The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Het grote Verkiezingen Topic!!!
Ricochan Wrote:maar ik heb toch liever deze meid.

Ach, tis altijd beter dan die Bregt met die op d'r smoel gebeitelde grijns :|

Maar deze suffe geitenbreier moet hard d'r best doen om het Jan Schafer van eergisteren te toppen (hehe)
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Gorden gaf Pechtold nog ff ene leuke sneer vanmorgen, live op de radio.

Verder sloeg de D66 voorman zich er goed doorheen, op wat probleempjes met de hoofddoekjes en TBS-ers na.
Reply
Ik sprak gister de rechterhand van Mories de Hond... volgens de allerlaatste peilingen is er gewoon geen normaal kabinet mogelijk. Zelfs als VVD en CDA de hele fascistenkliek erbij vegen + CU lukt het niet.... maar links komt ook net een zetel te kort... het worden spannende dagen. :|

Zouden we dan eindelijk van deze lachende magistraten af geraken?

[Image: zalm_balkenende_lach.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Mooi dat die communistische leugenaren ook net een zetel te kort komen!
Reply
Treesong Wrote:Zouden we dan eindelijk van deze lachende magistraten af geraken?

Neen. Om JPB kan je niet vermoedelijk niet heen, dus dat wordt een 'luxepositie/hels karwei' om genoeg zetels bij elkaar te sprokkelen voor Balkie 4.

En wat gekke Gerritje betreft: hij zat gisteren bij P&W en daar maakte hij een goede, rustige indruk. In ieder geval een stuk beter dan Raging Rita en Murky Mark, dus ik snap niet dat de VVD niet meer nadruk legt op het 'goede beleid' van de kabinetten Zalm van de afgelopen jaren. Dat is de enige kans om de zwevers binnen te hengelen (om maar weer eens in dezelfde termen te blijven :8: )
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:Zouden we dan eindelijk van deze lachende magistraten af geraken?

Neen. Om JPB kan je niet vermoedelijk niet heen, dus dat wordt een 'luxepositie/hels karwei' om genoeg zetels bij elkaar te sprokkelen voor Balkie 4.

En wat gekke Gerritje betreft: hij zat gisteren bij P&W en daar maakte hij een goede, rustige indruk. In ieder geval een stuk beter dan Raging Rita en Murky Mark, dus ik snap niet dat de VVD niet meer nadruk legt op het 'goede beleid' van de kabinetten Zalm van de afgelopen jaren. Dat is de enige kans om de zwevers binnen te hengelen (om maar weer eens in dezelfde termen te blijven :8: )

Het is in ieder geval duidelijk dat Verdonk een stuk populairder is dan Rutte( "ik zou wel biseksueel willen zijn").

23% zou stemmen op Rutte, 53% op Verdonk.
Reply
Tripplexxx Wrote:Het is in ieder geval duidelijk dat Verdonk een stuk populairder is dan Rutte( "ik zou wel biseksueel willen zijn").

23% zou stemmen op Rutte, 53% op Verdonk.

nou en, wat maakt dat nou uit? hij is verkozen door de vvd leden, niet door het volk. dit was ook vast de uitslag bij de pvda als bos niet zo'n excuus moslima op 2 had gezet.

zalm was goed idd. zalm is goed. keurige vent. het is voor het land een zegen geweest dat hij de portemonnee in de hand heeft gehad. het waren eigenlijk 6 kabinetten zalm. wat meer respect voor gerrit van ttt (tering tomaat treesong :razz: ) zou op zijn plaats zijn. Icon_evil
Reply
waf Wrote:nou en, wat maakt dat nou uit? hij is verkozen door de vvd leden, niet door het volk. dit was ook vast de uitslag bij de pvda als bos niet zo'n excuus moslima op 2 had gezet.

Dat was niet mijn punt. Ik wil aangeven dat Rutte in mijn beleving niet de juiste man is om de VVD uit het dal te halen. Het zijn maar peilingen maar toch. Zalm of Verdonk hadden het op zeker beter gedaan....
Reply
Gorden gaf, als VVD-er in hart en nieren aan dat Rutte na de verkiezingen zijn conclusies moest "trekken" wanneer Rita hem geweldig in de pan heeft gehakt.

Strak plan!
Reply
Dugarry Wrote:Gorden gaf, als VVD-er in hart en nieren aan dat Rutte na de verkiezingen zijn conclusies moest "trekken" wanneer Rita hem geweldig in de pan heeft gehakt.


neem jij gordon anders ff serieus....


ik ga bij nader inzien misschien toch op de partij van de dieren stemmen.....(nb deze dolfijnenjacht is werkelijk gruwelijk, ik heb het met moeite uitgekeken).

http://dump.geenstijl.nl/mediabase/6482/...index.html
Reply
waf Wrote:
Dugarry Wrote:Gorden gaf, als VVD-er in hart en nieren aan dat Rutte na de verkiezingen zijn conclusies moest "trekken" wanneer Rita hem geweldig in de pan heeft gehakt.


neem jij gordon anders ff serieus....


ik ga bij nader inzien misschien toch op de partij van de dieren stemmen.....(nb deze dolfijnenjacht is werkelijk gruwelijk, ik heb het met moeite uitgekeken).

http://dump.geenstijl.nl/mediabase/6482/...index.html

Als VVD-er neem ik hem serieus ja. Al is nu niet geheel objectief, gezien zijn "verhouding" met ijzeren Rita.
Reply
waf Wrote:
Dugarry Wrote:Gorden gaf, als VVD-er in hart en nieren aan dat Rutte na de verkiezingen zijn conclusies moest "trekken" wanneer Rita hem geweldig in de pan heeft gehakt.


neem jij gordon anders ff serieus....


ik ga bij nader inzien misschien toch op de partij van de dieren stemmen.....(nb deze dolfijnenjacht is werkelijk gruwelijk, ik heb het met moeite uitgekeken).

http://dump.geenstijl.nl/mediabase/6482/...index.html

Jezus Christus :eeeek:

Daar word ik dus even stil van.....tering :cry:
Reply
CDA 66.7%
PvdA 60%
D66 53.3%
SGP 46.7%
GroenLinks 46.7%
ChristenUnie 40%
VVD 40%
SP 40%


:roll: Stem ik redelijk anti het werkloze, op de bank hangende gepeupel, kom ik uit op het CDA :eeeek:


Overigens vind ik dit wel de meest zinloze stellingen:
Quote:Campuscontracten zouden wettelijk verboden moeten zijn zolang de doorstroom naar starterswoningen niet fors is verbeterd.

Tuurlijk niet! Hele gezinnen staan verdomme op wachtlijsten en de studentjes worden direct toegelaten in een woning? Bullshit!

Quote:Het handelen van particuliere verhuurders zou ten minste één keer gecontroleerd moeten worden op het naleven van de wet.

Tuurlijk! Vrijgeven van de huren ben ik het mee oneens, afzetten van 'machteloze' groepen is ook belachelijk. En uiteraard is Rutte het hier weer niet mee eens.... :roll:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
:lol: =D>

CDA 73.3%
GroenLinks 73.3% :cry:
SGP 66.7%
ChristenUnie 66.7%
PvdA 66.7%
SP 60%
D66 60%
VVD 26.7%
Reply
Tripplexxx Wrote:
waf Wrote:
Dugarry Wrote:Gorden gaf, als VVD-er in hart en nieren aan dat Rutte na de verkiezingen zijn conclusies moest "trekken" wanneer Rita hem geweldig in de pan heeft gehakt.


neem jij gordon anders ff serieus....


ik ga bij nader inzien misschien toch op de partij van de dieren stemmen.....(nb deze dolfijnenjacht is werkelijk gruwelijk, ik heb het met moeite uitgekeken).

http://dump.geenstijl.nl/mediabase/6482/...index.html

Jezus Christus :eeeek:

Daar word ik dus even stil van.....tering :cry:

Jezus! Ik wist dat dit gebeurde maar dit is wel heel erg confronterend! :eeeek: Icon_evil
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:
Tripplexxx Wrote:
waf Wrote:
Dugarry Wrote:Gorden gaf, als VVD-er in hart en nieren aan dat Rutte na de verkiezingen zijn conclusies moest "trekken" wanneer Rita hem geweldig in de pan heeft gehakt.


neem jij gordon anders ff serieus....


ik ga bij nader inzien misschien toch op de partij van de dieren stemmen.....(nb deze dolfijnenjacht is werkelijk gruwelijk, ik heb het met moeite uitgekeken).

http://dump.geenstijl.nl/mediabase/6482/...index.html

Jezus Christus :eeeek:

Daar word ik dus even stil van.....tering :cry:

Jezus! Ik wist dat dit gebeurde maar dit is wel heel erg confronterend! :eeeek: Icon_evil

iedereen weet toch dat 't zo gaat? zelfde verhaal als dat knuppelen van de zeehondjes, verschrikkelijk om te zien, maar er wordt vrij weinig tegen gedaan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tripplexxx Wrote:
waf Wrote:
Dugarry Wrote:Gorden gaf, als VVD-er in hart en nieren aan dat Rutte na de verkiezingen zijn conclusies moest "trekken" wanneer Rita hem geweldig in de pan heeft gehakt.


neem jij gordon anders ff serieus....


ik ga bij nader inzien misschien toch op de partij van de dieren stemmen.....(nb deze dolfijnenjacht is werkelijk gruwelijk, ik heb het met moeite uitgekeken).

http://dump.geenstijl.nl/mediabase/6482/...index.html

Jezus Christus :eeeek:

Daar word ik dus even stil van.....tering :cry:


Ik heb het halverwege afgezet, wat een smeerlapperij Icon_evil

Partij van de dieren dan maar stemmen.
Reply
Da's niet waar, zeehondenjacht is al jaren een politiek onderwerp en wordt al algemeen als verwerpelijk beschouwd en is volgens mij in enkele voormalig deelnemende landen zelfs al verboden, zelfde als de walvisjacht... Dolfijnen-bijvangst is wel wettelijk aangekaart en heeft geresulteerd in grootschalig onderzoek naar het voorkomen hiervan maar dit is nog nergens op de politieke agenda gezet? Schande!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Quote:CDA

U bent 15% linkser
U bent 6% conservatiever
U heeft een inhoudelijke overeenkomst van 75%

Jan-Peter Balkende mijn stem heppie
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
SGP 66.7%
VVD 60%
D66 53.3%
CDA 46.7%
ChristenUnie 40%
PvdA 33.3%
SP 26.7%
GroenLinks 20%

Stelling 15
De overheid moet geld uittrekken om studenten uit ontwikkelingslanden in Nederland te laten studeren.


Jij bent het niet eens met deze stelling. Geen enkele partij deelt jouw mening. :lol:
Reply
Marshall Wrote:
Tripplexxx Wrote:
waf Wrote:
Dugarry Wrote:Gorden gaf, als VVD-er in hart en nieren aan dat Rutte na de verkiezingen zijn conclusies moest "trekken" wanneer Rita hem geweldig in de pan heeft gehakt.


neem jij gordon anders ff serieus....


ik ga bij nader inzien misschien toch op de partij van de dieren stemmen.....(nb deze dolfijnenjacht is werkelijk gruwelijk, ik heb het met moeite uitgekeken).

http://dump.geenstijl.nl/mediabase/6482/...index.html

Jezus Christus :eeeek:

Daar word ik dus even stil van.....tering :cry:

Jezus! Ik wist dat dit gebeurde maar dit is wel heel erg confronterend! :eeeek: Icon_evil

Laten we hopen op een beste Tsumani voor de Japanse kust. Smerige vuile kutjappen! Al zal dit op veel meer plekken gebeuren, zielig om die beesten zo te zien lijden.

Zag laatst in een filmpje van de partij van de dieren een of onder kippenzuiger, die gewoon per dag duizenden kippen opzuigt. Al spreekt een dolfijn meer tot de verbeelding dan een kip.
Reply
Treesong Wrote:Ik sprak gister de rechterhand van Mories de Hond...

Wat je lekker vindt....


[Image: wanker4.jpg]

[Image: Wanker.jpg]
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
waf Wrote:ik ga bij nader inzien misschien toch op de partij van de dieren stemmen...

Daar stem ik zeker op
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
goa Wrote:
waf Wrote:ik ga bij nader inzien misschien toch op de partij van de dieren stemmen...

Daar stem ik zeker op

Ooooh nee! Je hebt met de hand op het rode boekje gezworen om SP te stemmen! [-X
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Welke hand?

Deze? [Image: Wanker.jpg]
Reply
Dugarry Wrote:Welke hand?

Dezelfde hand die zo te horen a.s. woensdag zal worden afgehakt :8:

[Image: swords_chinese_butterfly_sword.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Zalm moet gewoon weer lekker gaan flipperen met Kutja en Britshit.

Verder is het een prima MvF, maar hij moet alleen onder curatele staan van een links kabinet en niet van die gristelijke leugenaarsbende van JP en Maxiem.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
EJR Wrote:Zalm moet gewoon weer lekker gaan flipperen met Kutja en Britshit.

Verder is het een prima MvF, maar hij moet alleen onder curatele staan van een links kabinet en niet van die gristelijke leugenaarsbende van JP en Maxiem.

Huh?
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
joep Wrote:
EJR Wrote:Zalm moet gewoon weer lekker gaan flipperen met Kutja en Britshit.

Verder is het een prima MvF, maar hij moet alleen onder curatele staan van een links kabinet en niet van die gristelijke leugenaarsbende van JP en Maxiem.

Huh?

Snap je het weer eens niet, Joep?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
joep Wrote:
EJR Wrote:Zalm moet gewoon weer lekker gaan flipperen met Kutja en Britshit.

Verder is het een prima MvF, maar hij moet alleen onder curatele staan van een links kabinet en niet van die gristelijke leugenaarsbende van JP en Maxiem.

Huh?

Ik zal het voor jou nog een keer uitleggen Joeperdepoep.

Links kabinet is jouw moeder en jij bent Zalm. Vervolgens krijg jij de portemonnee van je moeder mee om boodschappen te doen, met een duidelijk boodschappenlijstje. En als je daar vanaf wijkt, mag je 4 weken niet buitenspelen en krijg je geen zakgeld. Begrijp je het zo beter?
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply


Forum Jump: