The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Australian Open 2007
Waarom toch altijd dat eeuwige wijventennis op Eurosport?
Reply
Overdune Wrote:Waarom toch altijd dat eeuwige wijventennis op Eurosport?

Tja, ze zenden gewoon CC uit, maar waarom? Dadelijk dan wel Kirilenko :razz: Maar ik heb toch liever Djokovic.
Reply
Fish - Arthurs en Ferrer - Stepanek op de baan! Heerlijk!

Fish breakt meteen door de service van Arthurs heen =D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Fish heeft er zin in! dubbele break 3-0! 2 punten voor Arthurs tot nu toe!
Reply
En dat zullen er niet meer worden ook voor Wayne. Hij geeft het op.
Hier spaart Fish belangrijke energie voor de 4e ronde tegen Stepanek.
Reply
Arthurs geeft op. Klasse Fish. Heeft zich niet in hoeven spannen. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Stepanek breakt Ferrer! *2-0!

Dat lijkt me de 1e set. Icon_twisted
Reply
En meteen de break terug voor Ferrer, ik had ook niets moeten zeggen. :8:

Fedex wint in 3 setjes van Youzhny. En nu die Djoko eruit!!
Reply
Gasquet begint voortvarend, 3-0.
Steppie - Ferrer richting tb.
Reply
Steppie wint de tb en breekt gelijk in het tweede bedrijf. You Go, Ugly!
Reply
Bij 7-6 *2-1 voor Ugly gaat het regenen.
Monfils-Gasquet kan doorgaan, want Vodafone is overdekt.
Monfils is wakker geworden, na de 0-6 nu 5-2 voor.
Reply
Stuk van Fed-ex gezien gisteren, ben ik de enige die denkt dat die vent onverslaanbaar is? Wat zag dat er makkelijk en ontspannen uit, nu ben ik geen tennis expert maar van alles wat ik gezien heb (eurosport staat aan als ik aan het werk ben) lijkt me dat Federer als ie niet geblesseerd raakt rustig naar de zoveelste overwinning cruised.
Nu hopen dat die Hewitt snel pak slaag krijgt wat een ongelovelijke lul vind ik dat.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
monfils verspeelt veel te veel energie met het juichen na een punt. alles op service in derde set. rare wedstrijd.
Reply
Kom op , Ferrer! Vecht!!
Reply
Mooi, Stepanek 2-0 voor in sets.

Gasquet-Monfils nu op tv, mooie pot. Allez Richard!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat heeft Gasquet toch een fantastische techniek... =P~
Niemand heeft meer techniek denk.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat is die Gasquet toch een heerlijke tennisser!

Monfils speelt ook goed, toegegeven, maar af en toe chipt hij gewoon een volley midden in de rally. Dat snap ik dus niet. En dan dat overdreven gedoe de hele tijd...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:Wat heeft Gasquet toch een fantastische techniek... =P~
Twee zielen...
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Wat heeft Gasquet toch een fantastische techniek... =P~
Twee zielen...

:wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Zoals ik al eerder deze week zei, zal Gasquet Monfils gaan slopen.

Dat lijkt nu te gebeuren :razz:

Reply
Ik hoop trouwens dat Stepanek een setje tankt en niet dat de vermoeidheid toeslaat...
Reply
Ad Wim Wrote:Ik hoop trouwens dat Stepanek een setje tankt en niet dat de vermoeidheid toeslaat...

Twee zielen... :8:

Reply
sp Gasquet!
Reply
JAAAAAAAAAAAAAA, belangrijk dit!

En nu gaat het echte werk beginnen!
Reply
Stepanek en Gasquet beiden 2-1 voor in sets, maar ik heb er nog niet alle vertrouwen in. Als die allebei winnen, kan ik het lijen dat Roddick wint.
Reply
Depor Wrote:Stuk van Fed-ex gezien gisteren, ben ik de enige die denkt dat die vent onverslaanbaar is? Wat zag dat er makkelijk en ontspannen uit, nu ben ik geen tennis expert maar van alles wat ik gezien heb (eurosport staat aan als ik aan het werk ben) lijkt me dat Federer als ie niet geblesseerd raakt rustig naar de zoveelste overwinning cruised.
Nu hopen dat die Hewitt snel pak slaag krijgt wat een ongelovelijke lul vind ik dat.
Nee hoor, je bent niet de enige. Dat roepen wij hier al twee jaar. Het is echt ongelofelijk die gast, hij is de enige die zo constant goed is dat hij het altijd weer weet waar te maken.
En hij komt Hewitt mogelijk pas in de finale tegen, maar zo ver zal Hewitt niet komen.
Reply
Kraai Wrote:Denk dat Youzhny het Federer wel eens erg lastig kan gaan maken.....
:lol:
Reply
Safin begint iets te slordig, Roddick begint goed.

Gasquet 4-1 voor in de 4e :razz:
Staat trouwens wel heel lang stil nu, hopelijk geen blessure voor Gasquet.

Stepanek verliest de set met 6-0 :roll:
Reply
Safin 7 aces tegenover eentje van Roddick.

Gasquet-Monfils nog steeds frozen.
Reply
Break op love voor Marat Hakkuh

Gasquet-Monfils toch weer begonnen.

Stepa heeft het zwaar.
Reply

Forum Jump: