The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

exit jorien vd herik
waf Wrote:wij zijn fainoid, wij hebben er alles aan gedaan. als je iemand moet straffen mot je bij nancy wezen!

Gaat niet alleen om dit incident....gaat om wat er eerder is gebeurt en een beker bier op de kop van ene meneer Pedersen en die randdebiel zit nog wel gewoon in het stadion, ik hoop dat het meevalt maar als het een jaartje geen UEFA voetbal word dan zal het me niets verbazen, nu hopen dat die idioten in Den Haag er wat aan doen en die debielen in R'dam door hebben wat ze "hun" clubje aan doen...
Reply
waf Wrote:
Hoef Wrote:Nounou, 25 mio :roll: . Daar komt fnooit de winter wel mee door. Kunnen ze toch mooi het salaris van Rooney twee jaar betalen

vandaar dat ajakkes het niet erg vond dat ze zich niet kwalificeerden voor de cl. wat moet je nou met 9 mio. wat koop je daar nog voor tegenwoordig?

ik zou het gek vinden als het nieuwe bestuur zal besluiten om het salaris van de spits van manu te gaan betalen. waarom zouden ze dat doen?

Om ff te laten zien hoe weinig dat is, noem ik het. En niet omdat ik denk dat Rooney naar fnooit wil. Maar gelukkig weet jij dat wel, hoewel je het zoals gebruikelijk niet kunt laten te jijbakken.
Fnooit heeft op dit moment een middelmatige selectie die zeer wisselvallig is. Dat kun je met 25 mio niet oplossen, daar is structureel 25 mio per JAAR voor nodig. En uiteraard komt fnooit er wel weer een keer bovenop maar nu even niet (en ook niet met die eenmalige 25 mio). Het lijkt wel alsof de geschiedenis zich gaat herhalen... Weer geldschieters; wat zullen de voorwaarden deze keer zijn?
Reply
Eerlijk gezegd ben ik het gedeeltelijk met Waf eens hier...

Ja, ik weet het:
[Image: stupid.jpg]

Maar er wordt teveel heisa gemaakt rondom de sportieve prestaties van Feijenoord. Tuurlijk: er is een mega slechte start van het seizoen gemaakt, tuurlijk er zijn aankopen gedaan die bijna niemand snapt, tuurlijk er zijn financiele problemen, tuurlijk de feijenoord aanhang had zich niet zo moeten laten gelden in Nancy maar laat dat gezeik eens achterwegen ga puur eens naar de sportieve feiten kijken:

Feijenoord staat bijna halverwege de competitie 5e met 5 punten achter op de nummer 3, Feijenoord wint onlangs van Heerenveen wat toch een redelijk zware tegenstander is in Nederland ondertussen, Feijenoord wint daarvoor van AZ (de nummer 3 ingeschatte club van NL) en Feijenoord wint van Twente (die het boven verwachting goed doen) en van Vitesse (tsja....)...
Al met al is er eigenlijk sportief gezien niet veel aan de hand...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Hoef Wrote:Om ff te laten zien hoe weinig dat is, noem ik het. En niet omdat ik denk dat Rooney naar fnooit wil. Maar gelukkig weet jij dat wel, hoewel je het zoals gebruikelijk niet kunt laten te jijbakken.
Fnooit heeft op dit moment een middelmatige selectie die zeer wisselvallig is. Dat kun je met 25 mio niet oplossen, daar is structureel 25 mio per JAAR voor nodig. En uiteraard komt fnooit er wel weer een keer bovenop maar nu even niet (en ook niet met die eenmalige 25 mio). Het lijkt wel alsof de geschiedenis zich gaat herhalen... Weer geldschieters; wat zullen de voorwaarden deze keer zijn?

oh, ik dacht even dat je echt dacht dat ik dacht dat rooney naar feyenoord kwam/wilde. :roll:

je lost het uiteraard alleen op met structurele inkomsten, maar je moet een keer beginnen. anders dan je suggereert wordt nergens gesteld dat dit de oplossing van alle problemen is. het is welkom, maar geen garantie voor succes.

trouwens, ik geloof vooralsnog weinig van dat bericht van derksen. hij heeft ook een lekker vaag voorbehoud gemaakt. afhankelijk van de straf die feyenoord krijgt doen ze het wel of niet.. :| .. daar kun je nog alle kanten mee op.
Reply
Hoef Wrote:Nounou, 25 mio :roll: . Daar komt fnooit de winter wel mee door. Kunnen ze toch mooi het salaris van Rooney twee jaar betalen

Of een advertentie:

Quote:Feyenoord plaatst paginagrote petitie in krant

ROTTERDAM - Feyenoord heeft woensdag een paginagrote petitie in AD Sportwereld geplaatst, waarin de club de politiek oproept tot invoering van een voetbalwet. Niet alleen de selectie, de trainersstaf, voorzitter Jorien van den Herik en de rest van het bestuur van de Rotterdamse voetbalclub hebben de oproep ondertekend, maar ook oud-spelers, bondscoach Marco van Basten en de politici Wouter Bos en Jan Marijnissen.

Bijna zevenhonderd namen staan onder de kop 'Vóór Feyenoord. Tegen geweld. A.u.b, een voetbalwet'.

Oud-spelers
De advertentie wordt geïllustreerd door een foto van oud-spelers van Feyenoord die afgelopen zondag vlak voor de thuiswedstrijd tegen SC Heerenveen op het veld stelling namen tegen het ernstige vandalisme door zogenaamde aanhangers rond de UEFA-cup wedstrijd in Nancy.

Feyenoord roept iedereen die een voetbalwet wil om het vandalisme in te dammen, de petitie op <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.feyenoord.nl">http://www.feyenoord.nl</a><!-- w --> te ondertekenen.

Quote:Verzorgingsgebied:
Landelijk
Positie:
SPALG - Sport algemeen
Formaat:
1E (266 * 398 mm)
Kleur:
zwart/wit
Plaatsingsdag:
Woensdag
Korting:
Geen contract
Prijs van de advertentie
51.939 euro

Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:

Of een advertentie:

Quote:Feyenoord plaatst paginagrote petitie in krant

ROTTERDAM - Feyenoord heeft woensdag een paginagrote petitie in AD Sportwereld geplaatst, waarin de club de politiek oproept tot invoering van een voetbalwet. Niet alleen de selectie, de trainersstaf, voorzitter Jorien van den Herik en de rest van het bestuur van de Rotterdamse voetbalclub hebben de oproep ondertekend, maar ook oud-spelers, bondscoach Marco van Basten en de politici Wouter Bos en Jan Marijnissen.

Bijna zevenhonderd namen staan onder de kop 'Vóór Feyenoord. Tegen geweld. A.u.b, een voetbalwet'.

Oud-spelers
De advertentie wordt geïllustreerd door een foto van oud-spelers van Feyenoord die afgelopen zondag vlak voor de thuiswedstrijd tegen SC Heerenveen op het veld stelling namen tegen het ernstige vandalisme door zogenaamde aanhangers rond de UEFA-cup wedstrijd in Nancy.

Feyenoord roept iedereen die een voetbalwet wil om het vandalisme in te dammen, de petitie op <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.feyenoord.nl">http://www.feyenoord.nl</a><!-- w --> te ondertekenen.

Quote:Verzorgingsgebied:
Landelijk
Positie:
SPALG - Sport algemeen
Formaat:
1E (266 * 398 mm)
Kleur:
zwart/wit
Plaatsingsdag:
Woensdag
Korting:
Geen contract
Prijs van de advertentie
51.939 euro

Wink

AD werkt met kaartjes voor wedstrijden van feyenoord bij nieuwe abonnees. Ik gok op een leuke barterdeal
The great old Ludwig von...
Reply
Marshall Wrote:Eerlijk gezegd ben ik het gedeeltelijk met Waf eens hier...

Maar er wordt teveel heisa gemaakt rondom de sportieve prestaties van Feijenoord. Tuurlijk: er is een mega slechte start van het seizoen gemaakt, tuurlijk er zijn aankopen gedaan die bijna niemand snapt, tuurlijk er zijn financiele problemen, tuurlijk de feijenoord aanhang had zich niet zo moeten laten gelden in Nancy maar laat dat gezeik eens achterwegen ga puur eens naar de sportieve feiten kijken:

Feijenoord staat bijna halverwege de competitie 5e met 5 punten achter op de nummer 3, Feijenoord wint onlangs van Heerenveen wat toch een redelijk zware tegenstander is in Nederland ondertussen, Feijenoord wint daarvoor van AZ (de nummer 3 ingeschatte club van NL) en Feijenoord wint van Twente (die het boven verwachting goed doen) en van Vitesse (tsja....)...

Feyenoord is te wisselvallig...en de laatste overwinningen waren allemaal te danken aan de vorm van 1 persoon, tegen AZ Hofs en tegen Heerenveen Huysegems....verder doen ze het niet slecht op dit moment met het materiaal wat voorhanden is.
Maar denk je nu echt dat het huidige Feyenoord nog in staat is om verder te groeien en beter te worden met spelers als Kolkka vHooidonk Lucius etc...
Het word hopen dat die straf van de UEFA meevalt en dat ze dat geld krijgen van die investeerders, met 25 miljoen kunnen ze een eind komen als ze goed inkopen.
Verder is het voor Feyenoord hetzelfde als voor Ajax het bestuur moet eens duidelijk afstand nemen van idioten, (bij Ajax met Perez en bij Feyenoord met een kleine groep randdebielen) "We hadden ze nog gewaarschuwd" etc hoorde ik alleen dat maar die directeur had dan weer niet de ballen om eens in die camera te zeggen dat die godvergeten idioten de club naar de kloten helpen en dat ze nu eens rap moeten oprotten.
Dat de normale supporters van Feyenoord er niets aan doen snap ik wel, die paar honderd idioten staan stijf van de drugs en drank en daar ga je niet als je daar met je zoontje zit iets van zeggen...
Reply
Depor Wrote:

Feyenoord is te wisselvallig...en de laatste overwinningen waren allemaal te danken aan de vorm van 1 persoon, tegen AZ Hofs en tegen Heerenveen Huysegems....verder doen ze het niet slecht op dit moment met het materiaal wat voorhanden is.
Maar denk je nu echt dat het huidige Feyenoord nog in staat is om verder te groeien en beter te worden met spelers als Kolkka vHooidonk Lucius etc...
Het word hopen dat die straf van de UEFA meevalt en dat ze dat geld krijgen van die investeerders, met 25 miljoen kunnen ze een eind komen als ze goed inkopen.
Verder is het voor Feyenoord hetzelfde als voor Ajax het bestuur moet eens duidelijk afstand nemen van idioten, (bij Ajax met Perez en bij Feyenoord met een kleine groep randdebielen) "We hadden ze nog gewaarschuwd" etc hoorde ik alleen dat maar die directeur had dan weer niet de ballen om eens in die camera te zeggen dat die godvergeten idioten de club naar de kloten helpen en dat ze nu eens rap moeten oprotten.
Dat de normale supporters van Feyenoord er niets aan doen snap ik wel, die paar honderd idioten staan stijf van de drugs en drank en daar ga je niet als je daar met je zoontje zit iets van zeggen...

En in die laatste zin zit nou meteen de kern waarom ook die directeur er niets van zegt. Helaas is het zo dat ook familieleden van trainers/bestuursleden bedreigd worden, kijk naar bijvoorbeeld Adelaar.

Ik ben bang dat de reden waarom de directie er niet zo direct afstand van doet dezelfde reden is dat de vader met zoontje er niets van zegt..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Ik las laatst de column van Wilfried de Jong... zelfs die hebben ze (een beetje) te grazen genomen toen-ie niet op de foto wilde met een paar harde kerners :roll:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Voyou Wrote:
Depor Wrote:

En in die laatste zin zit nou meteen de kern waarom ook die directeur er niets van zegt. Helaas is het zo dat ook familieleden van trainers/bestuursleden bedreigd worden, kijk naar bijvoorbeeld Adelaar.

Ik ben bang dat de reden waarom de directie er niet zo direct afstand van doet dezelfde reden is dat de vader met zoontje er niets van zegt..

Ook daar moet toch wat aan te doen zijn?
Iemand moet gewoon de ban breken en eens zeggen waar het op staat want zo gaat het maar door...Ik vond het al wat dat Koeman en Timmer ze voor 'gekken" uitmaakten.
Misschien maar naar voorzitters zonder familie?
Of voorzitters die met hun vriendjes uit Sicilië komen oid, te kansloos dit...
Reply
Moeilijk om hier een oplossing voor te vinden. Moet toch mogelijk zijn om op de tribunes de goeien van de kwaaien te scheiden en dan het hele zooitje oppakken wegens het deelnemen aan een criminele organisatie (zoals bij de Hells Angels) en vervolgens bij ieder individu een uitgebreid psychologisch onderzoek instellen, waaruit de rechter tot een behandeling in een gesloten inrichting kan veroordelen? #-o
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Depor Wrote:
Voyou Wrote:
Depor Wrote:

Ook daar moet toch wat aan te doen zijn?
Iemand moet gewoon de ban breken en eens zeggen waar het op staat want zo gaat het maar door...Ik vond het al wat dat Koeman en Timmer ze voor 'gekken" uitmaakten.
Misschien maar naar voorzitters zonder familie?
Of voorzitters die met hun vriendjes uit Sicilië komen oid, te kansloos dit...

En volgende week er weer 7 stille tochten bij hebben??? lijkt me ook de oplossing niet
Make tea, not war
Reply
Jorien van den Herik kondigt afscheid aan

8/12/2006 23:04

Jorien van den Herik is binnenkort toch echt weg bij Feyenoord. De voorzitter zegt op te stappen omdat de FIOD-rechtszaak binnenkort (op 19 december) ten einde dreigt te komen.
'Zolang deze strafzaak liep, kon en wilde ik mij niet aan de verantwoordelijkheid voor de gang van zaken onttrekken', liet de preses weten via een speciale verklaring, die opmerkelijk genoeg niet via Feyenoord werd verspreid.

'Ik heb mij niet laten leiden door de recente supporterswoelingen', benadrukte Van den Herik. 'Het kan en mag niet zo zijn, dat de toekomst van een instituut als Feyenoord wordt bepaald door een kleine - en voor een belangrijk deel - anonieme groep radicale amokmakers, die zijn wil met alle middelen doordrukt. Daaraan zou ik eerder weerstand willen bieden, dan dat ik daarvoor zou willen bezwijken.'

De verklaring van Van den Herik komt vier dagen nadat een commissie onder leiding van oud-voorzitter Gerard Kerkum een nieuwe organisatiestructuur voor Feyenoord had bekendgemaakt. Daarin was geen rol meer weggelegd voor de huidige voorzitter van de Raad van Commissarissen. Van den Herik is al sinds 1990 werkzaam bij de Rotterdamse club. 'Ik blijf de trouwe supporter van de club, die mijn leven jarenlang heeft bepaald.'
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Aan wjjd?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply

Forum Jump: