The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Trainingsresultaten
Sjaak naar 2 op reflexes....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Levi naar 4 op balgevoel....
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Forever Wrote:Levi naar 4 op balgevoel....

Ik snap niet hoe jij zo snel popt, wat is jouw trainingsschema ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:
Forever Wrote:Levi naar 4 op balgevoel....

Ik snap niet hoe jij zo snel popt, wat is jouw trainingsschema ?

Op dit moment.

maandag-donderdag: 3x balgevoel
vrijdag: fitness (2x) en having fun.
zaterdag en zondag: 3x balgevoel.

Ik heb natuurlijk het voordeel van de teamtraining van zaterdag. En volgens mij heeft de stijging van 3 naar 4 (10 dagen) niet veel langer geduurd dan de stijging van 2 naar 3 in balgevoel.
Reply
en met die 2x fitness en 1x having fun pak je 21% fitness mee om die 6 dagen te compenseren ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:en met die 2x fitness en 1x having fun pak je 21% fitness mee om die 6 dagen te compenseren ?

jup. Zo lang Levi nog altijd voor lage niveau's traint, valt volgens mij de fitness-penalty wel mee. En op deze manier ben ik altijd wedstrijdfit op zaterdag.
Reply
Bostoen naar 4 op voorzetten
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Ik had gehoopt vandaag nog net finishing 5 te pakken maar met nog 1 training te gaan heb ik m nog niet dus laatste training nu fitness, met morgen 2x kom ik rond de 85% fitness uit...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
reken er maar niet op dat je in 3 dagen van 4 naar 5 popt, dat duurt wel ietje langer Wink
Reply
The player Sjaak Born has raised to 2 on the Handling (GK) skill
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Kracht op 3 vervolgens ga ik op snelheid trainen. Omdat deze met elkaar te maken hebben.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
Nr. 12 Wrote:Kracht op 3 vervolgens ga ik op snelheid trainen. Omdat deze met elkaar te maken hebben.

Op welke manier hebben deze met elkaar te maken?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Nr. 12 Wrote:Kracht op 3 vervolgens ga ik op snelheid trainen. Omdat deze met elkaar te maken hebben.

Op welke manier hebben deze met elkaar te maken?

Met kracht ben je langzaam en met snelheid ben je makkelijker te passeren. Dit werkt vica versa voor aanvallers. Het is belangrijk bij 1 tegen 1 situaties, die veel voorkomen. Het gaat dan wel in combinatie met, voor vededigers, tackling en voor aanvallers, met dribbeling en techniek. Maar Speed/Strenght zijn wel bijstats. Die ik iig bij wil houden.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
05/02/07
The player Harold van Merkenstein has raised to 5 on the Finishing skill
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
anders ga je dat in elk topic spammen?
Reply
Dan zit ik wel niet in CT, maar toch moet ik het ff kwijt. Gisteren ben ik gestegen naar 9 tackling en met de verandering van teamtraining verwacht ik begin komende week op 10 te komen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Antidote Wrote:Dan zit ik wel niet in CT, maar toch moet ik het ff kwijt. Gisteren ben ik gestegen naar 9 tackling en met de verandering van teamtraining verwacht ik begin komende week op 10 te komen.

Train je ook nog wat anders? :wink:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Antidote Wrote:Dan zit ik wel niet in CT, maar toch moet ik het ff kwijt. Gisteren ben ik gestegen naar 9 tackling en met de verandering van teamtraining verwacht ik begin komende week op 10 te komen.

Train je ook nog wat anders? :wink:
Conditie :wink:

Verder niet al te veel bijstats. Wel heel wat die één training van een stijging af zitten. Mijn speler ziet er als volgt uit.

tackling: 9
game vision: 3
crosses: 2
long pass: 1
short pass: 1
speed: 1
strenght: 2
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Ik ben wel benieuwd wat de invloed is van deze manier van trainen op de waarde en de ratings van de speler.

Wat is je naam in Footstar? Dan kan ik dat vast wel opzoeken.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Techniek naar 4
Positiespel naar 6

Positiespel 6
Spelinzicht 5
Techniek 4
Korte Passes 2
Afstandsschoten 2
Lange Passes 1
Kracht 2
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Lamme Lennie Wrote:Ik ben wel benieuwd wat de invloed is van deze manier van trainen op de waarde en de ratings van de speler.

Wat is je naam in Footstar? Dan kan ik dat vast wel opzoeken.
Zie mijn onderschrift LL!
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Netjes Eddy
Als jij je nou als aanvallende middenvelder gaat ontwikkelen (maar dan wel alleen langs afstandschoten als je dat ook kan :p), dan ga ik me wat meer op het verdedigende werk richten... Henk als alleskunner erbij en we hebben een middenveld wat elkaar op alle punten aanvult.

Overigens lijkt het me wel een strak plan om eindelijk eens speed te gaan trainen.
Reply
Antidote Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ik ben wel benieuwd wat de invloed is van deze manier van trainen op de waarde en de ratings van de speler.

Wat is je naam in Footstar? Dan kan ik dat vast wel opzoeken.
Zie mijn onderschrift LL!

Hmmz, ben er nog niet uit wat nu de juiste tactiek is. Gezien het feit dat ik meer waard ben dan jij, zou ik zeggen dat het trainen van verschillende skills beter is dan 1 skill heel goed trainen. Maar aan de andere kant is jouw national ranking weer hoger. Nog niet echt een peil op te trekken.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
die nationale ranking zegt helemaal weinig. Die houdt bijvoorbeeld ook rekening met gescoorde doelpunten en man of the match awards
Reply
The player Joep Segeren has raised to 6 on the Finishing skill
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
The player Cas Oosterhuis has raised to 2 on the Positioning skill
Reply
T00L Wrote:Netjes Eddy
Als jij je nou als aanvallende middenvelder gaat ontwikkelen (maar dan wel alleen langs afstandschoten als je dat ook kan :p), dan ga ik me wat meer op het verdedigende werk richten... Henk als alleskunner erbij en we hebben een middenveld wat elkaar op alle punten aanvult.

Overigens lijkt het me wel een strak plan om eindelijk eens speed te gaan trainen.

Strak plan. Ik heb overigens nog wel m'n twijffels bij het nut van snelheid voor centrale middenvelders. Ik hou me dan ook liever bezig met andere skills. Tenzij het tegendeel bewezen wordt......Van afstandschieten zit in m'n trainingspakket (2 maal een blokkie van 3) dus als het goed is moeten er binnekort van 3 de 6 invliegen :wink:
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Heb je jezelf gezien in die wedstrijd waarvan ik het filmpje hier geplaatst heb?
Heb je gezien hoeveel runs je vanaf eigen helft tot de 16 van de tegenstander maakte?
Zo ja, dan zie je vast ook het nut van snelheid in Wink

Andersom geldt natuurlijk hetzelfde.
Als de middenvelder van de tegenstander er vandoor gaat met de bal, moet je em eerst inhalen voordat je de bal weer kan veroveren.
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Antidote Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ik ben wel benieuwd wat de invloed is van deze manier van trainen op de waarde en de ratings van de speler.

Wat is je naam in Footstar? Dan kan ik dat vast wel opzoeken.
Zie mijn onderschrift LL!

Hmmz, ben er nog niet uit wat nu de juiste tactiek is. Gezien het feit dat ik meer waard ben dan jij, zou ik zeggen dat het trainen van verschillende skills beter is dan 1 skill heel goed trainen. Maar aan de andere kant is jouw national ranking weer hoger. Nog niet echt een peil op te trekken.
Heb juist express gekozen om één skill om de volgende redenen.
- straks wordt je ouder en duurt het langer om te trainen per skill stijging, vooral als je boven lvl 10 komt.
- bijna geen concurrentie op mijn positie
- mijn team kon al lang geen kampioen meer worden of degraderen, dus de 2e helft was het gewoon uitzitten.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
T00L Wrote:Heb je jezelf gezien in die wedstrijd waarvan ik het filmpje hier geplaatst heb?
Heb je gezien hoeveel runs je vanaf eigen helft tot de 16 van de tegenstander maakte?
Zo ja, dan zie je vast ook het nut van snelheid in Wink

Andersom geldt natuurlijk hetzelfde.
Als de middenvelder van de tegenstander er vandoor gaat met de bal, moet je em eerst inhalen voordat je de bal weer kan veroveren.

Heb dat filmpje nog steeds niet gezien. Toch eens doen
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply


Forum Jump: