17-01-2007, 08:22 PM
jaaajaaaa op naar de volgende ronde

Insane life.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Beker seizoen 20
|
18-01-2007, 12:21 PM
Legion jaaahaaaaaaaaaa =D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
18-01-2007, 12:41 PM
Bravo!
18-01-2007, 02:02 PM
Bocaloca Wrote:Legion Wrote:"het"heeft weer eens een geweldig topic geopend op het forumBocaloca Wrote:Meppeling, bluh dat arrogante gevalletje. beter geef je hem klop Waar vind ik dat. Leuk om te horen als ze mijn team gaan analyseren. 8e ronde wordt overigens een kraker. Ik ga zondag maar piccen
(\__/)
(O.o ) (> < ) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination. ----------------------------------------------------- HT: Vlampijpse Boys (209564)
22-01-2007, 12:53 PM
Aankomende woensdag staat de topper voor de beker op het programma. Doordat 1 van mijn beste mid geschorst, moet ik naar een nieuwe tactiek kijken
De laatste keer in de beker waren dit zijn stats. S.K. Zat1 Spelersrapport en teamopstelling Type wedstrijd: (verborgen) Tactiek: pressievoetbal Tactiekvaardigheid: matig Middenveld: magisch (oud) Rechterverdediging: briljant (oud) Centrale verdediging: reusachtig (oud) Linkerverdediging: wonderbaarlijk (oud) Rechteraanval: formidabel (oud) Centrale aanval: buitenaards (oud) Linkeraanval: goddelijk (oud) Zijn keeper en 1 van zijn CV zijn er gelukkig ook niet bij wegens blessure. Zijn laatste stats: S.K. Zat1 Spelersrapport en teamopstelling Type wedstrijd: (verborgen) Tactiek: pressievoetbal Tactiekvaardigheid: matig Middenveld: magisch (oud) Rechterverdediging: uitmuntend (oud) Centrale verdediging: bovennatuurlijk (oud) Linkerverdediging: uitmuntend (oud) Rechteraanval: goddelijk (oud) Centrale aanval: buitenaards (oud) Linkeraanval: uitstekend (oud) Mijn beker stats: Dredevils Spelersrapport en teamopstelling Type wedstrijd: speel het rustig Tactiek: normaal Tactiekvaardigheid: Middenveld: goddelijk (oud) Rechterverdediging: briljant (oud) Centrale verdediging: reusachtig (oud) Linkerverdediging: wonderbaarlijk (oud) Rechteraanval: uitstekend (oud) Centrale aanval: wonderbaarlijk (oud) Linkeraanval: uitmuntend (oud) Teamgeest: in de wolken Middenveld goddelijk ga ik nu niet halen zelfs niet als ik normaal speel. Heb nu nog een mythische, buitenaardse mid en 2 vleugels met uitmunted mid. Zal ik 4-4-2 spelen met pressie? Met de vleugels nhm? Of toch 3-5-2 (opoffering van training van 1 van mijn vleugels) met 1 vleugel nhm. En dan een uitstekend verdediger en specialiteit krachtig achterin plaatsen(zwakke vorm en matig ervaring) en een top vleugelspeler met wonderbaarlijk vleugelspel en goed passen (goede vorm) nog een keer laten spelen?
Insane life.
24-01-2007, 11:21 AM
Iemand nog een idee? Anders ga ik maar met 4-4-2 pressie spelen en hopen dat het goed uitkomt.
Insane life.
24-01-2007, 11:52 AM
tja, is wel tricky. Pressie is imo echt een soort zwaktebod. Je hebt geen countermogelijkheden?
The great old Ludwig von...
24-01-2007, 12:03 PM
Nope heb niet echt countermogelijkheden. Heb slechts 2 echte verdedigers en slechts 2 passers die ik kan gebruiken. (redelijk en goed). Ik kan evenueel een wing pos opofferen. Door 4-5-1 te gaan spelen. Hiedoor een vleugelspeler (wonderbaarlijk vl en goed passen) die al gespeeld heeft nog een keer te laten spelen en diegene met minste vleugelspel met uitmunted PM als extra mid gebruiken. Probleem is echter dat de ervaring slecht is.
Insane life.
24-01-2007, 07:54 PM
Helaas eruit door verlenging
![]() Dredevils Spelersrapport en teamopstelling Type wedstrijd: normaal Tactiek: counter Tactiekvaardigheid: uitstekend Middenveld: utopisch (oud) Rechterverdediging: briljant (oud) Centrale verdediging: magisch (oud) Linkerverdediging: reusachtig (oud) Rechteraanval: uitmuntend (oud) Centrale aanval: reusachtig (oud) Linkeraanval: briljant (oud) S.K. Zat1 Spelersrapport en teamopstelling Type wedstrijd: (verborgen) Tactiek: normaal Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek) Middenveld: goddelijk (oud) Rechterverdediging: goed (oud) Centrale verdediging: uitmuntend (oud) Linkerverdediging: goed (oud) Rechteraanval: uitstekend (oud) Centrale aanval: reusachtig (oud) Linkeraanval: goddelijk (oud) Gelukkig nog wel 1 oudje en een andere speler van hem er aufgeraused ![]() ![]()
Insane life.
24-01-2007, 09:08 PM
Legion 2-3 gewonnen na verlenging! Onze SD-hoop in bange bekerdagen!
Oh, my god, we bought Kenny!
25-01-2007, 12:38 PM
Quote:1ste ronde beker:
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
25-01-2007, 05:55 PM
Dre is uitgeschakeld mensen. Ik had het ook graag anders gezien.
Ronde 9 zal waarschijnlijk het einde zijn maar ik ben trots op mijn mannen
(\__/)
(O.o ) (> < ) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination. ----------------------------------------------------- HT: Vlampijpse Boys (209564)
25-01-2007, 06:12 PM
I know, maar vond t evengoed een puike prestatie van hem.
En van jou helemaal natuurlijk, wellicht een stuntje.
The great old Ludwig von...
01-02-2007, 02:08 PM
Helaas 5-1 verloren. Mijn verdediging is gewoon niet goed genoeg. Hier gaat uiteraard verandering in komen :8:
(\__/)
02-02-2007, 11:46 AM
Dre Wrote:Toch een puike prestatie =D> =D> =D>Helemaal mee eens! =D>
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
02-02-2007, 12:28 PM
gittermaster Wrote:Legion =D> =D> =D> Waarvan akte =D>
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.
Dublin Bay Packers (73500)
02-02-2007, 08:38 PM
Prima gespeeld, Legion =D>. Volgend seizoen weer een stapje hoger.
02-02-2007, 09:48 PM
=D> =D>
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329) |
« Next Oldest | Next Newest »
|