The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Ekslem Wrote:Koeman heeft versterking op de korrel

Feyenoord-trainer Erwin Koeman hoopt zijn selectie in de winterstop minimaal te versterken met één capabele aanwinst. Koeman heeft de betreffende speler reeds op het oog, maar geeft zijn naam niet prijs.
"Ik heb al iemand op het oog", gniffelt Koeman in Sportweek. "Het zou een middenvelder kunnen zijn ja. Het moet in ieder geval iemand zijn die de concurrentie kan aangaan. Mensen voor de breedte hebben we al genoeg. De absolute top is niet haalbaar voor ons. We moeten alert zijn op de spelers daar net onder."
De versterking wil zich blijkbaar alleen laten verhuren. :roll: :
Quote:‘Feyenoord wil speler huren’

Feyenoord-trainer Erwin Koeman heeft na afloop van het met 3-1 gewonnen duel met ADO Den Haag laten weten dat hij in de komende winterstop graag een speler aan zijn selectie toe wil voegen. Het liefst zelfs op huurbasis. Dit in tegenstelling tot eerdere berichten dat de legioenclub spelers zou willen kopen.

“We willen graag een speler halen net onder de top die haalbaar is door middel van hem te huren. Echte topspelers zitten niet op een komst naar Feyenoord te wachten, en zijn ook nog eens duur. Niet qua transfersom maar aan de salariseisen kunnen wij niet tippen,” legt de oefenmeester uit.

Om welke speler het gaat is vooralsnog niet duidelijk. Gezien de matige productie van de spitsen Pierre van Hooijdonk en Angelos Charisteas ligt het echter voor de hand dat de voorkeur van de Rotterdammers uit gaat naar een aanvaller.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Leuke soap in het vooruitzicht? :
Quote:Niet alleen op het veld is Leonardo soms onnavolgbaar. De Braziliaanse linksbuiten van NAC Breda weet nu niets van een gesprek met Ajax-coach Henk ten Cate.

Leonardo wordt in verband gebracht met een transfer naar Ajax. De overgang, die in de winterstop zou plaatsvinden, zou zo goed als zeker zijn. Maar de Braziliaan zelf weet nergens van. 'Ik heb nog nooit met Ten Cate gesproken', zie hij tegen Omroep Brabant.

De opmerkingen van Leonardo staan in contrast met het commentaar van de Ajax-coach afgelopen week. Ten Cate heeft duidelijk gemaakt dat hij twee keer om de tafel zat met de Braziliaan, die na de winst op Excelsior zinspeelde op een langer verblijf in Breda.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
de nieuwe Wrote:Leuke soap in het vooruitzicht? :
Quote:Niet alleen op het veld is Leonardo soms onnavolgbaar. De Braziliaanse linksbuiten van NAC Breda weet nu niets van een gesprek met Ajax-coach Henk ten Cate.

Leonardo wordt in verband gebracht met een transfer naar Ajax. De overgang, die in de winterstop zou plaatsvinden, zou zo goed als zeker zijn. Maar de Braziliaan zelf weet nergens van. 'Ik heb nog nooit met Ten Cate gesproken', zie hij tegen Omroep Brabant.

De opmerkingen van Leonardo staan in contrast met het commentaar van de Ajax-coach afgelopen week. Ten Cate heeft duidelijk gemaakt dat hij twee keer om de tafel zat met de Braziliaan, die na de winst op Excelsior zinspeelde op een langer verblijf in Breda.

'Ajax maakt komst Leonardo maandag bekend'
11 december 2006

Volgens Sportweek is de transfer van Leonardo naar Ajax rond. Het blad meldt op haar website dat de Braziliaan vandaag (maandag) medisch gekeurd wordt in Amsterdam en dat hij vervolgens zijn handtekening zal zetten onder een contract voor 2,5 jaar. Leonardo, die 750.000 euro kost, zal in januari aansluiten bij de selectie van Ajax.

De overstap van Leonardo, die de jeugdopleiding van Feyenoord doorliep, hing al min of meer in de lucht. Vorige week werd bekend dat PSV afgehaakt was in de race om de snelle Braziliaan, waarna Ajax vrij spel had. Dit weekend kreeg Leonardo, die sinds de tweede helft van vorig seizoen de kleuren van NAC Breda verdedigt, nog rood in de wedstrijd tegen Excelsior. Na die wedstrijd zorgde hij voor opschudding door te verklaren dat hij nog geen gesprek gehad heeft met Ajax, maar dat blijkt een leugentje om bestwil te zijn geweest.

---
De soap begint pas als hij in Amsterdam gearriveerd is. :wink:
Reply
Zouden de geruchten trouwens niet gewoon waar kunnen zijn en dat Huntelaar verkast in de winterstop? Maakt de komst van Leo ook weer wat logischer!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Er zijn nog helemaal geen geruchten, dus dat zal wel niet.
Hij is weer in vorm, dus hij mag van mij blijven [-o<
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Er zijn nog helemaal geen geruchten, dus dat zal wel niet.
Hij is weer in vorm, dus hij mag van mij blijven [-o<

Geen geruchten? What about Manchester United?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Daar heb ik nog niks over gehoord de laatste weken. Maar ik heb gisteren ook geen analyseprogramma's gezien. Werd het daar gesuggereerd?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee, heb het al een aantal maal gelezen op sites (de minder betrouwbare dat wel!). Maar waar rook is, kan vuur zijn.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Maar dat komt waarschijnlijk omdat Rooney met Chelsea heult. Als dat er niet van komt, dan zal KJH toch ook niet naar ManU gaan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ff gezocht voor je, maar zoals ik aangaf erg speculatief!

Quote:Huntelaar: "Ik houd van Man Utd"

Klaas-Jan Huntelaar zou een overgang naar een Engelse topclub wel zien zitten. "Ik weet dat Manchester United en Newcastle mijn prestaties volgen", vertelt de Ajax-spits aan News of the World.
"Ik houd van Manchester United", vervolgt de 23-jarige frontman. "Ze zijn zeer geïnteresseerd in mij, ikzelf houd van clubs met een grote historie net als Ajax. Het is een club die me laat dromen, zeker omdat Ruud van Nistelrooy er heeft gespeeld en er fantastische dingen heeft gedaan."

"Ik volg de carrières van Kuyt en Van Nistelrooy, die beiden voor grote clubs spelen. Ze zijn een voorbeeld voor een jonge speler zoals ik", besluit de Ajacied.

Eerder wist News of the World al te melden dat Manchester United in januari een bod gaat uitbrengen op de Hunter. De Mancunians zouden een slordige vijftien miljoen euro overhebben voor de Achterhoeker.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Tja, wie volgt KJH nou niet? En hij kan zelf natuurlijk geen enkele topclub uitsluiten.

15 miljoen lijkt me overigens gewoon te laag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dit seizoen draait hij weer geweldig idd. Wat een ontwikkeling. ](*,)
Hij is wel 20 miljoen waard....misschien wel 30 of 40 :roll:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Ik ben het met Ad eens, 15 miljoen zou ik m ook niet voor weg doen...
Dat gelul over vorm. Zlatan is anderhalf seizoen niet in vorm geweest en wordt gekocht op basis van een actie tegen Nac.
Huntelaar moet zeker meer op gaan leveren dan 15 miljoen
The great old Ludwig von...
Reply
Quote:Portsmouth en Blackburn Rovers zijn in de race om PSV’er Michael Ball een contract aan te bieden. Pompey-manager Harry Redknapp heeft zelfs al een bod van 3 miljoen euro klaarliggen voor de 27-jarige linksback. (Daily Mirror)
Prachtig. Strik erom, weg ermee.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
de nieuwe Wrote:
Quote:Portsmouth en Blackburn Rovers zijn in de race om PSV’er Michael Ball een contract aan te bieden. Pompey-manager Harry Redknapp heeft zelfs al een bod van 3 miljoen euro klaarliggen voor de 27-jarige linksback. (Daily Mirror)
Prachtig. Strik erom, weg ermee.
:eeeek:
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Quote:Leonardo tot medio 2009 naar Ajax
11 december 2006

Leonardo speelt na de winterstop voor Ajax. De spits van NAC tekent een contract dat hem tot de zomer van 2009 aan de Amsterdamse club bindt. De 23-jarige Braziliaan moet nog wel met goed gevolg de medische keuring afleggen.


Leonardo wordt voorlopig nog niet gepresenteerd. Ajax en de aanvaller zullen wachten totdat de transfermarkt in de winterstop weer wordt geopend. De clubleiding van Ajax wil de overgang daarom nog niet bevestigen. "Ik kan en wil niets zeggen. We zijn bovendien een beursgenoteerd bedrijf. We zijn aan regels gebonden", sprak trainer Henk ten Cate maandag na afloop van de training.

Ajax betaalt 750.000 euro voor Leonardo die ook in de belangstelling van Tottenham Hotspur en PSV stond. NAC moet de transfersom delen met de aanvaller en Feyenoord. De Braziliaan doorliep vanaf zijn twaalfde de jeugdopleiding van de Rotterdamse club. "Ik weet niet of Leonardo ons beter maakt", sprak Ten Cate afgelopen vrijdag al over de spits. "Van één speler word je niet zo vlug veel beter. Hij geeft me wel meer alternatieven voor de aanval. Dat is prettig."
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Hee jongens gefeliciteerd met deze wereldaankoop! Undecided
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Jammer voor Nac en jammer voor Ajax, ghe ghe.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Ach, we zullen het allemaal wel zien. Het is een klote-ventje, maar hij kan wel weergaloos voetballen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Het is een klote-ventje, maar hij kan wel weergaloos voetballen.

dat vond ik ook. nu vind ik het een vuile smerige ondankbare tiefesverraaier die af en toe weergaloos kan voetballen.

het lijkt wel of je met een bruin hemd geboren wordt als je leo heet. als hij het waagt en haalt om een keer met scum naar de kuip te komen, wacht hem hel en verdoemenis.

leonerdo Puke Puke Puke Puke Puke Puke
Reply
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Het is een klote-ventje, maar hij kan wel weergaloos voetballen.

dat vond ik ook. nu vind ik het een vuile smerige ondankbare tiefesverraaier die af en toe weergaloos kan voetballen.

het lijkt wel of je met een bruin hemd geboren wordt als je leo heet. als hij het waagt en haalt om een keer met scum naar de kuip te komen, wacht hem hel en verdoemenis.

leonerdo Puke Puke Puke Puke Puke Puke

Waf met hoorntjes! Icon_twisted
Reply
die akelige grafherder op z'n 7e uit de sloppen getrokken, meer dan 10 jaar lang opgevoed door allerlei Feyenoord-gastgezinnen, hele jeugdopleiding de verwende aap uitgehangen, niks laten zien in Feyenoord 1 en bij de eerste beste belangstelling van een topclub laat ie NAC weer in de steek. Voor Ajax nog wel, deze jongen is niet helemaal goed bij z'n hoofd, dat wisten wel al, en zien we nu nog eens bevestigd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:die akelige grafherder op z'n 7e uit de sloppen getrokken, meer dan 10 jaar lang opgevoed door allerlei Feyenoord-gastgezinnen, hele jeugdopleiding de verwende aap uitgehangen, niks laten zien in Feyenoord 1 en bij de eerste beste belangstelling van een topclub laat ie NAC weer in de steek. Voor Ajax nog wel, deze jongen is niet helemaal goed bij z'n hoofd, dat wisten wel al, en zien we nu nog eens bevestigd.
Aha, nou komt de aap uit de mouw, daarom is ie dus zo'n irritant mannetje :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ach, hij past goed bij de huidige ajakkescultuur met z'n idiote uitspattingen tegen scheidsrechters etc. Die vuile tyfushond!!!!! Puke Puke Puke
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:die akelige grafherder op z'n 7e uit de sloppen getrokken, meer dan 10 jaar lang opgevoed door allerlei Feyenoord-gastgezinnen, hele jeugdopleiding de verwende aap uitgehangen, niks laten zien in Feyenoord 1 en bij de eerste beste belangstelling van een topclub laat ie NAC weer in de steek. Voor Ajax nog wel, deze jongen is niet helemaal goed bij z'n hoofd, dat wisten wel al, en zien we nu nog eens bevestigd.
Aha, nou komt de aap uit de mouw, daarom is ie dus zo'n irritant mannetje :lol:

:lol: Hij is goed...
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:die akelige grafherder op z'n 7e uit de sloppen getrokken, meer dan 10 jaar lang opgevoed door allerlei Feyenoord-gastgezinnen, hele jeugdopleiding de verwende aap uitgehangen, niks laten zien in Feyenoord 1 en bij de eerste beste belangstelling van een topclub laat ie NAC weer in de steek. Voor Ajax nog wel, deze jongen is niet helemaal goed bij z'n hoofd, dat wisten wel al, en zien we nu nog eens bevestigd.
Aha, nou komt de aap uit de mouw, daarom is ie dus zo'n irritant mannetje :lol:

noem jij leonerdo nou een aap? sjonge, van je eigen aanhang moet je het maar hebben.

uit welk gastgezin kom jij eigenlijk?
Reply
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:die akelige grafherder op z'n 7e uit de sloppen getrokken, meer dan 10 jaar lang opgevoed door allerlei Feyenoord-gastgezinnen, hele jeugdopleiding de verwende aap uitgehangen, niks laten zien in Feyenoord 1 en bij de eerste beste belangstelling van een topclub laat ie NAC weer in de steek. Voor Ajax nog wel, deze jongen is niet helemaal goed bij z'n hoofd, dat wisten wel al, en zien we nu nog eens bevestigd.
Aha, nou komt de aap uit de mouw, daarom is ie dus zo'n irritant mannetje :lol:

noem jij leonerdo nou een aap? sjonge, van je eigen aanhang moet je het maar hebben.

uit welk gastgezin kom jij eigenlijk?

uit een gastgezin waar 't gebruikelijk is elkaar aan te spreken met kankerneger of tyfushond. dat is immers straattaal. Ad Jaakke was 't toch?
hoe zal leo eigenlijk door perez ontvangen worden?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:die akelige grafherder op z'n 7e uit de sloppen getrokken, meer dan 10 jaar lang opgevoed door allerlei Feyenoord-gastgezinnen, hele jeugdopleiding de verwende aap uitgehangen, niks laten zien in Feyenoord 1 en bij de eerste beste belangstelling van een topclub laat ie NAC weer in de steek. Voor Ajax nog wel, deze jongen is niet helemaal goed bij z'n hoofd, dat wisten wel al, en zien we nu nog eens bevestigd.
Aha, nou komt de aap uit de mouw, daarom is ie dus zo'n irritant mannetje :lol:

noem jij leonerdo nou een aap? sjonge, van je eigen aanhang moet je het maar hebben.

uit welk gastgezin kom jij eigenlijk?

uit een gastgezin waar 't gebruikelijk is elkaar aan te spreken met kankerneger of tyfushond. dat is immers straattaal. Ad Jaakke was 't toch?
hoe zal leo eigenlijk door perez ontvangen worden?

Perez voetbalt toch ook samen met babel en Emanuelson, dus deze opmerking slaat weer nergens op
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Geloof dat een aantal hier een beetje boter op hun hoofd heeft :roll:
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Bocaloca Wrote:Perez voetbalt toch ook samen met babel en Emanuelson, dus deze opmerking slaat weer nergens op
Zou Perez hen dan ook wel eens voor kankerneger uitmaken? Of ten Cate ?
Blijkbaar vinden sommigen (ook binnen Ajax) het alleen maar normaal als ie dat tegen anderen zegt....
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: