The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Maxwell naar PSV gaat door

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.voetbalonline.nl">http://www.voetbalonline.nl</a><!-- w -->, 6 december 2006 16:46 - De kans is nog steeds niet verkeken dat Maxwell na de winterstop bij PSV voetbalt. Inter lijkt namelijk bereid de oud-Ajacied uit te lenen aan de Nederlandse kampioen. PSV-coach Koeman bevestigde nogmaals dat Maxwell van harte welkom is (Leonardo ook overigens) en dat de Braziliaan en zijn zaakwaarnemer Raiola er maar met Inter moeten zien uit te komen. In de Italiaanse media wordt er in ieder geval al volop op gespeculeerd dat de Braziliaan naar Eindhoven verkast.
--
Onbetrouwbare site, maar als je Addo en Reiziger gisteren weer zag ballen hoop je toch echt dat dit waar is als PSV-supporter zijnde. Stel je voor dat Alex, Addo, Kromkamp of Da Costa enkele weken uit de running raakt. Icon_evil
Reply
Peter Wrote:Maxwell naar PSV gaat door

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.voetbalonline.nl">http://www.voetbalonline.nl</a><!-- w -->, 6 december 2006 16:46 - De kans is nog steeds niet verkeken dat Maxwell na de winterstop bij PSV voetbalt. Inter lijkt namelijk bereid de oud-Ajacied uit te lenen aan de Nederlandse kampioen. PSV-coach Koeman bevestigde nogmaals dat Maxwell van harte welkom is (Leonardo ook overigens) en dat de Braziliaan en zijn zaakwaarnemer Raiola er maar met Inter moeten zien uit te komen. In de Italiaanse media wordt er in ieder geval al volop op gespeculeerd dat de Braziliaan naar Eindhoven verkast.
--
Onbetrouwbare site, maar als je Addo en Reiziger gisteren weer zag ballen hoop je toch echt dat dit waar is als PSV-supporter zijnde. Stel je voor dat Alex, Addo, Kromkamp of Da Costa enkele weken uit de running raakt. Icon_evil
en wat hebben we een hekel aan ajax....koeman, reiziger, kluif, maxwell.
Reply
Peter Wrote:Maxwell naar PSV gaat door
Quote:De kans is nog steeds niet verkeken dat Maxwell na de winterstop bij PSV voetbalt.
Dit zegt al genoeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Peter Wrote:... Stel je voor dat Alex, Addo, Kromkamp of Da Costa enkele weken uit de running raakt. Icon_evil

Salcido dus...
Reply
kooltje Wrote:
Peter Wrote:Maxwell naar PSV gaat door

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.voetbalonline.nl">http://www.voetbalonline.nl</a><!-- w -->, 6 december 2006 16:46 - De kans is nog steeds niet verkeken dat Maxwell na de winterstop bij PSV voetbalt. Inter lijkt namelijk bereid de oud-Ajacied uit te lenen aan de Nederlandse kampioen. PSV-coach Koeman bevestigde nogmaals dat Maxwell van harte welkom is (Leonardo ook overigens) en dat de Braziliaan en zijn zaakwaarnemer Raiola er maar met Inter moeten zien uit te komen. In de Italiaanse media wordt er in ieder geval al volop op gespeculeerd dat de Braziliaan naar Eindhoven verkast.
--
Onbetrouwbare site, maar als je Addo en Reiziger gisteren weer zag ballen hoop je toch echt dat dit waar is als PSV-supporter zijnde. Stel je voor dat Alex, Addo, Kromkamp of Da Costa enkele weken uit de running raakt. Icon_evil
en wat hebben we een hekel aan ajax....koeman, reiziger, kluif, maxwell.

Ik heb persoonlijk niets tegen (ex)-ajacieden in het algemeen! reiziger is gewoon drama. kluivert heeft een kut persoonlijkheid, mar nu er toch is mag ie zijn voeten laten spreken! Maxwell zie ik graag komen, maar zonder blessures staat dit de ontwikkeling van Da Costa of Salcido in de weg op het moment. Ik verwacht echter dat ie niet komt. Koeman was niet mijn eerste keus als trainer bij PSV, maar doet het vrij aardig tot nu toe!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
kooltje Wrote:
Peter Wrote:Maxwell naar PSV gaat door

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.voetbalonline.nl">http://www.voetbalonline.nl</a><!-- w -->, 6 december 2006 16:46 - De kans is nog steeds niet verkeken dat Maxwell na de winterstop bij PSV voetbalt. Inter lijkt namelijk bereid de oud-Ajacied uit te lenen aan de Nederlandse kampioen. PSV-coach Koeman bevestigde nogmaals dat Maxwell van harte welkom is (Leonardo ook overigens) en dat de Braziliaan en zijn zaakwaarnemer Raiola er maar met Inter moeten zien uit te komen. In de Italiaanse media wordt er in ieder geval al volop op gespeculeerd dat de Braziliaan naar Eindhoven verkast.
--
Onbetrouwbare site, maar als je Addo en Reiziger gisteren weer zag ballen hoop je toch echt dat dit waar is als PSV-supporter zijnde. Stel je voor dat Alex, Addo, Kromkamp of Da Costa enkele weken uit de running raakt. Icon_evil
en wat hebben we een hekel aan ajax....koeman, reiziger, kluif, maxwell.

Ik heb idd een grote hekel aan Ajax door dat arrogante wat ze altijd maar uitstralen als ze even winnen, alsof ze meteen de beste zijn terwijl ze de laatste 8 jaar nauwelijks prijzen gepakt hebben. Mensen die echt bij die club passen (Sneijder, ten Cate nu bv.) daar heb ik het ook niet op. Koeman, Salcido en Reiziger is niks mis mee omdat ze toevallig bij Ajax hebben gespeeld/gecoacht, qua persoonlijkheid hebben zij niks van wat ik aan Ajax 'haat'. Kluivert ben ik nooit voorstander van geweest, vind hem eigenlijk niet bij PSV passen, maar nu hij er eenmaal speelt moet je hem ook steunen en gelukkig hebben alle psv-supporters (in het stadion) dat door. Als je een speler de rug toekeert heeft dat toch zn weerslag op de prestaties van de club door alle commotie die dat oplevert. Bovendien was Kluivert wonderwel zo'n beetje de enige PSV'er gisteren (en sowieso bij alle minuten die hij mocht spelen) super gretig was en hij straalt echt uit belangrijk te willen zijn voor de club (iets wat ik nooit had gedacht).
Reply
Peter Wrote:Koeman, Salcido en Reiziger is niks mis mee omdat ze toevallig bij Ajax hebben gespeeld/gecoacht, qua persoonlijkheid hebben zij niks van wat ik aan Ajax 'haat'.

Da's nieuw voor me.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
ik wist ook niet dat salcido bij ajax heeft gespeeld
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
Peter Wrote:Ik heb idd een grote hekel aan Ajax door dat arrogante wat ze altijd maar uitstralen als ze even winnen, alsof ze meteen de beste zijn
Gek genoeg hoor ik dit seizoen uit vrijwel alle PSV-kelen precies dit :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:Ik heb idd een grote hekel aan Ajax door dat arrogante wat ze altijd maar uitstralen als ze even winnen, alsof ze meteen de beste zijn
Gek genoeg hoor ik dit seizoen uit vrijwel alle PSV-kelen precies dit :roll:

We zijn toch ook de besten? :wink:
Reply
Peter Wrote:
kooltje Wrote:
Peter Wrote:Maxwell naar PSV gaat door

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.voetbalonline.nl">http://www.voetbalonline.nl</a><!-- w -->, 6 december 2006 16:46 - De kans is nog steeds niet verkeken dat Maxwell na de winterstop bij PSV voetbalt. Inter lijkt namelijk bereid de oud-Ajacied uit te lenen aan de Nederlandse kampioen. PSV-coach Koeman bevestigde nogmaals dat Maxwell van harte welkom is (Leonardo ook overigens) en dat de Braziliaan en zijn zaakwaarnemer Raiola er maar met Inter moeten zien uit te komen. In de Italiaanse media wordt er in ieder geval al volop op gespeculeerd dat de Braziliaan naar Eindhoven verkast.
--
Onbetrouwbare site, maar als je Addo en Reiziger gisteren weer zag ballen hoop je toch echt dat dit waar is als PSV-supporter zijnde. Stel je voor dat Alex, Addo, Kromkamp of Da Costa enkele weken uit de running raakt. Icon_evil
en wat hebben we een hekel aan ajax....koeman, reiziger, kluif, maxwell.

Ik heb idd een grote hekel aan Ajax door dat arrogante wat ze altijd maar uitstralen als ze even winnen, alsof ze meteen de beste zijn terwijl ze de laatste 8 jaar nauwelijks prijzen gepakt hebben. Mensen die echt bij die club passen (Sneijder, ten Cate nu bv.) daar heb ik het ook niet op. Koeman, Salcido en Reiziger is niks mis mee omdat ze toevallig bij Ajax hebben gespeeld/gecoacht, qua persoonlijkheid hebben zij niks van wat ik aan Ajax 'haat'. Kluivert ben ik nooit voorstander van geweest, vind hem eigenlijk niet bij PSV passen, maar nu hij er eenmaal speelt moet je hem ook steunen en gelukkig hebben alle psv-supporters (in het stadion) dat door. Als je een speler de rug toekeert heeft dat toch zn weerslag op de prestaties van de club door alle commotie die dat oplevert. Bovendien was Kluivert wonderwel zo'n beetje de enige PSV'er gisteren (en sowieso bij alle minuten die hij mocht spelen) super gretig was en hij straalt echt uit belangrijk te willen zijn voor de club (iets wat ik nooit had gedacht).

wat een boerenpummel tegenstrijdig nepverhaal man. kluiverd accepteren en ajakkes haten, dat denk ik ook. :roll:

je hoeft je niet groter voor te doen dan je bent, namelijk aanhanger van een (saaie) provincieclub.
Reply
pas 12 jaar en dan al een hekel hebben aan iets...
moet hij natuurlijk zeggen omdat z'n mede psv vriendjes hem anders niet accepteren
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
Peter Wrote:[Bovendien was Kluivert wonderwel zo'n beetje de enige PSV'er gisteren (en sowieso bij alle minuten die hij mocht spelen) super gretig was en hij straalt echt uit belangrijk te willen zijn voor de club (iets wat ik nooit had gedacht).

dit wil hij voor zichzelf, niet voor psv, hij wil nederland laten zien dat hij nog kan voetballen, en tja, dat dit nu bij psv is... de rest is te min voor hem en ajax, dat heeft hem niet nodig natuurlijk
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:
kooltje Wrote:
Peter Wrote:Maxwell naar PSV gaat door

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.voetbalonline.nl">http://www.voetbalonline.nl</a><!-- w -->, 6 december 2006 16:46 - De kans is nog steeds niet verkeken dat Maxwell na de winterstop bij PSV voetbalt. Inter lijkt namelijk bereid de oud-Ajacied uit te lenen aan de Nederlandse kampioen. PSV-coach Koeman bevestigde nogmaals dat Maxwell van harte welkom is (Leonardo ook overigens) en dat de Braziliaan en zijn zaakwaarnemer Raiola er maar met Inter moeten zien uit te komen. In de Italiaanse media wordt er in ieder geval al volop op gespeculeerd dat de Braziliaan naar Eindhoven verkast.
--
Onbetrouwbare site, maar als je Addo en Reiziger gisteren weer zag ballen hoop je toch echt dat dit waar is als PSV-supporter zijnde. Stel je voor dat Alex, Addo, Kromkamp of Da Costa enkele weken uit de running raakt. Icon_evil
en wat hebben we een hekel aan ajax....koeman, reiziger, kluif, maxwell.

Ik heb idd een grote hekel aan Ajax door dat arrogante wat ze altijd maar uitstralen als ze even winnen, alsof ze meteen de beste zijn terwijl ze de laatste 8 jaar nauwelijks prijzen gepakt hebben. Mensen die echt bij die club passen (Sneijder, ten Cate nu bv.) daar heb ik het ook niet op. Koeman, Salcido en Reiziger is niks mis mee omdat ze toevallig bij Ajax hebben gespeeld/gecoacht, qua persoonlijkheid hebben zij niks van wat ik aan Ajax 'haat'. Kluivert ben ik nooit voorstander van geweest, vind hem eigenlijk niet bij PSV passen, maar nu hij er eenmaal speelt moet je hem ook steunen en gelukkig hebben alle psv-supporters (in het stadion) dat door. Als je een speler de rug toekeert heeft dat toch zn weerslag op de prestaties van de club door alle commotie die dat oplevert. Bovendien was Kluivert wonderwel zo'n beetje de enige PSV'er gisteren (en sowieso bij alle minuten die hij mocht spelen) super gretig was en hij straalt echt uit belangrijk te willen zijn voor de club (iets wat ik nooit had gedacht).

wat een boerenpummel tegenstrijdig nepverhaal man. kluiverd accepteren en ajakkes haten, dat denk ik ook. :roll:

je hoeft je niet groter voor te doen dan je bent, namelijk aanhanger van een (saaie) provincieclub.

Bij F'noord gebeurd er tenminste wat als je Europees speelt!
Reply
Quote:Ajax is vrijwel rond met NAC-aanvaller Leonardo, zo bericht het Algemeen Dagblad. De 23-jarige Braziliaan zou gisteren met zijn zaakwaarnemer een bezoek hebben gebracht aan de Amsterdamse club. In het artikel wordt Ajax onder druk gezet om snel te handelen, anders zou Leonardo weleens naar een andere club kunnen gaan. De afkoopsom voor de Braziliaan bedraagt 750.000 euro. Technisch directeur Martin van Geel is vooralsnog niet bereikbaar om een en ander te bevestigen. (later meer)

Laat maar komen!!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Ik hoop voor Ajax en Leonardo dat hij een basisplek krijgt, anders krijg je hetzelfde als bij Feyenoord. :|
Reply
Voetballend gezien zeker een aanwinst. Verwacht echter dat ie niet meteen en/of altijd in de basis zal staan. Ben benieuwd hoe hij en Ajax daar mee om gaan. Mss wanneer het niveau met zijn medespelers weg of minder is dat hij minder rare trekjes heeft dan die hij nu bij NAC wekelijks laat zien. Hoop voor hem en het voetbal dat hij zich nu eens van zijn goede kant laat zien (mentaal gezien), want het is natuurlijk bij vlagen een heerlijke voetballer om naar te kijken!

Wil ie nu trouwens wel vanaf links (of rechts) ballen als ie niet in het centrum staat?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
enne babel mitea rosales en de mul dan :|
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Peter Wrote:Ik hoop voor Ajax en Leonardo dat hij een basisplek krijgt, anders krijg je hetzelfde als bij Feyenoord. :|
Het verschil is dat Ten Cate wel weet om te gaan met zo'n raddraaier.
En inderdaad LL, laat maar komen! Ik ben benieuwd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
O jah hoor. Ajax moet opeens ook weer een braziliaan..... :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:Ik hoop voor Ajax en Leonardo dat hij een basisplek krijgt, anders krijg je hetzelfde als bij Feyenoord. :|
Het verschil is dat Ten Cate wel weet om te gaan met zo'n raddraaier.
En inderdaad LL, laat maar komen! Ik ben benieuwd.

hoe weet je dat ten cate dat kan?

ondankbaar schepsel issut. op z'n 12de uit het slop getrokken, 2x een jaar geholpen met vreselijke blessures, zelfs nog contractverlenging gekregen toen hij in tweeen lag, vervolgens voetl hij zich onbegrepen en gaat hij bewust muiten in het veld. en nu zeker naar de neuzen gaan?

als hij dat daadwerkelijk doet bewijst dat dat fainoid er goed aan gedaan heeft hem een grote schop te geven en bewijst dat ook dat hij er geen flikker van begrepen heeft. vuile smerige tiefeshond die leonardo. maar ik voorspel dan ook ajakkes grote problemen.
Reply
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:Ik hoop voor Ajax en Leonardo dat hij een basisplek krijgt, anders krijg je hetzelfde als bij Feyenoord. :|
Het verschil is dat Ten Cate wel weet om te gaan met zo'n raddraaier.
En inderdaad LL, laat maar komen! Ik ben benieuwd.

Hoe weet jij nou dat Ten Cate met zo'n speler om kan gaan?
Opzouten met die idioot.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:Ik hoop voor Ajax en Leonardo dat hij een basisplek krijgt, anders krijg je hetzelfde als bij Feyenoord. :|
Het verschil is dat Ten Cate wel weet om te gaan met zo'n raddraaier.
En inderdaad LL, laat maar komen! Ik ben benieuwd.

Hoe weet jij nou dat Ten Cate met zo'n speler om kan gaan?
Opzouten met die idioot.

Omdat ie ook met "moeilijke" gasten zoals Deco kan omgaan, hij daar heel goed in de groep lag?

En Ad voelt het aan zijn water...
Reply
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:Ik hoop voor Ajax en Leonardo dat hij een basisplek krijgt, anders krijg je hetzelfde als bij Feyenoord. :|
Het verschil is dat Ten Cate wel weet om te gaan met zo'n raddraaier.
En inderdaad LL, laat maar komen! Ik ben benieuwd.

hoe weet je dat ten cate dat kan?

ondankbaar schepsel issut. op z'n 12de uit het slop getrokken, 2x een jaar geholpen met vreselijke blessures, zelfs nog contractverlenging gekregen toen hij in tweeen lag, vervolgens voetl hij zich onbegrepen en gaat hij bewust muiten in het veld. en nu zeker naar de neuzen gaan?

als hij dat daadwerkelijk doet bewijst dat dat fainoid er goed aan gedaan heeft hem een grote schop te geven en bewijst dat ook dat hij er geen flikker van begrepen heeft. vuile smerige tiefeshond die leonardo. maar ik voorspel dan ook ajakkes grote problemen.
Ten Cate heeft bij Barcelona al wel laten zien dat hij goed met 'vedettes' om kan gaan. Uberhaupt lijkt het me een hele goede trainer op sociaal vlak.

Ik heb het helemaal niet op Leonardo, ik vind het een vreselijk mannetje zelfs. Maar iedereen weet het nu en ik denk dat je daar je voordeel uit kunt halen als Ajax. Bovendien is Ajax een topclub, itt NAC, en is hij nu geen 18 meer, zoals bij Feyenoord.
Ik denk niet dat een club als Ajax onder hem gaat lijden. Hoogstens hijzelf en wellicht een paar spelers, maar als het uit de hand loopt, is hij zo weer weg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Quote:Uberhaupt lijkt het me een hele goede trainer op sociaal vlak.

Dat hebben we wel gezien in de kwestie Sneyder #-o
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:
Quote:Uberhaupt lijkt het me een hele goede trainer op sociaal vlak.

Dat hebben we wel gezien in de kwestie Sneyder #-o
Tja, niet naar de buitenwereld, maar hij ging wel achter Sneijder staan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jij weet zelfs een kromme spijker nog recht te lullen of niet?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Quote:Uberhaupt lijkt het me een hele goede trainer op sociaal vlak.

Dat hebben we wel gezien in de kwestie Sneyder #-o
Tja, niet naar de buitenwereld, maar hij ging wel achter Sneijder staan.

[img]http://members.lycos.nl/HansHeemsbergen/hpbimg/Homo's%20web.jpg[/img]

Icon_question
Reply
FC Groningen meldt zich bij Martijn Meerdink

6/12/2006 18:13

Martijn Meerdink staat in de belangstelling van FC Groningen, dat echter nog zeker een week geduld moet hebben.

Meerdink staat niet onwelwillend tegenover FC Groningen, maar houdt de boot nog af. 'Het is natuurlijk een geweldige club met een mooi stadion, maar het heeft weinig zin te praten voordat we er met AZ uit zijn', zegt de international deze week in VI.

De dertigjarige Meerdink mag in de winterstop weg bij AZ, waar hij op het tweede plan is beland. Maar onder welke voorwaarden is nog onduidelijk. 'Daarom gaan we eerst volgende week eens met AZ praten en dan op een rijtje zetten wat de mogelijkheden zijn.'
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Laat Leo maar komen. Veel slechter dan Rosales en de Mul kan hij niet zijn. Hij heeft in ieder geval een goede actie in huis waarmee hij een man uit kan spelen. Ik hoop dan ook dat hij als buitenspeler wordt gehaald. Alleen vraag ik me af of hij goede voorzetten kan geven.

Mocht het niets zijn, schop je hem toch gewoon weg? Hij kost een drol en hij weet zelf dat dit zijn nieuwe kans is.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply


Forum Jump: