The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Playa Sport
Sorry mensen, maar ik heb op dit moment enorm tijdgebrek. Mijn speler Kuipal is dan ook al 30 jaar en daarna stop ik er ook mee. Dus dit is de één na laatste eindstand van mijn kant.

Eindstand februari 2005: INCL SKILLPOINTS (SP):

1. Elikian "Filippo Velikiandri" 1 (1) 13 titels SP = 851
2. Tom "Ronnie O'Sullivan" 21 (9) 17 titels SP = 826
3. Kuiper "Rafael Kuipal" 40 (33) 2 titels SP = 799
4. DJW "Dirk Juan" 53 (28 ) 3 titels SP = 504
5. Dr. Pils "Jarko Stokinen" 60 (35) 2 titels SP = 768
6. Witte Gei't "Nicolas du Lac" 75 (44) 12 titels SP = 738
7. Fred Naaigaren "Frederic Couture" 108 (62) 6 titels SP = 770
8. Senseo "Simoni Saeco" 218 (77) 6 titels SP = 742
9. EBPlayer "Andre Bakkasi" 226 (226) SP = 599
10. Jeepee "Pieter Latvoet" 270 (161) SP = 513
11. Aragorn "Jaap de Mepper" 382 (179) 1 titel SP = 465
12. Lnenrvn "Laidback Luke" 443 (228) SP = 491
13. Haggie "James Haggemanius" 932 (458) SP = 395
14. Harry_b "Harry Bierdop" 1036 (603) SP = 389
15. Robert-vdl. "Joachim Robertos" 1087 (730) SP = 380
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Vandaag in de finale: Velikiandri def Kuipal. Die inmiddels al 17e is...gaat opeens heel hard.
Elikiancic weer eens in de 1e ronde naar huis. Die draait echt een heel slecht jaar Sad
Reply
Elikian Wrote:Vandaag in de finale: Velikiandri def Kuipal. Die inmiddels al 17e is...gaat opeens heel hard.
Elikiancic weer eens in de 1e ronde naar huis. Die draait echt een heel slecht jaar Sad

En Kuipal heeft ook nog eens weinig te verdedigen dit jaar. Zeker op de grote toernooien.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Kan vandaag niet trainen, terwijl de uitslagen al wel bekent zijn!!
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
Robert-vdl Wrote:Kan vandaag niet trainen, terwijl de uitslagen al wel bekent zijn!!

same here!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Heb vandaag Couture verslagen en kwam in de kwartfinale, 3 punten erbij. Lekker is dat.
Reply
Vandaag werd het spannend tegen Kuiperer, maar liet het in de 3e set afweten.
Reply
EB Sports Wrote:Vandaag werd het spannend tegen Kuiperer, maar liet het in de 3e set afweten.

Kuiperer wint voor de 2e maal op rij de Australian Open!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ik heb nu ook 2 spelers in de race. Vind 't nog wel wat vaag allemaal.
Mijn spelers zijn:

Max Mirickny ID=8982
Nicky Hofs ID= 8994

Of heeft dat geen zin meer om hier neer te zetten nu Kuiper er binnenkort mee stopt?! Laten we elkaar in dit topic wel op de hoogte houden van onze verrichtingen!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Vandaag moest ik tegen de nummer 1 (balen) en heb dus verloren.
Reply
Hoe kan 't dat ik nu tot nu toe elke dag standaard win van COMP-spelers en standaard verlies van alles wat boven me staat? Heb zelfs bij 1 vd 2 spelers 100 punten voor gravel, en nog verlies ik alles op gravel. Wat is de beste strategie om wat beter te worden? Welke toernooien moet ik kiezen? grote of juist kleine?
Reply
Joepie, ik sta vanaf vandaag in de top 100 na de kwartfinale van een toernooi.
Reply
Mijn HB jr is vandaag 8 plekken gestegen zonder zelf te spelen =D>

Net 19 en nu al in de top 350 :Big Grin
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Met mijn spelers gaat het prima, geen schokkende uitslagen maar zo nu en dan een bonuspuntje dan gaat het goed.

Tussentijdse evaluatie:
878. Joachim Robertos - Age 21 - SP 399
993. Roberto Baggio - Age 20 - SP 365
1098. RobbieFowler - Age 18 - SP 327

Joachim en Baggio heb ik in de laatste dagen van de maand gemaakt, zodat ze nu dus eigenlijk al een jaar ouder zijn dan dat ze behoren te zijn. Maar goed, tegenwoordig train ik ze alledrie achter elkaar en wat schetst mijn verbazing!! Het is een aantal keer voorgekomen dat de 3points blijven staan, zodat ze makkelijk punten kunnen pakken!

Wat is de status bij de rest??
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
Ik ben net terug van een weekje vakantie dus ik heb Elikiancic even niet zo achter zijn vodden aangezeten en hij heeft vandaag weer eens een titel gepakt, een TMS op gravel. Dus die gaat prima. Velikiandri heeft het nu wat moeilijker, maar hij is nog steeds nummer 1... ik hoop dat ik als numme 1 en 2 de carriere kan beindigen eind deze maand, maar Kwan kan dat wel eens in de war gaan schoppen ...
Reply
Sta met Bakkasi op plaats 75, dus dat gaat ook goed.
Reply
Vandaag in de 2e en 3e ronde al uitgeschakeld met mijn twee toppers op RG. Gelukkig kwam Kwan ook niet verder dan de 3e ronde, Kuiperer ook niet, dus alles is nog open tot het eind. Spannend!
Reply
Ik heb me uit nieuwsgierigheid ook ingeschreven bij playasport. Heb een speler aangemaakt en een toernooi aangevinkt, alleen als ik de speler wil bekijken of trainen kan mijn speler niet gevonden worden. kan ook verder niks doen want ik heb volgens de site wel een speler. Het help menu helpt ook niet echt. KAn iemand me in het kort uitleggen hoe je het spel eigenlijk 'speelt'?

veel dank
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
Heb je al de activatie code gebruikt?

Na het inloggen, klikken bij Tennis ---> VIEW YOUR PLAYER

Dan kom je in het menu van je speler!
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
Je speelt eigenlijk door je speler in te schrijven voor toernooien via 'schedule' en dan op 'edit schedule'... zet je speler in vakjes die nog blauw zijn, omdat je speler daar nog in de qualies komt. Voor andere toernooien zijn al teveel aanmeldingen en jouw speler heeft nog geen ranking. Dus hij komt er niet in.
Reply
Ah! HEt lukt nu wel om bij mijnplayer te komen (hij moest waarschijnlijk verwerkt worden). Heb me ingeschreven voor de Irish Open (mag nog niet meedoen met wimbledon..).

dus watch out voor het nieuwe supertalent: Dodge Dredd!!

Icon_twisted
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
Dodge Wrote:(mag nog niet meedoen met wimbledon..).
Wil je ook niet, in de eerste ronde gedubbelbagled worden door Velikiandri is echt heel slecht voor je moraal Icon_twisted
Reply
De huidige nummer 1 zag ik.... slik
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
KUIPAL WINT WIMBLEDON.

Na in de halve finale Elikiancic verslagen te hebben wist hij ook de finale te winnen.
Nu een 4e plaats in de ranking en heel weinig punten te verdedigen op de komende US-Open.

Kuipal gaat nog voor de 1e plaats!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
1. 1. Filippo Velikiandri * ITA 2667.0000 35 10 1
2. 3. Mario Elikiancic * CRO 2614.0000 45 8 3
3. 2. Michelle Kwan * USA 2239.0000 32 9 3
4. 10. Rafael Kuipal * ESP 2223.0000 47 13 1

Het gaat nog heel spannend worden ja. Velikiandri heeft nog flink wat te verdedigen, maar Elikiancic niet zo heel veel.
Reply
wa is dit voor spelletje ofzow?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Elikian Wrote:1. 1. Filippo Velikiandri * ITA 2667.0000 35 10 1
2. 3. Mario Elikiancic * CRO 2614.0000 45 8 3
3. 2. Michelle Kwan * USA 2239.0000 32 9 3
4. 10. Rafael Kuipal * ESP 2223.0000 47 13 1

Het gaat nog heel spannend worden ja. Velikiandri heeft nog flink wat te verdedigen, maar Elikiancic niet zo heel veel.

Kuipal heeft "slechts" 308 punten te verdedigen in de komende dagen en hij speelt nog mee in 4 toernooien en de Tour Champ.

Als Kuipal de US-Open gaat winnen maakt hij zeker kans op de 1e plaats!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Heeft hij sowieso wel. Ik heb even gekeken naar de CR van de topspelers:
Eerste getal is huidige ranking punten, tweede getal is "al gescoord dit jaar, dus de CR) en de derde is points to defend.
Elikiancic heeft dus nog 21 punten voorsprong, en nog 2 extra toernooien. Kuerten is bijna klaar, dus die tel ik even niet mee.

JEFF KUERTEN__: 2240 2003 237 (16 toernooien gespeeld dit jaar)
Mario Elikiancic_: 2638 1986 652 (12)
Rafael Kuipal___: 2273 1965 308 (14)
Michel Kuiperer_: 1998 1686 312 (13)
Emilie Loit_____: 1807 1197 610 (13)
Michelle Kwan__: 1943 1168 775 (13)
Filippo Velikiandri: 2723 1157 1566 (12)
K Q__________: 1906 946 960 (13)
Reply
Lache spelletje overigens!
Ben nu twee rondes bezig en heb helaas nog niet een eindtoernooi bereikt, maar zat er wel dichtbij!
Verloor in de quali's vandaag met 6-7, 7-6, 7-6 van een speler van 29, dus er is hoop! :Big Grin
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
Ik heb met mijn nieuwste speler een knappe kwartfinale gehaald. De nr. 129 en 289 verslagen, terwijl ik zelf 1245e was. (nu 712!!!)

Gaat lekker, en pas 18 jaar...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: