18-04-2007, 10:24 PM
Dat loopt bij mij ook wel in de duizenden euries!
We can't, can not get, we can not get enough!!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Opmerkelijke (voetbal)berichten
|
18-04-2007, 10:24 PM
Dat loopt bij mij ook wel in de duizenden euries!
19-04-2007, 10:19 AM
Quote:donderdag 19 april 2007 Wat een rukkers!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
19-04-2007, 10:24 AM
Quote:donderdag 19 april 2007 Dus toch...
19-04-2007, 10:26 AM
Berend Botje Wrote:Dus toch... "Nee schat, ik heb ruk....ehm, rugpijn."
19-04-2007, 10:26 AM
Ik heb hulp nodig, liefst van een lekker verpleegstertje met grote memmuh !
Bangkok resident.
19-04-2007, 10:31 AM
Berend Botje Wrote:Overmatige drang naar seks komt relatief vaak voor onder jongeren (19 - 34 jaar). Dan ben ik er volgend jaar van verlost!
Oh, my god, we bought Kenny!
19-04-2007, 10:40 AM
Mukkus Wrote:Berend Botje Wrote:Overmatige drang naar seks komt relatief vaak voor onder jongeren (19 - 34 jaar). Ik moet er nog maar een jaartje of 1,5 langer aan trekken... Kan iemand mij vertellen wat de ontwenningsverschijnselen zijn? Er wordt hier en daar al rekening mee gehouden:
19-04-2007, 03:50 PM
Sex is populair vandaag:
Quote:Sekspark in Londen Zou Dr. Sara Brewer "The Screwer" zelf ook demonstraties doen? Dan wil ik eerst wel even een paar 'full frontal nudity' feauteaux zien, voordat ik er 15 Lizzy's tegenaan zou mieteren...
19-04-2007, 03:55 PM
Een attractiepark over sex? Een rollercoaster met de naam 'The Orgasm', waarbij je je lul uit je broek mag hangen?
Kan me er weinig bij voorstellen.
20-04-2007, 09:24 AM
Quote:Ajax, PSV en Feyenoord op postzegels Zouden ze vanzelf plakken of moet je op de achterkant spugen?
20-04-2007, 10:50 AM
Quote:Run op gratis borstvergroting "Now show em them titties!!!!!"
20-04-2007, 11:29 AM
In dit geval zal het wel een "insteek"-gesprek worden....
20-04-2007, 02:56 PM
Saidi uit selectie gezet door eigen regels
20/4/2007 14:34 Karim Saidi maakt geen deel uit van de Feyenoord-selectie voor het duel met NEC. Trainer Erwin Koeman heeft het even gehad met de Tunesische verdediger. 'Karim is al vijf of zes keer geblesseerd geweest aan zijn knie en maakt in zijn herstel zijn eigen regels. Dat kunnen we niet gebruiken', verklaart Koeman de tijdelijke verbanning. De coach nam zijn beslissing nadat Saidi de training van Jong Feyenoord vroegtijdig had verlaten met een knieblessure. 'Op maandag is hij dan ineens wel weer fit genoeg om met het eerste elftal mee te trainen. We hebben iedereen nodig in de laatste twee wedstrijden. Als een speler wil maar niet kan, heeft hij geen probleem. Als een speler wel kan maar niet wil, neem ik maatregelen. Zoals in dit geval bij Karim.'
The great old Ludwig von...
20-04-2007, 04:26 PM
Mukkus Wrote:Fabeltje!Berend Botje Wrote:Overmatige drang naar seks komt relatief vaak voor onder jongeren (19 - 34 jaar).
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
20-04-2007, 04:36 PM
de nieuwe Wrote:Mukkus Wrote:Fabeltje!Berend Botje Wrote:Overmatige drang naar seks komt relatief vaak voor onder jongeren (19 - 34 jaar).
Insane life.
20-04-2007, 04:37 PM
Hee Bor!
I believe in Jim Jones.
We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
20-04-2007, 04:51 PM
RTVNH: Roger beëindigt voelbalcarrière
Roger heeft tegenover RTV Noord-Holland laten weten dat hij aan het einde van het seizoen zijn voetbalcarriere zal beëindigen. De pas 30-jarige Ajacied zet na dit seizoen punt achter zijn carrière, omdat hij niets meer met het voetbalwereldje heeft. Wat 1 jaar Ajax met iemand kan doen. :razz:
20-04-2007, 05:02 PM
Peter Wrote:RTVNH: Roger beëindigt voelbalcarrière Quote:Amsterdam, 19 apr 2007Hij moest wel stoppen, z'n rugnummer houdt er mee op. :wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
24-04-2007, 09:06 AM
ajax.netwerk.to Wrote:Jong Ajax heeft maandagavond met 2-0 verloren in Tilburg van het in degradatienood verkerende Willem II. Ajax blijft daardoor derde op de ranglijst. SC Heerenveen was al eerder kampioen geworden in de beloftencompetitie.Dubbel complot (waar blijft die waf toch?)! Ãâ°n jong fnooit gaat waarschijnlijk degraderen (is meer bijzaak) en het is nu wel duidelijk dat Ajax na deze hulp aan WII zondag met 0-18 gaat winnen. Ajax kampioen!
24-04-2007, 08:49 PM
Quote:De gemeente Hilversum in de bocht. Ligt je vrouw van 89 dood te gaan, schrijft meneer de Melkert-baan doodleuk een bon uit omdat de parkeermeter is verlopen. Foutje natuurlijk, dat met een bosje anjers en een fles Korenwijn is goedgemaakt. Nou nee. De rechter moest eraan te pas komen om parkeerbeheer uiteindelijk terug te fluiten. Raar verhaal? Inderdaad, zeg maar gerust een welhaast ongelooflijk verhaal. Wat wil het geval. Mevrouw (89) krijgt hartklachten in winkel en stort ter aarde. Manlief (82) vergeet op dat moment even alles, dus ook de parkeermeter. En dat had hij beter niet kunnen doen. Het kwam hem te staan op een boete van 48,60 euro. Parkeerbeheer werd niet warm of koud van dit gevalletje overmacht, notabene ondersteund met een medische verklaring. ââ¬ÅWant,ââ¬Â zo luidt het verweer: ââ¬Åde man heeft willens en wetens het risico genomen te parkeren op een parkeerplaats waar met de inworp van â⬠1 een beperkte parkeerduur werd gekocht, terwijl hij wist dat zijn vrouw moeilijk ter been was. Daarnaast had de man gewoon even aan een omstander kunnen vragen of deze de parkeermeter wilde bijvullen, terwijl zijn vrouw werd gereanimeerd. Dank voor de Melkert baan, van Geenstijl.nl
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
24-04-2007, 09:13 PM
Mensen van boven de 80 moeten ze sowieso hun rijbewijs afnemen.
Net als met die spellen van vroeger waarop stond van 8 tot 80, zo is het met het rijbewijs ook, van 23 tot 75.
What, me worry?
24-04-2007, 09:50 PM
Helemaal mee eens maar dan nog, een boete krijgen is een maar dan serieus in de rechtbank pleiten dat die oude vent tijdens de reanimatie van zijn vrouw een omstander moest vragen om een kaartje te kopen? Randdebielen............
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
25-04-2007, 10:46 AM
Quote:Bijzonder debuut Bojan (16) bij Barcelona
25-04-2007, 10:56 AM
Hebben ze daar eindelijk een opvolger voor Dugarry gevonden.
25-04-2007, 10:58 AM
Ekslem Wrote:......schaarde zich in een illuster rijtje. Best een kort rijtje :lol:
I believe in Jim Jones.
We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
25-04-2007, 10:59 AM
goa Wrote:Ekslem Wrote:......schaarde zich in een illuster rijtje.
25-04-2007, 11:01 AM
Hoef Wrote:ajax.netwerk.to Wrote:Jong Ajax heeft maandagavond met 2-0 verloren in Tilburg van het in degradatienood verkerende Willem II. Ajax blijft daardoor derde op de ranglijst. SC Heerenveen was al eerder kampioen geworden in de beloftencompetitie.Dubbel complot (waar blijft die waf toch?)! Ãâ°n jong fnooit gaat waarschijnlijk degraderen (is meer bijzaak) en het is nu wel duidelijk dat Ajax na deze hulp aan WII zondag met 0-18 gaat winnen. Teletekst 848 :lol: Hier promoveert ADO weer, volgend jaar ADO 1 ook maar weer een promotie. Twente en Heracles hebben samen de jeudgopleiding, ik dacht dat het zulke gezworen aartsvijanden waren? (Teletekst 847) |
« Next Oldest | Next Newest »
|