Threads: 17
:lol: :lol: :lol:
Snappen jullie het nog?
49': Cas Oosterhuis speelt door het midden naar Lucas van Boxel.
49': Arnaud Loeve probeert voorbij Lucas van Boxel te gaan.
49': Arnaud Loeve verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Lucas van Boxel.
50': Lucas van Boxel passt van een grote afstand strak in de voeten van Cas Oosterhuis.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Threads: 57
heb je de beelden van de afgelopen competitiewedstrijd gezien? die verklaren nl een hoop..
Ook in die wedstrijd stoomde Cas "de tank" Oosterhuis regelmatig naar voren a la Jaap Stam
Threads: 10
Quote:10': David Bonne probeert voorbij Giel van de Poel te gaan.
10': David Bonne verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Giel van de Poel.
Quote:16': David Bonne probeert voorbij Giel van de Poel te gaan.
16': David Bonne verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Giel van de Poel.
Quote:58': David Bonne probeert voorbij Giel van de Poel te gaan.
58': David Bonne verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Giel van de Poel.
Drie keer is geen scheepsrecht. :
Of zoals Depor dan zal zeggen. "Ik probeer het tenminste" :roll:
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*
[b]Giel van de Poel[/b]
T00L Wrote:heb je de beelden van de afgelopen competitiewedstrijd gezien? die verklaren nl een hoop..
Ook in die wedstrijd stoomde Cas "de tank" Oosterhuis regelmatig naar voren a la Jaap Stam
Nee nog niet maar ik begin zo zoetjes aan wel heel nieuwgierig te worden :razz:
Ik ook, want ik weiger toch om windows te instaleren.
en de vierde keer ook niet
Quote:71': David Bonne probeert voorbij Giel van de Poel te gaan.
71': David Bonne verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Giel van de Poel.
[b]Giel van de Poel[/b]
Denk je dat die jongen wat heeft geleerd!?!
Quote:79': David Bonne herovert de bal.
79': David Bonne probeert voorbij Wiebe van IJperen te gaan.
79': David Bonne begint een dribbel en sprint vooruit.
79': David Bonne probeert voorbij Giel van de Poel te gaan.
79': David Bonne verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Giel van de Poel.
Nope!
[b]Giel van de Poel[/b]
Threads: 114
Aangezien het een friendly is, had ik vandaag 'long passes' aanstaan. Ben er (nog) niet goed in, wou alleen kijken naar wat voor effect het zou hebben.
Uit het wedstrijdverslag lijkt het aardig te gaan, ook volgens die 2d-beelden, Tool?
Of zeg je: "train nog maar even door, want dit lijkt nergens op!" :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Threads: 22
Nr. 12 Wrote:Quote:10': David Bonne probeert voorbij Giel van de Poel te gaan.
10': David Bonne verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Giel van de Poel.
Quote:16': David Bonne probeert voorbij Giel van de Poel te gaan.
16': David Bonne verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Giel van de Poel.
Quote:58': David Bonne probeert voorbij Giel van de Poel te gaan.
58': David Bonne verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Giel van de Poel.
Drie keer is geen scheepsrecht. :
Of zoals Depor dan zal zeggen. "Ik probeer het tenminste" :roll:
Ik ben alleen zo slim om het bij een keer te laten
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Nou de Klop gaat de volgende keer gewoon weer een keer van afstand rossen :wink:
Mukkus Wrote:Aangezien het een friendly is, had ik vandaag 'long passes' aanstaan. Ben er (nog) niet goed in, wou alleen kijken naar wat voor effect het zou hebben.
Uit het wedstrijdverslag lijkt het aardig te gaan, ook volgens die 2d-beelden, Tool?
Of zeg je: "train nog maar even door, want dit lijkt nergens op!" :wink:
9 passes, waarvan 8 goed....lijkt me een redelijk aantal voor een vleugelverdediger.
Vietjes Wrote:Nou de Klop gaat de volgende keer gewoon weer een keer van afstand rossen:wink:
Ik meen mij te herinneren, dat je mij in een pb vertelde dat je 'schieten van afstand' niet eens aan had staan....
Mukkus Wrote:Vietjes Wrote:Nou de Klop gaat de volgende keer gewoon weer een keer van afstand rossen:wink:
Ik meen mij te herinneren, dat je mij in een pb vertelde dat je 'schieten van afstand' niet eens aan had staan....
Dat klopt. Nu ook niet.
Threads: 57
misschien dat ik vanavond weer een filmpje maak en em hier neerpleur :p
Threads: 3
Ben wel tevreden. 5 ballen gestopt 1tje doorgelaten. Denk dat we iets wat middenveld te kort hadden om de bal wat meer in bezit te houden.
Hier stond iets veel te lang.
Threads: 24
Forever Wrote:Ben wel tevreden. 5 ballen gestopt 1tje doorgelaten. Denk dat we iets wat middenveld te kort hadden om de bal wat meer in bezit te houden.
en dan nog tevreden zijn :roll:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Box Brother Wrote:Forever Wrote:Ben wel tevreden. 5 ballen gestopt 1tje doorgelaten. Denk dat we iets wat middenveld te kort hadden om de bal wat meer in bezit te houden.
1 van de 6 ballen doorlaten tegen een redelijk niveau spitsen is in footstar wel aardig. Dat wij daarnaast geen kansen krijgen, daar kan ik niks aan doen. Dus ondanks een nederlaag kan ik wel tevreden zijn.
Threads: 24
Forever Wrote:Box Brother Wrote:Forever Wrote:Ben wel tevreden. 5 ballen gestopt 1tje doorgelaten. Denk dat we iets wat middenveld te kort hadden om de bal wat meer in bezit te houden.
1 van de 6 ballen doorlaten tegen een redelijk niveau spitsen is in footstar wel aardig. Dat wij daarnaast geen kansen krijgen, daar kan ik niks aan doen. Dus ondanks een nederlaag kan ik wel tevreden zijn.
Waar is de keeperstrainer als je hem nodig hebt.. als keeper mag je niet tevreden zijn met een tegengoal... net als de verdedigers overigens !!!
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Box Brother Wrote:Forever Wrote:Box Brother Wrote:Forever Wrote:Ben wel tevreden. 5 ballen gestopt 1tje doorgelaten. Denk dat we iets wat middenveld te kort hadden om de bal wat meer in bezit te houden.
Waar is de keeperstrainer als je hem nodig hebt.. als keeper mag je niet tevreden zijn met een tegengoal... net als de verdedigers overigens !!!
Ik ben meer een realist dan een utopist