Threads: 22
CT zit vol
Dus is het tijd voor CT om het IIe op te starten, puur om de concurrentie met het 1e aan te gaan om die kreupelen scherp te houden.
Iemand interesse?
Threads: 11
Ik niet, maar het idee is goed.
Bumme zoekt bv. ook nog een team en misschien nog wel 9 andere zielen ook.
Threads: 103
Is er al een coach voor CTII? En welk salaris wordt daar geboden? :razz:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Die positie is nog vacant
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Threads: 57
Volgens mij hebben we nu 20 of 21 gegadigden. de huidige 17 FC CT-ers plus Bumme, Depor, Anti en misschien Bakke..
We zouden het zo kunnen doen dat de 11 spelers die als eerste in FC CT zaten daar blijven en dat de rest doorschuift ofzo. Dan stort ik die 2 euro per speler die verschuift (en mij ook daadwerkelijk betaald heeft  ) wel door naar de eigenaar van FC CT II.
Ik vind het een goed plan (maar ik zat dan ook bij de eerste 11)
Met 2 teams komt iedereen aan meer spelen toe.
daarbij geeft het ook de ruimte om de salarissen te verhogen *chanteer*
Threads: 312
Ik vind t ook geen verkeerd plan.
misschien zoekt EB nog neen team?
The great old Ludwig von...
Threads: 133
maar ja, wie gaat het doen?
en wie gaat naar het 2e?
Ik ga het iig niet doen, heb het al druk zat met diverse spellen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Ik ben zowiezo present
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Threads: 60
Ik zou inderdaad gewoon Tool's idee aanhouden, de eerste 11 in 1, de tweede 11 in 2. Ik weet niet of je dan uitkomt qua posities maar volgens mij zijn de eerste 11: Vietjes, Birger, Box, Marshall, Adder, Tool, Nr12, Para, Fred, LL en Mac. Of zie ik nu wat over het hoofd. Ik weet in ieder geval dat we dan 3 spitsen hebben. Maar goed, die opdeling moet dan nog maar wat bekeken worden maar in basis lijkt dat idee me prima.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
De eerste 11 waren:
Box
Boca - Fred - Lennie - Nr 12
Devlin - Tool - Vietjes - El Parasito
Marshall - Adder
Heb geen rekening gehouden met Birger, aangezien die liever bij RAFC speelt :p
Threads: 10
Gaan we dan ook aan uitwisselingen doen? :
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*
[b]Giel van de Poel[/b]
Threads: 3
Maar het heeft ook wel duidelijk nadelen zo weinig spelers in een team
Zo raken we wel de mogelijkheid kwijt om te wisselen bij een lage conditie (en zo meer kans op goede resultaten). En kunnen we eigenlijk geen andere systemen spelen. En wat ga je doen als er een speler of twee afhaken. Die kans is wel reeel, want je hebt altijd wel splers die het toch niet echt leuk vinden. Het saai gaan vinden of te weinig tijd hebben. Gaan we dan spelers van buiten Competitieteam aantrekken?
Hier stond iets veel te lang.
Forever Wrote:Maar het heeft ook wel duidelijk nadelen zo weinig spelers in een team
Zo raken we wel de mogelijkheid kwijt om te wisselen bij een lage conditie (en zo meer kans op goede resultaten). En kunnen we eigenlijk geen andere systemen spelen. En wat ga je doen als er een speler of twee afhaken. Die kans is wel reeel, want je hebt altijd wel splers die het toch niet echt leuk vinden. Het saai gaan vinden of te weinig tijd hebben. Gaan we dan spelers van buiten Competitieteam aantrekken?
Ik ben van mening dat je conditie altijd op pijl moet zijn in een competitiewedstrijd. Het is nu niet zo dat wanneer je conditie goed is, je ook speelt. Ik speel het liefst zo veel mogelijk. Is er een keer iemand die zijn conditie verwaarloost, dan zal daar ongetwijfeld wat van gezegd worden.
Een ander systeem is volgens mij lastig aangezien iedereen zijn specifieke skills traint. Als je overstapt van 4-4-2 naar 3-5-2, zal er een verdediger opeens op het middenveld moeten spelen. Lijkt me niet dat iemand daar blij mee is.
Ik ben er niet voor om spelers van buiten CT aan te trekken overigens.
Lamme Lennie Wrote:Een ander systeem is volgens mij lastig aangezien iedereen zijn specifieke skills traint. Als je overstapt van 4-4-2 naar 3-5-2, zal er een verdediger opeens op het middenveld moeten spelen. Lijkt me niet dat iemand daar blij mee is.
Misschien komen we in de toekomst er achter dat een ander systeem ipv 4-4-2 ook gunstig is om te spelen. Nu kunnen we doordat we de posities dubbel bezet hebben ook andere systemen spelen. In geval van 11 spelers niet.
Ik vind dat we het kunnen proberen. Mocht het niet werken dan kunnen we het altijd nog terug draaien. We zitten toch nog in de opstart fase van het spel en straks is het een gemiste kans. Die 2 euro is ook geen verlies te noemen. En ik denk dat we met twee teams meer kans hebben om de NL competitie te kunnen (be)heersen.
Wel moeten we de "beste" spelers in FCT I blijven ivm de opkomende concurrentie die te gelijkertijd is begonnen. We staan nu nog 1ste maar ik denk dat we nog er flink voor moeten vechten om nog steeds eerste te staan aan het einde van het sezioen.
Dit is mijn beschieden mening. :
[b]Giel van de Poel[/b]
Kijk ik zie met een FCCT II ook mogelijkheden om meer geld te genereren en zo de personal trainer level 3 te kunnen financieren.
Daarnaast zou je voor de langere termijn kunnen kiezen voor specifieke teamtraining. Bijvoorbeeld de teamtraining van FCCT I helemaal gericht op aanvallers en die van FCCT II op verdedigers. Zo kunnen we wel sterkere spelers creeren dan de tegenstand.
En andere posities compenseren door een hoger level personal trainer.
Hier stond iets veel te lang.
Threads: 13
Emile Bostoen wordt gewoon teruggezet naar het 2e #-o
Nee hoor mensen. Ik denk dat FC CT II een goed idee is. Maar we zijn nog niet met 22 man helaas. Wie wordt de coach van team 2 dan? Heb zelf helaas geen tijd hiervoor
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Threads: 114
Milad Acda wordt gewoon teruggezet naar het 2e #-o
Nee hoor mensen. Ik denk dat FC CT II een goed idee is. Maar we zijn nog niet met 22 man helaas. Wie wordt de coach van team 2 dan? Heb zelf helaas geen tijd hiervoor
Oh, my god, we bought Kenny!
Als er nou eerst geinventariseerd wordt hoeveel spelers er nou precies zijn en de aantallen per postitie dan hebben we een betere overzicht. Ook wie er eigenlijk geintresseerd zijn om een team te leiden. Als we genoeg animo hebben dan kunnen we echt beginnen.
Zelf heb ik de tijd en behoefte niet om een team te leiden/coachen. Mijn speler speelt overigens op postitie DL.
Forever Wrote:Lamme Lennie Wrote:Een ander systeem is volgens mij lastig aangezien iedereen zijn specifieke skills traint. Als je overstapt van 4-4-2 naar 3-5-2, zal er een verdediger opeens op het middenveld moeten spelen. Lijkt me niet dat iemand daar blij mee is.
Misschien komen we in de toekomst er achter dat een ander systeem ipv 4-4-2 ook gunstig is om te spelen. Nu kunnen we doordat we de posities dubbel bezet hebben ook andere systemen spelen. In geval van 11 spelers niet.
Zou inderdaad kunnen, maar zou jij er als verdediger blij mee zijn als er opeens wordt gekozen voor 3-5-2? We hebben nu 3 centrale verdedigers, waar je er bij 3-5-2 maar 1 nodig hebt. Bij elke andere opstelling zijn er altijd spelers die er de dupe van zijn.
Antidote Wrote:Als er nou eerst geinventariseerd wordt hoeveel spelers er nou precies zijn en de aantallen per postitie dan hebben we een betere overzicht. Ook wie er eigenlijk geintresseerd zijn om een team te leiden. Als we genoeg animo hebben dan kunnen we echt beginnen.
Zelf heb ik de tijd en behoefte niet om een team te leiden/coachen. Mijn speler speelt overigens op postitie DL.
zie topic deelnemers, 1e bericht.
alleen van de spelers die niet bij FC CT zitten moet het nog vastgesteld worden.
t.o.v. de standaard 4-4-2 opstelling heeft FC CT de volgende posities dubbel bezet:
Keeper
Linksback
Centrale verdediger (rechts)
Centrale middenvelder (rechts)
Linkerwinger
Spits
Dan hebben we nog Birger, die rechterwinger is en dan ook maar naar FC CT of FC CT2 moet verhuizen :p
Threads: 34
Ik wil wel bij FC CT2 aanmelden als het er komt. Heb me overigens gisteren bij Footstar geregistreerd.
Threads: 13
Goed zo Eppie.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Caput Superior ook wel bekend bij de HTers heeft zich gisteren dankzij box, depor en mezelf ook aangemeld voor footstat. Zo komen we langzaam wel aan een mooie aantal spelers om serieus te denken aan CT II
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
In CT1 zitten nu 17 spelers. Daarbij hebben Anti, Bumme, Bakke, EB, Caput en Depor ook al een speler. In totaal 23 dus, voldoende voor 2 teams, al zal het niet helemaal uitkomen met de posities. Voelt iemand zich geroepen om coach van CTII te worden en vervolgstappen te ondernemen?
23 spelers vind ik nog steeds te karig voor 2 teams. Je zou team I kunnen laten bestaan uit 16 spelers en team II de overige plus aanvulling door derde. Deze personen geef je een contract van een jaar en als we vervangers hebben dan schop je ze tegen die tijd er gewoon weer uit.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Zodra ik 23 deel door 11 kom ik op twee elftallen uit. Waarbij er zelfs een team mag genieten van een extra speler. Er zijn geen blessures mogelijk, dus ik zeg doen. Iedere speler speelt twee keer in de week, waardoor hij sneller de ervaring opdoet betreffende zijn positie en misschien trainend hij daardoor sneller. Zeker gezien de drie trainingsupdates op een dag. Want zoals ik het heb begrepen train je als vleugelspeler tijdens een wedstrijd ook je eigen ervaring op links of rechts. Of dit ook voor centrale posities geldt weet ik niet. Misschien weet iemand nog meer van dit trainingsgevallen.
Ik vind daarom gister sneller dan vandaag want elke dag teld zodra je dit spel langer speelt. Zie de hattrickspelers die al vanaf het begin mee doen.
Maar dit is weer mijn bescheiden mening. :
[b]Giel van de Poel[/b]
Threads: 24
Antidote Wrote:23 spelers vind ik nog steeds te karig voor 2 teams. Je zou team I kunnen laten bestaan uit 16 spelers en team II de overige plus aanvulling door derde. Deze personen geef je een contract van een jaar en als we vervangers hebben dan schop je ze tegen die tijd er gewoon weer uit.
[-X
Verkopen .. levert meer geld op
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
|