The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Denk niet dat het wil lukken.
Insane life.
Reply
Logisch, Peter zit ook niet bij de onderhandelingen.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ligt zeker al te maffen?
Insane life.
Reply
Nee, dat denk ik niet. Die is stiekem met de bus naar het PSV-stadion, zodra die Luque naar buiten komt en zegt dat het rond is, gaat ie zich snel in de bosjes aftrekken....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Aha wat een sneaky bastard is het toch. Volgens mij wil hij dan wel eerst zeker een handdruk van Luque.
Insane life.
Reply
Nog 2 uur en 18 minuten......
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Dre Wrote:Aha wat een sneaky bastard is het toch. Volgens mij wil hij dan wel eerst zeker een handdruk van Luque.

Ik denk daarna...kan ie op de tribune zeggen: "Die Luque heeft mijn PSV-liefdesvocht op zijn handen!"
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
de nieuwe Wrote:Nog 2 uur en 18 minuten......

Met in het vat alleen nog die Luque of PSV's tweede keus...of zou die ene grote verrassende transfer nog komen?

edit: volgens verschillende bronnen is die tweede keus (zoala Peter eerder meldde) Robert. Ook wordt de naam van Boudewijn Zenden veelvuldig genoemd.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Vitesse haalt 19-jarige Chinees
31 januari 2007

Vitesse heeft op de valreep nog een speler aangetrokken. Luttele uren voor het sluiten van de transfermarkt hebben de Arnhemmers Yu Hai vastgelegd. De pas 19-jarige aanvaller, die momenteel op pad is met het Olympisch elftal van China, zal zich volgende maand melden in het Gelredome.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Vitesse haalt 19-jarige Chinees
31 januari 2007

Vitesse heeft op de valreep nog een speler aangetrokken. Luttele uren voor het sluiten van de transfermarkt hebben de Arnhemmers Yu Hai vastgelegd. De pas 19-jarige aanvaller, die momenteel op pad is met het Olympisch elftal van China, zal zich volgende maand melden in het Gelredome.

Hmmm, zou pas volgend seizoen gehaald worden, ben benieuwd...
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Mukkus Wrote:
de nieuwe Wrote:Nog 2 uur en 18 minuten......

Met in het vat alleen nog die Luque of PSV's tweede keus...of zou die ene grote verrassende transfer nog komen?

edit: volgens verschillende bronnen is die tweede keus (zoala Peter eerder meldde) Robert. Ook wordt de naam van Boudewijn Zenden veelvuldig genoemd.

Ook forumverzinsel Amr Zaki wordt op het psv netwerk veelvuldig genoemd. :lol:
Reply
Rosales - River Plate is nog bezig, tevens schijnt Olaf - ik moet poepen- Lindenbergh nog verkocht/verhuurd te worden...
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
de nieuwe Wrote:Nog 2 uur en 18 minuten......

Met in het vat alleen nog die Luque of PSV's tweede keus...of zou die ene grote verrassende transfer nog komen?

edit: volgens verschillende bronnen is die tweede keus (zoala Peter eerder meldde) Robert. Ook wordt de naam van Boudewijn Zenden veelvuldig genoemd.

Ook forumverzinsel Amr Zaki wordt op het psv netwerk veelvuldig genoemd. :lol:


=D>

Zou het nog steeds sensatie vinden als ie echt komt Big Grin

Dit lijkt me toch wel een redelijke bron:


LUQUE COMPLETES PSV MOVE

News is slowly leaking to us at Newcastle-Online, that Albert Luque has joined PSV on a 5 month loan deal. We’ll give you more news as we get it but so far we can only be happy to remove a player off our wages who has little/no chance of getting a game no matter how many injuries we got.

It appears that the deal for Luque will see him picking up €25k a week from PSV, no word as yet whether Newcastle will be topping that up with any cash.

We are still waiting to hear confirmation from the club on this hopefully it will come soon

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.newcastle-online.com/">http://www.newcastle-online.com/</a><!-- m --> :
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
FC Petr Wrote:
Mukkus Wrote:Vitesse haalt 19-jarige Chinees
31 januari 2007

Vitesse heeft op de valreep nog een speler aangetrokken. Luttele uren voor het sluiten van de transfermarkt hebben de Arnhemmers Yu Hai vastgelegd. De pas 19-jarige aanvaller, die momenteel op pad is met het Olympisch elftal van China, zal zich volgende maand melden in het Gelredome.

Hmmm, zou pas volgend seizoen gehaald worden, ben benieuwd...

Sambal bij?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
FC Petr Wrote:
Mukkus Wrote:Vitesse haalt 19-jarige Chinees
31 januari 2007

Vitesse heeft op de valreep nog een speler aangetrokken. Luttele uren voor het sluiten van de transfermarkt hebben de Arnhemmers Yu Hai vastgelegd. De pas 19-jarige aanvaller, die momenteel op pad is met het Olympisch elftal van China, zal zich volgende maand melden in het Gelredome.

Hmmm, zou pas volgend seizoen gehaald worden, ben benieuwd...

Sambal bij?

Ik mag hopen dat Yu Hai niet meedoet aan de 4 nations cup in China
Make tea, not war
Reply
Topscorerslijst seizoen 2006-2007

1. Lazovic
2. Hai
?
Wink

Interview na de eerste wedstrijd die Hai speelt:
"Hi"
"Yes?"
"No, hi.."
"Yes yes?"

Okay, tijd om nog een biertje te pakken en te gaan maffen, dit gaat nergens meer over Big Grin
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Topscorerslijst seizoen 2006-2007

1. Lazovic
2. Hai
?
Wink

Interview na de eerste wedstrijd die Hai speelt:
"Hi"
"Yes?"
"No, hi.."
"Yes yes?"

Okay, tijd om nog een biertje te pakken en te gaan maffen, dit gaat nergens meer over Big Grin

Ik vroeg me meteen af of 'Yu Hai' zijn achternaam is, en dat ie als voornaam 'Foe' heeft.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Yu betekent vis, en Hai (ook) nog. Dus zijn naam betekent zoiets als of je nog vis lust.
May The Schwartz Be With You
Reply
De kogel is door de kerk: geen nieuwe spits voor PSV. Jammer van Luque, gelukkig niet de 2e keus.. dat zijn altijd paniekaankopen. Wie houdt zich nou de hele dag beschikbaar baar voor mocht een ander niet luque.
Reply
Peter Wrote:Albert Luque schijnt onderweg te zijn naar Eindhoven voor een medische keuring morgen, waarna een huurcontract voor 1,5 jaar getekent zal worden. Gelukkig dus waarschijnlijk toch een aanvallende versterking.

Gisteren schreef je heel wat anders.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter, naar je bedje, je produceert wartaal.
May The Schwartz Be With You
Reply
Peter Wrote:De kogel is door de kerk: geen nieuwe spits voor PSV. Jammer van Luque, gelukkig niet de 2e keus.. dat zijn altijd paniekaankopen. Wie houdt zich nou de hele dag beschikbaar baar voor mocht een ander niet luque.
Toch jammer dat het niet geluquet is ?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
de nieuwe Wrote:
Peter Wrote:De kogel is door de kerk: geen nieuwe spits voor PSV. Jammer van Luque, gelukkig niet de 2e keus.. dat zijn altijd paniekaankopen. Wie houdt zich nou de hele dag beschikbaar baar voor mocht een ander niet luque.
Toch jammer dat het niet geluquet is ?

de nieuwe en 251 andere
Make tea, not war
Reply
Riekki Wrote:
de nieuwe Wrote:
Peter Wrote:De kogel is door de kerk: geen nieuwe spits voor PSV. Jammer van Luque, gelukkig niet de 2e keus.. dat zijn altijd paniekaankopen. Wie houdt zich nou de hele dag beschikbaar baar voor mocht een ander niet luque.
Toch jammer dat het niet geluquet is ?

de nieuwe en 251 andere
Zo weinig maar? :lol:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Albert Luque schijnt onderweg te zijn naar Eindhoven voor een medische keuring morgen, waarna een huurcontract voor 1,5 jaar getekent zal worden. Gelukkig dus waarschijnlijk toch een aanvallende versterking.

Gisteren schreef je heel wat anders.....

Luque zou een aanvallende versterking zijn, jammer dat dat niet doorging. Die 2e keus (Denneboom) absoluut niet, dat zou een 'mooi' Koemannetje zijn geweest. Gelukkig dat dat ook niet doorging toen Luque niet bleek te komen, aan Denneboom heb je niks, kun je beter geld op zak houden voor de zomer.

Wel fijn dat je je zo om mij bekommerd en me al mist als ik enkele uren niet op het forum ben. Laat je niet zo door me op de kast jagen man. :razz:
Reply
Als denneboom naar psv was gegaan dan had psv ook een bob peeters in de zak gekocht...
Hoe haalt die koeman het in zijn hoofd om zo'n B-speler te willen halen ?
Bangkok resident.
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Albert Luque schijnt onderweg te zijn naar Eindhoven voor een medische keuring morgen, waarna een huurcontract voor 1,5 jaar getekent zal worden. Gelukkig dus waarschijnlijk toch een aanvallende versterking.

Gisteren schreef je heel wat anders.....

Wel fijn dat je je zo om mij bekommerd en me al mist als ik enkele uren niet op het forum ben. Laat je niet zo door me op de kast jagen man. :razz:

Peter, waar was je gisteren! Ik heb je gemist! Ik heb de hele avond bovenop de kast gezeten en gewacht totdat jij uit de kast kwam!

Gelukkig ben je er weer..... :roll:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Danny Blind nieuwe trainer Sparta
Door: Redactie ELF
01/02/2007 08:53


EXCUSIEF - Danny Blind gaat weer aan de slag in de Eredivisie. Vanaf komend seizoen is de Zeeuw hoofdtrainer bij het Rotterdamse Sparta, waar hij – zo leerde de redactie van ELF - in de komende dagen een 4-jarig contract zal tekenen. Assistent van Blind op Spangen wordt Gert Aandewiel, de huidige trainer van Eerstedivisieclub Haarlem.

Met zijn benoeming tot hoofdtrainer is Blind – wiens aanstelling nog deze week wordt verwacht – weer terug op het oude nest. De verdediger was tussen 1979 en 1986 contractspeler bij Sparta, alvorens de overstap te maken naar Ajax, waarmee hij vijf keer landskampioen werd en - naast de Europa Cup - ook de Wereldbeker won (1995). In die laatste wedstrijd benutte hij de beslissende strafschop. Ook speelde Blind 42 keer voor het Nederlands elftal.

Hij beëindigde zijn loopbaan in 2000 en was eerst jeugdtrainer bij Ajax en later hoofd opleidingen. Op 14 maart 2005 werd hij trainer/coach, een avontuur dat nog geen jaar zou duren.

Gert Aandewiel is pas sinds 1 juli 2005 werkzaam in het profvoetbal. Daarvoor was hij heel succesvol als trainer van Quick Boys. Met de Katwijkse club werd hij in 2004 kampioen van Nederland.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Alves vertrekt niet bij Heerenveen
Door: Martijn Mooiweer
31/01/2007 18:48


Afonso Alves blijft de rest van het seizoen zeker spelen bij sc Heerenveen. Het hoge prijskaartje dat de Friese club aan de speler hing, 20 miljoen euro, heeft veel clubs afgeschrikt en zorgde ervoor dat niemand zich in het Friese Haagje voor de Braziliaan meldde. sc Heerenveen wil voor komende nacht ook niet meer meewerken aan een overgang. Na het verhuren van spits Rob Friend aan Heracles, doelman Boy Waterman en aanvaller Reza Ghoochannejhad is de leiding van mening dat er genoeg spelers zijn vertrokken.
Bangkok resident.
Reply
Overigens een goede zaak in Nederland, dat de subtoppers en middenmoters niet zomaar hun spelers laten vertrekken naar een topclub. PSV vangt bot bij Vitesse (Lazovic) en NEC (Denneboom). Alleen voor de extreme bedragen, zoals Huntelaar en Kone, gaat de kleinere clubs akkoord.

Toch wel een redelijk opvallende tendens in voetballand.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote:MVV heeft de komende dagen de Franse verdediger Francesco Dancelot (20) op proef. Dancelot is een talent uit de kweekvijver van FC Nantes. Ook de Duitse doelman Achim Hollerieth trainde maandag op proef mee op Klein Geusselt, maar de ex-keeper van Sankt Pauli liet na afloop weten dat hij zijn heil toch elders zoekt. (De Limburger)

[Image: HG020307swe.jpg]

:razz:
Reply


Forum Jump: