The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Australian Open 2007
baghdatis in de problemen in de eerste set. wel heel leuk om naar te kijken.
Reply
Oprotten met die Monfils. Baghdatis is ook niet echt mijn favoriet, maar Monfils mag er helemaal uit, zowel voor MV als voor mij persoonlijk Icon_twisted
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Rest trouwens ook weer begonnen.

Robredo maakt flink gehakt van Melzer, dat is mooi. Ik verwacht een stragiht voor Robredo, op die gast moeten we letten deze AO.

Helaas blijft Serra kansloos tegen Querrey, spijtig, toch nog iemand kwijt vandaag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:baghdatis in de problemen in de eerste set. wel heel leuk om naar te kijken.
Allebei 13 fouten en Baghdatis maar 2 winners, is het echt leuk om naar te kijken?

Bij RObredo en Melzer trouwens 4 breaks op rij in de tweede set, meisjes!
Reply
Monfils wint de TB, dat is jammer, maar Robredo wint wel de tweede set en die is belangrijker.

Laat Monfils en Baghdatis elkaar maar flink uitputten in een 5-setter (en dan liefst met Baghdatis als winnaar), dat is gunstig voor Gasquet.
Reply
aleeeeeez monfils Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Baghdatis pakt gewoon zijn bp's (nog) niet. Dat moet ie wel snel gaan doen. Al heeft ie wel bewezen in Australie terug te kunnen komen vanuit geslagen positie.
Reply
Marcos gaat gewoon vanavond zn koffertje weer pakken en terug naar huis
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Robredo gaat Melzer toch makkelijk pakken. Beetje jammer dit.

Verkeerde keuze!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Duur verlies inderdaad, vergelijkbaar met Malisse al heeft Melzer nog 7 punten.

Komen trouwens flinke clashes aan tussen ons, Haggeman:

Stepanek-Ferrer
Tursunov-Berdych
Nadal-Murray
Ginepri-Blake
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:baghdatis in de problemen in de eerste set. wel heel leuk om naar te kijken.
Allebei 13 fouten en Baghdatis maar 2 winners, is het echt leuk om naar te kijken?ja toch wel, gaan allebei vol vanaf het eerste punt.
Reply
Bijna elke game 30-30 op Monfils's service, maar nog geen enkele break.
Ik zie het somber in...
Nu komt er wel veel druk te staan op de partij Gasquet-Monfils.
Reply
Baghdatis begint te draain of Monfils begint te choken, zeggen jullie het maar want ik kijk alleen maar op een scoreboard. Daarop is wel te zien dat Baghdatis superieur is deze set.
Reply
Een duidelijk geval van een setje tanken door Monfils.
Reply
En dan weer meteen 3-0, het is toch echt wel een eendagsvlieg gebleken tot nu toe. Die Monfils verloor vorige week nog van Martin :eeeek:
Reply
Die Monfils speelt als een tijger :Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hij is een beetje onbesuisd af en toe maar wel echt een talent!
Maar ook wel erg alles of niets vaak met hem idd

En het mooie is: hij staat in mijn team! Hakkuh
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
nu breakpoint mb, maar deze pot gaat naar monfils.
Reply
Monfils brengt alles terug, loopt op alles....Baghdatis verslaat zich steeds :8:
Mocht het nog een 5e set worden, geef ik Monfils toch weinig kans.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Monfils brengt alles terug, loopt op alles....Baghdatis verslaat zich steeds :8:
De ene winner tegenover de 12 fouten van Bagh zeggen inderdaad genoeg.
Maar Gasquet zal zich niet zo vaak verslaan Icon_twisted
Reply
het is 5-0, 5de set niet aan de orde.
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Monfils brengt alles terug, loopt op alles....Baghdatis verslaat zich steeds :8:
Gasquet zal zich niet zo vaak verslaan Icon_twisted

Gasquet zal hem slopen :wink:

Reply
kooltje Wrote:het is 5-0, 5de set niet aan de orde.

Het verbaast mij niet dat Monfils wint. Heeft zeker te maken met 65e verjaardag Cassius Clay :8:
Reply
Eindelijk weer es en meevaller, mijn team slonk dagelijks te hard lately.

h-to-h monfils-gasquet 1-1
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
Djokovic blijkt lciht geblesseerd:

Quote:Q. What exactly is the diagnosis on your shoulder and your biceps?

Well, I have a little inflammation of tendinitis. It's just kind of problem which needs to be solved by resting. You know, I need to take off a couple of days or a week. Unfortunately, it happened in a bad time when I am in the middle of the tournaments, start of the season. But as soon as I finish with Australian Open, when I get back home, I'll take, you know, couple days off to a week, and I try to recover it.

Weinig van te merken tot nu toe...
Reply
Als hij maar niet afzegt voor Rotterdam.
Reply
Ik denk trouwens dat dit de man wordt van deze AO:

[Image: 21.jpg]
Reply
:o Wie is die knappe man?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hoe heette die kerel die tegen 'de kraai' op Wimbledon in de finale stond, Washington? Blake zal na hem de eerste zwarte parel worden die een finaleplaats haalt bij een GS
Reply
Mooi dat Safin nog doorging, nog mooier dat ie niet best in vorm is want Roddick moet hem nu slopen!

Gasquet mag eraf tegen Monfils en Djoko tegen Federer. Dan kan er al niet heel veel meer mis gaan.

Zou verder graag zien dat Stepanek wint van Ferrer, maar gezien de laatste wedstrijd van beide spelers heb ik er weinig vertrouwen in.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply

Forum Jump: