Threads: 273
Weet iemand inmiddels hoe het is gesteld met Koef en Shota? Nog een ander puntje; vanavond (don) doen Luirink, Jaliens en Molhoek mee met Jong AZ tegen Roda JC (KNVB beker). Denken jullie dat deze spelers er zaterdag ook weer bij zijn als AZ aantreedt tegen Sparta? Dan zouden ze dus 2 wedstrijden binnen 2 dagen moeten spelen.............
Ik heb een droom.
Threads: 312
Van Gaal wil Luirink/Jaliens als centraal duo inspelen, die staan dus vanavond samen centraal achterin. Over 2 dagen zal hij dan wel voor dezelfde achterhoede als tegen MVV kiezen, zonder die 2. Koef en Shota zullen vast wel spelen, als ze vandaag goed getraind hebben.
Dat is nog allesbehalve zeker (Louis kennende)....
Novum) - AZ-spits Danny Koevermans heeft goede hoop dat hij op tijd fit is voor de wedstrijd zaterdag tegen zijn oude club Sparta. De Schiedammer is bijna hersteld van een lichte hamstringblessure. Donderdag werkte hij samen met zijn collega-spits Shota Arveladze een training af. "Ik ga ervan uit dat we ons vrijdag weer bij de groep kunnen aansluiten." Het duo miste dinsdag de bekerwedstrijd tegen MVV.
"We hebben heel veel gedaan. Ik kon voluit sprinten, dat is het belangrijkste", blikte Koevermans terug op de training. De aanvaller verwacht dat ook Arveladze, die met een bovenbeenblessure kampte, zaterdag bij de selectie zit. "Volgens mij ging het met hem ook prima", analyseerde Koevermans de fysieke toestand van de Georgiër.
Koevermans en Arveladze waren de enige twee spelers die donderdag op het trainingsveld verschenen. De rest van de selectie was vrij.
[Copyright 2007, Novum]
Ik heb een droom.
Threads: 114
Misschien dat 1 van die koempels die knakworst even goed kan raken?
Oh, my god, we bought Kenny!
Ach, van Gaal moet gewoon geen risico nemen met zn spitsen, volgende week wacht PSV en Dembele en Jenner krijgen de Sparta defensie ook wel een kopje kleiner. =D>
Threads: 208
Peter Wrote:Ach, van Gaal moet gewoon geen risico nemen met zn spitsen, volgende week wacht PSV en Dembele en Jenner krijgen de Sparta defensie ook wel een kopje kleiner. =D>
Sluit ik me volledig bij aan :razz:
En dan mag Martens ze maken!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Threads: 13
Ekslem Wrote:Sluit ik me volledig bij aan :razz:
En dan mag Martens ze maken!
En daar sluit ik me dan weer bij aan
I believe in Jim Jones.
We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Threads: 18
Ok we zijn eruit; Martens in de spits en de koef lekker thuis op de bank.
Bangkok resident.
Ricochan Wrote:Martens in de spits.
Klopt, hoorde ik vanochtend al op de radio. Hij was te laat bij het AZ stadion vanmorgen, vanwege de files. Hoop voor hem dat ie vanavond was eerder naar huis gaat, zodat ie voor de spits thuis is.
Threads: 208
Jammer, maar ben al lang blij dat ik Luirink hebben weten te lozen voor Mendes!
Quote:26 januari 2007Koevermans en Arveladze fit voor Sparta
ALKMAAR- Shota Arveladze en Danny Koevermans zijn zaterdag inzetbaar tegen Sparta. Het spitsenduo ontbrak dinsdag tijdens het bekerduel tegen MVV vanwege blessures. De vijf spelers die donderdag met Jong AZ in de beker meededen, komen zaterdag niet actie. Van Gaal: "Maandag doen ze opnieuw met Jong AZ mee. Ze zouden kunnen spelen, maar bij mij spelen ze niet."
Job Bulters, Ruud Vormer, Gijs Luirink, Kew Jaliens en Rogier Molhoek zullen daardoor niet spelen tegen Sparta. Met het oog op het UEFA Cup-duel tegen Fenerbahce wil Van Gaal verdedigingsduo's aan het werk zien die de plaats van de geschorste Barry Opdam kunnen gaan opvullen.
Schaars en Didulica
Stijn Schaars en Joey Didulica zijn de enige geblesseerden in het team van Van Gaal.
Uitverkocht
AZ-Sparta begint zaterdag om 20:00 uur. De wedstrijd is uitverkocht.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Threads: 76
Threads: 6
Ekslem Wrote:Jammer, maar ben al lang blij dat ik Luirink hebben weten te lozen voor Mendes!
ALKMAAR- Shota Arveladze en Danny Koevermans zijn zaterdag inzetbaar tegen Sparta. Het spitsenduo ontbrak dinsdag tijdens het bekerduel tegen MVV vanwege blessures. De vijf spelers die donderdag met Jong AZ in de beker meededen, komen zaterdag niet actie. Van Gaal: "Maandag doen ze opnieuw met Jong AZ mee. Ze zouden kunnen spelen, maar bij mij spelen ze niet."
Job Bulters, Ruud Vormer, Gijs Luirink, Kew Jaliens en Rogier Molhoek zullen daardoor niet spelen tegen Sparta. Met het oog op het UEFA Cup-duel tegen Fenerbahce wil Van Gaal verdedigingsduo's aan het werk zien die de plaats van de geschorste Barry Opdam kunnen gaan opvullen.
Schaars en Didulica
Stijn Schaars en Joey Didulica zijn de enige geblesseerden in het team van Van Gaal.
Uitverkocht
godverdomme...waarom speelt jaliens niet?!?
waf Wrote:kutzooi. kutluirink.
prutser. :lol:
Mukkus Wrote:waf Wrote:kutzooi. kutluirink.
he, ik noemde jou geen prutser!
en bovendien is luirink goed geschreven. :wink:
Threads: 97
Quatro Wrote:Ekslem Wrote:Jammer, maar ben al lang blij dat ik Luirink hebben weten te lozen voor Mendes!
Schaars en Didulica
Uitverkocht
godverdomme...waarom speelt jaliens niet?!? Dat staat hierboven uitgelegd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 89
Goed nieuws dus....
Wie dit leest is gek
waf Wrote:Mukkus Wrote:waf Wrote:kutzooi. kutluirink.
he, ik noemde jou geen prutser!
en bovendien is luirink goed geschreven. :wink:
kut had je ook goed geschreven. Maar Gijs Kutluirink ken ik niet. Kutjaliens is overigens wel goed. Zo heet ie in het echt; Kewknakworst Kutjaliens.
Threads: 132
waf Wrote:kutzooi. kutluirink.
Jij hebt wat met AZ 'ers of niet? Vorige week Obdam toch? :wink:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Threads: 84
Tripplexxx Wrote:waf Wrote:kutzooi. kutluirink.
Wat is daar in godsnaam te doen! :eeeek:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!
Song of the decade:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Threads: 15
Zou Cziommer weer eens in de basis starten?
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Tripplexxx Wrote:waf Wrote:kutzooi. kutluirink.
kutobdam bedoel je?
wat een olifantengeheugen heb jij...
Martens en Koevermans hier, lijkt me prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Ad Wim Wrote:Martens en Koevermans hier, lijkt me prima.
Lijkt mij niet, het wordt maar 1-0 tegen dat stugge Sparta door een kopbal van Steinsson.
Stugge Sparta? Ze verliezen thuis in de beker van RKC :roll:
Opstelling AZ: Khalid Sinouh, Barry Opdam, Tim de Cler, Shota Arveladze, Maarten Martens, Ryan Donk, Danny Koevermans, Demy de Zeeuw, Grétar Steinsson, David Mendes da Silva, Julian Jenner.
Opstelling Sparta: Harald Wapenaar, Sepp de Roover, Steve Olfers, Danny Schenkel, Sjaak Polak, Edwin van Bueren, Jason Oost, Haris Medunjanin, Yuri Rose, Iderlindo Mereno Freire, Jeffrey Vlug.
Ik heb een droom.
Threads: 131
waf Wrote:Tripplexxx Wrote:waf Wrote:kutzooi. kutluirink.
kutobdam bedoel je?
wat een olifantengeheugen heb jij...
Ik dacht dat het kutopdirk was.... :|
1-0 Shota.
Nou staat Mendes centraal achterin en Opdam op het middenveld, volgende week weer andersom. Bij van Gaal is er ook geen touw aan vast te knopen. :|
2-0 eigen doelpunt Olfers.
Martens 3-0. Aan LdL horende assist Koef.
Threads: 36
Peter Wrote:Martens 3-0. Aan LdL horende assist Koef.
volgens vi gewoon een schot... laten we het hopen iig
Utrecht, it's vocking delicious
|