The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




RKC vs FC Twente
#1
Ramon Zomer speelt zijn 100ste wedstrijd voor FC Twente.
Ramon feli, laat dit een extra motivatie zijn om een paar erin te koppen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#2
Wat denken de Tukkers van deze pot? Volgens mij heeft Twente hier al jaren niet meer gewonnen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#3
En dat gaat nu ook niet gebeuren denk ik...
Bangkok resident.
Reply
#4
Ekslem Wrote:Wat denken de Tukkers van deze pot? Volgens mij heeft Twente hier al jaren niet meer gewonnen!

Klopt, het zal zeer moeilijk worden om in Waalwijk punten te pakken. RKC is samen Roda de enige tegenstander waar wij thuis moeite mee hebben gehad. RKC staat bijna elk jaar onder ons en we winnen er zo goed als nooit. Ik verwacht een gelijkspel, maar ik gok dan tegen FCT in de hoop dat mijn bijgeloof in werking treed en we punten wehgalen daar.

RKC angstgegner, toch hebben we twee jaar geleden daar gewonnen in de Amstel Cup; Afonso matchwinner.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#5
Peter Niemeyer vertrekt, zo goed als zeker, toch in de winterstop al naar Werden Bremen. In eerste instantie gaf men aan dat de overgang aan het eind van het seizoen zou plaatsvinden, maar de beide clubs zijn er toch uitgekomen over een tussentijdse transfer.
Klaus Allofs, technisch directeur van Werder Bremen, meldt op de officiële site dat de transfer op enkele details na rond is. Niemeyer wordt woensdag bij de Duitse koploper verwacht. Over de afkoopsom ligt er een akkoord klaar, dat alleen nog de goedkeuring nodig heeft van de clubleiding van FC Twente.
Reply
#6
Niemeyer weg? Teeeering! :eeeek:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#7
Treesong Wrote:Niemeyer weg? Teeeering! :eeeek:

nog een nieuwtje: ik hoor zojuist dat epi drost is overleden. :cry: hartaanval.
Reply
#8
Treesong Wrote:Niemeyer weg? Teeeering! :eeeek:

de man die mij 14 punten door de neus boorde dit seizoen, weg ermee jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
Reply
#9
waf Wrote:
Treesong Wrote:Niemeyer weg? Teeeering! :eeeek:

nog een nieuwtje: ik hoor zojuist dat epi drost is overleden. :cry: hartaanval.

Boutahar naar WillemII, kut he Waf dat jullie concurrentie sterker wordt.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#10
Dit wordt een eenvoudige overwinning voor RKC, ik heb immers weer een reden om te hopen dat de rooien een keer winnen...
Reply
#11
Hup aizatti !!!
Bangkok resident.
Reply
#12
Ik wou het jullie niet eerder zeggen maar nu de database gesloten is doe ik het alsnog, Gerk gaat ballen en Aissati zit netjes op de bank.......
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#13
:lol:
Reply
#14
Vret Mien Gras Wrote:Ik wou het jullie niet eerder zeggen maar nu de database gesloten is doe ik het alsnog, Gerk gaat ballen en Aissati zit netjes op de bank.......

Hij valt toch wel in dus wat maakt het uit...
Reply
#15
Nee, nu even serieus. Ik denk dat Rutten eerder Gerk in de basis plaatst ipv de geschorste Bakkal dan Aissati. Maar goed, Aissati kan ook in de basis staan. Gerk 60%, Aissati 40%.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#16
Rutten is heus niet zo stom om Gerk boven Aissati te verkiezen. Misschien deze pot nog omdat Aissati moet wennen aan zijn medespelers en andersom, maar blijvend zal dat niet zijn. Toch? :|
Reply
#17
Peter Wrote:Rutten is heus niet zo stom om Gerk boven Aissati te verkiezen. Misschien deze pot nog omdat Aissati moet wennen aan zijn medespelers en andersom, maar blijvend zal dat niet zijn. Toch? :|

Gerk is de Ibrahimovic van Twente. Hij laat geweldige ongelooflijke acties zien op training maar (nog) niet in de wedstrijden. Daarentegen krijgt hij (nog) niet de kans om het te laten zien. Als hij 100% fit is dit weekend dan schat ik de kans groter in voor Gerk.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#18
Vret Mien Gras Wrote:
Peter Wrote:Rutten is heus niet zo stom om Gerk boven Aissati te verkiezen. Misschien deze pot nog omdat Aissati moet wennen aan zijn medespelers en andersom, maar blijvend zal dat niet zijn. Toch? :|

Gerk is de Ibrahimovic van Twente. Hij laat geweldige ongelooflijke acties zien op training maar (nog) niet in de wedstrijden. Daarentegen krijgt hij (nog) niet de kans om het te laten zien. Als hij 100% fit is dit weekend dan schat ik de kans groter in voor Gerk.

Aissati-Gerk-Engelaar is een prima middenveld. :8:
Reply
#19
Aisatti heeft heus wel de garantie gekregen dat hij zoveel mogelijk speeltijd krijgt, en bij PSV speelde hij al bijna elke wedstrijd een gedeelte, dus dat zal nu meer moeten zijn...
Bangkok resident.
Reply
#20
Quote:Het Mandemakers Stadion van RKC gaat sinds vanmiddag door het leven als het andemakers Stadion. De thuishaven van de Waalwijkers bleek niet bestand tegen de storm, de letter M boven het stadion begaf het. Het blauwe teken vloog los. Daarbij liep de auto van Ramon van Haaren blikschade op. Zijn Mini Cooper is naar de garage voor herstel.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#21
Ricochan Wrote:Aisatti heeft heus wel de garantie gekregen dat hij zoveel mogelijk speeltijd krijgt, en bij PSV speelde hij al bijna elke wedstrijd een gedeelte, dus dat zal nu meer moeten zijn...

Ook Vret zal er spoedig achterkomen dat Aissati veel beter is dan hij nu denkt. :wink:
Reply
#22
Peter Wrote:
Ricochan Wrote:Aisatti heeft heus wel de garantie gekregen dat hij zoveel mogelijk speeltijd krijgt, en bij PSV speelde hij al bijna elke wedstrijd een gedeelte, dus dat zal nu meer moeten zijn...

Ook Vret zal er spoedig achterkomen dat Aissati veel beter is dan hij nu denkt. :wink:

Ik hoop het Peter.
Hij zal zeker wel een aanwinst zijn, maar ons middenveld staat al. Bakkal moet vrezen voor zijn basisplek want die anderen blijven staan tenzij ze geblesseerd zijn.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#23
Vret Mien Gras Wrote:
Peter Wrote:
Ricochan Wrote:Aisatti heeft heus wel de garantie gekregen dat hij zoveel mogelijk speeltijd krijgt, en bij PSV speelde hij al bijna elke wedstrijd een gedeelte, dus dat zal nu meer moeten zijn...

Ook Vret zal er spoedig achterkomen dat Aissati veel beter is dan hij nu denkt. :wink:

Ik hoop het Peter.
Hij zal zeker wel een aanwinst zijn, maar ons middenveld staat al. Bakkal moet vresen voor zijn basisplek want die anderen blijven staan tenzij ze geblesseerd zijn.

Ik kan me echt nog steeds niet voorstellen dat El Ahmadi beter is dan Aissati, maar als rechtshalf speelt hij wel op de plek van Aissati. Aissati is geen nr. 10 al Bakkal.
Reply
#24
Ik denk:

Boschker

Wilkshire Wielaert Zomer Heubach
El Ahmadi Engelaar
Gerk
Bakircioglu N'Kufo Touma

Blessure-update
19-01-2007

Zaterdag staat de eerste wedstrijd van de tweede seizoenshelft op het programma. In het Mandemakers Stadion ontvangt RKC WAALWIJK FC Twente.

Trainer/coach Mark Wotte kan niet over de geschorste Hans Mulder beschikken, daarnaast zijn Frank van Mosselveld en Nick van der Velden nog niet inzetbaar. Tim Bakens maakt zijn rentree in de selectie, hij is weer hersteld van zijn enkelblessure.

De inzetbaarheid van Patrick van Diemen en Ivan Vicelich is nog onzeker, beiden kampen met een lichte hamstringblessure.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#25
Vret Mien Gras Wrote:Hij zal zeker wel een aanwinst zijn, maar ons middenveld staat al. Bakkal moet vresen voor zijn basisplek want die anderen blijven staan tenzij ze geblesseerd zijn.

dat zou echt vresenlijk zijn voor Bakkal
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#26
De s zit vlak bij de z, znelheidsfoutje.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#27
Yooo Kennedy Big Grin.
Reply
#28
Geen Gerk, geen Aissati, maar wel Brama :roll:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#29
Wout Drama
Reply
#30
Het is alweer gelijk, van den Bergh......ook hier weinig punten voor verdedigers.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply


Forum Jump: