ze op roskilde 2003 gezien en dat was goed te doen
11-08-2005, 11:10 AM
Heb ze ook 2x gezien, 2x niet super, wel leuk.
Bijna alle LL bands al ene keer gezien, de bands met ene btje naam dan. Franz F. Korn, Dropkick M. Incubus, QOTSA, G. rios, Prodigy, Kaizer Chiefs, Nightwish, Heather Nova, Zita Zwoon etc.etc. Alleen die zieke gast M. Manson nog niet, maar daar blijf ik lekker weg die zaterdagavond. @Mojo, wat een klotefestival dit jaar! Gelukkig gratis kaartje, anders was ik voor het eerst sinds 1998 thuisgebleven.
11-08-2005, 11:22 AM
Dugarry Wrote:Alleen die zieke gast M. Manson nog niet, maar daar blijf ik lekker weg die zaterdagavond. wat dan? Lijkt me toch wel de moeite waard. Volgens mij maakt hij er een hele show van.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|