17-01-2007, 03:44 PM
en tegen
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Transfers (en geruchten...)
|
17-01-2007, 03:44 PM
en tegen
17-01-2007, 06:42 PM
Quote:Florén voor drie jaar naar Zweedse kampioen
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
17-01-2007, 07:16 PM
Vret Mien Gras Wrote:Aissati zal komende weken wel gaan spelen aangezien Bakkal geschorst is ?Aukinho Wrote:lijkt mij toch logisch dat dit ten koste gaat van el ahmadi..
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
17-01-2007, 07:29 PM
de nieuwe Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Aissati zal komende weken wel gaan spelen aangezien Bakkal geschorst is ?Aukinho Wrote:lijkt mij toch logisch dat dit ten koste gaat van el ahmadi.. Dat wel ja.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
17-01-2007, 11:19 PM
Fabian Wrote:Mac, Jazz, valt onderstaande ook te regelen ? Fabje vind het stoer dat ie iemand geignored heeft en roept dat daarom te pas en te onpas. ![]()
18-01-2007, 10:25 AM
W2 lijkt alsnog een spits aan te trekken. Vond het altijd wel een aardige voetballer. Ben benieuwd op welk niveau ie tegenwoordig zit
Quote:Willem II heeft wel succes bij spits Cristiano
We can't, can not get, we can not get enough!!
18-01-2007, 10:46 AM
Hier ben ik ook zeer benieuwd naar, want ik was altijd zeer van hem gecharmeerd, en voordat hij geblesseerd raakte bij Roda stond hij in de top met zijn assists en scoorde zelf ook regelmatig, maar hij kreeg bij Huub nooit echt een kans meer...
Bangkok resident.
18-01-2007, 11:25 AM
kut, heb de fauw als captain... gelijk tegen z'n oude cluppie
![]()
Utrecht, it's vocking delicious
18-01-2007, 11:27 AM
Frits Wrote:kut, heb de fauw als captain... gelijk tegen z'n oude cluppie Ja dat wordt wraak ![]()
18-01-2007, 12:33 PM
Quote:Willem II heeft wel succes bij spits Cristiano
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
18-01-2007, 12:47 PM
Kijk eens 3 berichten boven je... :eeeek:
18-01-2007, 01:58 PM
Sorry, niet gezien.
18-01-2007, 02:33 PM
Hop hop hop, W2 aan de shop....
Quote:Delano Hill na zes jaar terug bij Willem II
18-01-2007, 03:33 PM
Kut Cristiano is wel een goeie koop, en dan heb ik net davy als ©
I believe in Jim Jones.
We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
19-01-2007, 10:07 PM
Zeer opmerkelijk. Volgens de snor wil ten Cate Feher (geflopt bij PSV) en Babos (geflopt bij Feyenoord) naar Ajax halen omdat hij met beiden zo prettig heeft samengewerkt bij NAC. :razz:
19-01-2007, 10:37 PM
Stekelenburg er dus uit. Jammer.
Villareal wil Henkie Timmer hebben. Geloof er niet zo in.
Niets is sterker dan dat ene woord...
19-01-2007, 10:39 PM
Kan Feyenoord Stekelenburg mooi kopen!
![]()
20-01-2007, 11:38 AM
Hij stond in de belangstelling van diverse clubs (waaronder Anderlecht en Feyenoord), maar toch is het FC Twente gelukt om de 23-jarige linksback Edson Braafheid te strikken. De verdediger van FC Utrecht tekent een contract voor drie jaar, dat na de zomer ingaat. Braafheid speelde tot dusver 82 duels in de eredivisie, waarin hij tweemaal het net wist te vinden. Het contract van de geboren Surinamer loopt na dit seizoen af, waardoor FC Twente geen afkoopsom op tafel hoeft te leggen. Edson Braafheid speelde tot afgelopen zomer nog voor Jong Oranje, in een elftal waarin hij onder andere samen met Ramon Zomer en Ismail Aissati de Europese titel veroverde. Trainer Fred Rutten is erg tevreden met zijn aanwinst: 'Hij is transfervrij, een linkspoot, zeer talentvol en jongââ¬â¢, zegt de coach in de Twentsche Courant Tubantia.
Goede aankoop :!:
20-01-2007, 12:23 PM
Idd goede aankoop van Twente! Denk alleen dat Braafheid stiekem op een betere club had gehoopt en daarmee bedoel ik een top 3 in NL!
20-01-2007, 01:01 PM
Ekslem Wrote:Idd goede aankoop van Twente! Denk alleen dat Braafheid stiekem op een betere club had gehoopt en daarmee bedoel ik een top 3 in NL! Volgend jaar horen wij bij de Top3 :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
20-01-2007, 01:05 PM
Vret Mien Gras Wrote:Ekslem Wrote:Idd goede aankoop van Twente! Denk alleen dat Braafheid stiekem op een betere club had gehoopt en daarmee bedoel ik een top 3 in NL! Van Overijssel?
21-01-2007, 01:52 PM
Ekslem Wrote:Idd goede aankoop van Twente! Denk alleen dat Braafheid stiekem op een betere club had gehoopt en daarmee bedoel ik een top 3 in NL! ik vind het niet zo'n bijzondere speler. bij gebrek aan beter stond hij in jong oranje, maar komt imo tekort voor een topclub.
21-01-2007, 02:05 PM
waf Wrote:Ekslem Wrote:Idd goede aankoop van Twente! Denk alleen dat Braafheid stiekem op een betere club had gehoopt en daarmee bedoel ik een top 3 in NL! ben ik helemaal met je eens!
21-01-2007, 02:19 PM
'AZ en Burnley eens over Gudjónsson'
21/1/2007 12:56 Joey Gudjónsson staat voor een terugkeer naar Engeland. AZ heeft een akkoord bereikt met Burnley over een transfer van de IJslandse middenvelder, meldt De Telegraaf. Ondanks dat Gudjónsson pas een half seizoen onder contract staat bij AZ, gaf hij onlangs aan alweer te willen vertrekken. De 26-jarige middenvelder kwam nog nauwelijks aan spelen toe. De dertigvoudig international is zondag in Burnley om een persoonlijk akkoord te bereiken. Hij diende in Engeland eerder Aston Villa en Leicester City.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
22-01-2007, 12:38 PM
Henk Timmer naar Villarreal
Keeper Henk Timmer verruilt Feyenoord voor Villareal. Dat heeft de commercieel directeur van de Rotterdamse club, Chris Woerts, zondagavond gezegd in het programma Studio Voetbal. Eerder op de dag liet Timmer al weten de kans dat hij zou vertrekken bij Feyenoord te schatten op 50%. De geboden transfersom bleek echter dermate hoog dat de Rotterdammers geen nee konden zeggen. De transfer zal maandag worden afgerond. Timmer kwam pas begin dit seizoen over van AZ. Daar zijn we rap vanaf. Nou Vandenbussche maar aanschaffen, dan. :|
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
22-01-2007, 12:40 PM
Lodewijks is toch weer fit?
Ben benieuwd hoeveel Fey hier aan verdiend heeft!
22-01-2007, 12:50 PM
joep Wrote:Henk Timmer naar Villarreal Wil je die kerel echt hebben? :eeeek:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
22-01-2007, 12:54 PM
Balthazar Wrote:joep Wrote:Henk Timmer naar Villarreal Is in potentie de beste keeper van de eredivisie en onder Doesburg is nog nooit een keeper slechter geworden, dus ja, doe maar.
22-01-2007, 12:57 PM
Quote:Is in potentie de beste keeper van de eredivisieIk denk dat Vorm in potentie beter is
The great old Ludwig von...
22-01-2007, 12:59 PM
gittermaster Wrote:dat mag :wink:Quote:Is in potentie de beste keeper van de eredivisieIk denk dat Vorm in potentie beter is
|
« Next Oldest | Next Newest »
|