The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: Wat heb je gestemd?
You do not have permission to vote in this poll.
CDA
22.41%
13 22.41%
PvdA
17.24%
10 17.24%
VVD
24.14%
14 24.14%
SP
15.52%
9 15.52%
GroenLinks
3.45%
2 3.45%
ChristenUnie
8.62%
5 8.62%
PvdD
5.17%
3 5.17%
LvF
0%
0 0%
Klein rechts, namelijk...
3.45%
2 3.45%
Total 58 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

De uitgangspoll: wat heb je gestemd?
Bredanaar Wrote:Is inderdaad wel een grappige uitspraak. Ik baal alleen wel van dat links georienteerde medialand. Veruit de meeste programma's zoals ook deze conference zijn rood gekleurd. Wat mij betreft was de uitspraak "Je weet dat PVDA stemmen slecht voor je is, maar toch doe je het de volgende keer weer!" meer van toepassing geweest. Er zijn veel sukkels die niet verder kijken dan hun neus lang is en direct geloven dat een links kabinet goed is voor hun portemonnee. Zij beseffen niet dat wij degenen, die er vooral voor zorgen dat de staatskas gespekt wordt en werk bieden, niet het land uit moeten jagen. Ondernemers moeten zich hier goed voelen en niet gedwongen worden om naar het qua loonkosten, belastingen, heffingen en allerlei flutregels meer aantrekkelijke buitenland te verhuizen. Wanneer dit op grote schaal wel gebeurt, dan zullen wij pas echte armoede leren kennen.

en zo is het
Reply
Hier moet ik AW gelijk geven...

Overigens lekker gekleurde berichtgeving bij RTL; "grootste verliezer is VVD" :roll:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Met CDA/PVDA/CU kan ik nog wel leven, met Geert ipv Andre ook wel........
Zolang Rooie Jan zich maar niet met het regeren gaat bemoeien.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:Met CDA/PVDA/CU kan ik nog wel leven, met Geert ipv Andre ook wel........
Zolang Rooie Jan zich maar niet met het regeren gaat bemoeien.

no way! geen pruiken in de 2e kamer!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Bumme Wrote:Met CDA/PVDA/CU kan ik nog wel leven, met Geert ipv Andre ook wel........
Zolang Rooie Jan zich maar niet met het regeren gaat bemoeien.

d66 staat ook al weer op 3 dus misschien mogen jullie weer meedoen :negerwaf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Marshall Wrote:
Bumme Wrote:Met CDA/PVDA/CU kan ik nog wel leven, met Geert ipv Andre ook wel........
Zolang Rooie Jan zich maar niet met het regeren gaat bemoeien.

no way! geen pruiken in de 2e kamer!
Die komen er sowieso wel, vrees ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Met aan het roer Kale Jan uit Oss
Zijn wij straks 4 jaar de klos
Een tomaat als symbool
Bezorgde hem het aureool
Maar als hij gaat "roelen" wordt het een grote chaos !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:Met aan het roer Kale Jan uit Oss
Zijn wij straks 4 jaar de klos
Een tomaat als symbool
Bezorgde hem het aureool
Maar als hij gaat rullen wordt het een grote chaos !
laat ze het lekker een paar maanden proberen zeg ik

misschien beter dan weer over rechts. het is toch allemaal niet stabiel meer nu in nederland SadSad
Reply
Ad Wim Wrote:Nieuwe verkiezingen komen er als de PvdA de poot stijf houdt en niet inbindt.

Welke poot moeten ze stijf houden dan of doel je op Wouter Bos zelf? :wink: Dat ongekookte ei laat zijn mening/standpunt/oriëntatie naar links of rechts afhangen van de hormoonspiegel van zijn vrouw, dus als je die stijf wilt krijgen zal je hem op de rand van een koperen kom stuk moeten slaan en hem dan, met wat poedersuiker erbij, met een garde flink moeten kloppen. Dan kan ie zo in de tiramisu. :8:
Reply
Gerben Zonderland Wrote:met wat poedersuiker erbij, met een garde flink moeten kloppen. Dan kan ie zo in de tiramisu. :8:

Poedersuiker in de tiramisu [-(
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Jezus, mijn nekharen gaan recht overeind staan als ik die Wilders hoor praten. Wat is die vent eng, zeg!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Jezus, mijn nekharen gaan recht overeind staan als ik die Wilders hoor praten. Wat is die vent eng, zeg!

je partij voor de vrijheid noemen en dan tegen de islamisering zijn.....ik kan het niet rijmen :roll: .

9 zetels voor deze debiel en 25 voor de graaiers van de sp.

het is een zwarte dag. gelukkig is die glijbaan van een bos niet de grootste, dat had ik er niet bij kunnen hebben.
Reply
Frits Wrote:cda vvd cu en wilders heeft denk ik de voorkeur voor jp b

wilders neemt nog wel wat terug.
hoeven ze iig niet met dat linkse **** te regeren

cu zou wel gek zijn.

de meest logische combi is cda/pvda en cu. dat zal het wel worden.
Reply
waf Wrote:25 voor de graaiers van de sp

Hee, da's meer dan de zakkenvullers van de wwd! Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
waf Wrote:de meest logische combi is cda/pvda en cu. dat zal het wel worden.

De CU gaat vast een aantal harde eisen stellen, zodat uiteindelijk D66 weer om de hoek komt koekeloeren :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
waf Wrote:25 voor de graaiers van de sp

Hee, da's meer dan de zakkenvullers van de wwd! Hakkuh

ik heb geleerd dat zelf verdienen en houden wat anders is dan het van anderen afpakken. maar jij hebt fatsoen niet erg hoog in het vaandel staan, kennelijk.
Reply
Treesong Wrote:
waf Wrote:de meest logische combi is cda/pvda en cu. dat zal het wel worden.

De CU gaat vast een aantal harde eisen stellen, zodat uiteindelijk D66 weer om de hoek komt koekeloeren :wink:

d66 doet het nooit. pechtold is niet gek, die gaat in de luwte. l

laatie pvda het geld dat mede door het beleid van dit kabinet verdiend wordt maar weer uitgeven.
Reply
CDA, PVDA en CU lijkt mij op basis van cijfers ook meest waarschijnlijk. Alleen krijgen we, opnieuw, een coalitie die op veel punten veel moet inleveren... Wel leuk om te zien dat PvdD toch nog zetels krijgt. Misschien haalt het net dat kleine beetje uit...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Wel leuk om te zien dat PvdD toch nog zetels krijgt. .

leuk? schandalig man, wederom slaat nederland een pleefiguur.

we staan nu bekend als het land waar niet alleen allochtonen en kanslozen die niets willen vertroeteld worden, ook nog eens de dieren parlementair geaaid moeten worden. het is een grote schande.

die thieme moet in de playboy en dan weer zo snel mogelijk opzouten.
Reply
waf Wrote:
Marshall Wrote:Wel leuk om te zien dat PvdD toch nog zetels krijgt. .

leuk? schandalig man, wederom slaat nederland een pleefiguur.

we staan nu bekend als het land waar niet alleen allochtonen en kanslozen die niets willen vertroeteld worden, ook nog eens de dieren parlementair geaaid moeten worden. het is een grote schande.

die thieme moet in de playboy en dan weer zo snel mogelijk opzouten.

Lol, het eerste gedeelte van de laatse phrase ben ik het mee eens, verder vind ik het wel leuk... Door het kleine aantal zetels kan PvdD niet veel doen dan zich ook op echte regeringszaken richten en de punten dan dierenwelzijn die echt aandacht behoeven (en die zijn er toch wel) onder de aandacht brengen.
Allochtonen vertroetelen is al lang niet meer aan de orde in Nederland met het verleden van Fortuijn en Van Gogh. Nederland staat al enkele jaren te boek als redelijk 'rechts' sinds de beide moorden. 9 zetels voor Wilders geven dit nu ook al aan.
Het verschil moet je ook zien in dat veel allochtonen misbruik maken van de wet/regelgeving in Nederland en dieren dit niet zullen doen (geen koe gezien die recht op uitkering aanvraagt). Ik hoef geen Martin Gaus of Anti-dierproef-geiten-wollen-sokken-types in de kamer maar enige aandacht mag er zolangzamerhand wel aan besteedt worden. En eerlijk is eerlijk, GL wil zich dusdanig profileren maar Femke betrekt alle aandacht op haarzelf ipv de standpunten. Die zie ik nog geen Greenpeace-actie steunen (bij wijze van spreken)
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ik heb voor het eerst in mijn leven strategisch gestemd... Dus CDA.

Niet dat ik tevreden ben, maar ik had er niet aan moeten denken dat links aan de macht was gekomen...
Reply
Nederland kiest voor mensen zonder ambitie, voor allochtonen. het is verschrikkelijk. Spain here i come
Reply
kooltje Wrote:Nederland kiest voor mensen zonder ambitie, voor allochtonen. het is verschrikkelijk. Spain here i come
Gelukkig is er nu zo'n man met een mijter in ons land. Gewoon een beetje rebels gedragen en je hebt een gratis tripje Spanje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Nederland kiest voor mensen zonder ambitie, voor allochtonen. het is verschrikkelijk. Spain here i come
Gelukkig is er nu zo'n man met een mijter in ons land. Gewoon een beetje rebels gedragen en je hebt een gratis tripje Spanje.

Haha... goed zo, ad! :lol:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Woutiknout Wrote:VVD gestemd.
VVD doet het hier best aardig trouwens!!

Is omdat het merendeel van de forummers werkt (denk ik)... Alleen werkschuw tuig stemt links...
Reply
Keyzer Wrote:
Woutiknout Wrote:VVD gestemd.
VVD doet het hier best aardig trouwens!!

Is omdat het merendeel van de forummers werkt (denk ik)... Alleen werkschuw tuig stemt links...

ik zou zeggen, schrijf er een mooi stukje over Big Grin
Reply
Marshall Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:met wat poedersuiker erbij, met een garde flink moeten kloppen. Dan kan ie zo in de tiramisu. :8:

Poedersuiker in de tiramisu [-(

En wat wil je er dan precies in doen, Joop Braakhekke?
Reply
Wat zit die Wouter toch weer aan het ouwe pikkie van Jan te zuigen zeg! Puke

Straks gaat ie nog zeggen dat ie een links minderheidskabinet wil gaan vormen met al die linkse splintergroeperingen, puur omdat de SP gewonnen heeft! :roll:
Rustig blijven wachten tot je uitgenodigd wordt voor een gesprekje met JPB, Wouter! En hij kan deze keer niet mekkeren dat 'de keuze van de kiezer gerespecteerd moet worden', want hij hoort (zoals Rouvoet al zei) bij de verliezers.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:puur omdat de SP gewonnen heeft! :roll:

Dat mag je niet zomaar opzij schuiven. Nederland heeft een duidelijk signaal afgegeven. En dat signaal is links.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Frits Wrote:
Keyzer Wrote:
Woutiknout Wrote:VVD gestemd.
VVD doet het hier best aardig trouwens!!

Is omdat het merendeel van de forummers werkt (denk ik)... Alleen werkschuw tuig stemt links...

ik zou zeggen, schrijf er een mooi stukje over Big Grin

Dat hoef ik niet te doen, die reacties komen morgen vanzelf wel...

Sorry, moet nu ff kotsen van dat geslijm van Bos... De aandacht proberen af te leiden van zijn eigen falen door Marijnissen een partij veren in zijn reet te steken waar een legbatterijbedrijf schril bij afsteekt...
Reply


Forum Jump: