Threads: 27
EJR Wrote:Fabian Wrote:EJR Wrote:Ajax wint door 2 man: Wegereef en Stekelenburg.
Greuning wint niet door 3 opgelegde kansen te verprutsen.
Eigenlijk wordt je week in week uit zieliger en zieliger EJR... :lol: :lol: :lol:
Ik zit prima in mijn vel hoor zoetermeers rukkertje. What about you? Kon je een beetje makkelijk onder je steen vandaan komen na deze gelukkige overwinning van je snavelvriendjes?
Ik was dus daar EJR, in tegenstelling tot onze zielige Haagse Hooligantje, die altijd schreeuwt voor z'n cluppie, alleen jammer dat je dat enkel op internet doet....
Echt een zielig gevalletje begin je te worden, blijf jij nou maar hopen dat Sexy Lexy dat clubje een beetje uit de degradatie-zone kan krijgen, ipv elk topic Anti-Ajax vol te kladderen....
Haagsche Calimero !
Threads: 21
Stam(geschorst), grygera(hamstring) en Sneijder(schorsing mag ik aannemen) er dus niet bij volgende week. Drenthe aan Feyenoord-kant. Voor beide ploegen dus niet zo mooi. Zeker omdat Feyenoord geen andere linksback heeft. Ohja... we hebben Leonard nog. :wink:
Wat zal de Mul daar blij mee zijn. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
centre court Wrote:Stam(geschorst), grygera(hamstring) en Sneijder(schorsing mag ik aannemen) er dus niet bij volgende week. Drenthe aan Feyenoord-kant. Voor beide ploegen dus niet zo mooi. Zeker omdat Feyenoord geen andere linksback heeft. Ohja... we hebben Leonard nog. :wink:
Wat zal de Mul daar blij mee zijn. :8:
haha, das een mooie inderdaad ! :lol:
Vermaelen weer terug, Heitinga linie terug en dan Davids voor de verdediging, voor Sneijder hebben we Perez, 4-1 :wink:
Mukkus Wrote:Opvallende uitspraak van Wilfred Genee, als introductie op het fragment met de overtreding van Schneider;
"We laten het bij andere ploegen ook zien, dus moeten we dit ook laten zien....."
Rare opmerking.
Ook raar dat ze dat van Valfan dan weer niet lieten zien...
Threads: 131
Fabian Wrote:En verder, tackles zoals Stam doet zie je elke week, Nevland had dan ook in de 10e minuut al rood moeten hebben.
Stam is ©, dus dan mag je best even zeveren en tevens maakte hij, overduidelijk, GEEN handsbal.
En daar moet elke week een rode kaart voor gegeven worden. Als die wel 'gewoon' gegeven was, dan had hij namelijk ook die bal er later niet in kunnen schieten. Een bepalend moment in de wedstrijd dus.
Je zult begrijpen dat ik er weinig vertrouwen in heb, van narigheid heb ik maar een vakantie naar Frankrijk gepland. :8:
ALS we dan verliezen, dan ook maar even niet dat gedram de hele week.
1-2
Charrie 2x. [-o<
Threads: 208
Idd raar dat ze het geval farfan verder niet lieten zien.
Belachelijk dat Stam geem tweede geel kreeg en Sneijder lijkt me idd een onderzoekje worden!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Matador! Wrote:Mukkus Wrote:Opvallende uitspraak van Wilfred Genee, als introductie op het fragment met de overtreding van Schneider;
"We laten het bij andere ploegen ook zien, dus moeten we dit ook laten zien....."
Rare opmerking.
Idd! Waar was de herhaling van 't incident Farfan/Saeijs?
centre court Wrote:Je zult begrijpen dat ik er weinig vertrouwen in heb, van narigheid heb ik maar een vakantie naar Frankrijk gepland. :8:
1-2
Charrie 2x. [-o<
Naar Nancy toevallig? :wink:
Matador! Wrote:centre court Wrote:Je zult begrijpen dat ik er weinig vertrouwen in heb, van narigheid heb ik maar een vakantie naar Frankrijk gepland. :8:
1-2
Charrie 2x. [-o<
Naar Nancy toevallig? :wink:
Nancy is een leugen. :8:
Threads: 114
Matador! Wrote:Mukkus Wrote:Opvallende uitspraak van Wilfred Genee, als introductie op het fragment met de overtreding van Schneider;
Rare opmerking.
Da's logisch, Matador. Daar kun je per wedstrijd de gehele uitzending van "De Wedstrijden" mee vullen van 19:00 tot 20:30 uur.
Oh, my god, we bought Kenny!
Threads: 74
Fabian Wrote:EJR Wrote:Fabian Wrote:EJR Wrote:Ajax wint door 2 man: Wegereef en Stekelenburg.
Greuning wint niet door 3 opgelegde kansen te verprutsen.
Eigenlijk wordt je week in week uit zieliger en zieliger EJR... :lol: :lol: :lol:
Ik zit prima in mijn vel hoor zoetermeers rukkertje. What about you? Kon je een beetje makkelijk onder je steen vandaan komen na deze gelukkige overwinning van je snavelvriendjes?
fabfab Wrote:Ik was dus daar EJR, in tegenstelling tot onze zielige Haagse Hooligantje, die altijd schreeuwt voor z'n cluppie, alleen jammer dat je dat enkel op internet doet....
fabfab Wrote:Echt een zielig gevalletje begin je te worden...
Al zou je een tiende van mijn leven hebben, zou je al beter af zijn dan hoe je er nu bijzit joh trekpop. :razz:
fabfab Wrote:blijf jij nou maar hopen dat Sexy Lexy dat clubje een beetje uit de degradatie-zone kan krijgen
Dat kan ie niet, eindelijk iets waar we het wel over eens zijn.
fabfab Wrote:ipv elk topic Anti-Ajax vol te kladderen....
Ik klieder niet, mijn anti-Ajax poëzie is gebouwd op pure realiteit. En bovendien zitten er in elk topic Ajax leeghoofden, die van gepaste repliek voorzien dienen te worden. :8:
fabfab Wrote:Haagsche Calimero !
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Veel meer dan wat misplaatste one-liners kan je er ook niet uit krijgen hè EJR. Jammer dat jij exact weet hoe mijn leven eruitziet en dit ook exact kan beoordelen mbt tot je eigen leven... Jeetje wat een mensenkennis, begin bijna te denken dat je m'n stalker bent...
Calimero !
Fabian Wrote:Veel meer dan wat misplaatste one-liners kan je er ook niet uit krijgen hè EJR. Jammer dat jij exact weet hoe mijn leven eruitziet en dit ook exact kan beoordelen mbt tot je eigen leven... Jeetje wat een mensenkennis, begin bijna te denken dat je m'n stalker bent...
Calimero !
Omdat je er zo om zeurt. Alsjeblieft huilebalk!
En ik weet meer dan je denkt... :wink:
Threads: 15
Ekslem Wrote:Idd raar dat ze het geval farfan verder niet lieten zien.
Belachelijk dat Stam geem tweede geel kreeg en Sneijder lijkt me idd een onderzoekje worden!
onderzoekje?
Lijkt mij niet meer nodig, 3 wedstrijden schorsen graag!
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Gerben Zonderland Wrote:Fabian Wrote:En verder, tackles zoals Stam doet zie je elke week, Nevland had dan ook in de 10e minuut al rood moeten hebben.
Stam is ©, dus dan mag je best even zeveren en tevens maakte hij, overduidelijk, GEEN handsbal.
En daar moet elke week een rode kaart voor gegeven worden. Als die wel 'gewoon' gegeven was, dan had hij namelijk ook die bal er later niet in kunnen schieten. Een bepalend moment in de wedstrijd dus.
Ach GZ, die opzettelijke handsbal vind ik ook rood, is wel zo erg spelbederf, temeer omdat mr Suarez (geitenbek) daarna een half uur ligt te kermen alsof ie de bal in z'n bakkus kreeg... :eeeek:
Vervolgens had hij er sowieso afgemoeten na tig schwalbes (geel p/k).
En Nevland was in de 10e al rood, ook vrij 'bepalend' dus...
Zo is er altijd wel wat, lullen we na om niets, hebben wij 3 punten en zit jij nog steeds naar die gifgroene lelijke stinktribunes te kijken :wink:
2-2 was verdiend, toch ?
FC Petr Wrote:Ekslem Wrote:Idd raar dat ze het geval farfan verder niet lieten zien.
onderzoekje?
Je hebt het nu over Valfan neem ik aan?
Fabfab Wrote:Zo is er altijd wel wat, lullen we na om niets, hebben wij 3 punten en zit jij nog steeds naar die gifgroene lelijke stinktribunes te kijken :wink:
Nee dat betonnen bouwval in de Bijlmer verdient een schoonheidsprijs! :lol:
Threads: 97
Laten we niet vergeten hoe ongelooflijk waardevol Stekelenburg vandaag weer was. Hij heeft echt punten gepakt vandaag =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 15
Matador! Wrote:FC Petr Wrote:Ekslem Wrote:Idd raar dat ze het geval farfan verder niet lieten zien.
onderzoekje?
Je hebt het nu over Valfan neem ik aan?
Er is er maar één in beeld geweest.......laten we de overtreding van Valfan later op de avond maar beoordelen.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Threads: 40
EJR Wrote:Fabfab Wrote:Zo is er altijd wel wat, lullen we na om niets, hebben wij 3 punten en zit jij nog steeds naar die gifgroene lelijke stinktribunes te kijken :wink:
Nee dat betonnen bouwval in de Bijlmer verdient een schoonheidsprijs! :lol:
Ik neem aan dat je de Arena bedoelt, maar die staat niet in de Bijlmer, hoor. Die staat in Bullewijk.
Threads: 312
Ekslem Wrote:Idd raar dat ze het geval farfan verder niet lieten zien.
Schijnt dat er eigenlijk niks aan de hand was en dat het eerder een vorm van tijdrekken was, hij stond ook zo weer toen de bal niet buiten ging/scheids liet doorspelen, al heb ik zelf niks gezien (op Talpa zag je het niet). Puur wat ik van mensen heb gehoord. Volgens mij wuifde de scheids trouwens naar Saeijs van opstaan, opstaan, dus dan heeft hij het gezien en is een zaak onmogelijk. :o
Iedereen roept hier trouwens Davids erin nu Ajax Stam en Grygera mist, maar heeft die wel enig ritme? Hij zit toch al maanden op de tribune? Dat van Sneijder (en evt ook van Farfan) zal door een beroep van de club wel over het weekend getild worden. Dan kunnen beide clubs die spelers best een paar potjes missen. EDIT: over 3 weken al AZ-Ajax, dus die kunnen het beter niet over het weekend tillen.
Threads: 4
Ik zie het probleem niet zo, Ajax speelt maar tegen fnooit, niet bepaald een Angstgegner.
Threads: 76
Ricochan Wrote:Stam loopt tegen de scheids op en krijgt geen rood
dit vondik toch ook erg opvallend. die kuiper (wie?) bij fainoid-rkc was niet alleen gruwelijk slecht, maar het enige waar hij heel kien op was was op emotionele reactie's na weer een onbegrijpelijk domme beslissing. daar waren drenthe en vd berg de dupe van, die door zeist opgelgde geldingsdrang.
iedereen deze ronde krijgt geel als ze een scheet moeten laten als de scheids fluit, maar stam geel geven durfde die homo van een wegereef niet aan. :roll:
sowieso een kutregel, laat iemand toch emotioneel reageren. dat hoort er toch bij?
En het is natuurlijk enorm kut dat Grygera en Stam er niet bij zijn tegen Feyenoord. Maar zoals Hoef al zei, het is Feyenoord en hun kracht ligt absoluut niet in de aanval en verdediging, maar op het middenveld. Daar is Ajax momenteel ook gewoon het beste en beter dan Feyenoord denk ik.
Vermaelen, Heitinga, Ogagraru en Urby kunnen echt wel die Feyenoordaanval uitschakelen.
En ik ga er niet vanuit dat Sneijder een zaak krijgt, het was niet overduidelijk dat hij bewust zijn voet in zijn been zette. Net als bij Lazovic was het gewoon niet duidelijk genoeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 208
Niet duidelijk genoeg :lol:
Dikke lul drie bier!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Ad Wim Wrote:En ik ga er niet vanuit dat Sneijder een zaak krijgt, het was niet overduidelijk dat hij bewust zijn voet in zijn been zette. Net als bij Lazovic was het gewoon niet duidelijk genoeg.
:roll:
als jij nou eens 1 keer objectief zou oordelen, zou iemand je misschien serieus nemen.
waf Wrote:Ad Wim Wrote:En ik ga er niet vanuit dat Sneijder een zaak krijgt, het was niet overduidelijk dat hij bewust zijn voet in zijn been zette. Net als bij Lazovic was het gewoon niet duidelijk genoeg.
als jij nou eens 1 keer objectief zou oordelen, zou iemand je misschien serieus nemen. Hij deed niet zijn best om hem te ontwijken maar de sliding was ook wel flink van achteren. Hij had mijns inziens net veel kans om te ontwijken en het was sowieso geen trappende beweging.
We zullen zien hoe de aanklager erover denkt.
En gelukkig zijn jullie Sneijder-'liefhebbers' allemaal wel objectief :roll:
Ad Wim Wrote:waf Wrote:Ad Wim Wrote:En ik ga er niet vanuit dat Sneijder een zaak krijgt, het was niet overduidelijk dat hij bewust zijn voet in zijn been zette. Net als bij Lazovic was het gewoon niet duidelijk genoeg.
als jij nou eens 1 keer objectief zou oordelen, zou iemand je misschien serieus nemen. Hij deed niet zijn best om hem te ontwijken maar de sliding was ook wel flink van achteren. We zullen zien hoe de aanklager erover denkt.
En gelukkig zijn jullie Sneijder-'liefhebbers' allemaal wel objectief :roll:
ik vind sneijder een erg goeie voetballer, maar denk nou niet dat een profvoetballer per ongeluk op een scheenbeen gaat staan. die rat wist precies wat hij deed. en dan met zo'n schijnheilige muil doorlopen alsod hij wil zeggen: "nee, ik had het niet tegen de scheids, ik zei witte tiefeshond tegen vlug!"
Ik denk ook heus wel dat Sneijder wist wat hij deed, maar nogmaals, ik denk niet dat de aanklager er genoeg in ziet om een paar wedstrijden schorsing te eisen. Maar we zullen het zien...
|