The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Is al binnen hoor die vervanger
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
- Van Kouwen van VVV komt hoogstwaarschijnlijk naar Roda JC.
- Stevens stopt na dit seizoen bij Roda JC.
- Lens verlengt contract bij AZ.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
van Kouwen naar Roda. Dat is de tweede verdediger die vertrekt bij VVV. Als dat maar goed komt volgend jaar
Make tea, not war
Reply
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr boeiend
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr boeiend

Stuk boeiender dan jouw intelligente reactie.... :eeeek:
Reply
Fabian Wrote:
Bocaloca Wrote:Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr boeiend

Stuk boeiender dan jouw intelligente reactie.... :eeeek:

Dat is toch niet zo verrassend :wink:
Reply
Bocaloca Wrote:Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr boeiend

Er zijn hier ook mensen die voetbal houden en op de hoogte willen zijn van alle Nederlandse clubs.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
'PSV richt zijn pijlen op Albert Luque'
Geschreven door Pieter Ooms op maandag, 8 januari om 15:06

Het Engelse Sky Sports komt vandaag met het bericht dat PSV zeer geïnteresseerd is in Albert Luque. Het is algemeen bekend dat PSV-trainer Ronald Koeman zijn aanvallende linie wil versterken en de Spaanse international zou één van die kandidaten zijn. Eerder werd een bod op Vitesse-aanvaller Danko Lazovic afgewezen.

De Eindhovenaren zouden volgens het doorgaans betrouwbare medium een aanbod bij Newcastle hebben neergelegd om hem voor achttien maanden te huren. Naast PSV hebben er ook enkele Spaanse club de afgelopen maanden geïnformeerd naar Luque. Volgens The Magpies speelt er momenteel niets concreets.

Luque heeft zijn hoge verwachtingen nooit waar kunnen maken en wordt door de fans gezien als een grote miskoop. In twee seizoenen werd er pas twintig keer een beroep gedaan op de aankoop van 14 miljoen euro. Hierin scoorde hij slechts één keer
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Luque heeft daar nooit een eerlijke kans gekregen, de keren dat ik hem vorig seizoen heb zien spelen deed hij het zeker niet slecht...
Bangkok resident.
Reply
Ik denk niet dat dat gaat Luque...
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Is Luque niet die speler die PSV een paar jaar terug toegang tot de 2e ronde CL belette door halverwege de 2e helft in Eindhoven de 2-1 te scoren uit een vrije trap van een metertje of 30, waar PSV 2-0 voorstond en met 2 goals verschil moest winnen? Icon_evil
Reply
Peter Wrote:Is Luque niet die speler die PSV een paar jaar terug toegang tot de 2e ronde CL belette door halverwege de 2e helft in Eindhoven de 2-1 te scoren uit een vrije trap van een metertje of 30, waar PSV 2-0 voorstond en met 2 goals verschil moest winnen? Icon_evil

Yup. Vond het een foutje van Waterreus als ik het me goed kan herinneren. In Spanje vond ik die Luque altijd een prima speler, heb hem al lang niet meer in actie gezien.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
Peter Wrote:Is Luque niet die speler die PSV een paar jaar terug toegang tot de 2e ronde CL belette door halverwege de 2e helft in Eindhoven de 2-1 te scoren uit een vrije trap van een metertje of 30, waar PSV 2-0 voorstond en met 2 goals verschil moest winnen? Icon_evil

Yup. Vond het een foutje van Waterreus als ik het me goed kan herinneren. In Spanje vond ik die Luque altijd een prima speler, heb hem al lang niet meer in actie gezien.

Mja, in mijn herinnering was het gewoon een super vrije trap waar Waterreus niet zoveel aan kon doen, maar aan de andere kant geloof ik niet dat Gomes ooit een vrije trap van meer dan 25 meter zal doorlaten. :|
Reply
Peter Wrote:Mja, in mijn herinnering was het gewoon een super vrije trap waar Waterreus niet zoveel aan kon doen, maar aan de andere kant geloof ik niet dat Gomes ooit een vrije trap van meer dan 25 meter zal doorlaten. :|

stel je niet zo aan. hij krijgt heus wel een mindere periode, hij is groot en straalt vel zekerheid uit, maar technisch is hij niet echt volmaakt.

dudek was in zijn tijd bij feyenoord ook grandioos, kun je zien wat er gebeurt als je als keeper niet genoeg zelfvertrouwen hebt.
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:Mja, in mijn herinnering was het gewoon een super vrije trap waar Waterreus niet zoveel aan kon doen, maar aan de andere kant geloof ik niet dat Gomes ooit een vrije trap van meer dan 25 meter zal doorlaten. :|

stel je niet zo aan. hij krijgt heus wel een mindere periode, hij is groot en straalt vel zekerheid uit, maar technisch is hij niet echt volmaakt.

dudek was in zijn tijd bij feyenoord ook grandioos, kun je zien wat er gebeurt als je als keeper niet genoeg zelfvertrouwen hebt.

stel je niet zo aan. hoe durf je Gomes met Dudek te vergelijken? Undecided
Reply
Dudek won de CL en Gomes niet, wat een prutser eigenlijk die Gomes
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Mja, in mijn herinnering was het gewoon een super vrije trap waar Waterreus niet zoveel aan kon doen, maar aan de andere kant geloof ik niet dat Gomes ooit een vrije trap van meer dan 25 meter zal doorlaten. :|

stel je niet zo aan. hij krijgt heus wel een mindere periode, hij is groot en straalt vel zekerheid uit, maar technisch is hij niet echt volmaakt.

dudek was in zijn tijd bij feyenoord ook grandioos, kun je zien wat er gebeurt als je als keeper niet genoeg zelfvertrouwen hebt.

stel je niet zo aan. hoe durf je Gomes met Dudek te vergelijken? Undecided

:roll:
Reply
Voorts staat Gomes nog maar 2 1/2 seizoen onder de lat bij PSV... en dat eerste seizoen was nu niet bepaald vlekkeloos. Hoe lang zat Dudek bij Feyenoord? 5 jaar? Heeft ie zeker een aantal seizoenen als een beest staan keepen... :8:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:
Peter Wrote:Is Luque niet die speler die PSV een paar jaar terug toegang tot de 2e ronde CL belette door halverwege de 2e helft in Eindhoven de 2-1 te scoren uit een vrije trap van een metertje of 30, waar PSV 2-0 voorstond en met 2 goals verschil moest winnen? Icon_evil

Yup. Vond het een foutje van Waterreus als ik het me goed kan herinneren. In Spanje vond ik die Luque altijd een prima speler, heb hem al lang niet meer in actie gezien.

Mja, in mijn herinnering was het gewoon een super vrije trap waar Waterreus niet zoveel aan kon doen, maar aan de andere kant geloof ik niet dat Gomes ooit een vrije trap van meer dan 25 meter zal doorlaten. :|

Juninho vorig jaar thuis tegen Lyon??
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:
Peter Wrote:Is Luque niet die speler die PSV een paar jaar terug toegang tot de 2e ronde CL belette door halverwege de 2e helft in Eindhoven de 2-1 te scoren uit een vrije trap van een metertje of 30, waar PSV 2-0 voorstond en met 2 goals verschil moest winnen? Icon_evil

Yup. Vond het een foutje van Waterreus als ik het me goed kan herinneren. In Spanje vond ik die Luque altijd een prima speler, heb hem al lang niet meer in actie gezien.

Mja, in mijn herinnering was het gewoon een super vrije trap waar Waterreus niet zoveel aan kon doen, maar aan de andere kant geloof ik niet dat Gomes ooit een vrije trap van meer dan 25 meter zal doorlaten. :|

Juninho vorig jaar thuis tegen Lyon??

:wink:
Reply
Dudek was geweldig in zijn tijd bij Feyenoord. In Engeland heeft ie 't moeilijk met echt doorbreken, dus hij is helaas niet de internationale topkeeper geworden zoals ik had verwacht. Al heeft ie natuurlijk wel de CL gewonnen en daarin zelfs ook nog een groot aandeel gehad.

Gomes is erg goed maar moet 't bij zijn volgende club ook nog bewijzen. Hij valt hier alleen op omdat 't niveau van de keepers dramatisch is, op een enkeling na.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Babel opvolger Ljungberg bij Arsenal’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 9 januari om 09:05

De intrede van de transfermarkt brengt ook weer de nodige geruchten met zich mee. Volgens het doorgaans betrouwbare The Independent staat Ryan Babel hoog op het verlanglijstje bij de technische staf van Arsenal.

Het verhaal wil dat West Ham United zeer vergaande interesse heeft om Fredrik Ljungberg van de stadgenoot over te nemen. Door de aanwezigheid van Tomas Rosicky en Alexander Hleb zijn de kansen op speeltijd voor de 29-jarige Zweedse international aanzienlijk gedaald. Ondanks het feit dat hij vorig seizoen een uitstekende indruk maakte in de Champions League, lijkt de middenvelder niet meer voor te komen in de plannen van de Franse oefenmeester en komt de naam van Babel naar boven drijven.

De achttiende plaats op de ranglijst baart The Hammers meer zorgen, dan de mogelijke financiën die op tafel zullen moeten worden gelegd voor versterkingen. De IJslander Eggert Magnusson is immers sinds afgelopen herfst de eigenaar van de Londense club en kwam zoals beloofd zijn beloftes na. Vorige week werd namelijk Luis Boa Morte voor een slordige zeven miljoen euro overgenomen van Fulham en afgelopen nacht werd de transfer van Nigel Quashie van West Bromwich Albion voor 3 miljoen euro afgerond.

De mogelijke komst van Babel naar het Emirates Stadium zal echter niet voor het einde van het seizoen plaatsvinden. Ljungberg wil eerst afwachten of West Ham niet degradeert en de Amsterdammers lijken niet van plan te zijn om de 20-jarige aanvaller halverwege het seizoen te laten vertrekken. Babel staat nog tot medio 2008 onder contract aan de ArenA Boulevard.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:de eigenaar van de Londense club en kwam zoals beloofd zijn beloftes na.

ik beloof ook dat ik mijn beloftes nakom.

wat ziet iedereen toch in die babel? :roll:
Reply
Misschien zien ze daar wel wat wij niet zien?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik denk dat ze daar te vaak aan het bier zitten als ze babel als vervanger voor Ljungberg zien #-o
Bangkok resident.
Reply
waf Wrote:wat ziet iedereen toch in die babel? :roll:

Hij kan heel goed vanaf links naar binnen komen met een bal en dan met rechts 44x per wedstrijd heel verrassend 14 meter over en 21 meter naast schieten.

Die zijn er niet veel, vandaar de belangstelling, denk ik.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik vind Babel een van de beste jeugdvoetballers bij Ajax.
Fysiek erg sterk, goed schot, mooie actie.
Nadeel dat ie te voorspelbaar is, maar zeker de laatste weken dat hij speelde zag je dat daar verandering in kwam. Hij ging gewoon meer buitenom dan binnendoor, hij verraste daarmee niet alleen zijn tegenstenader maar ook t hele stadion.
Daarnaast is hij 1 van de weinige spelers die in een saaie matige wedstrijd, de handen op elkaar krijgt.
Ach ja, dat is mijn mening.
The great old Ludwig von...
Reply
Babel lijkt heel makkelijk en simpel maar is toch beter dan het op het eerste gezicht lijkt!
Een dikke 8+ van mij!

[Image: babel-detail-zoom.jpg]
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Las net op teletekst dat Niemeyer nu definitief naar Werder Bremen gaat. Transfervrij na dit seizoen. Twente krijgt wel een vergeoding voor de gemaakte opleidingskosten.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
En Sibum kan voor twee jaar tekeken bij Willem II
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: