The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Sportdreamzz Concert Agenda 2005
Er spelen 3 bands, El Guapo Stuntteam, Peter Pan Speedrock en Danko Jones (hoofdprogramma) en aan het eind spelen ze alledrie samen. Op 3 maart in 013, 4 maart in Paard van Troje en 5 maart in de Melkweg. Kaartjes kosten 12,50 en kun je gewoon krijgen via ticketservice.nl.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.musicfrom.nl/nieuws/2004/11/in-maart-weer-jack-daniels-rock-nights-met-danko-jones-peter-pan-speedrock-en-el-guapo-stuntteam.html">http://www.musicfrom.nl/nieuws/2004/11/ ... tteam.html</a><!-- m -->
Sportshag
Reply
2 weken geleden naar Vrienden van Amstel Live geweest in Ahoy. Dit uitje ga ik vanaf nu jaarlijks inbouwen. Wat een feest, wat een muziek. Helemaal uit je dak.

8 April ga ik nu ook nog naar Blof in Utrecht.
En aan het einde van het jaar naar Heineken Night of the Proms.

Heb eigenlijk nooit veel concerten bezocht, maar het lijkt wel of ik het nu even aan het inhalen ben!
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
Riekki Wrote:Roskilde update:

Audioslave, Jamie Cullum, Green Day, Black Sabbath

Heeee dat klinkt goed :!: :!:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
zaterdagochtend proberen kaartjes te bemachtigen voor u2
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
bocaloca Wrote:zaterdagochtend proberen kaartjes te bemachtigen voor u2

8 uur voor het postkantoor liggen?
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
zoiets Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Davydoff Wrote:

Wel leuk voor de mensen die naar Werchter gaan dit jaar. Roskilde en Werchter hebben veel dezelfde bands.
Make tea, not war
Reply
Kheb ze gister voor een maat van megekocht via de fanclub van U2, 70 flappies per stuk, excl. toeslag. 4 kaartjes dus €308,-.... Das gvd het dubbele van de vorige tour, ik weiger daarom ook nog naar Mojo producties te gaan (op Lowlands na dan).
Reply
Riekki Wrote:
Davydoff Wrote:

Wel leuk voor de mensen die naar Werchter gaan dit jaar. Roskilde en Werchter hebben veel dezelfde bands.

jep ik know! bijna al die Amerikaanse bands die op dat moment in Europa zijn doen wel een festival of 2 aan.

Afsluiter dit jaar in Werchter is gewoon U2..... IK VOEL HET!
Reply
21 juni in Ahoy: System of a Down, ze komen ook met 2 nieuwe cd's dit jaar, dat belooft dus wat!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
U2 zou idd wel eens een festival kunnen gaan doen en dan denk ik dat Werchter de grootste kans van slagen heeft.
Die geven volgens mij sowieso de meeste foepies uit voor bands. Denk dat budgetair Metallica en U2 mekaar niet zoveel zullen ontlopen.
Make tea, not war
Reply
Riekki Wrote:U2 zou idd wel eens een festival kunnen gaan doen en dan denk ik dat Werchter de grootste kans van slagen heeft.
Die geven volgens mij sowieso de meeste foepies uit voor bands. Denk dat budgetair Metallica en U2 mekaar niet zoveel zullen ontlopen.

Ze spelen ook rond die tijd in Brussel.... en ik geloof dat de organisator daarvan ook iets met Werchter doet....
Reply
Pinkpop zal wel met De Sugar babes, black eyed pies, Beef en nog wat andere bands komen die vreselijk zuigen. Hopelijk heeft Lowlands een paar goede namen, afgewissled met aanstormend talent.
Reply
Greenday komt nog een keer naar Nederland. Op 26 Juni zijn ze in Nijmegen bij het 2000 jarige bestaan.

Harrie kun jij goedkoop aan kaartjes komen :wink:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
26 Juni ga ik toch echt naar System of a Down in Ahoy. \Big Grin/
Reply
Voyou Wrote:21 juni in Ahoy: System of a Down, ze komen ook met 2 nieuwe cd's dit jaar, dat belooft dus wat!

Is het nu de 21e of de 26???
Reply
Balthazar Wrote:Greenday komt nog een keer naar Nederland. Op 26 Juni zijn ze in Nijmegen bij het 2000 jarige bestaan.

Zo komen ze nooit en zo 2x in het jaar.....
Reply
Ik naar Grenday!!! Dave, regel jij kaarten, vriend!
Reply
Davydoff Wrote:
Balthazar Wrote:Greenday komt nog een keer naar Nederland. Op 26 Juni zijn ze in Nijmegen bij het 2000 jarige bestaan.

Zo komen ze nooit en zo 2x in het jaar.....

Ja dave jij regelt ze :Big Grin
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Dugarry Wrote:
Voyou Wrote:21 juni in Ahoy: System of a Down, ze komen ook met 2 nieuwe cd's dit jaar, dat belooft dus wat!

Is het nu de 21e of de 26???

Volgens de site van Mojo is het toch echt de 21ste...

http://www.mojo.nl/agenda/evenement.asp?pid=581

edit: volgens de officiele site ook: http://www.systemofadown.com/newsFrame.html
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Riekki Wrote:U2 zou idd wel eens een festival kunnen gaan doen en dan denk ik dat Werchter de grootste kans van slagen heeft.

Denk toch dat ze eerder iets in nederland gaan doen, omdat de tourmanager Jacki Berry een goeie vriend is met de mensen van mojo, hij dot al die grootte sterren, Rolling stones heeft hij ookgedaan en moetje kijken wat voor eeen speciale dingen er waren. 3 x kuip 3 a 4 Arena 1 vredeburg(special) en mega crewparty in amsterdam(was ook gezellig trouwens)dus denk wel iets in nederland
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Fields of Rock it is !!!

Slayer
Rammstein
BLack Sabbath
Audioslave
Reply
Robert-vdl Wrote:2 weken geleden naar Vrienden van Amstel Live geweest in Ahoy. Dit uitje ga ik vanaf nu jaarlijks inbouwen. Wat een feest, wat een muziek. Helemaal uit je dak.

8 April ga ik nu ook nog naar Blof in Utrecht.
En aan het einde van het jaar naar Heineken Night of the Proms.

Heb eigenlijk nooit veel concerten bezocht, maar het lijkt wel of ik het nu even aan het inhalen ben!

wat vond je het mooist om te zien dan, 7 shows gezien maar blijf toch bij de dijk, moet ik zeggen, Het concert wat ze tussen door gaven dat was pas een topper zeg, ze vonden het zelf ook 1 van de beste shows die ze gegeven hadden
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Fields of Rock, ook voor mij midden juni!
Reply
Jan Smeets is de weg volgens mij ook aardig kwijt geraakt.

Golden Earring
Intwine
Di-rect

Als hij ook nog Kane en Krezip toevoegd verklaar ik J.Smeets echt voor gek.

Chemical Brothers (ook op Werchter) Epica en Saybia zijn natuurlijk wel prima bands zodat ik toch nog ga twijfelen of ik misschien ga.
Ook leuk dat de Heideroosjes hun 15-jarig bestaan kunnen opluisteren met een optreden.
Make tea, not war
Reply
Dat FAITHLESS, RAMMSTEIN en R.E.M. er bij zullen zijn op Rock Werchter 2005, was intussen al geweten.
Ook QUEENS OF THE STONE AGE, NINE INCH NAILS, SOULWAX, AUDIOSLAVE, KEANE, OZARK HENRY, KRAFTWERK, ELVIS COSTELLO & THE IMPOSTERS, WITHIN TEMPTATION, PENNYWISE, SARAH BETTENS, JAMIE CULLUM, TOM MCRAE, ARMAND VAN HELDEN, MONZA en KASABIAN hebben hun komst intussen bevestigd.

Geen grote namen nog. Pennywise is cool en Mister Costello kan er ook wat van heb ik gehoord.
Reply
Queens of the Stoneage! Da's leuk. Ben ook wel erg benieuwd naar Kraftwerk en Nine Inch Nails. Voor de rest niet bijster spannend.
Sportshag
Reply
Joost Wrote:Queens of the Stoneage! Da's leuk.

Die waren er 2 jaar terug. en die waren toen BOUT!! was voor mij toen 1 van de grootste tegenvallers. Ik hoop dat ze dat dit jaar goed maken.

De grote namen zullen waarschijnlijk nog wel komen. Ze zijn niet voor niets van 3 naar 4 dagen gegaan.
Reply
Zondag Alter Bridge in Tivoli... <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.alterbridge.com">http://www.alterbridge.com</a><!-- w -->
Reply
Davydoff Wrote:Dat FAITHLESS, RAMMSTEIN en R.E.M. er bij zullen zijn op Rock Werchter 2005, was intussen al geweten.
Ook QUEENS OF THE STONE AGE, NINE INCH NAILS, SOULWAX, AUDIOSLAVE, KEANE, OZARK HENRY, KRAFTWERK, ELVIS COSTELLO & THE IMPOSTERS, WITHIN TEMPTATION, PENNYWISE, SARAH BETTENS, JAMIE CULLUM, TOM MCRAE, ARMAND VAN HELDEN, MONZA en KASABIAN hebben hun komst intussen bevestigd.

Geen grote namen nog. Pennywise is cool en Mister Costello kan er ook wat van heb ik gehoord.

Heb een cd van ze, erg goed te noemen!
Reply

Forum Jump: