Threads: 273
FC Groningen speelt komende zondag thuis tegen ADO Den Haag. Rasmus Lindgren keert bij FC Groningen terug van een schorsing en is weer inzetbaar. Paul Matthijs, Mark-Jan Fledderus (beiden lies), Koen van de Laak (knieband) en Arnold Kruiswijk (achillespees) zijn niet inzetbaar. Tom Hiariej en Jasmin Ramic van Jong FC Groningen vullen de selectie aan tot achttien spelers. Of doelman Brian van Loo tot de selectie behoort, is nog onzeker. De goalie kampt met rugklachten. Zaterdag wordt tijdens de training bekeken of hij eventueel wordt vervangen door derde doelman Gijs Koopmans.
Trainer Ron Jans van FC Groningen weet niet precies hoe ADO Den Haag voor de dag zal komen: "De trainer is opgestapt om een hele vervelende reden en toch ontstaat er daardoor misschien weer hoop in de selectie. Het is moeilijk in te schatten wat Lex Schoenmaker gaat doen. Hij heeft keuze tussen een aantal spelers. De analyse van afgelopen zondag viel niet alleen in het water doordat het duel gestaakt werd, maar ook omdat ze al snel een rode kaart kregen. Eigenlijk ging voor hen alles mis. Een doorgebroken speler, hands, een eigen doelpunt en zelf komt ADO Den Haag moeilijk tot scoren."
"Wij zullen ons echter vooral op onszelf richten in de voorbereiding. Onze speelwijze is helder en duidelijk en daarvan zullen we niet afwijken. We zullen ook niet teveel aanpassingen doen, al is de basisopstelling niet vanzelf sprekend. Spelers die niet verzekerd zijn van een basisplaats presteren uitstekend op de training en we zullen eventuele wijzigingen nog overleggen.
De reden dat Ondrej Svejdik vorige week niet in de basiself was opgenomen, had vooral met de communicatie te maken. In een as met Lovre en Suárez en de debuterende Holla, vonden we het nodig dat in de coaching in ieder geval een speler stond, die goed Nederlands spreekt. Al moet ik zeggen dat Ondrej hele goede vorderingen maakt met zijn Nederlandse les."
Trainer Lex Schoenmaker neemt tot aan de winterstop de taak van hoofdtrainer van ADO Den Haag waar. Hij zegt onder meer in het programmaboekje van aanstaande zondag het volgende over de FC: ââ¬ÅEen buitengewoon goede ploeg. Na de slechte dag tegen FC Twente hebben ze toch behoorlijk huis gehouden tegen Willem II. De 4-1 cijfers spreken wat dat betreft voor zich. Groningen heeft twee uitstekende spitsen en de zijkanten zijn goed bezet. Zij zijn thuis ongeslagen, maar wij nog niet verslagen.ââ¬Â
Ik heb een droom.
Threads: 36
Sjaak Wrote:De reden dat Ondrej Svejdik vorige week niet in de basiself was opgenomen, had vooral met de communicatie te maken. In een as met Lovre en Suárez en de debuterende Holla, vonden we het nodig dat in de coaching in ieder geval een speler stond, die goed Nederlands spreekt. Al moet ik zeggen dat Ondrej hele goede vorderingen maakt met zijn Nederlandse les."
die gaat binnenkort een keer starten denk ik...
hoop niet ten koste van Silva
Threads: 312
Threads: 6
Threads: 84
=D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!
Song of the decade:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Threads: 208
Dus op Silva hoef ik ook al niet meer te rekenen :lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Threads: 97
Het is toch ongelooflijk met die Groningenverdediging dit seizoen. Telkens vertrouw je er weer op, maar telkens nul op het rekest...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 0
Ad Wim Wrote:Het is toch ongelooflijk met die Groningenverdediging dit seizoen. Telkens vertrouw je er weer op, maar telkens nul op het rekest...
Als je niets zinnigs te melden hebt , kan je beter je mond houden
Threads: 6
Threads: 132
Quatro Wrote:1-1 lovre
Assist van Floren....
1-2 Knopper. Smerig doorgespeeld door den Haag bij blessure. Maar bij deze pot sta ik nu alweer op -2. Totaal vandaag op -6. Lijkt me gemiddeld. :lol:
1-2 Knopper #-o
Weer een omstreden goal trouwens, ADO ging door toen een Groninger op de grond lag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 0
Ad Wim Wrote:1-2 Knopper #-o
Weer een omstreden goal trouwens, ADO ging door toen een Groninger op de grond lag.
Als je niets zinnigs te melden hebt , kan je beter je mond houden
2-2 Nevland
Gaat hard daar. Hup Saurez
Assist Lovre trouwens.
Svejdik ingevallen voor Floren, en meteen geel gehaald.
2-3 ADO. Dikke minpunten weer. =D>
Wat een weekend zeg. Groningen echt niet meer de ploeg van weleer. 1-3 tegen NAC, 2-3 tussenstand tegen notabene ADO en onlangs de zeperd in Twente....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Tripplexxx Wrote:Wat een weekend zeg. Groningen echt niet meer de ploeg van weleer. 1-3 tegen NAC, 2-3 tussenstand tegen notabene ADO en onlangs de zeperd in Twente....
Groningen is nog steeds ongeslagen in Euroborg in de competitie. Dus die winnen wel.
Peter Wrote:Tripplexxx Wrote:Wat een weekend zeg. Groningen echt niet meer de ploeg van weleer. 1-3 tegen NAC, 2-3 tussenstand tegen notabene ADO en onlangs de zeperd in Twente....
Groningen is nog steeds ongeslagen in Euroborg in de competitie. Dus die winnen wel.
Ik zeg niet dat ze niet winnen, ik vind het alleen opvallend dat ze zoveel doelpunten tegen krijgen de laatste weken....
Peter Wrote:Tripplexxx Wrote:Wat een weekend zeg. Groningen echt niet meer de ploeg van weleer. 1-3 tegen NAC, 2-3 tussenstand tegen notabene ADO en onlangs de zeperd in Twente....
Groningen is nog steeds ongeslagen in Euroborg in de competitie. Dus die winnen wel. De ongeslagen status is incluis gelijke spelen. Ik denk dat dat nu ook gaat gebeuren.
Of ze komen weer zo gelukkig weg als tegen Vitesse, daar hoop ik dan maar op.
Gaat die gekke kuiper dan toch gelijk krijgen met zijn voorspelde winst voor Ado? :eeeek:
Threads: 122
Sankoh © =D>
Ekslem, mag ik ook stoppen met dit spel ?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
2-4 Kolk. :eeeek:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
:eeeek:
En 2-4. Enige goede hieraan is dat PSV over 2 weken naar de Euroborg moet, Groningen is nu zeker te pakken daar.
Ondanks de voorsprong van Roda kom ik vandaag niet in de plus. -4 uit 6. :8:
Threads: 122
de nieuwe Wrote:Sankoh © =D>
Ekslem, mag ik ook stoppen met dit spel ? en dat is -6 :cry:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Geel voor Suarez...
Threads: 74
Ad Wim Wrote:1-2 Knopper #-o
Ik ben ADO-PSV nog niet vergeten.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Kolk 2-5. Historische CM-zondag. :razz:
|