The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - Utreg
#31
Ricochan Wrote:het blijft wel elke week lachen met henkie, het is net een klein kind :Big Grin

Hij heeft toegegeven zijn spelers niet altijd even fair behandeld te hebben en daar had ie enigzins spijt van...
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#32
Ekslem Wrote:
Ricochan Wrote:het blijft wel elke week lachen met henkie, het is net een klein kind :Big Grin

Hij heeft toegegeven zijn spelers niet altijd even fair behandeld te hebben en daar had ie enigzins spijt van...


hahahahaha zie je wel ik lach nu al weer :Big Grin
Reply
#33
Ajax heeft geen mentale weerbaarheid hoor ik uit vele kelen binnen en buiten de club.

Dan lijkt het me vrij duidelijk wat ten Cate ah doen is, amateurpsychologie. Of het zal werken? Ik betwijfel het, maar ik vind het niet slecht dat de nonchanlante figuren (en dan druk ik me heel voorzichtig uit, zelfoverschatting en arrogantie is misschien beter) eens goed aanpakt (Sneijder, Emmanuelson, Vermaelen, Heitinga, Maduro). Huntelaar reken ik daar echter toch niet toe.
"Allez mon petit, ce n'est ne pas loin!"
Reply
#34
Speelt Sneijder of Perez, welke verdedigers naast Grygera spelen er Icon_question
Ach...ik denk dat ik deze wedstrijd maar aan me voorbij laat gaan, hup Utrecht. :|
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#35
Grygera speelt zondag al niet meer voor Ajax. Juve wil hem toch?

@ kuiperinho -> het kan toch niet gewoon toeval zijn dat het juist bijna alle Nederlandse talenten betreft. Dan ligt het dus niet aan nonchalanse van de spelers, maar verkeerde begeleiding en moet Henk ze gewoon allemaal opstellen ipv allemaal het zelfvertrouwen ontnemen door te dreigen met de bank. :|
Reply
#36
Peter Wrote:Grygera speelt zondag al niet meer voor Ajax. Juve wil hem toch?

@ kuiperinho -> het kan toch niet gewoon toeval zijn dat het juist bijna alle Nederlandse talenten betreft. Dan ligt het dus niet aan nonchalanse van de spelers, maar verkeerde begeleiding en moet Henk ze gewoon allemaal opstellen ipv allemaal het zelfvertrouwen ontnemen door te dreigen met de bank. :|

Ze moeten gewoon hun verdomde best doen en laten zien wat ze kunnen, doen ze dat niet dan mogen ze de bank warmhouden
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#37
Depor Wrote:
Peter Wrote:Grygera speelt zondag al niet meer voor Ajax. Juve wil hem toch?

@ kuiperinho -> het kan toch niet gewoon toeval zijn dat het juist bijna alle Nederlandse talenten betreft. Dan ligt het dus niet aan nonchalanse van de spelers, maar verkeerde begeleiding en moet Henk ze gewoon allemaal opstellen ipv allemaal het zelfvertrouwen ontnemen door te dreigen met de bank. :|

Ze moeten gewoon hun verdomde best doen en laten zien wat ze kunnen, doen ze dat niet dan mogen ze de bank warmhouden

Dus jij vind het wel toeval dat het precies alle nederlandstalige talenten betreft? :o
Reply
#38
FC Petr Wrote:Speelt Sneijder of Perez, welke verdedigers naast Grygera spelen er Icon_question
Ach...ik denk dat ik deze wedstrijd maar aan me voorbij laat gaan, hup Utrecht. :|

Stam en Ogaragu toch in ieder geval ook wel lijkt me? Of heb ik iets gemist wat blessures betreft?
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#39
Ajax - Utrecht en Utrecht - Ajax moet je wat betreft verdedigers altijd aan je voorbij laten gaan.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#40
Peter Wrote:
Depor Wrote:
Peter Wrote:Grygera speelt zondag al niet meer voor Ajax. Juve wil hem toch?

@ kuiperinho -> het kan toch niet gewoon toeval zijn dat het juist bijna alle Nederlandse talenten betreft. Dan ligt het dus niet aan nonchalanse van de spelers, maar verkeerde begeleiding en moet Henk ze gewoon allemaal opstellen ipv allemaal het zelfvertrouwen ontnemen door te dreigen met de bank. :|

Ze moeten gewoon hun verdomde best doen en laten zien wat ze kunnen, doen ze dat niet dan mogen ze de bank warmhouden

Dus jij vind het wel toeval dat het precies alle nederlandstalige talenten betreft? :o

Als je het spel van onze talenten kijkt is het wel opvallend dat het de Nederlandstaligen zijn die niet al te denderend spelen.
Urby heeft hele goede dagen maar maakt gewoon teveel fouten, Snijder speelt te egoistisch, Huntelaar scoort te weinig en Maduro die zit al een heel seizoen niet lekker in zijn vel. Of dat aan TCate ligt of aan hun instelling ligt? Poeh moeilijke vraag, ik zou het antwoord er niet zo op weten. Al moet Ten Cate eens kappen met op zijn spelers zeiken en er iets aan doen ipv huilen bij de pers daar maakt ie ook geen vrienden mee
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#41
Peter Wrote:Grygera speelt zondag al niet meer voor Ajax. Juve wil hem toch?

Juve wil hem toch pas na dit seizoen of heb ik het dan mis? Iemand meer nieuws?

EDIT:

Quote:'Juventus in Amsterdam voor Grygera en Huntelaar'
16 januari 2007


--------------------------------------------------------------------------------

Juventus-directeur Roberto Bettegga is in Amsterdam om met de leiding van Ajax te praten over de transfersom voor Ajax-verdediger Zdenek Grygera, zo melden verschillende Italiaanse media. Het contract van de Tsjechische international loopt komende zomer af, maar Juventus zal de verdediger het liefst deze winterstop aan willen trekken.

Bettega is volgens onder andere tribalfootball ook in Amsterdam om te praten over Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar. Juventus zou de spits voor 15 miljoen pond, een kleine 23 miljoen euro, vast willen leggen.

EDIT: Heitinga speelt iig lijkt me

Quote:Heitinga speelklaar voor zondag, Maduro nog niet
--------------------------------------------------------------------------------
17 januari 2007
Johnny Heitinga is weer volledig fit, zo meldt RTV Noord-Holland. De verdediger raakte vorige week geblesseerd aan zijn enkel, maar trainde dinsdag weer met de groep mee tijdens de laatste dag van Ajax in Kaapstad. Heitinga zal zondag dan ook kunnen meespelen in de competitiewedstrijd tegen FC Utrecht.

Hedwiges Maduro en doelman Kenneth Vermeer bleven nog wel langs de kant. Maduro liep afgelopen zondag in de wedstrijd tegen Ajax Cape Town een behoorlijke schaafwond aan zijn linkerbeen op. Reservekeeper Vermeer heeft last van een knieblessure.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#42
Ekslem Wrote:Juve wil hem toch pas na dit seizoen of heb ik het dan mis? Iemand meer nieuws?

Juve wil hem het liefste nu al, Ajax schijnt een miljoen te vragen, Juve vindt dat weer te veel.

Laat hem dan nog maar lekker dat halve jaartje uitballen, sterkhouder naast Japie ![/quote]
Reply
#43
Henk gaat spelers passeren
:razz: :8:
Quote:Het verloren oefenduel tegen Ajax Cape Town (3-1) heeft directe gevolgen voor een vijftal basisspelers van Ajax. Volgens Het Parool gaat trainer Henk ten Cate diverse belangrijke spelers slachtofferen.
Ajax verloor van de kleine broer uit Kaapstad tijdens het trainingskamp in Zuid-Afrika. Ten Cate was tevreden over de verrichte arbeid op de trainingen, maar het optreden tegen Cape Town was ver onder de maat.
Vooral na rust speelde Ajax zeer slecht. Trainer Henk ten Cate was na afloop dan ook zeer ontevreden. "Een aantal spelers heeft in de tweede helft te kennen gegeven dat ze de komende tijd nergens op mogen rekenen", zo oordeelde de oefenmeester.
Ten Cate heeft nu besloten dat de maat vol is voor een aantal spelers. Tenminste vijf basiskrachten zouden aankomend weekeinde tegen FC Utrecht op de bank moeten starten. Het zou gaan om Thomas Vermaelen, Urby Emanuelson, Hedwiges Maduro, Mauro Rosales en Klaas-Jan Huntelaar.

Idea Doe er je voordeel mee :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#44
vooraf kleine arena Hoef en consorten?
The great old Ludwig von...
Reply
#45
Ja natuuuuuuuuuuurlijk! Ik denk dat we er vanaf 10.45 zijn. Niet ontbijten, we krijgen daar wel broodjes
Reply
#46
Dat vind ik te vroeg.
May The Schwartz Be With You
Reply
#47
Bredanaar Wrote:"Een aantal spelers heeft in de tweede helft te kennen gegeven dat ze de komende tijd nergens op mogen rekenen", zo oordeelde de oefenmeester.
Weer die rare zin.

Maar ja, vind het wel erg overdreven om spelers als Huntelaar en Urby te passeren op basis van een oefenwedstrijd...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
Berend Botje Wrote:Dat vind ik te vroeg.

Ik ook maar anderhalf uur indrinken is toch echt het minimum...
Reply
#49
Ad Wim Wrote:
Bredanaar Wrote:"Een aantal spelers heeft in de tweede helft te kennen gegeven dat ze de komende tijd nergens op mogen rekenen", zo oordeelde de oefenmeester.
Weer die rare zin.

Maar ja, vind het wel erg overdreven om spelers als Huntelaar en Urby te passeren op basis van een oefenwedstrijd...

BIERTEAM.NET Wrote:
Ad Wim Wrote:
Quote:'Een aantal spelers heeft in de tweede helft te kennen gegeven ze de komende tijd nergens op mogen rekenen'
Hele gekke zin. Hebben de spelers nou aangegeven dat ze nergens op mogen rekenen? Kan ik me niet voorstellen...

Waarschijnlijk hebben ze door hun spel aangegeven dat ze nergens meer op mogen rekenen?!


Het blijft een lastige zin voor onze taalvirtuoos.
Reply
#50
Peter Wrote:Het blijft een lastige zin voor onze taalvirtuoos.

hij praat vaak poep, maar nu heeft hij gelijk. rare zin. ik kan me niet voorstellen dat ten cater 2x zo'n kromme opmerking maakt, dus het bericht zal wel zijn gecopypaste.
Reply
#51
Bron was: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.ajax.punt.nl">http://www.ajax.punt.nl</a><!-- w -->
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#52
....
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#53
Is die Grygera al richting Italie inmiddels? <!-- m --><a class="postlink" href="http://ajax.punt.nl/?id=351309&r=1">http://ajax.punt.nl/?id=351309&r=1</a><!-- m -->
Ik heb een droom.
Reply
#54
Sjaak Wrote:Is die Grygera al richting Italie inmiddels? <!-- m --><a class="postlink" href="http://ajax.punt.nl/?id=351309&r=1">http://ajax.punt.nl/?id=351309&r=1</a><!-- m -->

Ik hoop het!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#55
Ekslem Wrote:
Sjaak Wrote:Is die Grygera al richting Italie inmiddels? <!-- m --><a class="postlink" href="http://ajax.punt.nl/?id=351309&r=1">http://ajax.punt.nl/?id=351309&r=1</a><!-- m -->

Ik hoop het niet!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#56
Juve wil hem deze maand nog dus wrs speelt ie wel dit weekend....
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#57
Ik hoor net dat er delen van het dak van de arena naar beneden zijn gekomen, en dat daardoor de wedstrijd zondag mogelijk wordt afgelast. Je zal maar dure spelers van Ajax in je team hebben...
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#58
[quote="Bor de Wolf"]Ik hoor net dat er delen van het dak van de arena naar beneden zijn gekomen, en dat daardoor de wedstrijd zondag mogelijk wordt afgelast. Je zal maar dure spelers van Ajax in je team hebben...[/quote

Heb je dat in het sprookjesbos gehoord.........
Ik heb een droom.
Reply
#59
De Toekomst...
Reply
#60
'Basisplaats Huntelaar en Leonardo' | Competitie
Uit de vrijdagochtendtraining is op te maken dat Ajax-trainer Henk ten Cate gewoon door blijft gaan met een 4-3-3-systeem. Voor aankoop Leonardo lonkt een basisplaats.

Een nagegenoeg fitte selectie bereidde zich in de ArenA voor op het eerste competitietreffen van 2007 tegen FC Utrecht. Ten Cate legde in de partijvorm de nadruk op het vleugelspel.

In eerste instantie speelde hij met het aanvalsduo Babel-Huntelaar-Leonardo en de tweede partij met Leonardo-Huntelaar-De Mul. Daarmee wordt duidelijk dat Huntelaar zijn positie als eerste spits behoud.

Opvallend was dat Grygera maar een partijvorm bij de basis hoorde. Wellicht voelt Ten Cate al nattigheid voor een eventuele transfer naar Juventus. (Bron: Ajax Showtime
Ik heb een droom.
Reply


Forum Jump: