The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




MV Game 2005
buurs Wrote:Even een vraagje:

Heeft iemand 1 van de volgende spelers:
Mantilla
Montanes
Mello

Mantilla dus! Icon_evil

Half uurtje na de deadline was ie uitgeschakeld. 6-3 in de 3e set. Waardeloze vent. Had dus toch voor Garcia Lopez moeten gaan. Helaas.
Reply
centre court Wrote:
buurs Wrote:Even een vraagje:

Heeft iemand 1 van de volgende spelers:
Mantilla
Montanes
Mello

Mantilla dus! Icon_evil

Half uurtje na de deadline was ie uitgeschakeld. 6-3 in de 3e set. Waardeloze vent. Had dus toch voor Garcia Lopez moeten gaan. Helaas.

Ik heb het er gelukkig niet op gegokt. Montanes staat inmiddels een break achter in de 3e... :wink:
Reply
Dat verzacht een klein beetje de pijn van Mantilla, Montanes was wellicht m'n 2e keus geweest. Nu maar hopen dat Garcia L. verliest van Zaba. Dan kan ik met deze catastrofe leven! :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Dat verzacht een klein beetje de pijn van Mantilla, Montanes was wellicht m'n 2e keus geweest. Nu maar hopen dat Garcia L. verliest van Zaba. Dan kan ik met deze catastrofe leven! :wink:

Mello was ook mijn 3e keus. Hij is volgens mij geen gravelbijter, dus hij zal niet verder komen dan de halve finale... :wink:
En ik kan me niet voorstellen dat Garcia wint, al was z'n 6-1, 6-3 wel overtuigend. Daarom heb ik ze beide :wink:
Reply
Mello wint, lekker hoor.
Reply
Mijn team:

Rotterdam:
Rochus (heeft al 7 punten en is in vorm)

Memphis:
Ginepri
Carlsen (mocht Melzer toch nog last hebben van z'n enkel :wink: )
Melzer
Saulnier (mirnyi teveel te verdedigen en heeft volgens mij genoeg rust gehad)
Spadea
Malisse
Kim (met Haas weet je het nooit) :wink:
Haas

Brasil open:
Ventura
Calleri
Nadal
Zabaleta
Garcia-Lopez
Martin
Costa
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hmm beetje spijt van dat ik me niet heb ingeschreven voor TM of MV, maar eerst een seizoentje leren en kijken kan ook geen kwaad. Kan ik me helemaal richten op de Poll :razz:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Hmm beetje spijt van dat ik me niet heb ingeschreven voor TM of MV, maar eerst een seizoentje leren en kijken kan ook geen kwaad. Kan ik me helemaal richten op de Poll :razz:

Leren doe je het best in de praktijk... :wink:
Reply
hehe, ja dat geloof ik best. Maar nu nog beginnen heeft niet echt nut volgens mij!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:hehe, ja dat geloof ik best. Maar nu nog beginnen heeft niet echt nut volgens mij!

Waarom niet??
Je kunt misschien niet meer winnen, maar je kunt wel ervaren hoe je het slimst een team kunt samenstellen.
Verder is het veel interessanter om de tenniswedstrijden te volgen.
Als je volgend jaar begint, ben je de eerste weken nodig om erin te komen en dan loop je ook een achterstand op in budget en/of punten.... :wink:
Reply
Het kan natuurlijk wel. Moet je voor de weekprijzen gaan. De eerste weken is dat ook zwaar omdat je nog budget moet sparen, dus dat heeft prioriteit.
Als je nu start begin je in de totaalstand gelijk met de laagstgerankte, dat is wel zo eerlijk.
Reply
Nou ok, ik ga het proberen! Ik zal morgen ff de site bekijken en de spelregels want heb nog niet precies door hoe het zit met punten en budget verdedigen.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Acasuso - Nadal 3-0 :eeeek:
Reply
Nadal verprutst 3 BP Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Maar hij wint dus wel in 2 setjes.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Jammerlijke actie Sad
Reply
tsja nadal is een behoorlijk zekerheidje volgens mij in dat toernooi...
Reply
centre court Wrote:Dat verzacht een klein beetje de pijn van Mantilla, Montanes was wellicht m'n 2e keus geweest. Nu maar hopen dat Garcia L. verliest van Zaba. Dan kan ik met deze catastrofe leven! :wink:

Zabaleta - García Lopez 6-2, 2-0 :wink:
Reply
Wat is Zabaleta weinig gekozen... Slechts 18 keer. Forza Mariano!!!!
Reply
Mariano Zabaleta (ARG) 6 6
Guillermo G.-Lopez (ESP) 2 2
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Verliest die tering Melzer van Arthurs......ongelovelijk Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Inderdaad niet normaal zoiets. Arthurs maakt 92% vd punten bij een 1e service. Dat lijkt me al een belachelijk hoge score. Melzer benut vervolgens geen enkele breekkans, terwijl ie er 10 heeft gehad.

Maar hoe kan je binnen 2 weken met 6-2 6-2 winnen van Agassi om vervolgens in 2 tiebreaks van Arthurs te verliezen. :eeeek:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Inderdaad niet normaal zoiets. Arthurs maakt 92% vd punten bij een 1e service. Dat lijkt me al een belachelijk hoge score. Melzer benut vervolgens geen enkele breekkans, terwijl ie er 10 heeft gehad.

Maar hoe kan je binnen 2 weken met 6-2 6-2 winnen van Agassi om vervolgens in 2 tiebreaks van Arthurs te verliezen. :eeeek:

Ach, wees blij dat het allemaal niet te voorspelbaar is..... :wink:
Reply
echt een drama dag gister! een van de weinige serieuze teams met 0 over..en nog budgetverlies gemaakt ook deze week! Snel vergeten en door naar volgende week.
Reply
jaja eindelijk kan ik weer wat puntjes goedmaken op mac Smile
Reply
Je zou toch maar 2 zekerheidjes hebben dat geen zekerheidjes blijken te zijn!

Haas en Roddick EXIT...... :cry:
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
Ook leuk: de top 10 van veelgekozen spelers. De vetgedrukten staan in mijn team, de anderen niet :roll: :roll: :roll:

1. Rochus O. 43
1. Ventura 43
3. Costa 41
3. Ginepri 41
5. Haas 39
5. Martin 39
7. Carlsen 36
7. Spadea 36
9. Nadal 35
10. Calleri 32
Reply
Elikian Wrote:Ook leuk: de top 10 van veelgekozen spelers. De vetgedrukten staan in mijn team, de anderen niet :roll: :roll: :roll:

1. Rochus O. 43
1. Ventura 43
3. Costa 41
3. Ginepri 41
5. Haas 39
5. Martin 39
7. Carlsen 36
7. Spadea 36
9. Nadal 35
10. Calleri 32

Ik heb ze alle 10..... :wink:
Reply
Nou ik ben ook proberen een team te maken, maar hoeveel heb te besteden deze week? het is de eerste week dat ik mee doe.

er staat dat als je je naam invult automatisch in de blauwe balk je budget moet verschijnen. Maar dat gebeurt dus niet Sad

edit: welke ondergronden?

Scotsdale: HC
Dubai: ?
Acapulco: Gravel?
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Het standaard toernooi-budget voor deze week is volgens mij 11000 euro. In Dubai spelen ze ook op HC.
Reply


Forum Jump: