09-10-2006, 03:05 PM
meestal maakt hij dit soort geluiden;
Mwahhh pohhhhh mwaahhhhhh..
Bangkok resident.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Studio Voetbal
|
09-10-2006, 03:05 PM
meestal maakt hij dit soort geluiden;
Bangkok resident.
09-10-2006, 04:09 PM
de nieuwe Wrote:Volgende week Ronald Waterreus. Zou lachen zijn als Ronald Koeman er ineens zit ipv Waterreus! :lol: :wink: :lol:
12-11-2006, 11:10 PM
ik hoor net dat wouter bos komt.... :roll:
gaatie zeker weer stoer zitten verkondigen dat hij fainoidder is. het zou me niks verbazen als hij ook opeens voor ajakkes is sinds hij in amsterdom woont. eens een draaikont....
12-11-2006, 11:11 PM
ze hebben allebei rood in her shirtje ja
hij is ook voor Pusvee en Twente en nec, en en en en en
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
12-11-2006, 11:14 PM
waf Wrote:ik hoor net dat wouter bos komt.... :roll: Bos is gewoon een feyenoord-gloryhunter: "Ik ben door mijn drukke werkzaamheden al een jaar of tien niet in de Kuip gewwest. Behalve in 1999 en 2002."
Oh, my god, we bought Kenny!
20-11-2006, 10:36 AM
oh, de trainers van twente kunnen niet. laten we eens wat anders verzinnen......
jawel, de technisch directeur van ajakkes. :roll: lekker meedeinen op de huilverhalen van ten cate over mooi voetbal (nee hoor, voor psvee moeten we zeker respect hebben), ontzettend saaie aflevering en op het eind zegt jack de neus: wat is het toch weer snel voorbij gegaan. ja, als je ajakkesnerd bent misschien...
20-11-2006, 10:39 AM
waf Wrote:oh, de trainers van twente kunnen niet. laten we eens wat anders verzinnen...... Mooi niks gemist dus :8:
20-11-2006, 10:42 AM
Ik zit meestal te zappen tussen Studio Voetbal en alle Buitenlandse toelie op Talpa. Niet echt ideaal, maar goed. Gister was idd pretty boring!
We can't, can not get, we can not get enough!!
20-11-2006, 11:26 AM
Ik kan me de tijd niet heugen dat ze een ajacied te gast hadden...
Geen koffie gehad vanmorgen Waf?
The great old Ludwig von...
20-11-2006, 11:39 AM
gittermaster Wrote:Ik kan me de tijd niet heugen dat ze een ajacied te gast hadden... van gelder zit er elke week! :razz: en als er geen ajakkessied zit hebben ze het wel over een ajakkessied. :wink:
20-11-2006, 11:44 AM
:lol:
Ik had mijn post geplaatst en bedacht me al dat dit een voorzet was waar de Mul en Mitea jaloers op zouden zijn...
20-11-2006, 12:09 PM
gittermaster Wrote::lol: De Mul en Mitea zijn jaloers op elke voorzet die ook maar enigszins in de buurt van het doel komt dus da's nie lastig Git!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
20-11-2006, 12:14 PM
ook die voorzet was op maat, goh moet toch eens bij Henk aankloppen...
20-11-2006, 12:15 PM
Andy :cry: :cry:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
20-11-2006, 12:18 PM
Bocaloca Wrote:Andy :cry: :cry: :roll: Die heeft op basis van 1 doelpunt een transfer naar Italie gekregen. Tegenwoordig is hij alleen nog negatief in het nieuws. Mandy is zeker niet beter dan De Mul, Rosales, of Mitea.
20-11-2006, 12:26 PM
Andy komt naar Twente.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
20-11-2006, 12:34 PM
Vret Mien Gras Wrote:Andy komt naar Twente. Jullie hebben Zijler al.... :wink:
20-11-2006, 12:58 PM
gittermaster Wrote: ook die voorzet was op maat, goh moet toch eens bij Henk aankloppen... Ja, zou toch eens bij Tool aankloppen of je niet wat meer mag spelen op de flanken
20-11-2006, 01:03 PM
Kezmania Wrote:Bocaloca Wrote:Andy :cry: :cry: andy kreeg tenminste vanuit alle standen de bal nog voor de goal
20-11-2006, 01:08 PM
Bocaloca Wrote:Kezmania Wrote:Bocaloca Wrote:Andy :cry: :cry: Vroeg was alles beter... :roll: Mandy was/is een middelmatige voetballer die normaal gesproken nooit in het 1e van Ajax hoort te staan. Zelfs Rommedahl had bij PSV meer assists :lol: :lol:
20-11-2006, 01:09 PM
Ekslem Wrote:Ik zit meestal te zappen tussen Studio Voetbal en alle Buitenlandse toelie op Talpa. Niet echt ideaal, maar goed. Gister was idd pretty boring!Studio voetbal wordt op maandagmiddag om 13.15 uur herhaald. :wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
20-11-2006, 01:19 PM
Quote:PSV leuker dan Ajax
20-11-2006, 01:22 PM
Tsja, maar of dat nou nieuws is? Is al lang bekend... Daarom is Engels voetbal ook zoveel leuker dan Nederlands voetbal
20-11-2006, 01:26 PM
PSV scoort 35 keer, Ajax 30 keer......
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
20-11-2006, 01:27 PM
Kezmania Wrote: En ondertussen allemaal klagen dat het Nederlands elftal aanvallend en dominant moet spelen
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
20-11-2006, 01:31 PM
Lamme Lennie Wrote:Kezmania Wrote: Aanvallend? Ja! Dominant? Neuh... Ik heb een hekel aan de Duitse of Italiaanse wijze maar daar is ook een middenweg in te vinden (zoals PSV het dus grotendeels doet)
20-11-2006, 02:10 PM
Lamme Lennie Wrote:Kezmania Wrote: Spreek voor jezelf. :^o
26-11-2006, 05:08 PM
Ik denk niet dat ze vanavond een gast nodig hebben. v. Gelder VS Borst wordt natuurlijk heerlijke TV. =D>
|
« Next Oldest | Next Newest »
|