The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Spa - Ajax
Ik ben het lang altijd niet eens met Ad (ook niet op het tennsiforum waar ik ook vaak ben), maar ik vind het belachelijk hoe hij hier door sommige gisteren is aangevallen. Nogmaals ik hoef hem echt niet te verdedigen en ben het ook niet altijd eens met hem, maar hij heeft wel een uitgesproken mening overal over en dat maakt dit forum nou juist zo mooi.

Ik wilde dit toch nog even zeggen.
Bij deze.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ad Wim Wrote:
Bumme Wrote:
Ad Wim Wrote:
Bumme Wrote:
Ekslem Wrote::lol: , and the story goes on

Ach, jullie hebben Peter, wij Adje............
En bedankt...

Ach, die eer heb je geheel aan jezelf te danken.
Je bent net als Peter nooit objectief, ook niet als we verdiend verloren hebben. Ik baal net zo hard als jij maar durf dat gewoon toe te geven.
Peter geniet ervan als Ajax slecht gaat en laat dat ook graag horen. Dat doe ik niet over PSV, omdat ik dat kinderachtig vind. Ik heb het alleen af en toe over hun vaak resultaatvoetbal, omdat ik daar persoonlijk gewoon echt niet van houd.

Ik baalde gisteren vreselijk en had echt het gevoel dat Bossen ons genaaid had. Die frustratie schrijf ik graag van me af hier op het forum. Ik ben niet iemand die alleen maar post als het goed gaat.

Helaas niet. Jammer genoeg denk je dat je elke scheet die in je opkomt, met het forum te moeten delen.
Als je niets zinnigs te melden hebt , kan je beter je mond houden
Reply
Quote van ten Cate uit de Telegraaf over "vuile witte tyfushond":
"Wesley komt uit Utrecht, ik uit Amsterdam. Ik keur het niet goed, maar in die steden is het de taal van de straat."

Welke Amsterdammer of Utrechter kan dit beamen?
(Hier in de polder hoor ik dat soort dingen natuurlijk nooit. :wink: )
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
ROT OP Wrote:
Ad Wim Wrote:
Bumme Wrote:
Ad Wim Wrote:
Bumme Wrote:

En bedankt...

Je bent net als Peter nooit objectief, ook niet als we verdiend verloren hebben. Ik baal net zo hard als jij maar durf dat gewoon toe te geven.
Peter geniet ervan als Ajax slecht gaat en laat dat ook graag horen. Dat doe ik niet over PSV, omdat ik dat kinderachtig vind. Ik heb het alleen af en toe over hun vaak resultaatvoetbal, omdat ik daar persoonlijk gewoon echt niet van houd.

Ik baalde gisteren vreselijk en had echt het gevoel dat Bossen ons genaaid had. Die frustratie schrijf ik graag van me af hier op het forum. Ik ben niet iemand die alleen maar post als het goed gaat.

Helaas niet. Jammer genoeg denk je dat je elke scheet die in je opkomt, met het forum te moeten delen.

Nee, jij bent een lekkere toevoeging. Lekkere zwaktebod om een nieuw profiel hiervoor aan te maken en niet gewoon onder je eigenforumnaam je mening te uiten. Ik heb maar 2 woorden voor je: ROT OP!!!

Puke :crazy: [Image: moon.gif] [Image: throwup.gif] [Image: mad58.gif]

Ben eigenlijk wel benieuwd wie zoiets doet, Mac?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Ik zet mij geld op Bor, erg irri idd!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Ik zet mij geld op Bor, erg irri idd!

malle pietje Wrote:Moraalridder

smurf Wrote:Blinde tyfushond
Als je niets zinnigs te melden hebt , kan je beter je mond houden
Reply
ROT OP Wrote:

malle pietje Wrote:Moraalridder

smurf Wrote:Blinde tyfushond
Lees je eigen onderschrift eens! :wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Het is de laatste tijd ook wel erg stil rond Deniz, vind je niet ?
Reply
de nieuwe Wrote:Quote van ten Cate uit de Telegraaf over "vuile witte tyfushond":
"Wesley komt uit Utrecht, ik uit Amsterdam. Ik keur het niet goed, maar in die steden is het de taal van de straat."

Ja Henkie, hier in Utrecht is het heel normaal iemand te begroeten met 'Hey, vuile gore tyfushond, alles goed?'...

Wat een onzin weer van Ten Cate zeg... Man, man, man...
Reply
Keyzer Wrote:
de nieuwe Wrote:Quote van ten Cate uit de Telegraaf over "vuile witte tyfushond":

Ja Henkie, hier in Utrecht is het heel normaal iemand te begroeten met 'Hey, vuile gore tyfushond, alles goed?'...

Wat een onzin weer van Ten Cate zeg... Man, man, man...

En sinds wanneer bezig je 'de taal van de straat' tijdens je werk? Als hij dat niet kan scheiden moet hij misschien maar terug naar de pleintjes om daar andere schoffies te 'dissen'. :roll:
Reply
Ad Wim Wrote:
Bumme Wrote:
Ad Wim Wrote:
Bumme Wrote:

En bedankt...

Wat een onzin!! Over PSV misschien niet nee, maar was jij vorig jaar niet diegene die het hardste lachte hier op het forum na de uitschakeling van Feyenoord in de play-offs?
Reply
Ja maar dat was TEGEN Ajax Geno. Dus das logies.... :lol:
Reply

klopt wel, als sneijder door utrecht loopt roept iedereen hem zoiets toe :wink:
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Ad Wim Wrote:Ik baalde gisteren vreselijk en had echt het gevoel dat Bossen ons genaaid had. Die frustratie schrijf ik graag van me af hier op het forum. Ik ben niet iemand die alleen maar post als het goed gaat.

Zoals ik in een ander topic ook al tegen je zei: je kwam voor het eerst op het voetbalforum nadat Ajax na een rampzalig seizoen via de play-offs alsnog CL haalde, en KJH volgens jou zo'n wereldspits was. Dus je kwam wel alleen posten toen het goed ging. En dan anderen voor gloryhunter uitmaken Undecided
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik baalde gisteren vreselijk en had echt het gevoel dat Bossen ons genaaid had. Die frustratie schrijf ik graag van me af hier op het forum. Ik ben niet iemand die alleen maar post als het goed gaat.

Zoals ik in een ander topic ook al tegen je zei: je kwam voor het eerst op het voetbalforum nadat Ajax na een rampzalig seizoen via de play-offs alsnog CL haalde, en KJH volgens jou zo'n wereldspits was. Dus je kwam wel alleen posten toen het goed ging. En dan anderen voor gloryhunter uitmaken Undecided
Jij weet helemaal niet waarom ik hier op het voetbalforum kwam.
Ten tweede ken je blijkbaar de definitie van gloryhunter niet. Beetje jammer, deze post.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Aukinho Wrote:

klopt wel, als sneijder door utrecht loopt roept iedereen hem zoiets toe :wink:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Reply
Ad Wim Wrote:
Voyou Wrote:

Ten tweede ken je blijkbaar de definitie van gloryhunter niet. Beetje jammer, deze post.

Een gloryhunter is iemand die alleen en opeens komt posten als het goed gaat met zijn favoriete club, als ik jou opeens voor het eerst zie posten als Ajax zich alsnog plaatst voor de CL is dat gloryhunter-gedrag.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Gloryhunter is iemand die vooral NOOIT naar het stadion gaat Voyou, geldt voor 90% (zo niet meer) hier....
Reply
Voyou Wrote:
Ad Wim Wrote:
Voyou Wrote:

Een gloryhunter is iemand die alleen en opeens komt posten als het goed gaat met zijn favoriete club, als ik jou opeens voor het eerst zie posten als Ajax zich alsnog plaatst voor de CL is dat gloryhunter-gedrag.

Maar nu gaat het slecht en zie je hem ook nog elke 5 minuten een bericht posten. :8:
Reply
Quote:Sneijder wijst strafmaat KNVB af
Wesley Sneijder gaat niet akkoord met het schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal (twee duels schorsing) vanwege beledigende taal aan het adres van scheidsrechter Bossen in het duel van Ajax met Sparta. De tuchtcommissie gaat zich nu over de kwestie buigen.

Ook Ajax-trainer Henk ten Cate wijst het schikkingsvoorstel (500 euro boete) van de aanklager, naar aanleiding van aanhoudende kritiek op de arbiter, af. Ook zijn zaak wordt nu voorgelegd aan de tuchtcommissie van de KNVB.

Daarnaast heeft de KNVB de beelden van de uitlatingen van Ajax-speler Kenneth Perez tegen arbiter Siebert neergelegd bij de aanklager betaald voetbal.

ik mag hopen dat ze er beiden met een zwaardere straf uitkomen.
Reply
verrassend
Reply
waf Wrote:
Quote:Sneijder wijst strafmaat KNVB af
Wesley Sneijder gaat niet akkoord met het schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal (twee duels schorsing) vanwege beledigende taal aan het adres van scheidsrechter Bossen in het duel van Ajax met Sparta. De tuchtcommissie gaat zich nu over de kwestie buigen.

Ook Ajax-trainer Henk ten Cate wijst het schikkingsvoorstel (500 euro boete) van de aanklager, naar aanleiding van aanhoudende kritiek op de arbiter, af. Ook zijn zaak wordt nu voorgelegd aan de tuchtcommissie van de KNVB.

Daarnaast heeft de KNVB de beelden van de uitlatingen van Ajax-speler Kenneth Perez tegen arbiter Siebert neergelegd bij de aanklager betaald voetbal.

ik mag hopen dat ze er beiden met een zwaardere straf uitkomen.

En het is schandalig dat hij op talpa ook nog durft te zeggen dat hij het tegen een speler had, alleen daarom al een zwaardere straf!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
500 Euro :roll: :roll: :roll:

3 duels voor Sneijder waarvan 1 voorwaardelijk vind ik wel redelijk.
Dan mist hij sowieso de wedstrijd tegen AZ :8:
Reply
Hoef Wrote:verrassend

moet ik alleen dingen posten die verrassend zijn? het is ook niet verrassend dat jij het niet verrassend vindt, en dat meld je toch ook?
Reply
Waar iedereen ook nog eens aan voorbij lijkt te gaan is dat Sneijder probeerde om Vlug een gele kaart aan te naaien. Bah bah en nog eens bah. Deze ajaxtrol moet gewoon zijn agressiviteit eens onder controle leren krijgen. Getuige de beelden die we allemaal gezien hebben LIEGT hij gewoon door te zeggen dat hij het niet tegen de scheidsrechter had. Ik kan me voorstellen dat Bossen "blinde" heeft verstaan ipv "witte" maar de grote bek was duidelijk tegen Bossen gericht. Eigenlijk doet het voor mij ook niet terzake of Sneijder Bossen zelf uitschold of dat hij tegen Bossen zijn tegenstander zo benoemde.
Dat er op de Nederlandse voetbalvelden nogal wat enge ziektes en geslachtsdelen heen en weer vliegen tussen spelers onderling dat weten we allemaal, maar wanneer het op deze manier tegen de scheids gebeurt, dan kan dat niet door hem getolereerd worden. Anders zijn de rapen gaar. Gewoon een wedstrijdje of 4 schorsen, dan doet ie dit de volgende keer ook niet meer zo snel. Zo voed je brutale kinderen op.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:Eigenlijk doet het voor mij ook niet terzake of Sneijder Bossen zelf uitschold of dat hij tegen Bossen zijn tegenstander zo benoemde.

dit vind ik wel degelijk belangrijk. als je op straat een willekeurig iemand verrot scheldt krijg je geen straf, als je een politieman uitscheldt wel.

alleen als je je tegenstander discrimineert vind ik een uitsluiting op zijn plaats. als je de scheids uitscheldt hangt het een beetje van het scheldwoord af. hondenlul of eikel is toch al een stuk minder dan blinde tyfushond. omdat het onderscheid zo moeilijk is moet je dus sowieso rood geven als je tegen een scheids scheldt.
Reply
Bredanaar Wrote:Waar iedereen ook nog eens aan voorbij lijkt te gaan is dat Sneijder probeerde om Vlug een gele kaart aan te naaien. Bah bah en nog eens bah. Deze ajaxtrol moet gewoon zijn agressiviteit eens onder controle leren krijgen. Getuige de beelden die we allemaal gezien hebben LIEGT hij gewoon door te zeggen dat hij het niet tegen de scheidsrechter had. Ik kan me voorstellen dat Bossen "blinde" heeft verstaan ipv "witte" maar de grote bek was duidelijk tegen Bossen gericht. Eigenlijk doet het voor mij ook niet terzake of Sneijder Bossen zelf uitschold of dat hij tegen Bossen zijn tegenstander zo benoemde.
Dat er op de Nederlandse voetbalvelden nogal wat enge ziektes en geslachtsdelen heen en weer vliegen tussen spelers onderling dat weten we allemaal, maar wanneer het op deze manier tegen de scheids gebeurt, dan kan dat niet door hem getolereerd worden. Anders zijn de rapen gaar. Gewoon een wedstrijdje of 4 schorsen, dan doet ie dit de volgende keer ook niet meer zo snel. Zo voed je brutale kinderen op.
Als ik het goed heb begrepen, zei Sneijder het tegen Bossen maar had hij het over Vlug. Volgens mij maakt het qua spelregels niet uit of je het tegen de scheids of tegen een tegenstander hebt. Het blijft natuurlijk een domme actie. Als hij Vlug zo graag wilde uitschelden, wat volkomen terecht is, moet hij dat natuurlijk niet doen voor de ogen en oren van de scheidsrechter. Echt heel stom.

Maar de overtreding van Vlug was gewoon wel lomp en niet de eerste harde overtreding op Sneijder. Dus hoewel het erg dom is, kan ik de actie van Sneijder wel enigszins begrijpen. Ik snap sowieso niet dat er zo'n hetze op hem is. VRoeger was hij een naar mannetje, maar hij is steeds meer volwassen geworden de laatste tijd.

En waarom krijgt Sneijder wel geel als hij Vlug opzoekt en krijgt Vlug niks als hij vervolgens Sneijder wegduwt?

En hoewel Bossen het ontkent, kan ik me gewoon niet aan de indruk onttrekken dat hij het incident Perez constant in zijn hoofd had en echt een daad wilde stellen bij het eerste scheldwoord dat hij hoorde.
Het feit dat hij Ten Cate naar de tribune stuurt vanwege herhaaldelijk commentaar op de leiding ("vreselijke moraalridder") bevestigt dit alleen maar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Quote:Maar de overtreding van Vlug was gewoon wel lomp en niet de eerste harde overtreding op Sneijder. Dus hoewel het erg dom is, kan ik de actie van Sneijder wel enigszins begrijpen. Ik snap sowieso niet dat er zo'n hetze op hem is. VRoeger was hij een naar mannetje, maar hij is steeds meer volwassen geworden de laatste tijd.

Hij is dus niet volwassener geworden, dat laat hij in deze situatie blijken.

Quote:En hoewel Bossen het ontkent, kan ik me gewoon niet aan de indruk onttrekken dat hij het incident Perez constant in zijn hoofd had en echt een daad wilde stellen bij het eerste scheldwoord dat hij hoorde.
Het feit dat hij Ten Cate naar de tribune stuurt vanwege herhaaldelijk commentaar op de leiding ("vreselijke moraalridder") bevestigt dit alleen maar.

Dit is echt flauwekul.....je slaat enorm door in je onzin....
Reply
Tripplexxx Wrote:
Quote:En hoewel Bossen het ontkent, kan ik me gewoon niet aan de indruk onttrekken dat hij het incident Perez constant in zijn hoofd had en echt een daad wilde stellen bij het eerste scheldwoord dat hij hoorde.

Dit is echt flauwekul.....je slaat enorm door in je onzin....
Nogmaals, het is een gevoel en geen feit. Natuurlijk kan hij die rode kaart geven en is het dom, maar ik had er wel dit gevoel bij.
En los daarvan was het wel echt belachelijk dat hij Ten Cate naar de tribune stuurde. We hebben het er zo vaak over dat de scheidsrechter de wedstrijd aan moet voelen. Bossen is daar geen meester in op basis van deze wedstrijd.
Reply
Ad Wim Wrote:Als ik het goed heb begrepen, zei Sneijder het tegen Bossen maar had hij het over Vlug.

heb je dat begrepen? dus wat sneijder zegt is waar? het is toch vele malen aannemelijker dat hij het tegen de scheids had als hij naar de scheids kijkt.

Quote:Volgens mij maakt het qua spelregels niet uit of je het tegen de scheids of tegen een tegenstander hebt.

volgens mij wel.

Quote:Het blijft natuurlijk een domme actie. Als hij Vlug zo graag wilde uitschelden, wat volkomen terecht is, moet hij dat natuurlijk niet doen voor de ogen en oren van de scheidsrechter. Echt heel stom.

kleine ventjes moeten sowiesoe niet schelden, dan stoppen we ze in de kast.

Quote:En waarom krijgt Sneijder wel geel als hij Vlug opzoekt en krijgt Vlug niks als hij vervolgens Sneijder wegduwt?

de ractie van sneijder was doordrenkt met woede, vlug daarentegen beheerste zichzelf (in de 2de wedstrijd die hij speelde). dat was het verschil. ikzelf vond geel voor sneijder ook overdreven.

Quote:En hoewel Bossen het ontkent, kan ik me gewoon niet aan de indruk onttrekken dat hij het incident Perez constant in zijn hoofd had en echt een daad wilde stellen bij het eerste scheldwoord dat hij hoorde
dat heb je dan aan perez te danken en als ajakkes daar zelf de dupe van is kan ik dat billijken.

Quote:Het feit dat hij Ten Cate naar de tribune stuurt vanwege herhaaldelijk commentaar op de leiding ("vreselijke moraalridder") bevestigt dit alleen maar.
dat was niet het enige, hij was al meermalen aan het zeiken geweest bijd e 4de official, dit was 1 van de redenen. op zichzelf al voldoende naar mijn overtuiging. en nog misplaatst ook om hem moraalridder te noemen.
Reply

Forum Jump: