The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Het grote Verkiezingen Topic!!!
Waarom kijk je naar een debat als je al weet wat je wilt stemmen? Om hier een beetje de interessanterik uit te hangen of zo?
Reply
Berend Botje Wrote:
Marshall Wrote:Pffft, CDA-PvdA... Moet er niet aan denken... Krijgen we met Bos 'de terugkrabbelaar' weer een centrale regering waar uiteindelijk iedereen moet inleveren en de uitkeringstrekkers nog eens een aantal jaren kunnen voortkabbelen... Er moet eens een meer rechtse regering komen die van een ieder eist dat ze de handen uit de mouwen steken en integreren! Geen uitkering onder de 27 ofzo, geen voorkeursbehandeling voor buitenlanders, verplichte taalkennis voor een ieder, criminele allochtonen niet gedogen maar regelrecht terug, etc etc :|

Lijkt me een geweldig plan, ieder die geen foutloos Nederlands kan spreken of schrijven direct ophangen.

Komt er in ieder geval weer wat ruimte in Nederland Wink
In mijn ogen zijn we in Nederland veels te ver doorgedraven met onze tolerantie. Dat er mensen zijn die twee jaar lang thuis zitten omdat ze "geen baan kunnen vinden" moeten toch geen uitkering krijgen? Flikker op, banen zat! Luie donders zijn het. Moet je voor de gein eens tegen een niet-demente bejaarde zeggen dat mensen twee jaar lang niks doen. Over de knie en een pak rammel zouden ze krijgen van mijn oma (moge ze rusten in vrede)....
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
waf Wrote:bij hoef is een jasje al snel te klein. ik vraag me af of er uberhaupt mouwen zijn waar zijn handen uit kunnen steken...

Volgens mij heeft iemand hier teveel van de lijm gesnoept :roll:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:
Berend Botje Wrote:Lijkt me een geweldig plan, ieder die geen foutloos Nederlands kan spreken of schrijven direct ophangen.

Komt er in ieder geval weer wat ruimte in Nederland Wink
In mijn ogen zijn we in Nederland veels te ver doorgedraven met onze tolerantie. Dat er mensen zijn die twee jaar lang thuis zitten omdat ze "geen baan kunnen vinden" moeten toch geen uitkering krijgen? Flikker op, banen zat! Luie donders zijn het. Moet je voor de gein eens tegen een niet-demente bejaarde zeggen dat mensen twee jaar lang niks doen. Over de knie en een pak rammel zouden ze krijgen van mijn oma (moge ze rusten in vrede)....

Jij bent de klos.
May The Schwartz Be With You
Reply
Fout, ik schrijf hier niet, ik type!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
nietsdoen (niksdoen) is ook 1 woord. :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
U hebt gezocht op typen:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

ty·pen (ov.ww., ook abs.)
1 (een tekst) met een schrijfmachine schrijven => machineschrijven, tikken
May The Schwartz Be With You
Reply
Marshall Wrote:Fout, ik schrijf hier niet, ik type!

[Image: firing_squad_2.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Hoef Wrote:Waarom kijk je naar een debat als je al weet wat je wilt stemmen? Om hier een beetje de interessanterik uit te hangen of zo?
Hoe kom je erbij dat ik al weet waarop ik ga stemmen?
En wat dan nog als ik al weet wat ik ga stemmen, waarom zou ik dan geen debat mogen/kunnen kijken?

En die Rutte was net als een aantal gasten hier op het forum: hij maakte zichzelf belachelijk door met loze leuzen te komen als: "Als links aan de macht komt, komen we in een economische recessie."
Wat een drol.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:"Als links aan de macht komt, komen we in een economische recessie."
Wat een drol.

Hij bedoelt: als links aan de macht komt, komen ik en mijn zakkenvullende achterban in een recessie, want die poepzakken gaan we natuurlijk als eerste aanpakken Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ad Wim Wrote:Als links aan de macht komt, komen we in een economische recessie."
Wat een drol.

Daar heeft hij dan wel weer gelijk in. De linkse rakkers kunnen alleen maar geld uitdelen en zieltjes winnen. Problemen oplossen kunnen ze niet :roll:
Reply
Treesong Wrote:
Marshall Wrote:Fout, ik schrijf hier niet, ik type!

[Image: firing_squad_2.jpg]

Leuke foto!

Daar gaat Foute Wouter..... Icon_twisted

Xie dat uiterst links ook onze goede vrind Davydoff aan het aanleggen is.
Reply
Treesong Wrote:
Ad Wim Wrote:"Als links aan de macht komt, komen we in een economische recessie."
Wat een drol.

Hij bedoelt: als links aan de macht komt, komen ik en mijn zakkenvullende achterban in een recessie, want die poepzakken gaan we natuurlijk als eerste aanpakken Hakkuh

Of dat worden economische vluchtelingen in Belgie of zo.
May The Schwartz Be With You
Reply
Precies, die communisten gaan dan natuurlijk klagen dat de belastingopbrengsten ineens zo tegenvallen. De grensstreken rond NL zullen vollopen met Nederlanders die in België en Duitsland belasting gaan betalen, nog even los van de (grote) bedrijven die NL uitvluchten.
Tja, en waar moet Maorijnissen dan de uitkeringen van verhogen en de bakkies thee voor de praatsessies met de allochtonen van betalen? Staatsschuld lekker opschroeven biedt op korte termijn wel enig soelaas maar op middellange termijn moet er dan meer rente worden betaald en dat wil links wel eens vergeten. Kortom, als links aan de macht komt, hebben we gegarandeerd over een jaar of 5 een megaprobleem dat opgelost mag worden door partijen die wél inzien dat er ook af en toe nog gewerkt moet worden.
Reply
Berend Botje Wrote:
Treesong Wrote:
Ad Wim Wrote:"Als links aan de macht komt, komen we in een economische recessie."
Wat een drol.

Hij bedoelt: als links aan de macht komt, komen ik en mijn zakkenvullende achterban in een recessie, want die poepzakken gaan we natuurlijk als eerste aanpakken Hakkuh

Of dat worden economische vluchtelingen in Belgie of zo.

waardoor de, 10% hogere, uitkeringen aan lamballen, nietsnutten en ander werkschuw tuig over een jaar of 4 niet meer betaald kunnen worden.
Die problemen kunnen dan weer overgedragen worden aan een door een overweldigende meerderheid gekozen rechtse regering, die vervolgens moet bezuinigen totdat de pot weer groot genoeg is om een volgend links kabinet te sponsoren, waarna dat kabinet het weer voor elkaar krijgt om de tekorten tot grote hoogte op te stuwen.

Kortom, stem VVD en DOE MEE!!
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
je was me net voor hoef
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
joep Wrote:
Berend Botje Wrote:
Treesong Wrote:
Ad Wim Wrote:"Als links aan de macht komt, komen we in een economische recessie."
Wat een drol.

Hij bedoelt: als links aan de macht komt, komen ik en mijn zakkenvullende achterban in een recessie, want die poepzakken gaan we natuurlijk als eerste aanpakken Hakkuh

Of dat worden economische vluchtelingen in Belgie of zo.

waardoor de, 10% hogere, uitkeringen aan lamballen, nietsnutten en ander werkschuw tuig over een jaar of 4 niet meer betaald kunnen worden.
Die problemen kunnen dan weer overgedragen worden aan een door een overweldigende meerderheid gekozen rechtse regering, die vervolgens moet bezuinigen totdat de pot weer groot genoeg is om een volgend links kabinet te sponsoren, waarna dat kabinet het weer voor elkaar krijgt om de tekorten tot grote hoogte op te stuwen.

Kortom, stem VVD en DOE MEE!!

Zit je nou een beetje mijn betoog samen te vatten? :wink:
Reply
joep Wrote:Kortom, stem VVD en DOE MEE!!

:lol:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
DOE MEE met de vierdaagse???
Make tea, not war
Reply
Weer 4 jaar Zalm en z'n ellendige magistratenlach... dank u wel. Het is tijd om geld uit te geven aan het volk! Die staatsschuld raken we toch nooit kwijt...

[Image: kapitalisten.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Riekki Wrote:DOE MEE met de vierdaagse???

Nee, dat is de NVD. :8:
Reply
Treesong Wrote:Weer 4 jaar Zalm en z'n ellendige magistratenlach... dank u wel. Het is tijd om geld uit te geven aan het volk! Die staatsschuld raken we toch nooit kwijt...

[Image: kapitalisten.jpg]

Als ze de hard werkende mens dan maar sponsoren, en niet, zoals in 8 jaar paars, de sloebers die te lui zijn om hun ogen open te doen en de buitenlanders die hier de kolerezooi komen afbreken, dat kunnen we zelf ook wel en hebben we hun echt niet voor nodig!

@ Hoef Notworthy


@ Joep Notworthy


@ Treesong cry Xtragaap4de
Reply
@ dugarry Calimero
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
@ Boca borderline ](*,)
Reply
Dugarry Wrote:@ Boca borderline ](*,)

..................... Ignore.......................
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Eindelijk!

En ik zal je nog een uit de brand helpen ene een hotel voor je boeken, "vriend"! :x
Reply
Bocaloca Wrote:
Dugarry Wrote:@ Boca borderline ](*,)

..................... Ignore.......................


Calimero
Reply
Net was die Nawijn op 3FM. Das niet veel soeps....

Links was weer aan het bakkelijen onderling was op het nieuws. Jammer dat Femke en Wouter het die uiterst sympathieke Jantje Marijnissen zijn succes en dat van de SP niet gunnen!
Reply
Jantje brengt tot dusver alleen nog maar goed nieuws, dat trekt zetels in de peilingen. PvdA en GroenLinks zijn een stuk eerlijker naar de kiezer. Dat kost je zetels, maar dat levert een van beiden wel mijn stem op.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Van mensen die lui cq. werkeloos, arm of allochtoon zijn kan ik best begrijpen dat ze op Femke of Foute Wouter stemmen, maar van anderen dus totaal niet.

Jantje M. krijgt ook veel stemmen om dat hij al jaren een boegbeeld is en inderdaad populair is bij de mensen die politiek gezien links georiënteerd zijn.

Niet mijn visie en keuze, maar goed, ieder zijn deel.
Reply


Forum Jump: