The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Het grote Verkiezingen Topic!!!
Eindelijk kreeg ik een fatsoenlijk advies op basis van relevante vragen via deze link:
http://www.boomerang.nl/stemwijzer/
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Quote:Bos: Ze proberen mij kapot te maken
zaterdag 11 november 2006 18:10

Het CDA en de VVD proberen PvdA-leider Wouter Bos 'al drie, vier jaar persoonlijk kapot te maken.' Vooral het CDA is verantwoordelijk voor persoonlijke aanvallen. Volgens Bos kiezen de christendemocraten voor de aanval als ze zelf iets te verbergen hebben, waarna ze zeggen dat de PvdA-leider een draaikont is. 'Maar,' zo verklaart Wouter Bos vandaag in een interview met De Telegraaf, 'ze krijgen me niet kapot.'

'Niet aanstellen'
Oud-minister van Justitie Piet Hein Donner (CDA) reageert verbaasd op de uitspraken van Wouter Bos. Hij wijst erop dat hijzelf en zijn partijgenoten minister Rita Verdonk van Integratie en minister-president Jan Peter Balkenende ook veel te verduren hebben gehad. Ook zegt Donner dat Bos ' zich niet moet aanstellen' als hij ooit premier wil worden.

'Dirty Campaign'
PvdA-fractievoorzitter in de Eerste Kamer Han Noten reageert door te stellen dat de PvdA misschien meer een 'dirty campaign' had moeten voeren. Tegen BNR Nieuwsradio zegt Noten dat als de PvdA had willen winnen, de partij dit 'veel meer en heftiger' had moeten doen.

AOW
Uitkomsten van het on line onderzoek naar stemgedrag via Kieskompas laat zien dat veel kiezers Bos ook als een draaikont zien. De PvdA zou meer stemmen krijgen als het een andere lijsttrekker zou hebben. Bos wordt als minder bekwaam en minder betrouwbaar dan zijn christendemocratische tegenstrever Jan Peter Balkenende gezien. Nederlanders zijn het inhoudelijk meer eens met de PvdA, maar zien toch liever het CDA in de regering. Een meerderheid van de kiezers vindt net als de PvdA dat rijke ouderen moeten meebetalen aan de AOW. Ook moet de hypotheekrenteaftrek worden beperkt, blijkt uit een analyse van de resultaten vanochtend in Trouw.

En hier kan ik toevalligerwijs Het Plaatje van de Dag ook mooi kwijt:

[Image: 1977999671_1999998436_huilbaby2.jpg]

Edit: maar ik vind deze ook wel toepasselijk:
[Image: BooHoo-thumb.jpg]
Reply
Quote:Miljoen Nederlanders heeft dubbele nationaliteit

Uitgegeven: 13 november 2006 11:11
Laatst gewijzigd: 13 november 2006 13:53

RIJSWIJK - Nederland telde op 1 januari van dit jaar ruim 1 miljoen inwoners met zowel de Nederlandse als minimaal één andere nationaliteit. Dat meldde het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) maandag.

Meer dan de helft van de mensen met een dubbele nationaliteit is afkomstig uit Turkije of Marokko.

Volgens het CBS is het aantal Nederlanders met meer dan één nationaliteit in de laatste elf jaar meer dan verdubbeld. Dat komt door het grote aantal naturalisaties, waarbij de meeste niet-Nederlanders hun oorspronkelijke nationaliteit behouden.

Trouwen
Overigens geldt sinds 1997 in Nederland de regel dat mensen nog maar één nationaliteit mogen hebben. Toch lukt het de meeste immigranten hun oorspronkelijke nationaliteit te behouden. Dat kan bijvoorbeeld door met een Nederlander te trouwen of wanneer de immigrant uit een land komt waar afstand doen van de oorspronkelijke nationaliteit wettelijk niet mogelijk is.

Wat voor zin heeft het om in een land regels te hebben over het hebben van 1 of meer nationaliteiten als de regels van het land van herkomst van die personen bepalen of iemand afstand van die nationaliteit kan doen? :roll:

Ik vind het afstand doen van een oude of het verkrijgen van een nieuwe nationaliteit sowieso iets onbegrijpelijks. Je bent Nederlander en je blijft het, ook al woon je 100 jaar in een ander land. De regels van het land waar je woont moeten voor iedere inwoner gelden. Als je het niet eens bent met die regels ga je maar terug naar je land van herkomst.
Reply
Precies, een nationaliteit is meer dan genoeg.

Geertje Wilders is een tegenstander van meerdere nationaliteiten. Ik hoop dat hij veel stemmen krijgt.
Reply
Dugarry Wrote:Precies, een nationaliteit is meer dan genoeg.

Geertje Wilders is een tegenstander van meerdere nationaliteiten. Ik hoop dat hij veel stemmen krijgt.

Ksssst, terug in je bananenboom!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
:wink:

Maar natuurlijk stem ik gewoon op Groen links of de SP..... Ik vind het namelijk niet zo erg dat ons land naar de kloten gaat.

Mag ik nu blijven Treesong?
Reply
Dugarry Wrote:Precies, een nationaliteit is meer dan genoeg.

Geertje Wilders is een tegenstander van meerdere nationaliteiten. Ik hoop dat hij veel stemmen krijgt.


Ik hoop dat jij op de brandstapel komt.
:wink:
Bangkok resident.
Reply
Zolang ze die stapel niet aansteken wil ik daar best blijven liggen. Weet ik ook eens wat niet werken en wel vullen is.
Reply
Dugarry Wrote::wink:

Maar natuurlijk stem ik gewoon op Groen links of de SP..... Ik vind het namelijk niet zo erg dat ons land naar de kloten gaat.

Mag ik nu blijven Treesong?

Stem jij nu maar gewoon op Geert
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Dugarry Wrote::wink:

Maar natuurlijk stem ik gewoon op Groen links of de SP..... Ik vind het namelijk niet zo erg dat ons land naar de kloten gaat.

Mag ik nu blijven Treesong?

Stem jij nu maar gewoon op Geert

Jij stemt toch ook niet op de partij voor de dieren? Dus ik stem niet op de partij tegen de dieren.

Uiteraard stem ik gewoon weer CDA, net als de laatste 3x.
Reply
Dugarry Wrote:Uiteraard stem ik gewoon weer CDA, net als de laatste 3x.

En dat moet je natuurlijk ook als bange provinciaal. Balkie 4 zal er helaas wel weer komen. De vraag is alleen: Op welke manier ontploft het dit keer? Hopelijk door een bloederige volksopstand als het domme volk eindelijk doorheeft dat ze er gruwelijk zijn ingetuind :Big Grin
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Hahaha =D>
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Dus als jij eindelijk doorhebt dat je ergens bent ingetuimd kom je in opstand?
Reply
Dugarry Wrote:Dus als jij eindelijk doorhebt dat je ergens bent ingetuimd kom je in opstand?

Natuurlijk niet, want ik stem geen GDA.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Er zijn dus ook domme burgers die geen CDA stemmen, dit is echt volledig nieuw voor mij.
Reply
Dugarry Wrote:Er zijn dus ook domme burgers die geen CDA stemmen, dit is echt volledig nieuw voor mij.

Dat er lieden zijn die op Wilders of Pastors stemmen? Zo naief had ik je toch niet ingeschat... :|
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
:-$ Tree, kabouters mogen niet stemmen.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Ach ja, SP, PvdA, Groen links, partij voor de dieren....

Veel dommer dan deze lieden kunnen ze bij Wilders niet zijn. Ze hebben een ander politiek ideaal, maar veel dommer dan de gemiddelde linkse geitenwollensok schat ik het meerendeel niet in.

Maar aan de andere kant, iedereen die hetzelfde stemt als ik is dom, stom en zouden ze het stemrecht af moeten nemen. Deze gedachte doet me denken aan enkele niet al te vriendelijke heren uit het verleden.
Reply
Dat is het nou eenmaal: extreem-rechts en extreeem-links zijn evenzeer fascistoïde. Verschil is dat links eerst oeverloos gaat ouwehoeren over een machtsgreep en na een paar weken weer is vergeten waarover ze aan het ouwehoeren waren en dat rechts onmiddellijk tot actie overgaat zonder na te denken.
Reply
Dugarry Wrote:Maar aan de andere kant, iedereen die hetzelfde stemt als ik is dom, stom en zouden ze het stemrecht af moeten nemen. Deze gedachte doet me denken aan enkele niet al te vriendelijke heren uit het verleden.

Het ligt toch iets genuanceerder. Van lieden die keer op keer middels hun uitspraken en gedrag laten blijken dat ze te dom zijn om te poepen moet het stemrecht worden afgenomen. Dit werd al min of meer bepleit door een tamelijk vriendelijke heer uit het verleden.

[Image: plato2.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Genomico Wrote:9. Voedsel mag genetisch worden gemanipuleerd.

Als dat onder duidelijke voorwaarden gebeurt en de manipulatie op de producten vermeld wordt, mag dat inderdaad.
(D66 / VVD)

Niet doen. We weten niet wat op de lange termijn de effecten op gezondheid en ecosystemen zullen zijn.
(CDA / CU / Groen Links / PvdA / SP)
:eeeek:

Tjonge, wat een ontiechelijke sukkels zijn die partijen die tegen genetisch gemodificeerd voedsel zijn. Blijkt maar weer dat ze er dus totaal geen verstand van hebben. Dat Groen Links erop tegen was, snap ik, maar CDA, CU, PvdA en de SP ook allemaal?

Ik ben trouwens ook wel benieuwd wat linkse rakkers die overal tegen zijn kiezen:

1. Kaas met dierlijk stremsel (een eiwit dat komt van een kalf)
2. Kaas met genetisch gemodificeerd stremsel (gemaakt door een kalfgen in een bacterie te brengen zodat de bacterie het desbetreffende eiwit maakt wat je dan later kunt opzuiveren)

Andere oplossingen voor kaasbereiding worden niet gebruikt.
Reply
Ik neem voor alle zekerheid alleen pindakaas.
May The Schwartz Be With You
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Miljoen Nederlanders heeft dubbele nationaliteit

Uitgegeven: 13 november 2006 11:11
Laatst gewijzigd: 13 november 2006 13:53

RIJSWIJK - Nederland telde op 1 januari van dit jaar ruim 1 miljoen inwoners met zowel de Nederlandse als minimaal één andere nationaliteit. Dat meldde het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) maandag.

Meer dan de helft van de mensen met een dubbele nationaliteit is afkomstig uit Turkije of Marokko.

Volgens het CBS is het aantal Nederlanders met meer dan één nationaliteit in de laatste elf jaar meer dan verdubbeld. Dat komt door het grote aantal naturalisaties, waarbij de meeste niet-Nederlanders hun oorspronkelijke nationaliteit behouden.

Trouwen
Overigens geldt sinds 1997 in Nederland de regel dat mensen nog maar één nationaliteit mogen hebben. Toch lukt het de meeste immigranten hun oorspronkelijke nationaliteit te behouden. Dat kan bijvoorbeeld door met een Nederlander te trouwen of wanneer de immigrant uit een land komt waar afstand doen van de oorspronkelijke nationaliteit wettelijk niet mogelijk is.

Wat voor zin heeft het om in een land regels te hebben over het hebben van 1 of meer nationaliteiten als de regels van het land van herkomst van die personen bepalen of iemand afstand van die nationaliteit kan doen? :roll:

Ik vind het afstand doen van een oude of het verkrijgen van een nieuwe nationaliteit sowieso iets onbegrijpelijks. Je bent Nederlander en je blijft het, ook al woon je 100 jaar in een ander land. De regels van het land waar je woont moeten voor iedere inwoner gelden. Als je het niet eens bent met die regels ga je maar terug naar je land van herkomst.

Dan mag je dus ook niet stemmen na die 100 jaar? En jouw kinderen, welke nationaliteit krijgen die?
Het probleem van de dubbele nationaliteit is niet zo eenvoudig. Wanneer namelijk, ongeacht in welk land dus ook Nederland, een kind geboren wordt waarvan 1 van de ouders Turks of Marokkaans is, dan heeft dit kind levenslang de nationaliteit van die ouder. Wanneer de dubbele nationaliteit in Nederland verboden wordt heeft dit dus het gevolg dat er niemand met Turkse of Marokkaanse achtergrond (zelfs verre voorouders) de Nederlandse nationaliteit kan hebben. Die mogen dan bijvoorbeeld ook niet stemmen en mogen hier slechts verblijven op grond van een verblijfsvergunning :o
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Miljoen Nederlanders heeft dubbele nationaliteit

Uitgegeven: 13 november 2006 11:11
Laatst gewijzigd: 13 november 2006 13:53

RIJSWIJK - Nederland telde op 1 januari van dit jaar ruim 1 miljoen inwoners met zowel de Nederlandse als minimaal één andere nationaliteit. Dat meldde het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) maandag.

Meer dan de helft van de mensen met een dubbele nationaliteit is afkomstig uit Turkije of Marokko.

Volgens het CBS is het aantal Nederlanders met meer dan één nationaliteit in de laatste elf jaar meer dan verdubbeld. Dat komt door het grote aantal naturalisaties, waarbij de meeste niet-Nederlanders hun oorspronkelijke nationaliteit behouden.

Trouwen
Overigens geldt sinds 1997 in Nederland de regel dat mensen nog maar één nationaliteit mogen hebben. Toch lukt het de meeste immigranten hun oorspronkelijke nationaliteit te behouden. Dat kan bijvoorbeeld door met een Nederlander te trouwen of wanneer de immigrant uit een land komt waar afstand doen van de oorspronkelijke nationaliteit wettelijk niet mogelijk is.

Wat voor zin heeft het om in een land regels te hebben over het hebben van 1 of meer nationaliteiten als de regels van het land van herkomst van die personen bepalen of iemand afstand van die nationaliteit kan doen? :roll:

Ik vind het afstand doen van een oude of het verkrijgen van een nieuwe nationaliteit sowieso iets onbegrijpelijks. Je bent Nederlander en je blijft het, ook al woon je 100 jaar in een ander land. De regels van het land waar je woont moeten voor iedere inwoner gelden. Als je het niet eens bent met die regels ga je maar terug naar je land van herkomst.

Dan mag je dus ook niet stemmen na die 100 jaar? En jouw kinderen, welke nationaliteit krijgen die?
Het probleem van de dubbele nationaliteit is niet zo eenvoudig. Wanneer namelijk, ongeacht in welk land dus ook Nederland, een kind geboren wordt waarvan 1 van de ouders Turks of Marokkaans is, dan heeft dit kind levenslang de nationaliteit van die ouder. Wanneer de dubbele nationaliteit in Nederland verboden wordt heeft dit dus het gevolg dat er niemand met Turkse of Marokkaanse achtergrond (zelfs verre voorouders) de Nederlandse nationaliteit kan hebben. Die mogen dan bijvoorbeeld ook niet stemmen en mogen hier slechts verblijven op grond van een verblijfsvergunning :o

Dat is toch wat we willen?
Of de ouders worden Nederlander en daardoor de kinderen ook, of ze blijven Turk/Marokkaan/Surinamer en genieten ook niet het voordeel van het Nederlanderschap. Sterker nog iemand geen Nederlander wil worden hoeft van mij ook geen kinderbijslag, studiefinanciering enz.

Het is dus kiezen of je wordt Nederlander en geeft je andere nationaliteit op, of je behoud je eigen nationaliteit.
Reply
Kezmania Wrote:
Bredanaar Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Miljoen Nederlanders heeft dubbele nationaliteit

Uitgegeven: 13 november 2006 11:11
Laatst gewijzigd: 13 november 2006 13:53

RIJSWIJK - Nederland telde op 1 januari van dit jaar ruim 1 miljoen inwoners met zowel de Nederlandse als minimaal één andere nationaliteit. Dat meldde het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) maandag.

Meer dan de helft van de mensen met een dubbele nationaliteit is afkomstig uit Turkije of Marokko.

Volgens het CBS is het aantal Nederlanders met meer dan één nationaliteit in de laatste elf jaar meer dan verdubbeld. Dat komt door het grote aantal naturalisaties, waarbij de meeste niet-Nederlanders hun oorspronkelijke nationaliteit behouden.

Trouwen
Overigens geldt sinds 1997 in Nederland de regel dat mensen nog maar één nationaliteit mogen hebben. Toch lukt het de meeste immigranten hun oorspronkelijke nationaliteit te behouden. Dat kan bijvoorbeeld door met een Nederlander te trouwen of wanneer de immigrant uit een land komt waar afstand doen van de oorspronkelijke nationaliteit wettelijk niet mogelijk is.

Wat voor zin heeft het om in een land regels te hebben over het hebben van 1 of meer nationaliteiten als de regels van het land van herkomst van die personen bepalen of iemand afstand van die nationaliteit kan doen? :roll:

Ik vind het afstand doen van een oude of het verkrijgen van een nieuwe nationaliteit sowieso iets onbegrijpelijks. Je bent Nederlander en je blijft het, ook al woon je 100 jaar in een ander land. De regels van het land waar je woont moeten voor iedere inwoner gelden. Als je het niet eens bent met die regels ga je maar terug naar je land van herkomst.

Dan mag je dus ook niet stemmen na die 100 jaar? En jouw kinderen, welke nationaliteit krijgen die?
Het probleem van de dubbele nationaliteit is niet zo eenvoudig. Wanneer namelijk, ongeacht in welk land dus ook Nederland, een kind geboren wordt waarvan 1 van de ouders Turks of Marokkaans is, dan heeft dit kind levenslang de nationaliteit van die ouder. Wanneer de dubbele nationaliteit in Nederland verboden wordt heeft dit dus het gevolg dat er niemand met Turkse of Marokkaanse achtergrond (zelfs verre voorouders) de Nederlandse nationaliteit kan hebben. Die mogen dan bijvoorbeeld ook niet stemmen en mogen hier slechts verblijven op grond van een verblijfsvergunning :o

Dat is toch wat we willen?
Of de ouders worden Nederlander en daardoor de kinderen ook, of ze blijven Turk/Marokkaan/Surinamer en genieten ook niet het voordeel van het Nederlanderschap. Sterker nog iemand geen Nederlander wil worden hoeft van mij ook geen kinderbijslag, studiefinanciering enz.

Het is dus kiezen of je wordt Nederlander en geeft je andere nationaliteit op, of je behoud je eigen nationaliteit.

=D>
Reply
Kezmania Wrote:Het is dus kiezen of je wordt Nederlander en geeft je andere nationaliteit op, of je behoud je eigen nationaliteit.

is het ooit wel eens in je opgekomen dat je niet van je andere nationaliteit afkunt, al zou je dat willen? ik heb nieuws voor je, dat kan niet.

je gaat dus weer eens veel te kort door de bocht (zoals gewoonlijk).
Reply
Treesong Wrote:
Dugarry Wrote:Maar aan de andere kant, iedereen die hetzelfde stemt als ik is dom, stom en zouden ze het stemrecht af moeten nemen. Deze gedachte doet me denken aan enkele niet al te vriendelijke heren uit het verleden.

Het ligt toch iets genuanceerder. Van lieden die keer op keer middels hun uitspraken en gedrag laten blijken dat ze te dom zijn om te poepen moet het stemrecht worden afgenomen. Dit werd al min of meer bepleit door een tamelijk vriendelijke heer uit het verleden.

[Image: plato2.jpg]

Zo begon Hitler ook. Hij vond heuheus, zigeuners en linkse rakkers dom en ze werden politiek gezien uitgeschakeld in zijn beginjaren. In het verdere verloop van zijn politieke carriere ontnam hij meerdere minderheden hun stemrecht.

Het feit dat jij mensne dom vindt Treesong wil nog niet zeggen dat ze ook dom zijn. Adolf vond veel mensen dom, maar waren al deze mensne zo dom?

Zomaar even een globale vergelijken van jouw stoere, quasi intelligente en populaire praatjes en een miskleun uit het verleden.

Ik vind jouw zo dom als en drol, dus volgens je eigen woorden mag jou nu het stemrecht ontnomen worden............ :roll: Slimbo.
Reply
Dugarry Wrote:Zo begon Hitler ook. Hij vond heuheus, zigeuners en linkse rakkers dom en..... bla bla bla

Door deze stelling alleen al heb je het recht op een serieuze reactie verspeeld.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Dugarry Wrote:Ik vind jouw zo dom als en drol

cry
Reply
:lol: :lol:
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: