The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Aissati is volgens het AD deze maand al door Twente, Heerenveen, Utrecht, Roda JC en RKC aangetrokken, maar misschien dat ze het deze keer wel goedhebben. :p

Van mij mag Aissati gewoon bij PSV blijven zolang er geen extra spits is aangetrokken.

Nee, er stond dat deze clubs 'in de markt waren' voor Aissati, maar o.a. Heerenveen heeft officieel laten weten 'geen belangstelling' te hebben en dat kan ik me ook wel voorstellen als PSV slechts een half jaar wil verhuren en een speelgarantie wil afdwingen. Dat geeft zo'n jonkie namelijk een vrijbrief om de kantjes er vanaf te lopen op trainingen.

Edit: en NAC heeft ook bedankt.

Dan ken je Aissati niet goed genoeg. Er bestaan gelukkig nog spelers die koste wat kost willen slagen en er nooit de kantjes vanaf zullen lopen.
Reply
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Aissati is volgens het AD deze maand al door Twente, Heerenveen, Utrecht, Roda JC en RKC aangetrokken, maar misschien dat ze het deze keer wel goedhebben. :p

Van mij mag Aissati gewoon bij PSV blijven zolang er geen extra spits is aangetrokken.

Nee, er stond dat deze clubs 'in de markt waren' voor Aissati, maar o.a. Heerenveen heeft officieel laten weten 'geen belangstelling' te hebben en dat kan ik me ook wel voorstellen als PSV slechts een half jaar wil verhuren en een speelgarantie wil afdwingen. Dat geeft zo'n jonkie namelijk een vrijbrief om de kantjes er vanaf te lopen op trainingen.

Edit: en NAC heeft ook bedankt.

Das natuurlijk idd flauwekul GZ! Hij zal het zich niet kunnen permitteren om de kantjes evan af te lopen...

Dan ken je Aissati niet goed genoeg. Er bestaan gelukkig nog spelers die koste wat kost willen slagen en er nooit de kantjes vanaf zullen lopen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Oh, en jullie kennen dat menneke van haver tot gort, gelukkig. Dat het een talent is wil natuurlijk helemaal niet zeggen dat hij dan ook maar meteen zal slagen. Als het zo'n enorm talent is, waarom speelt hij dan zelden tot nooit bij PSV?

Maar een speelgarantie afgeven voor een halfjaartje lijkt mij een hele domme constructie waar ik, als ik voorzitter van een club was, nooit aan mee zou werken.
Ik zeg niet dat hij de kantjes er vanaf gaat lopen; ik zeg alleen dat hem dat een vrijbrief geeft om dat te kunnen doen, omdat hij in de wedstrijden toch wel zou spelen.

Anyways, zodra er hier een licht-kritische opmerking wordt geplaatst over een PSV-speler zitten de fans van die club meteen weer boven in de lichtmast, gesprongen pitjes te vervangen... =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Nee hoor, maar ik ken Aissati goed genoeg om te weten dat hij wil slagen bij PSV. Iemand die er tijdens een verhuur de kantjes vanaf loopt hoeft natuurlijk niet terug te keren bij PSV, zeker niet als potentiele basisspeler. En zelfs een Aissati die er op de training de kantjes vanaf loopt is voor menig eredivisieclub een versterking in wedstrijden. :8:
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Anyways, zodra er hier een licht-kritische opmerking wordt geplaatst over een PSV-speler zitten de fans van die club meteen weer boven in de lichtmast, gesprongen pitjes te vervangen... =D>

Begin jou nou ook al met dat generaliseer? Valt me tegen van je!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Peter Wrote:Nee hoor, maar ik ken Aissati goed genoeg om te weten dat hij wil slagen bij PSV. Iemand die er tijdens een verhuur de kantjes vanaf loopt hoeft natuurlijk niet terug te keren bij PSV, zeker niet als potentiele basisspeler. En zelfs een Aissati die er op de training de kantjes vanaf loopt is voor menig eredivisieclub een versterking in wedstrijden. :8:

Hij wil vast wel slagen bij PSV, maar hoeveel uitgeleende PSV'ers zijn in het verleden na een uitleenperiode teruggekeerd en alsnog geslaagd? Noem er eens 5.

@Ekslem: het was meer bedoeld om Peter wat te stangen. :wink:
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Nee hoor, maar ik ken Aissati goed genoeg om te weten dat hij wil slagen bij PSV. Iemand die er tijdens een verhuur de kantjes vanaf loopt hoeft natuurlijk niet terug te keren bij PSV, zeker niet als potentiele basisspeler. En zelfs een Aissati die er op de training de kantjes vanaf loopt is voor menig eredivisieclub een versterking in wedstrijden. :8:

Hij wil vast wel slagen bij PSV, maar hoeveel uitgeleende PSV'ers zijn in het verleden na een uitleenperiode teruggekeerd en alsnog geslaagd?

Huntelaar :wink:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Addo!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Volgens mij heeft PSV nog nooit een potentiele basispeler uit de eigen jeugd verhuurd voor een half jaartje om wat ritme op eredivisieniveau op te doen. Nu met Beerens en Aissati wordt het eens geprobeerd. Huntelaar, maar dat was 1e divisie. Over het algemeen worden de miskopen van Hiddink verhuurd.
Reply
Voyou Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Nee hoor, maar ik ken Aissati goed genoeg om te weten dat hij wil slagen bij PSV. Iemand die er tijdens een verhuur de kantjes vanaf loopt hoeft natuurlijk niet terug te keren bij PSV, zeker niet als potentiele basisspeler. En zelfs een Aissati die er op de training de kantjes vanaf loopt is voor menig eredivisieclub een versterking in wedstrijden. :8:

Hij wil vast wel slagen bij PSV, maar hoeveel uitgeleende PSV'ers zijn in het verleden na een uitleenperiode teruggekeerd en alsnog geslaagd?

Huntelaar :wink:

:8:
Reply
Peter Wrote:Volgens mij heeft PSV nog nooit een potentiele basispeler uit de eigen jeugd verhuurd voor een half jaartje om wat ritme op eredivisieniveau op te doen. Nu met Beerens en Aissati wordt het eens geprobeerd. Huntelaar, maar dat was 1e divisie. Over het algemeen worden de miskopen van Hiddink verhuurd.

Gek he, als die jeugdspelers pas sinds een seizoen of 2 kans maken om in het 1e te mogen spelen, laat staan kans hebben op een basisplaats
Reply
Hij is toch teruggekeerd GZ?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Hij is toch teruggekeerd GZ?

Teruggekeerd waarheen? Hij heeft 1 wedstrijd voor VSP gespeeld en daarna is ie misschien alleen nog koffie wezen drinken daar.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:Hij is toch teruggekeerd GZ?

Teruggekeerd waarheen? Hij heeft 1 wedstrijd voor VSP gespeeld en daarna is ie misschien alleen nog koffie wezen drinken daar.

Probeer je er niet uit te lullen! Hij is teruggekeerd :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Peter Wrote:Volgens mij heeft PSV nog nooit een potentiele basispeler uit de eigen jeugd verhuurd voor een half jaartje om wat ritme op eredivisieniveau op te doen. Nu met Beerens en Aissati wordt het eens geprobeerd. Huntelaar, maar dat was 1e divisie. Over het algemeen worden de miskopen van Hiddink verhuurd.

PSV heeft wel vaker potensjeele basisspelers verhuurd, maar nog nooit is er iemand teruggekeerd en wel geslaagd bij PSV zelf. Wel hebben ze een hele (t)rits 'talenten' verkwanseld die daarna bij andere clubs uitgroeiden tot international..
Reply
Ekslem Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:Hij is toch teruggekeerd GZ?

Teruggekeerd waarheen? Hij heeft 1 wedstrijd voor VSP gespeeld en daarna is ie misschien alleen nog koffie wezen drinken daar.

Probeer je er niet uit te lullen! Hij is teruggekeerd :razz:

Xtragaap4de And I repeat.......
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Volgens mij heeft PSV nog nooit een potentiele basispeler uit de eigen jeugd verhuurd voor een half jaartje om wat ritme op eredivisieniveau op te doen. Nu met Beerens en Aissati wordt het eens geprobeerd. Huntelaar, maar dat was 1e divisie. Over het algemeen worden de miskopen van Hiddink verhuurd.

PSV heeft wel vaker potensjeele basisspelers verhuurd, maar nog nooit is er iemand teruggekeerd en wel geslaagd bij PSV zelf. Wel hebben ze een hele rits 'talenten' verkwanseld die daarna bij andere clubs uitgroeiden tot international..

Wie allemaal?

Dit gebeurt trouwens bij iedere topclub! Ook ban Ajax en Feyenoord gebeurt dit (nog wel vaker dan bij PSV heb ik het idee). Het is trouwens inherent aan een topclub zijn. Daar worden mbt (jeugd)spelers soms noodgedwongen harde beslissingen genomen. Vanzelfsprekend zitten daar (helaas) ook foute beslissingen tussen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Volgens mij heeft PSV nog nooit een potentiele basispeler uit de eigen jeugd verhuurd voor een half jaartje om wat ritme op eredivisieniveau op te doen. Nu met Beerens en Aissati wordt het eens geprobeerd. Huntelaar, maar dat was 1e divisie. Over het algemeen worden de miskopen van Hiddink verhuurd.

PSV heeft wel vaker potensjeele basisspelers verhuurd, maar nog nooit is er iemand teruggekeerd en wel geslaagd bij PSV zelf. Wel hebben ze een hele rits 'talenten' verkwanseld die daarna bij andere clubs uitgroeiden tot international..

Wie allemaal?

Dit gebeurt trouwens bij iedere topclub! Ook ban Ajax en Feyenoord gebeurt dit (nog wel vaker dan bij PSV heb ik het idee). Het is trouwens inherent aan een topclub zijn. Daar worden mbt (jeugd)spelers soms noodgedwongen harde beslissingen genomen. Vanzelfsprekend zitten daar (helaas) ook foute beslissingen tussen.

Hela! Niet de stelling omdraaien. Het ging erom welke spelers er bij PSV terugkeerden en het daarna redden in de basis. Bij Ajax en Feyenoord zijn er diverse spelers geweest die na een uitleenperiode wel teruggehaald werden en het goed deden, zoals Ronald de Boer, Andy v/d Meyde, van Persie en Kalou.

En naast Huntelaar is dat o.a. Patrick Paauwe. 10 jaar lang in de basis bij Feyenoord en 5 interlands. :wink:
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Volgens mij heeft PSV nog nooit een potentiele basispeler uit de eigen jeugd verhuurd voor een half jaartje om wat ritme op eredivisieniveau op te doen. Nu met Beerens en Aissati wordt het eens geprobeerd. Huntelaar, maar dat was 1e divisie. Over het algemeen worden de miskopen van Hiddink verhuurd.

PSV heeft wel vaker potensjeele basisspelers verhuurd, maar nog nooit is er iemand teruggekeerd en wel geslaagd bij PSV zelf. Wel hebben ze een hele rits 'talenten' verkwanseld die daarna bij andere clubs uitgroeiden tot international..

Wie allemaal?

Dit gebeurt trouwens bij iedere topclub! Ook ban Ajax en Feyenoord gebeurt dit (nog wel vaker dan bij PSV heb ik het idee). Het is trouwens inherent aan een topclub zijn. Daar worden mbt (jeugd)spelers soms noodgedwongen harde beslissingen genomen. Vanzelfsprekend zitten daar (helaas) ook foute beslissingen tussen.

Hela! Niet de stelling omdraaien. Het ging erom welke spelers er bij PSV terugkeerden en het daarna redden in de basis. Bij Ajax en Feyenoord zijn er diverse spelers geweest die na een uitleenperiode wel teruggehaald werden en het goed deden, zoals Ronald de Boer, Andy v/d Meyde, van Persie en Kalou.

En naast Huntelaar is dat o.a. Patrick Paauwe. 10 jaar lang in de basis bij Feyenoord en 5 interlands. :wink:

en 1 uefa cup.

persie is nooit uitgeleend. bronkhorst en buffel wel.
Reply
waf Wrote:[en 1 uefa cup.

persie is nooit uitgeleend. bronkhorst en buffel wel.

My bad. Meende me te herinneren dat die ook een half jaar bij Excelsior had gezeten... :|
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Voyou Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Nee hoor, maar ik ken Aissati goed genoeg om te weten dat hij wil slagen bij PSV. Iemand die er tijdens een verhuur de kantjes vanaf loopt hoeft natuurlijk niet terug te keren bij PSV, zeker niet als potentiele basisspeler. En zelfs een Aissati die er op de training de kantjes vanaf loopt is voor menig eredivisieclub een versterking in wedstrijden. :8:

Hij wil vast wel slagen bij PSV, maar hoeveel uitgeleende PSV'ers zijn in het verleden na een uitleenperiode teruggekeerd en alsnog geslaagd?

Huntelaar :wink:

:8:

Hij is teruggekeerd bij PSV en bij Heerenveen en Ajax alsnog geslaagd. Begrijpend lezen GZ... :razz:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Quote:Léonard: 'Moet dringend oplossing vinden'

16/1/2007 14:02

Het wil nog niet echt lukken met Philippe Léonard. De Belg heeft nog twee weken een uitweg te vinden voor zijn uitzichtloze situatie bij Feyenoord.
'Ik moet dringend een oplossing vinden', zegt Léonard in La Dernière Heure. De linksback hoeft bij Feyenoord niet meer te rekenen op speeltijd, maar een nieuwe club heeft zich nog altijd niet gemeld voor de linkspoot.

'Er zijn wel wat contacten, maar daar wil ik niet mee naar buiten treden. In België wil ik enkel naar de topvier. Ik betwijfel of ze wel interesse hebben aangezien ik nog niets heb gehoord', aldus Léonard.

Een nieuw buitenlands avontuur lijkt de enige optie. 'In welk land ik terechtkom, maakt niet veel uit.' Zolang het maar niet een club uit de Eredivisie is. 'Niet in Nederland, nee. Het spel ligt me niet.'

cry
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Voyou Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Voyou Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Nee hoor, maar ik ken Aissati goed genoeg om te weten dat hij wil slagen bij PSV. Iemand die er tijdens een verhuur de kantjes vanaf loopt hoeft natuurlijk niet terug te keren bij PSV, zeker niet als potentiele basisspeler. En zelfs een Aissati die er op de training de kantjes vanaf loopt is voor menig eredivisieclub een versterking in wedstrijden. :8:

Hij wil vast wel slagen bij PSV, maar hoeveel uitgeleende PSV'ers zijn in het verleden na een uitleenperiode teruggekeerd en alsnog geslaagd?

Huntelaar :wink:

:8:

Hij is teruggekeerd bij PSV en bij Heerenveen en Ajax alsnog geslaagd. Begrijpend lezen GZ... :razz:

Hij is helemaal niet teruggekeerd. Hij heeft namelijk geen offisjeele wedstrijd meer voor PSV gespeeld, maar is eerst verhuurd en daarna verkocht. En daar valt niks begrijpend aan te lezen, maar zijn gewoon de weet-feitjes. Zomeravondwedstrijden in de voorbereiding tellen niet als 'terugkeer' he... In dat soort wedstrijden worden allerlei mensen uitgeprobeerd die nooit de basis zullen halen.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Voyou Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Voyou Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Nee hoor, maar ik ken Aissati goed genoeg om te weten dat hij wil slagen bij PSV. Iemand die er tijdens een verhuur de kantjes vanaf loopt hoeft natuurlijk niet terug te keren bij PSV, zeker niet als potentiele basisspeler. En zelfs een Aissati die er op de training de kantjes vanaf loopt is voor menig eredivisieclub een versterking in wedstrijden. :8:

Hij wil vast wel slagen bij PSV, maar hoeveel uitgeleende PSV'ers zijn in het verleden na een uitleenperiode teruggekeerd en alsnog geslaagd?

Huntelaar :wink:

:8:

Hij is teruggekeerd bij PSV en bij Heerenveen en Ajax alsnog geslaagd. Begrijpend lezen GZ... :razz:

Hij is helemaal niet teruggekeerd. Hij heeft namelijk geen offisjeele wedstrijd meer voor PSV gespeeld, maar is eerst verhuurd en daarna verkocht. En daar valt niks begrijpend aan te lezen, maar zijn gewoon de weet-feitjes. Zomeravondwedstrijden in de voorbereiding tellen niet als 'terugkeer' he... In dat soort wedstrijden worden allerlei mensen uitgeprobeerd die nooit de basis zullen halen.

Moet je een officiele wedstrijd spelem om terug te keren? Dat jij een eigen interpretatie geeft aan terugkeren, is niet mijn probleem! :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Hmm ik dacht dat hij zijn paar minuutjes voor PSV tussen 2 huurperiodes in had gespeeld...
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Ekslem Wrote:Moet je een officiele wedstrijd spelem om terug te keren? Dat jij een eigen interpretatie geeft aan terugkeren, is niet mijn probleem! :8:

Aha, en wat versta jij dan precies onder terugkeren? Dat hij even gaat praten met de terreinknecht, wasvrouw en kantinebeheerder?

Dan is Johan Cruijff inmiddels 100.000 keer weggegaan en teruggekeerd bij Ajax... :roll:
Reply
'Youssouf Hersi kiest voor FC Twente'

16/1/2007 15:20

Vitesse kan zich de moeite besparen te proberen Youssouf Hersi te behouden. De aanvallende middenvelder vertrekt naar FC Twente.

Volgens Omroep Gelderland tekent Hersi een contract voor drie jaar in Enschede met als ingangsdatum 1 juni 2007. Mogelijk krijgt de overgang eerder zijn beslag. FC Twente en Vitesse hebben daarover nog niet gesproken.
Mocht Hersi in de winterstop vertrekken, kan Vitesse nog een transfersom incasseren. Over een half jaar vertrekt de oud-Ajacied transfervrij uit het Gelredome, omdat dan zijn contract in Arnhem afloopt.

De onderhandelingen over een nieuwe verbintenis werden in december afgebroken, omdat Hersi in de ogen van Vitesse te veel geld vroeg. De Arnhemse club gooide de deur niet helemaal dicht. Maar nieuwe gesprekken werden niet meer gevoerd.
Reply
Quote:'Aissati nog deze week naar Vitesse'
16 januari 2007


Ismaïl Aissati vertrekt nog deze week van PSV naar Vitesse. Althans, dat verwacht het Algemeen Dagblad. Volgens de krant speelt het vertrek van Hersi naar FC Twente een belangrijke rol. Door het vertrek van de Oud Ajaxied is er ruimte ontstaan op het middenveld en Aissati moet deze ruimte opvullen.


Direct nadat bekend werd dat PSV Aissati wilde verhuren aan een andere club uit de Eredivisie, werd Vitesse als een van de weinige clubs niet genoemd als belangrijkste kandidaat om de middenvelder over te nemen. Het is nog niet bekend of de geelzwarte narren met hun playmobil stadion moeite hebben met een aantal eisen van PSV. Zo eisen de Eindhovenaren dat Aissati vrijwel wekelijks speelt en willen ze hem voor maximaal een half seizoen verhuren.

:wink:
Reply
Balthazar Wrote:'Youssouf Hersi kiest voor FC Twente'

Haha, hersi is echt de hoer van de eredivisie! Wat is dit? Club 5? 6? :lol:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:Moet je een officiele wedstrijd spelem om terug te keren? Dat jij een eigen interpretatie geeft aan terugkeren, is niet mijn probleem! :8:

Aha, en wat versta jij dan precies onder terugkeren? Dat hij even gaat praten met de terreinknecht, wasvrouw en kantinebeheerder?

Dan is Johan Cruijff inmiddels 100.000 keer weggegaan en teruggekeerd bij Ajax... :roll:

Nee, maar daar gaat het in dit geval niet om. Jij begint te zeveren over terugkeren....
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: