The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




KNVB-Beker 23/24/25-01
#61
Eens met Gerben, was gewoon een vrije trap. Doet er uiteraard niet aan af dat Twente op basis van de samenvatting had moeten winnen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#62
Lamme Lennie Wrote:Eens met Gerben, was gewoon een vrije trap.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#63
Heb mijn kaartje voor vanavond aan mijn kleine neefje gegeven, veel te koud :razz:

Wat betreft pingel Twente, waarom nam Kufo die inderdaad niet? Icon_evil
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#64
Ekslem Wrote:Heb mijn kaartje voor vanavond aan mijn kleine neefje gegeven, veel te koud :razz:

Wat betreft pingel Twente, waarom nam Kufo die inderdaad niet? Icon_evil


Omdat hij totaal niet in de wedstrijd zat...
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#65
van Dijk speelt dus gewoon dit weekend (en zal wel extra scherp zijn --> oftewel rood :razz: )

........Booy greep in met wissels. Al na een kwartier spelen mocht Kees van Buuren zich warm maken voor de vervanging van Etienne Shew-Atjon. En in de rust moest de zwak spelende aanvoerder Gregoor van Dijk eraan geloven.

Booy: ,,Shew-Atjon begon moeizaam en had last van zijn achillespees. Met hem doorgaan, had te veel twijfels opgeleverd. En Gregoor van Dijk is normaal aan de bal een van onze beste spelers. Vanavond was hij aan de bal heel erg slecht. Maar ik had er wel meer kunnen wisselen. Dat wil ik er best even bij zeggen.’’.....
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#66
Volgens de commentator van Talpa bij die pot bakt van Dijk er al weken niks van en werd hij daarom gewisseld. De Jong deed het na rust niet veel beter, dus v Dijk zal zijn plek nog wel (even) behouden.
Reply
#67
Lamme Lennie Wrote:Eens met Gerben, was gewoon een vrije trap. Doet er uiteraard niet aan af dat Twente op basis van de samenvatting had moeten winnen.

Vrije trap, ga weg man. Robbie is eerder bij de bal en werkt de bal weg en doordat hij met zijn voet bij de bal moest komen komt hij een beetje ongelukkig neer waardoor Salmon (dacht ik) meeging in zijn val.
De pingel was gewoon terecht, Aissati ging een directe 1-2 aan en die Naccer zette gewoon zijn kont in, dat is bewust obstructie!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#68
Vret Mien Gras Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Eens met Gerben, was gewoon een vrije trap. Doet er uiteraard niet aan af dat Twente op basis van de samenvatting had moeten winnen.

Vrije trap, ga weg man. Robbie is eerder bij de bal en werkt de bal weg en doordat hij met zijn voet bij de bal moest komen komt hij een beetje ongelukkig neer waardoor Salmon (dacht ik) meeging in zijn val.
De pingel was gewoon terecht, Aissati ging een directe 1-2 aan en die Naccer zette gewoon zijn kont in, dat is bewust obstructie!

Mooi dat je mij op ignore hebt, trouwens, maar Robbie was veeeeeeeeeeeeeeeel te laat en de bal was allang weg. Hij haakt bij die Salmon in als een Scissor-sister! :lol:
Reply
#69
Ajax had 20.000 kaartjes verkocht waarbij op 1 scc 4 kaarten konden worden gehaald en vrije verkoop op de wedstrijddag, PSV 22.500 kaartjes verkocht waarbij op 1 scc maar 2 kaartjes konden worden gehaald en er geen vrije verkoop is. Hup provincialen!
Reply
#70
Gerben Zonderland Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Eens met Gerben, was gewoon een vrije trap. Doet er uiteraard niet aan af dat Twente op basis van de samenvatting had moeten winnen.

Vrije trap, ga weg man. Robbie is eerder bij de bal en werkt de bal weg en doordat hij met zijn voet bij de bal moest komen komt hij een beetje ongelukkig neer waardoor Salmon (dacht ik) meeging in zijn val.
De pingel was gewoon terecht, Aissati ging een directe 1-2 aan en die Naccer zette gewoon zijn kont in, dat is bewust obstructie!

Mooi dat je mij op ignore hebt, trouwens, maar Robbie was veeeeeeeeeeeeeeeel te laat en de bal was allang weg. Hij haakt bij die Salmon in als een Scissor-sister! :lol:

Ik heb jou niet (meer) op ignore, dat was maar een korte periode.
Ik wil gewoon niet meer op jou reageren (wat ik nu alsnog doe). Dus bij deze weet je het.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#71
Peter Wrote:Ajax had 20.000 kaartjes verkocht waarbij op 1 scc 4 kaarten konden worden gehaald en vrije verkoop op de wedstrijddag, PSV 22.500 kaartjes verkocht waarbij op 1 scc maar 2 kaartjes konden worden gehaald en er geen vrije verkoop is. Hup provincialen!

BOEIEND
Kaarten PSV waren maar 12,50... weet niet hoe duur ze bij Ajax waren!?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#72
Ekslem Wrote:
Peter Wrote:Ajax had 20.000 kaartjes verkocht waarbij op 1 scc 4 kaarten konden worden gehaald en vrije verkoop op de wedstrijddag, PSV 22.500 kaartjes verkocht waarbij op 1 scc maar 2 kaartjes konden worden gehaald en er geen vrije verkoop is. Hup provincialen!

BOEIEND
Kaarten PSV waren maar 12,50... weet niet hoe duur ze bij Ajax waren!?
Had een snellere hap verwacht van een ajacied. Sad

ps. 7,50. Bij PSV de goedkoopste ook 7,50. En toch is het opmerkelijk dat het 'grote' Ajax minder toeschouwers trekt.
Reply
#73
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:
Peter Wrote:Ajax had 20.000 kaartjes verkocht waarbij op 1 scc 4 kaarten konden worden gehaald en vrije verkoop op de wedstrijddag, PSV 22.500 kaartjes verkocht waarbij op 1 scc maar 2 kaartjes konden worden gehaald en er geen vrije verkoop is. Hup provincialen!

BOEIEND
Kaarten PSV waren maar 12,50... weet niet hoe duur ze bij Ajax waren!?
Had een snellere hap verwacht van een ajacied. Sad

ps. 7,50. Bij PSV de goedkoopste ook 7,50. En toch is het opmerkelijk dat het 'grote' Ajax minder toeschouwers trekt.

Jou kennende was dit niet als 'HAP' bedoeld, maar goed

Sta ik nu wel 1 in Mukkus zijn top 3? :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#74
Ekslem Wrote:
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:
Peter Wrote:Ajax had 20.000 kaartjes verkocht waarbij op 1 scc 4 kaarten konden worden gehaald en vrije verkoop op de wedstrijddag, PSV 22.500 kaartjes verkocht waarbij op 1 scc maar 2 kaartjes konden worden gehaald en er geen vrije verkoop is. Hup provincialen!

BOEIEND
Kaarten PSV waren maar 12,50... weet niet hoe duur ze bij Ajax waren!?
Had een snellere hap verwacht van een ajacied. Sad

ps. 7,50. Bij PSV de goedkoopste ook 7,50. En toch is het opmerkelijk dat het 'grote' Ajax minder toeschouwers trekt.

Jou kennende was dit niet als 'HAP' bedoeld, maar goed

Sta ik nu wel 1 in Mukkus zijn top 3? :8:

Dan had je op die laatste zin van mn 2e post moeten reageren. :p
ps. op basis van een forum kun je natuurlijk niemand echt leren kennen. Neem aan dat niemand hier komt om vrienden te maken of lekker zichzelf te zijn. :|
Reply
#75
Ik vond dat geen vrije trap. Een erg ongelukkig moment voor BEIDE spelers. Geen overtreding dus, en bovendien moeten verdedigers toch in bescherming worden genomen?

Het het moment voorafgaand van de penalty niet gezien dus daarover kan ik niet oordelen.
Reply
#76
D'r an met de lippe Wrote:Ik vond dat geen vrije trap. Een erg ongelukkig moment voor BEIDE spelers. Geen overtreding dus, en bovendien moeten verdedigers toch in bescherming worden genomen?

Het het moment voorafgaand van de penalty niet gezien dus daarover kan ik niet oordelen.

Verdedigers in bescherming nemen? Aanvallers moeten in bescherming worden genomen! Die worden wedstrijden lang geschopt, gehaakt, geëlleboogd en vastgehouden.
Reply
#77
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:
Peter Wrote:Ajax had 20.000 kaartjes verkocht waarbij op 1 scc 4 kaarten konden worden gehaald en vrije verkoop op de wedstrijddag, PSV 22.500 kaartjes verkocht waarbij op 1 scc maar 2 kaartjes konden worden gehaald en er geen vrije verkoop is. Hup provincialen!

BOEIEND
Kaarten PSV waren maar 12,50... weet niet hoe duur ze bij Ajax waren!?
Had een snellere hap verwacht van een ajacied. Sad

ps. 7,50. Bij PSV de goedkoopste ook 7,50. En toch is het opmerkelijk dat het 'grote' Ajax minder toeschouwers trekt.

Jou kennende was dit niet als 'HAP' bedoeld, maar goed

Sta ik nu wel 1 in Mukkus zijn top 3? :8:

Dan had je op die laatste zin van mn 2e post moeten reageren. :p
ps. op basis van een forum kun je natuurlijk niemand echt leren kennen. Neem aan dat niemand hier komt om vrienden te maken of lekker zichzelf te zijn. :|

Maakt niet uit, dan is het 'jouw forum rol kennende', en dan zou zo'n bericht niet in jouw forum rol passen. je gaat toch niet ineens dingen typen die je in het echte leven tegen vrienden zou zeggen :eeeek:
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#78
Gerben Zonderland Wrote:Verdedigers in bescherming nemen? Aanvallers moeten in bescherming worden genomen! Die worden wedstrijden lang geschopt, gehaakt, geëlleboogd en vastgehouden.

Ik doelde meer op 'het voordeel van de twijfel'. Verdedigers worden wedstrijden lang geplaagd door schwalbe's, gejank etc. Ik vond dit zo'n moment waarop de verdediging behoorlijk werd benadeeld voor een situatie waaraan de verdediger niks kon doen.

Verder intresseer het mij geen moer, ik vind de uitslag wel geinig.
Reply
#79
Peter Wrote:Ajax had 20.000 kaartjes verkocht waarbij op 1 scc 4 kaarten konden worden gehaald en vrije verkoop op de wedstrijddag, PSV 22.500 kaartjes verkocht waarbij op 1 scc maar 2 kaartjes konden worden gehaald en er geen vrije verkoop is. Hup provincialen!

Kap nou eens met die aanhoudende PSV-propaganda Puke
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#80
Peter Wrote:Ajax had 20.000 kaartjes verkocht waarbij op 1 scc 4 kaarten konden worden gehaald en vrije verkoop op de wedstrijddag, PSV 22.500 kaartjes verkocht waarbij op 1 scc maar 2 kaartjes konden worden gehaald en er geen vrije verkoop is. Hup provincialen!

gloryhunters :!:

Er zijn extra veel kaartjes aan Haarlem supporters verkocht.... die zaten in de Arena niet in het normale uitvak, maar hadden de op de bovenste ring de gehele lange zijde tot hun beschikking.

Daarom waren er ook volgens mij minder kaartjes voor de Ajax supporters aanwezig.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#81
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:
Peter Wrote:Ajax had 20.000 kaartjes verkocht waarbij op 1 scc 4 kaarten konden worden gehaald en vrije verkoop op de wedstrijddag, PSV 22.500 kaartjes verkocht waarbij op 1 scc maar 2 kaartjes konden worden gehaald en er geen vrije verkoop is. Hup provincialen!

BOEIEND
Kaarten PSV waren maar 12,50... weet niet hoe duur ze bij Ajax waren!?
Had een snellere hap verwacht van een ajacied. Sad

ps. 7,50. Bij PSV de goedkoopste ook 7,50. En toch is het opmerkelijk dat het 'grote' Ajax minder toeschouwers trekt.

In Eindhoven is buiten psvski nou eenmaal geen reet te beleven...
Reply
#82
D'r an met de lippe Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Verdedigers in bescherming nemen? Aanvallers moeten in bescherming worden genomen! Die worden wedstrijden lang geschopt, gehaakt, geëlleboogd en vastgehouden.

Ik doelde meer op 'het voordeel van de twijfel'. Verdedigers worden wedstrijden lang geplaagd door schwalbe's, gejank etc. Ik vond dit zo'n moment waarop de verdediging behoorlijk werd benadeeld voor een situatie waaraan de verdediger niks kon doen.

Verder intresseer het mij geen moer, ik vind de uitslag wel geinig.

Wielaert liep er naast krult zijn been om het middel van Salmon heen op bij de bal te komen in deze rare actie valt hij achterop het been van Salmon die daardoor niet meer doorkon, was een aparte actie maar je kan er een vrije trap voor geven. Zelfde geld voor die penalty de verdediger stond er al voordat Aisatti de aanval opzette, verdediger gaat niet aan de kant Aisatti krijgt pingel mee. Beide aparte actie's die je kan geven nou prima, als Twente nou gewoon die andere 7 open kansen erin legt winnen ze met 8-2...En dan de scheids de schuld geven, als je 90 min de beste bent maar niet scoort dan valt ie altijd aan de andere kant.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#83
Hoef Wrote:
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:
Peter Wrote:Ajax had 20.000 kaartjes verkocht waarbij op 1 scc 4 kaarten konden worden gehaald en vrije verkoop op de wedstrijddag, PSV 22.500 kaartjes verkocht waarbij op 1 scc maar 2 kaartjes konden worden gehaald en er geen vrije verkoop is. Hup provincialen!

BOEIEND
Kaarten PSV waren maar 12,50... weet niet hoe duur ze bij Ajax waren!?
Had een snellere hap verwacht van een ajacied. Sad

ps. 7,50. Bij PSV de goedkoopste ook 7,50. En toch is het opmerkelijk dat het 'grote' Ajax minder toeschouwers trekt.

In Eindhoven is buiten psvski nou eenmaal geen reet te beleven...

eeej Maarten ben je het Anna Frank plantsoen alweer vergeten?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#84
Ze hebben er anders hele leuke en gezelige kroegen hoor daar in eindhoven de gggekste ! Bestaat die ierse pub nog =P~
Bangkok resident.
Reply
#85
als iemand weet welke je bedoelt zegt dat al genoeg...
Reply
#86
Quote:donderdag 25 januari 2007
Zeven aanhoudingen bij Ajax-Haarlem
Door MAAIKE RUEPERT

AMSTERDAM - Tijdens ongeregeldheden bij de voetbalwedstrijd tussen Ajax en Haarlem zijn woensdagavond zeven supporters aangehouden.

Bij aankomst riepen enkele Haarlemse supporters diverse leuzen die de Ajax-aanhang boos maakte. Deze begonnen met stenen en flessen te gooien. Daarop arresteerde de politie twee Ajax-fans.
Na de wedstrijd hield de politie nog vijf Ajax-supporters aan in verband met openlijke geweldpleging. De politie heeft haar uiterste best moeten doen om de supporters van de twee voetbalclubs gescheiden te houden.
De politie bekijkt videobeelden om te zien of er nog meer verdachten moeten worden opgespoord.

Nou, de KNVB kan niets anders doen dan Ajax uit het bekertoernooi gooien. Dat lijkt me duidelijk. Zelfs als het 'fans' zonder kaartje zijn, waarvoor vantevoren richting de 'ontvangende' club gewaarschuwd is word je uit een toernooi gegooid, dus het minste wat ze kunnen doen is uitsluiting. :8:
Reply
#87
Mac Wrote:als iemand weet welke je bedoelt zegt dat al genoeg...

In den Haag is ook maar 1 leuke ierse pub....
Reply
#88
Gerben Zonderland Wrote:Nou, de KNVB kan niets anders doen dan Ajax uit het bekertoernooi gooien. Dat lijkt me duidelijk. Zelfs als het 'fans' zonder kaartje zijn, waarvoor vantevoren richting de 'ontvangende' club gewaarschuwd is word je uit een toernooi gegooid, dus het minste wat ze kunnen doen is uitsluiting. :8:

dan moeten ze wel de uit spelende club pakken
wel consequent zijn dan he Wink
Reply
#89
Hey.. der is nog 4x gehad op die toeschouwespost. Wat zijn Ajacieden toch makkelijk uit de tent te lokken. :lol:
Reply
#90
T00L Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Nou, de KNVB kan niets anders doen dan Ajax uit het bekertoernooi gooien. Dat lijkt me duidelijk. Zelfs als het 'fans' zonder kaartje zijn, waarvoor vantevoren richting de 'ontvangende' club gewaarschuwd is word je uit een toernooi gegooid, dus het minste wat ze kunnen doen is uitsluiting. :8:

dan moeten ze wel de uit spelende club pakken
wel consequent zijn dan he Wink

Oh ja, sorry. Als de 'thuisfans' met flessen en stenen gooien mag het natuurlijk wel. Daar kan de 'thuisclub' natuurlijk helemaaaaaaaaaaaaaaaal niks aan doen! :lol:
Reply


Forum Jump: